Hi Thomas,
Sorry to hear that your account hasn't been verified yet. Please note that your name should be stated on the bank card. Almost every casino asks for it, so they are sure it belongs to you.
However, we'll get in touch with the casino rep and ask for more info.
This is also stated in their T&C that they can ask for additional checks:
5.8 - Wildz reserves the right to perform background checks on any player and request any relevant documentation such as a copy of your passport or other identification documentation as part of the Wildz Know Your Customer (“KYC”) procedures, at all times and, for any reason, including (but not limited to) any investigation into the identity of the player, any credit checks performed on the player, or any enquiries into the player’s personal history. The basis for such investigations will be dependent on the specific case, but could include (but is not limited to) verification of the player’s registration details, such as the name, address and age, occupation, verification of the player’s financial transactions, financial standing, source of wealth, source of funds and/or gaming activity. Wildz may also request any documentation previously provided which would have later on expired or would no longer be valid for any reason, or to request any additional KYC documentation for any reason and at any time.
Ciao Tommaso,
Mi dispiace apprendere che il tuo account non è stato ancora verificato. Tieni presente che il tuo nome deve essere indicato sulla carta bancaria. Quasi tutti i casinò lo richiedono, quindi sono sicuri che appartenga a te.
Tuttavia, ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò e chiederemo maggiori informazioni.
Ciò è indicato anche nei loro Termini e Condizioni secondo cui possono richiedere controlli aggiuntivi:
5.8 - Wildz si riserva il diritto di eseguire controlli sui precedenti di qualsiasi giocatore e richiedere qualsiasi documentazione pertinente come una copia del passaporto o altro documento di identificazione come parte delle procedure Wildz Know Your Customer ("KYC"), in ogni momento e, per qualsiasi motivo, incluso (ma non limitato a) qualsiasi indagine sull'identità del giocatore, eventuali controlli di credito eseguiti sul giocatore o qualsiasi indagine sulla storia personale del giocatore. La base per tali indagini dipenderà dal caso specifico, ma potrebbe includere (ma non è limitato a) la verifica dei dettagli di registrazione del giocatore, come nome, indirizzo ed età, occupazione, verifica delle transazioni finanziarie del giocatore, situazione finanziaria , fonte di ricchezza, fonte di fondi e/o attività di gioco. Wildz potrà inoltre richiedere qualsiasi documentazione precedentemente fornita che sarebbe successivamente scaduta o non sarebbe più stata valida per qualsiasi motivo, o richiedere ulteriore documentazione KYC per qualsiasi motivo e in qualsiasi momento.