Hi, I'd like to make a complaint with the same reason but different amount ($200.95). I had my account fully verified after many frustrating attempts with my ID + selfie with a note on a non-monotoned lined paper saying "Hello Lucky Dreams May 31 2022".
4 times my withdrawal was rejected (Interac, bitcoin, bitcoin, bitcoin), one of them for being a reason to be a selfie with a note which happened to be very quick and while they stated that the last reason my cash out was rejected was to make a "new" withdrawal via Interac and apologized for the "inconvenience".
Once I made that request, there now has been a delay since I went through incredible lengths to trust them, ridiculously verify my account with the relevant documents, have replied accordingly and patiently in a timely matter.
The least they should do is expedite the cash out as any player would not want to go through that verification process again! (Think of the MuchBetter verification angling the camera for a perfect picture). I will send my details via PM upon request (from the moderators or casino rep). Thanks in advance!
Salve, vorrei presentare un reclamo con lo stesso motivo ma importo diverso ($ 200,95). Il mio account è stato completamente verificato dopo molti tentativi frustranti con il mio documento d'identità + selfie con una nota su un foglio a righe non monotono che diceva "Ciao Lucky Dreams 31 maggio 2022".
4 volte il mio prelievo è stato rifiutato (Interac, bitcoin, bitcoin, bitcoin), una di queste perché era un motivo per farmi un selfie con una nota che è stata molto veloce e mentre hanno affermato che l'ultimo motivo per cui il mio prelievo è stato rifiutato è stato di effettuare un "nuovo" prelievo tramite Interac e si è scusato per il "disagio".
Una volta fatta quella richiesta, ora c'è stato un ritardo poiché ho fatto di tutto per fidarmi di loro, verificare in modo ridicolo il mio account con i documenti pertinenti e ho risposto di conseguenza e pazientemente in modo tempestivo.
Il minimo che dovrebbero fare è accelerare il prelievo poiché nessun giocatore vorrebbe sottoporsi nuovamente a quel processo di verifica! (Pensa alla verifica MuchBetter che inclina la fotocamera per un'immagine perfetta). Invierò i miei dettagli tramite PM su richiesta (dai moderatori o dal rappresentante del casinò). Grazie in anticipo!