Hello Guys!
I deposited 150 euros in Bet2U and I received a bonus 100%. I was betting on Sportsbook and I met all the wagering requirements and finally requested a 700 euros withdrawal.
I fully verified my account and I made the withdrawal request on 17/11/2023 , after 10 days on 27/11 without receiving any response about my withdrawal the replied with this
Dear Customer,
Our security department requests you to complete an additional verification step in the form of a video verification through Skype.
Please send us your Skype ID and you shall be contacted by one of our operators.
We thank you for your understanding and express our most sincere apologies for the inconvenience.
--
Best Regards,
Bet2U Support team
I have sent my skype ID 2 days now and I haven't received any invitation or response I made also some reminders but i dont receive any response.
Could you please anyone help me with that case? Does anyone know what type of question do they usually ask on that call?
Ciao ragazzi!
Ho depositato 150 euro su Bet2U e ho ricevuto un bonus del 100%. Stavo scommettendo su Sportsbook e ho soddisfatto tutti i requisiti di scommessa e alla fine ho richiesto un prelievo di 700 euro.
Ho verificato completamente il mio account e ho effettuato la richiesta di prelievo il 17/11/2023, dopo 10 giorni il 27/11 senza ricevere alcuna risposta sul mio prelievo, ho risposto con questo
Gentile Cliente,
Il nostro dipartimento di sicurezza ti richiede di completare un ulteriore passaggio di verifica sotto forma di verifica video tramite Skype.
Inviaci il tuo ID Skype e sarai contattato da un nostro operatore.
Vi ringraziamo per la vostra comprensione ed esprimiamo le nostre più sincere scuse per l'inconveniente.
--
Distinti saluti,
Team di supporto Bet2U
Ho inviato il mio ID Skype ormai da 2 giorni e non ho ricevuto alcun invito o risposta. Ho fatto anche alcuni promemoria ma non ricevo alcuna risposta.
Per favore, qualcuno potrebbe aiutarmi con questo caso? Qualcuno sa che tipo di domande fanno di solito durante quella chiamata?