Hello rosaliamm,
Hope you're well and staying safe.
Please note that we've contacted the Support Team and were informed about the current set of circumstances.
Due to cross-check of the documentation you have provided failed in confirming the validity of the same, case has been escalated to our Fraud Team, that requested detailed account verification process in order to successfully complete this procedure. They have indicated which files will be required for the investigation to continue in appropriate time manner.
- https://eternalslots.com/terms
"(e) Should we establish that you have tried to cheat, or to defraud our software, or that you have shared untrue information about our operations, we may terminate your account. The same applies to cases when a player tries to unfairly exploit the promotion offered by us."
Thank you for your understanding regarding this matter.
Kind regards,
Mario L.
Eternal Slots Team
Ciao rosaliamm,
Spero che tu stia bene e al sicuro.
Si prega di notare che abbiamo contattato il team di supporto e siamo stati informati sulla situazione attuale.
Poiché il controllo incrociato della documentazione da te fornita non è riuscito a confermare la validità della stessa, il caso è stato inoltrato al nostro Fraud Team, che ha richiesto un processo di verifica dell'account dettagliato per completare con successo questa procedura. Hanno indicato quali file saranno necessari affinché l'indagine prosegua nei tempi appropriati.
- https://eternalslots.com/terms
" (e) Se dovessimo stabilire che hai tentato di imbrogliare, o di frodare il nostro software, o che hai condiviso informazioni false sulle nostre operazioni, potremmo chiudere il tuo account. Lo stesso vale per i casi in cui un giocatore tenta di sfruttare in modo sleale la promozione da noi offerta. "
Grazie per la comprensione in merito a questa questione.
Cordiali saluti,
Mario L.
Squadra di slot eterne