Thanks for your feedback guys. We still haven't heard back from them and I doubt they will reply our emails.
Please keep us posted.
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Thanks for your feedback guys. We still haven't heard back from them and I doubt they will reply our emails.
Please keep us posted.
Grazie per il vostro feedback ragazzi. Non abbiamo ancora ricevuto risposta e dubito che risponderanno alle nostre e-mail.
Per favore, tienici aggiornati.
In my opinion, you should accept this. This is probably the best you will get from them.
Secondo me dovresti accettarlo. Questo è probabilmente il meglio che otterrai da loro.
Any joy Littlebets?
Qualche gioia Littlebets?
Hi David
sorry I did not see your earlier reply.
I feel the same as you and do not want them to get away with this. I am happy to get involved with a combined complaint.
My last contact was with them on Tuesday of this week, when I logged in again to check to see if my withdrawal was still on hold. To my surprise, it had been moved out of holding and back into my balance. Having eventually got a reply my 'Megan' I was told that they had 'changed processors' and that I could ask to withdraw this balance again .......if I wanted to. I was furious to say the least as I suppose that puts me to the back of another 3 month queue - if they are Genuine. When I asked about my missing €300, 'Megan' advised that she has no dealings with payments.
i have emailed the payments team again but had no reply ( surprise surprise)
Whilst I know that gambling is a mugs game, I joined the casino in good faith and they have completely taken the p**s out of us. I am going to get onto chat again in a bit and chase yet again. I take screenshots of every conversation and I am determined that they will issue my withdrawals. Please keep me posted and I will do the same.
regards
Lisa(Littlebetts)
ciao David
scusa, non avevo visto la tua risposta precedente.
Mi sento come te e non voglio che se la cavino così. Sono felice di essere coinvolto in un reclamo combinato.
Il mio ultimo contatto è stato con loro martedì di questa settimana, quando ho effettuato nuovamente l'accesso per verificare se il mio prelievo era ancora in sospeso. Con mia sorpresa, era stato spostato dalla presa e riportato nel mio equilibrio. Alla fine, avendo ricevuto risposta dalla mia "Megan", mi è stato detto che avevano "cambiato processore" e che avrei potuto chiedere di ritirare nuovamente questo saldo... se lo avessi voluto. Ero a dir poco furioso perché suppongo che questo mi metta in fondo ad altri 3 mesi di coda, se sono autentici. Quando ho chiesto dei miei 300 € mancanti, "Megan" ha informato che non si occupa dei pagamenti.
ho inviato nuovamente un'e-mail al team dei pagamenti ma non ho ricevuto risposta (sorpresa sorpresa)
Anche se so che il gioco d'azzardo è un gioco da ragazzi, mi sono iscritto al casinò in buona fede e ci hanno completamente fatto impazzire. Tra poco riprenderò la chat e inseguirò ancora. Faccio screenshot di ogni conversazione e sono determinato a emettere i miei prelievi. Tienimi aggiornato e farò lo stesso.
saluti
Lisa (Piccola Bett)
That's good to hear Lisa. Mellisa can we kindly pull you in for support on this one please? The casino not only is taking the p-ss out of us but clearly LCB as well.
I beleive that's one of the purposes of these great forums is to work in groups to really put pressure on these rogue operators force by numbers. It would be good to get the other 3 or 4 in on this if would like to and work out a plan of action.
I've have numerous emails and screen grabs.
We have nothing to lose now, but our rightful winnings to gain!
Stay in touch.
Thanks.
David.
È bello sentire Lisa. Mellisa, possiamo gentilmente chiederti supporto per questo, per favore? Il casinò non solo ci sta prendendo in giro, ma chiaramente anche LCB.
Credo che uno degli scopi di questi grandi forum sia quello di lavorare in gruppo per fare davvero pressione su questi operatori disonesti forzati dai numeri. Sarebbe bello coinvolgere gli altri 3 o 4 se lo desiderano ed elaborare un piano d'azione.
Ho numerose e-mail e schermate.
Non abbiamo nulla da perdere ora, ma le nostre legittime vincite da guadagnare!
Rimani in contatto.
Grazie.
Davide.
Hi Brooksie130470,
We tried several times to reach this casino on several email addresses we could find but we never got feedback. We don't have this brand listed on lcb which is even harder for us to get in touch with them. However, we can try to email them again and chat with their support agents.
We appreciate that you keep us posted.
Ciao Brooksie130470,
Abbiamo provato più volte a contattare questo casinò su diversi indirizzi e-mail che abbiamo trovato ma non abbiamo mai ricevuto feedback. Non abbiamo questo marchio elencato su lcb, il che per noi è ancora più difficile entrare in contatto con loro. Tuttavia, possiamo provare a inviare nuovamente un'e-mail e chattare con i loro agenti dell'assistenza.
Apprezziamo che tu ci tenga aggiornati.
Great, thanks Melisa.
They do not answer anybody by email. The best way is to join the site (really straightforward) and then it would be good when live chat offers you all of the out of this world deposit bonuses etc it would be then good to come straight in saying that you are representing various clients who you are just avoiding paying. They will not like it but you have managed to break through to the live chat and it will logged. Demand to speak to a senior manager. (They will fob you off about how he or she is not in the office yet, but they will contact you when they are in) never will happen.
I would go full throttle and warn them that we will be pressing ahead with criminal charges. They are not licenced and not displaying the Curacao badge etc.
I would be happy to offer up a donation of 25% of my winnings to the forum (€250) if you are succesful or play a role in getting my winnings paid.
Any thoughts?
Thanks.
David.
Ottimo, grazie Melissa.
Non rispondono a nessuno via email. Il modo migliore è iscriversi al sito (davvero semplice) e poi sarebbe bello quando la chat dal vivo ti offre tutti i bonus di deposito fuori dal mondo ecc. Sarebbe quindi bello dire direttamente che stai rappresentando vari clienti che stai solo evitando di pagare. A loro non piacerà, ma sei riuscito a entrare nella chat dal vivo e verrà registrato. Richiesta di parlare con un senior manager. (Ti prenderanno in giro dicendoti che lui o lei non è ancora in ufficio, ma ti contatteranno quando saranno dentro) non accadrà mai.
Andrei a tutto gas e li avvertirei che andremo avanti con le accuse penali. Non hanno la licenza e non mostrano il badge Curacao ecc.
Sarei felice di offrire una donazione del 25% delle mie vincite al forum (€250) se avrai successo o se avrai un ruolo nel far pagare le mie vincite.
qualche idea?
Grazie.
Davide.
As I understand it, LCB only acts as an intermediary. If the casino refuses to talk with them, they cannot help you.
A quanto ho capito, LCB funge solo da intermediario. Se il casinò si rifiuta di parlare con loro, non potranno aiutarti.
As I understand it, LCB only acts as an intermediary. If the casino refuses to talk with them, they cannot help you.
Yes, we are doing our best to get through to a casino. Some of them want to assist us with sorting players' complaints some of them don't. Some casinos can't share data about their customers with a third party. Most of the casinos want to cooperate but please note that we don't have this brand listed on LCB therefore it is even harder for us to get in touch with them.
We always do our best to help our members.
A quanto ho capito, LCB funge solo da intermediario. Se il casinò si rifiuta di parlare con loro, non potranno aiutarti.
Sì, stiamo facendo del nostro meglio per entrare in un casinò. Alcuni di loro vogliono aiutarci a risolvere i reclami dei giocatori, altri no. Alcuni casinò non possono condividere i dati dei propri clienti con terze parti. La maggior parte dei casinò desidera collaborare, ma tieni presente che non abbiamo questo marchio elencato su LCB, quindi è ancora più difficile per noi entrare in contatto con loro.
Facciamo sempre del nostro meglio per aiutare i nostri membri.
Hi David.
Further to my last post.
As I mentioned before, I managed to get onto live chat and spoke with Megan who mentioned that they had changed processors and I was entitled to request my withdrawal again for the €900. This wa done on 7th May and ion checking back again yesterday, my withdrawal was obviously revetas my funds were back as a playable balance. AGAIN.
I did email Andrew Miller last week too - he replied right away Firstly stating that he no longer worked there and when I pressed him he said he had no idea who had been installed as the new account manager. Having had a reply, I went straight back into chat and asked if I could be connected to her manager. Strangely enough, her reply was that 'Andrew does not work here any more'. I had never asked for Andrew by name so thought it rather suspicious that she would deny Andrew was there when his name was never ever mentioned to me. I did then ask who her new manager was and she replied 'jack' but she did not know his surname. When I asked to have his direct contact email, she told me he did not have one and that I should email the 'support' email address. I did this ( again) having tried this email address before, but as you have guessed, I've had no replies.
Having requested my withdrawal again yesterday, I have tied to get onto the chat , but I am deliberately being ignored.
I have resorted in submitting a complaint to the Curacao Gaming Control Ltd ( no reply as yet).
I have to date also sent an email to info@mr-gamble.com who appear to be connected to PlayB Malta limited. The more I investigate- the more I find that PlayB have numerous online casinos all using the same fake licence number.
I am not sure what else we can do. I am really determined to sort this out and did wonder if I should involve my credit card company to request a chargeback? Do you know anything about this?
I'm happy to liaise with you further. I can let you have my personal email or you can contact me on messenger
Regards
Lisa
Ciao David.
In seguito al mio ultimo post.
Come ho detto prima, sono riuscito ad accedere alla chat dal vivo e ho parlato con Megan che ha detto che avevano cambiato processore e avevo il diritto di richiedere nuovamente il prelievo per € 900. Ciò è stato fatto il 7 maggio e ho ricontrollato ieri, il mio prelievo era ovviamente revetas i miei fondi erano tornati come saldo giocabile. ANCORA.
Ho mandato un'e-mail anche ad Andrew Miller la scorsa settimana: mi ha risposto subito affermando innanzitutto che non lavorava più lì e quando l'ho insistito ha detto che non aveva idea di chi fosse stato installato come nuovo account manager. Dopo aver ricevuto una risposta, sono tornato subito in chat e ho chiesto se potevo mettermi in contatto con il suo manager. Stranamente, la sua risposta è stata: "Andrew non lavora più qui". Non avevo mai chiesto di Andrew per nome, quindi ho pensato che fosse piuttosto sospetto che lei negasse che Andrew fosse lì quando il suo nome non mi è mai stato menzionato. Allora ho chiesto chi fosse il suo nuovo manager e lei ha risposto "jack" ma non conosceva il suo cognome. Quando ho chiesto di avere il suo indirizzo e-mail di contatto diretto, mi ha detto che non ne aveva uno e che avrei dovuto inviare un'e-mail all'indirizzo e-mail di "supporto". L'ho fatto (di nuovo) dopo aver già provato questo indirizzo email, ma come hai intuito, non ho ricevuto risposte.
Avendo richiesto nuovamente il ritiro ieri, mi sono impegnato per entrare nella chat, ma vengo deliberatamente ignorato.
Ho fatto ricorso alla presentazione di un reclamo alla Curacao Gaming Control Ltd (ancora nessuna risposta).
Ad oggi ho anche inviato un'e-mail a info@mr-gamble.com che sembra essere collegato a PlayB Malta limited. Più indago, più scopro che PlayB ha numerosi casinò online che utilizzano tutti lo stesso numero di licenza falso.
Non sono sicuro di cos'altro possiamo fare. Sono davvero determinato a risolvere la questione e mi chiedevo se dovrei coinvolgere la società della mia carta di credito per richiedere uno storno di addebito? Ne sai qualcosa?
Sono felice di collaborare ulteriormente con te. Posso lasciarti la mia email personale oppure puoi contattarmi su messenger
Saluti
Lisa
I don't see why you shouldn't dispute the transaction. It's clear that they don't want to pay you. Another option is to sue them, but it will take a long time and probably cost you a lot more than the amount you deposited.
Non vedo perché non dovresti contestare la transazione. È chiaro che non vogliono pagarti. Un'altra opzione è denunciarli, ma ci vorrà molto tempo e probabilmente ti costerà molto di più dell'importo depositato.
Hi Little Betts.
Sorry i've been offline recently. I'm trying to think of something hard hitting. Is there head office in Malta or Cypress first Play2B? Basically they are taking money under flase pretences with no intention of paying any winnings. Surely this has to be criminal? They are conning punters. I may call the Maltese of Cypriot Police?
We have not a lot to lose? Wht does everyone think?
If we can get enough of us together the pressure could tell?
Thanks.
David.
Ciao Piccolo Betts.
Scusa, sono stato offline di recente. Sto cercando di pensare a qualcosa di forte. C'è la sede principale a Malta o Cypress First Play2B? Fondamentalmente prendono soldi con false pretese senza alcuna intenzione di pagare alcuna vincita. Sicuramente questo deve essere criminale? Stanno truffando gli scommettitori. Posso chiamare i maltesi della polizia cipriota?
Non abbiamo molto da perdere? Cosa pensano tutti?
Se riusciamo a riunire abbastanza persone insieme, la pressione potrebbe dirlo?
Grazie.
Davide.
It's unnecessary to call the police. If you want to press charges against them, you have to do it at a police station.
Non è necessario chiamare la polizia. Se vuoi sporgere denuncia contro di loro, devi farlo presso una stazione di polizia.
Thanks for your reply Slot Machine. I'm not sure that's the case of having to go into a police staion to report a crime? You can phone crime stoppers in this country or dial 999 if it's a bit more serious, so why should we not be able to call the maltese or cypriot police to report an illegal activity. Casino Marriott are clearly taking money from their players and have no intention of paying them. In my book this is classed as a scam/scamming individuals which is classed as a criminal activity?
I would like to get all of the players on this site who are havning issues with this casino. Can you help Mellisa in organising this?
Thankyou.
David.
Grazie per la risposta Slot Machine. Non sono sicuro che sia il caso di dover andare in una stazione di polizia per denunciare un crimine? Puoi telefonare agli agenti di arresto della criminalità in questo paese o chiamare il 999 se la cosa è un po' più grave, quindi perché non dovremmo essere in grado di chiamare la polizia maltese o cipriota per denunciare un'attività illegale. Casino Marriott sta chiaramente prendendo soldi dai suoi giocatori e non ha intenzione di pagarli. Nel mio libro questo è classificato come truffa/truffa nei confronti di individui che è classificato come attività criminale?
Vorrei coinvolgere su questo sito tutti i giocatori che hanno problemi con questo casinò. Puoi aiutare Mellisa a organizzare tutto questo?
Grazie.
Davide.
Hi Leeboy,
How are you getting with the scammers at Casino Marriott?
Thanks.
David.
Ciao Leeboy,
Come te la cavi con i truffatori di Casino Marriott?
Grazie.
Davide.
Hi Littlebets.
How are you getting with the scammers at Casino Marriott?
Thanks.
David.
Ciao Littlebets.
Come te la cavi con i truffatori di Casino Marriott?
Grazie.
Davide.
You can always call the police in case of emergency. In this case, it's not. You can report an illegal activity by phone, but if you want to press charges against someone or some company, you have to do it at a police station. AFAIK, you can't do it by phone. You can try calling the police if you want, though.
Puoi sempre chiamare la polizia in caso di emergenza. In questo caso, non lo è. Puoi denunciare un'attività illegale telefonicamente, ma se vuoi sporgere denuncia contro qualcuno o qualche azienda, devi farlo presso una stazione di polizia. Per quanto ne so, non puoi farlo per telefono. Puoi provare a chiamare la polizia, se vuoi, però.
Lisa.
PM me 07********503. I have made contact now with the Nocosia police in Cypress.
Thanks.
David.
Lisa.
Scrivimi in privato allo 07********503. Ho preso contatto adesso con la polizia di Nocosia a Cypress.
Grazie.
Davide.
Hi Brooksie130470,
Please private message Lisa your phone number. I edited it due to the privacy policy.
Ciao Brooksie130470,
Per favore manda un messaggio privato a Lisa con il tuo numero di telefono. L'ho modificato a causa della politica sulla privacy.
Hi David
I have read your latest post. I am keen to know more.
How can I contact you?
Lisa
ciao David
Ho letto il tuo ultimo post. Sono curioso di saperne di più.
Come posso contattarti?
Lisa
Hi David.
I should have menu that I did some searches online and found a telephone number for the address that P2B Malta ( whom I understand operate CasinoMarriott). I spoke with a girl called Georgia and asked who I needed to contact. As it turns out , my complaint my email found it's way to a Micheal Chambers who operates Michael Chambers LLC. Mr Chambers advised that the contents of my email had been noted and that he was not associated with any casino. He stated that they are a law firm that represents various clients with regards to legal issues and corporate matters. They did however state that they would pass my email to their clients and have requested that they look into this issue.
Whilst this is not a success as such, it appears that this chap does have the P2B as a client.
I will give it 10 days and see if I get a reply - otherwise I will be back in touch with Mr Chambers to ask why his clients are failing to respond. I may even then get my solicitor involved !! After all it founds like he is their solicitor.
Regards
Lisa
Ciao David.
Dovrei avere nel menu che ho fatto alcune ricerche online e ho trovato un numero di telefono per l'indirizzo di P2B Malta (che, a quanto mi risulta, gestisce CasinoMarriott). Ho parlato con una ragazza di nome Georgia e ho chiesto chi dovevo contattare. A quanto pare, la mia e-mail di reclamo è arrivata a un Micheal Chambers che gestisce Michael Chambers LLC. Il signor Chambers ha informato che il contenuto della mia e-mail era stato notato e che non era associato ad alcun casinò. Afferma che si tratta di uno studio legale che rappresenta diversi clienti per quanto riguarda questioni legali e questioni societarie. Hanno tuttavia affermato che avrebbero passato la mia e-mail ai loro clienti e hanno chiesto che esaminassero il problema.
Anche se questo non è un successo in quanto tale, sembra che questo tizio abbia il P2B come cliente.
Darò 10 giorni e vedrò se ricevo una risposta, altrimenti contatterò nuovamente il signor Chambers per chiedere perché i suoi clienti non rispondono. Potrei anche coinvolgere il mio avvocato!! Dopotutto sembra che sia il loro avvocato.
Saluti
Lisa
That's amazing Lisa. Top work!
David.
E' incredibile, Lisa. Ottimo lavoro!
Davide.
Dear Lisa, I've done the same and contacted Michael Chambers. (thanks to your detective work) I'm not holding back now and have managed to get an email address for the Nicosia Police department who i have copied in.. Here's my email and the reply back. I'm not holding back anymore, and i'm not giving up! Let me know if there is anything that i can help you with Lisa?
Subject: P2B Casino Marriott Message Body: david@solent.co Dear Sir/Madam.
I understand that you may act for/or on behalf of P2B Malta who operate a number of Casinos, one of them being Casino Marriott who claim to have a a licence? License No.1768/ZAZ issued by Curacao Egaming, Authorized and Regulated by the Government of Curacao for the provision of sports betting and casinos commencing May 22nd, 2020? Regrettably, they have failed to pay out legitimate winnings to me and as i'm led to believe many other players who have joined their casino especially from the UK. The monies in question is €1000 euros. I have a file of evidence of which i have compiled over the last 4 months. I have had no choice but to report this Casino to The UK Action Fraud group and more recently the Cypriot Police (Still awaiting their findings and report back) I have been giving your details by several disgruntled UK players who have joined this Casino claiming that you may be able to help or take action against this brand?
We have also since found out that they have no licence which makes it worse. I'm afraid they are no more than typical scammers who will give you every incentive to deposit at their online casino, but with no intention of ever making a payout. I look forward to hearing from you. Yours sincerely. Mr D Brooks. Ventnor Isle of Wight England UK. -- This e-mail was sent from Contact-us form on Michael Chambers & Co LLC (https://www.chambers.law)
---------------------------------------------
Dear Mr Brooks.
Thank you for your message the contents of which have been noted. As a law firm, we incorporated the company in question in Cyprus on behalf of a client and provided corporate services to the company in question. The same clients operated a company in Curacao that had at the time a gaming license. When the license of the gaming company in curacao had been revoked, we as a law firm ceased representing the Cyprus entity and have submitted the relevant forms to the Cyprus Registrar of Companies removing our corporate services from the company in question. Having said the above, we shall forward your message to their management and insist that any pending issues with their customers be settled.
Yours Sincerely.
Michael Chambers.
------------------------------------------
Dear Mr Chambers.
Your prompt reply is very much appreciated along with the content.
Yours Sincerely,
Mr D Brooks
22 Alpine Road
Ventnor
Isle of Wight
PO38 1BU
-------------------------------
David Brooks
Dear Georgia,
If this is you representing P2B or it's subsidiary company Casino Marriott please take note. I will be forwarding this to the Nicosia divisional police headquarters. I suggest you pay me my rightful winnings of €1000 euros. This will not go away and i will dig deeper and keep pressing for a prosecution of which the odds are starting to turn in my favour. The more you ignore this the more i will push to put the owners who are responsible in jail!
Yours Sincerely.
Mr D Brooks
22 Alpine Road
Ventnor IW
PO38 1BU
Cara Lisa, ho fatto lo stesso e ho contattato Michael Chambers. (grazie al tuo lavoro da detective) Non mi trattengo adesso e sono riuscito a ottenere un indirizzo email per il dipartimento di polizia di Nicosia che ho copiato.. Ecco la mia email e la risposta. Non mi trattengo più e non mi arrendo! Fammi sapere se c'è qualcosa che posso aiutarti con Lisa?
Oggetto: P2B Casino Marriott Corpo del messaggio: david@solent.co Gentile signore/signora.
Capisco che potresti agire per/o per conto di P2B Malta che gestisce numerosi casinò, uno dei quali è Casino Marriott che dichiara di avere una licenza? Licenza n. 1768/ZAZ rilasciata da Curacao Egaming, autorizzata e regolamentata dal governo di Curacao per la fornitura di scommesse sportive e casinò a partire dal 22 maggio 2020? Purtroppo, non sono riusciti a pagarmi le vincite legittime e, come sono portato a credere, a molti altri giocatori che si sono uniti al loro casinò, soprattutto dal Regno Unito. La somma in questione ammonta a 1.000 euro. Ho un file di prove che ho compilato negli ultimi 4 mesi. Non ho avuto altra scelta che segnalare questo casinò al gruppo UK Action Fraud e, più recentemente, alla polizia cipriota (ancora in attesa dei risultati e del rapporto). Ho fornito i tuoi dettagli a diversi giocatori britannici scontenti che si sono uniti a questo casinò sostenendo che tu potrebbe essere in grado di aiutare o intraprendere azioni contro questo marchio?
Da allora abbiamo anche scoperto che non hanno la licenza, il che peggiora le cose. Temo che non siano altro che tipici truffatori che ti daranno ogni incentivo per depositare nel loro casinò online, ma senza alcuna intenzione di effettuare un pagamento. Aspetto tue notizie. Cordiali saluti. Il signor D. Brooks. Ventnor Isola di Wight Inghilterra Regno Unito. -- Questa e-mail è stata inviata dal modulo Contattaci su Michael Chambers & Co LLC (https://www.chambers.law)
---------------------------------------------
Caro signor Brooks.
Grazie per il tuo messaggio di cui abbiamo notato il contenuto. In qualità di studio legale, abbiamo costituito la società in questione a Cipro per conto di un cliente e abbiamo fornito servizi aziendali alla società in questione. Gli stessi clienti gestivano una società a Curacao che all'epoca aveva una licenza di gioco. Quando la licenza della società di gioco a Curacao è stata revocata, noi come studio legale abbiamo cessato di rappresentare l'entità cipriota e abbiamo presentato i relativi moduli al Registro delle imprese di Cipro rimuovendo i nostri servizi aziendali dalla società in questione. Detto quanto sopra, inoltreremo il tuo messaggio alla loro direzione e insisteremo affinché eventuali problemi in sospeso con i loro clienti vengano risolti.
Cordiali saluti.
Michele Camere.
-----------------------------------
Caro signor Chambers.
La tua pronta risposta è molto apprezzata insieme al contenuto.
Cordiali saluti,
Il signor D. Brooks
22 Strada alpina
Ventnor
isola di Wight
PO381BU
-------------------------------
David Brooks
Cara Georgia,
Se sei tu che rappresenti P2B o la sua società controllata Casino Marriott, prendi nota. Lo inoltrerò al quartier generale della polizia divisionale di Nicosia. Ti suggerisco di pagarmi la mia legittima vincita di € 1000 euro. Questa situazione non scomparirà e scaverò più a fondo e continuerò a premere per un procedimento giudiziario le cui probabilità stanno iniziando a volgere a mio favore. Più lo ignori, più spingerò per mettere in prigione i proprietari responsabili!
Cordiali saluti.
Il signor D. Brooks
22 Strada alpina
Ventnor IW
PO381BU
Hey David
Well done you.
I am still awaiting a reply to my email ( apparently forwarded on by Michael Chambers last week).
I was going to give him a nudge tomorrow but think I might send one now asking if he did forward on my complaint.
Like you, I will not give up. They are b****y sharks and anticipate that most folk will give up trying to chase their winnings.
I have logged into my account most days. The latest €900 is still showing as being on hold.
I am nearly always ignored when I log into chat - other than on Friday last week, when Rachel ( if that's who she really is) said hello. As soon as I asked about my withdrawals, she would not reply ......
If you are planning to contact the Police - and would like me to do the same, please let me know.
regards
Lisa
Ciao Davide
Ben fatto.
Sto ancora aspettando una risposta alla mia email (apparentemente inoltrata da Michael Chambers la settimana scorsa).
Domani gli avrei dato una spinta, ma penso che potrei mandarne una adesso chiedendogli se ha inoltrato il mio reclamo.
Come te, non mi arrenderò. Sono degli squali maledetti e prevedono che la maggior parte delle persone rinuncerà a cercare di inseguire le proprie vincite.
Ho effettuato l'accesso al mio account quasi tutti i giorni. Gli ultimi 900€ risultano ancora in sospeso.
Vengo quasi sempre ignorato quando accedo alla chat, tranne venerdì della scorsa settimana, quando Rachel (se è veramente quella persona) mi ha salutato. Non appena le ho chiesto informazioni sui miei prelievi, non ha risposto ...
Se hai intenzione di contattare la polizia e vorresti che io facessi lo stesso, faccelo sapere.
saluti
Lisa
Dear Lisa,
That's great and i'm so glad that we are keeping up the pressure, and so we should as this casino is clearly scamming its players and has no intention of pqying legitimate winnings.
I have now written to the Cypriot police headquarters Reporting this as a crime, so i bleive they have to sit up and take note of this..
I've also translated it inot Greek to make it easier for the to understand if their English is a little rusty :)
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Dear Sir/Madam.
I have been advised to contact the Nicosia police department as regards to a Cypress based casino operating under the brand PlayB Malta LTD, who we believe to have several casinos operating out of Cypress and possible Malta. This casino in question is "Casino Marriott"
This is the following operational information that is displayed on their website..
This Service, casinomarriott.com is supplied by PlayB Malta Ltd. a limited liability company registered in Cyprus company registration number HE 484995, with a registered address at 28 Georgiou, Nicosia, Cyprus as the payment processor and operates the website, and PlayB a limited liability company registered in Curaçao with company registration number 143429, registered address at Kaya Virola Z/N Curacao, is the license holder. CasinoMarriott operates under License No.1768/ZAZ issued by Curacao Egaming, Authorized and Regulated by the Government of Curacao for the provision of sports betting and casinos commencing May 22nd, 2020. CasinoMarriott will only communicate with Customers by email using their registered email address (the "Registered Email Address") as provided when opening your CasinoMarriott account. Communication with CasinoMarriott will be conducted using this email only.
I and many other UK players have learnt since joining and depositing money that they do not have a valid licence and are operating illegally.
They are taking money from punters of which they clearly do not have any intention of paying out winnings. I have kept written records from all of the communication that i have with their live support team. I like many other players are lied to with excuses such as the payment processors are being updated, there is no manager in to talk to you, your payment is pending and will be paid soon. This has been going on since the end of January and i have won €1000 legitimately and they have no intention of paying me. The management team never contact you back. Unfortunately i along with many other players have now come to the conclusion that they are clearly "scamming" their players who join, of which is a criminal offence.
I have contacted my solicitor, The United Kingdom Action Fraud office (who have now advised me to report this as a crime to The Nicosia police department)
I appreciate that i may have come directly to the headquarters for the Cypriot police, so would be very grateful if you would be kind enough to forward my correspondence to your Nicosia department.
As i said i have a mountain of evidence that i would be happy to submit at any stage in this enquiry.
Please note for the record that I am formally reporting criminal activity against PlayB Malta LTD.
Here is a link to the appropriate website..
www.casinomarriott.com
Thank you for taking the time in reading this and i look forward to hearing from you as regards to the next appropriate course of action.
Yours sincerely
Mr D Brooks
22 Alpine Road
Ventnor
IW
PO38 1BU
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Αγαπητέ κύριε, κυρία.
Έχω συμβουλευτεί να επικοινωνήσω με το αστυνομικό τμήμα της Λευκωσίας σχετικά με ένα καζίνο με έδρα το Cypress που λειτουργεί με την επωνυμία PlayB Malta LTD, το οποίο πιστεύουμε ότι λειτουργούν αρκετά καζίνο εκτός Cypress και πιθανής Μάλτας. Αυτό το καζίνο είναι "Casino Marriott"
Αυτές είναι οι ακόλουθες λειτουργικές πληροφορίες που εμφανίζονται στον ιστότοπό τους.
Αυτή η Υπηρεσία, casinomarriott.com παρέχεται από την PlayB Malta Ltd. εταιρεία περιορισμένης ευθύνης που είναι εγγεγραμμένη στον Κυπριακό αριθμό μητρώου HE 484995, με εγγεγραμμένη διεύθυνση 28 Γεωργίου, Λευκωσία, Κύπρος ως επεξεργαστή πληρωμών και λειτουργεί τον ιστότοπο και το PlayB a limited εταιρεία ευθύνης εγγεγραμμένη στο Curaçao με αριθμό μητρώου εταιρείας 143429, εγγεγραμμένη διεύθυνση στο Kaya Virola Z / N Curacao, είναι ο κάτοχος της άδειας. Το CasinoMarriott λειτουργεί με την Άδεια Νο.1688 / ZAZ που εκδόθηκε από την Curacao Egaming, Εξουσιοδοτημένη και Ρυθμιζόμενη από την Κυβέρνηση του Κουρασάο για την παροχή αθλητικών στοιχημάτων και χαρτοπαικτικών λεσχών που ξεκινούν στις 22 Μαΐου 2020. Το CasinoMarriott θα επικοινωνεί μόνο με τους Πελάτες μέσω email χρησιμοποιώντας την καταχωρημένη διεύθυνση email τους ( η "Εγγεγραμμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου") όπως παρέχεται κατά το άνοιγμα του λογαριασμού σας στο CasinoMarriott. Η επικοινωνία με το CasinoMarriott θα πραγματοποιείται μόνο μέσω αυτού του email.
Εγώ και πολλοί άλλοι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου έμαθα από τότε που εγώ και καταθέτω χρήματα ότι δεν έχουν έγκυρη άδεια και λειτουργούν παράνομα.
Παίρνουν χρήματα από παίκτες των οποίων προφανώς δεν έχουν καμία πρόθεση να πληρώσουν τα κέρδη. Έχω κρατήσει γραπτά αρχεία από όλη την επικοινωνία που έχω με την ομάδα ζωντανής υποστήριξης. Μου αρέσει πολλοί άλλοι παίκτες να ψεύδονται με δικαιολογίες, όπως οι επεξεργαστές πληρωμών ενημερώνονται, δεν υπάρχει διαχειριστής για να σας μιλήσει, η πληρωμή σας εκκρεμεί και θα πληρωθεί σύντομα. Αυτό συνεχίζεται από τα τέλη Ιανουαρίου και έχω κερδίσει νόμιμα 1000 ευρώ και δεν έχουν καμία πρόθεση να με πληρώσουν. Η ομάδα διαχείρισης δεν επικοινωνεί ποτέ μαζί σας. Δυστυχώς, μαζί με πολλούς άλλους παίκτες κατέληξα στο συμπέρασμα ότι σαφώς "απάτη" τους παίκτες τους που συμμετέχουν, εκ των οποίων είναι ποινικό αδίκημα.
Επικοινώνησα με τον δικηγόρο μου, το γραφείο του Ηνωμένου Βασιλείου για την Απάτη (που με συμβούλεψε να αναφέρω αυτό ως έγκλημα στην αστυνομία της Λευκωσίας)
Εκτιμώ ότι ίσως ήρθα απευθείας στα κεντρικά γραφεία της κυπριακής αστυνομίας, οπότε θα ήμουν πολύ ευγνώμων εάν θα ήσασταν ευγενικοί για να διαβιβάσω την αλληλογραφία μου στο τμήμα Λευκωσίας.
Όπως είπα, έχω ένα αποδεικτικό στοιχείο που θα χαρούμε να υποβάλω σε οποιοδήποτε στάδιο αυτής της έρευνας.
Λάβετε υπόψη σας ότι καταγράφω επίσημα εγκληματική δραστηριότητα εναντίον της PlayB Malta LTD.
Εδώ είναι ένας σύνδεσμος προς τον κατάλληλο ιστότοπο ..
www.casinomarriott.com
Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο για να το διαβάσετε και ανυπομονώ να ακούσω από εσάς σχετικά με την επόμενη κατάλληλη πορεία δράσης.
Με εκτίμηση
Mr D Brooks
22 Alpine Road
Ventnor
IW
PO38 1BU.
Cara Lisa,
È fantastico e sono così felice che stiamo mantenendo alta la pressione, e dovremmo farlo poiché questo casinò sta chiaramente truffando i suoi giocatori e non ha intenzione di sfruttare vincite legittime.
Ora ho scritto al quartier generale della polizia cipriota segnalando questo come un crimine, quindi temo che debbano sedersi e prenderne atto.
L'ho anche tradotto in greco per far capire più facilmente se il loro inglese è un po' arrugginito :)
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Caro Signore / Signora.
Mi è stato consigliato di contattare il dipartimento di polizia di Nicosia per quanto riguarda un casinò con sede a Cipro che opera con il marchio PlayB Malta LTD, che riteniamo abbia diversi casinò che operano a Cipro e forse a Malta. Questo casinò in questione è "Casino Marriott"
Queste sono le seguenti informazioni operative visualizzate sul loro sito web..
Questo servizio, casinomarriott.com, è fornito da PlayB Malta Ltd. una società a responsabilità limitata registrata a Cipro con il numero di registrazione della società HE 484995, con un indirizzo registrato a 28 Georgiou, Nicosia, Cipro come processore di pagamento e gestisce il sito Web, e PlayB una società a responsabilità limitata registrata a Curaçao con il numero di registrazione della società 143429, indirizzo registrato a Kaya Virola Z/N Curacao, è il titolare della licenza. CasinoMarriott opera con la licenza n. 1768/ZAZ rilasciata da Curacao Egaming, autorizzata e regolamentata dal governo di Curacao per la fornitura di scommesse sportive e casinò a partire dal 22 maggio 2020. CasinoMarriott comunicherà con i clienti solo via e-mail utilizzando il loro indirizzo e-mail registrato ( l'"Indirizzo e-mail registrato") fornito all'apertura del conto CasinoMarriott. La comunicazione con CasinoMarriott verrà condotta esclusivamente utilizzando questa e-mail.
Io e molti altri giocatori del Regno Unito abbiamo appreso da quando ci siamo iscritti e abbiamo depositato denaro che non hanno una licenza valida e operano illegalmente.
Stanno prendendo soldi dagli scommettitori dei quali chiaramente non hanno alcuna intenzione di pagare le vincite. Ho conservato registrazioni scritte di tutte le comunicazioni che ho con il loro team di supporto dal vivo. Mi piace che molti altri giocatori vengano ingannati con scuse come il fatto che i processori di pagamento vengono aggiornati, non c'è nessun manager che possa parlare con te, il tuo pagamento è in sospeso e verrà pagato presto. Questo va avanti dalla fine di gennaio e ho vinto legittimamente 1000€ e non hanno intenzione di pagarmi. Il team di gestione non ti ha mai ricontattato. Sfortunatamente, insieme a molti altri giocatori, sono giunto alla conclusione che stanno chiaramente "truffando" i loro giocatori che si uniscono, il che è un reato penale.
Ho contattato il mio avvocato, l'ufficio Action Fraud del Regno Unito (che ora mi ha consigliato di denunciare questo come un crimine al dipartimento di polizia di Nicosia)
Mi rendo conto di essere venuto direttamente al quartier generale della polizia cipriota, quindi le sarei molto grato se foste così gentile da inoltrare la mia corrispondenza al vostro dipartimento di Nicosia.
Come ho detto, ho una montagna di prove che sarei felice di presentare in qualsiasi fase di questa indagine.
Si prega di notare per la cronaca che sto segnalando formalmente un'attività criminale contro PlayB Malta LTD.
Di seguito è riportato il collegamento al sito Web appropriato..
www.casinomarriott.com
Grazie per aver dedicato del tempo a leggere questo e non vedo l'ora di sentire la tua opinione in merito alla prossima linea d'azione appropriata.
Cordiali saluti
Il signor D. Brooks
22 Strada alpina
Ventnor
IW
PO381BU
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Caro Signore / Signora.
Mi è stato consigliato di contattare il dipartimento di polizia di Nicosia in merito a un casinò con sede a Cipro che opera con il marchio PlayB Malta LTD, che riteniamo che diversi casinò operino al di fuori di Cipro e forse di Malta. Questo casinò è "Casino Marriott"
Queste sono le seguenti informazioni funzionali visualizzate sul loro sito web.
Questo servizio, casinomarriott.com, è fornito da PlayB Malta Ltd. società a responsabilità limitata registrata con il numero di registrazione cipriota HE 484995, con indirizzo registrato a 28 Georgiou, Nicosia, Cipro come processore di pagamento e gestione del sito Web e PlayB, una società a responsabilità limitata registrata a Curaçao con il numero di registrazione della società 143429, indirizzo registrato a Kaya Virola Z /N Curacao, è il titolare della licenza. CasinoMarriott opera con la licenza n. 1688 / ZAZ rilasciata da Curacao Egaming, autorizzata e regolamentata dal governo di Curaçao per fornire scommesse sportive e casinò a partire dal 22 maggio 2020. CasinoMarriott comunicherà con i clienti solo via e-mail utilizzando il loro indirizzo e-mail registrato (il " Indirizzo e-mail registrato") fornito all'apertura del conto CasinoMarriott. CasinoMarriott verrà contattato solo tramite questa email.
Io e molti altri giocatori del Regno Unito abbiamo scoperto da quando ho depositato che non hanno una licenza valida e operano illegalmente.
Prendono soldi da giocatori che ovviamente non hanno intenzione di pagare le vincite. Ho conservato registrazioni scritte di tutte le comunicazioni che ho con il team di supporto dal vivo. Mi piace quanti altri giocatori mentono con scuse come se i processori di pagamento fossero aggiornati, non c'è nessun amministratore che possa parlare con te, il tuo pagamento è in sospeso e verrà pagato presto. E' da fine gennaio che va avanti così e ho legittimamente vinto 1000 euro e non hanno intenzione di pagarmi. Il team di gestione non ti contatta mai. Sfortunatamente, insieme a molti altri giocatori, sono giunto alla conclusione che chiaramente "imbrogliano" i loro giocatori partecipanti, il che costituisce un reato penale.
Ho contattato il mio avvocato, il Fraud Office del Regno Unito (che mi ha consigliato di denunciare questo come un crimine alla polizia di Nicosia)
Mi rendo conto di essere venuto direttamente al quartier generale della polizia di Cipro, quindi le sarei molto grato se foste così gentile da inoltrare la mia posta alla filiale di Nicosia.
Come ho detto, ho una prova che sarei felice di presentare in qualsiasi fase di questa indagine.
Tieni presente che sto registrando ufficialmente l'attività criminale contro PlayB Malta LTD.
Ecco il link al sito appropriato..
www.casinomarriott.com
Grazie per aver dedicato del tempo a leggere questo e non vedo l'ora di sentire la tua opinione in merito alla prossima linea d'azione appropriata.
Cordiali saluti
Il signor D. Brooks
22 Strada alpina
Ventnor
IW
PO381BU.
Hi David
I have heard nothing more from Casino Marriott. I had hoped that Michael Chambers would forward my email, but to date have had no replies
I will keep pestering and will watch this forum to see if you have any response from the police
Regards
Lisa
ciao David
Non ho più sentito nulla dal Casino Marriott. Speravo che Michael Chambers inoltrasse la mia email, ma fino ad oggi non ho ricevuto risposta
Continuerò a infastidire e guarderò questo forum per vedere se hai qualche risposta dalla polizia
Saluti
Lisa
Thanks Lisa.
I'll keep you posted. It may be worth going back to Michael Chambers, and ask for confirmation that he sent the email to CM, because the likelyhood is that they have but yet again the arrrogance of CM just to ignore it. If anything it will make MC feel a bit uneasy that a former client is treating them with contempt?
Don't know but nothing to lose. I will keep the pressure up with the Cypriot police.
Talk soon.
Take care.
David.
Grazie Lisa.
Vi terrò aggiornati. Potrebbe valere la pena tornare da Michael Chambers e chiedere conferma di aver inviato l'e-mail a CM, perché è probabile che abbiano avuto, ancora una volta, l'arroganza di CM solo per ignorarla. Se non altro, MC si sentirà un po' a disagio per il fatto che un ex cliente lo tratti con disprezzo?
Non lo so, ma niente da perdere. Manterrò alta la pressione sulla polizia cipriota.
Ci sentiamo presto.
Occuparsi.
Davide.
Dear Lisa. I've got loads to update you on. Police, Michael Chambers and even heard back CM. I'm not sure whether i can share all of what i've got on this forum? Perhaps Mellisa could advise? Many thanks. David.
Cara Lisa. Ho un sacco di cose su cui aggiornarti. La polizia, Michael Chambers e persino CM hanno risposto. Non sono sicuro di poter condividere tutto ciò che ho su questo forum? Forse Mellisa potrebbe consigliarmi? Grazie molto. Davide.
Thanks for the update but please send the update via private message and cc me so I can also see the update. It's not okay to share personal info and their names on the forum.
Grazie per l'aggiornamento, ma per favore invialo tramite messaggio privato e mettimi in copia in copia così posso vedere l'aggiornamento. Non è consentito condividere informazioni personali e i propri nomi sul forum.
How do i do that Mellisa?
Come faccio a farlo, Mellisa?
I'll send you a private message to show how to do so.
Ti invierò un messaggio privato per mostrarti come farlo.
Hi David.
Ive just seen your post. Do you know how to do a private message via this site?
Lisa
Ciao David.
Ho appena visto il tuo post. Sai come inviare un messaggio privato tramite questo sito?
Lisa
Hi David
I' ve managed to find the message function.
Click on you picture ( or the face bit) at the top of the page. This takes you into your profile and one of the links is to your inbox and private messages.
I've sent you my personal email details. Looking forward to hearing your updates.
Lisa
ciao David
Sono riuscito a trovare la funzione messaggio.
Fai clic sulla tua immagine (o sulla parte del viso) nella parte superiore della pagina. Questo ti porta nel tuo profilo e uno dei collegamenti è alla tua casella di posta e ai messaggi privati.
Ti ho inviato i miei dettagli e-mail personali. Non vedo l'ora di sentire i tuoi aggiornamenti.
Lisa
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