Hey everyone on the Slotmaze ND Forum. I have successfully joined, but very confused. All the replies from the LCB Members comment results are different, i.e. After signing up, I received this email:
*After logging in anytime you will need to ask live help to activate your account.
We offer daily NO deposit bonuses.
You will need to check your email to play any of our games, you can play for
fun on our site but to play for real you will receive an email with your links to our games.
1: Select what slots you like
2: We will then adjust your account
So, when I logged in, the site was down for maintenance and chat did not respond. Although there was a $125.00 balance in my account. No I am lost. I do not know how to go to the casino to play. And it seems as though I have to buy a monthly membership plan to maybe begin. When I clicked on How to Play, the page is about memberships, such as, Membership:
We offer several membership packages.
SLO: $19.99 Monthly
SLOT: $29.99 Monthly
SLOTMAZE: $49.99 Monthly
Then I went to cashier and it only displayed the membership packages. So far I have not received another email.
Can someone please explain? Thank you
Ciao a tutti sul forum Slotmaze ND. Mi sono iscritto con successo, ma sono molto confuso. Tutte le risposte dai risultati dei commenti dei membri LCB sono diverse, ovvero dopo la registrazione, ho ricevuto questa email:
* Dopo aver effettuato l'accesso in qualsiasi momento dovrai chiedere aiuto dal vivo per attivare il tuo account.
Offriamo bonus giornalieri SENZA deposito.
Dovrai controllare la tua email per giocare a uno qualsiasi dei nostri giochi a cui puoi giocare
divertiti sul nostro sito ma per giocare davvero riceverai un'email con i tuoi link ai nostri giochi.
1: Seleziona quali slot ti piacciono
2: Adegueremo quindi il tuo account
Quindi, quando ho effettuato l'accesso, il sito era inattivo per manutenzione e la chat non rispondeva. Anche se sul mio conto c'era un saldo di $ 125,00. No, mi sono perso. Non so come andare al casinò per giocare. E sembra che dovrei acquistare un piano di abbonamento mensile per iniziare. Quando ho fatto clic su Come giocare, la pagina riguarda gli abbonamenti, ad esempio Abbonamento:
Offriamo diversi pacchetti di abbonamento .
SLO: $ 19,99 al mese
SLOT: $ 29,99 al mese
SLOTMAZE: $ 49,99 al mese
Poi sono andato alla cassa e mostrava solo i pacchetti di abbonamento. Finora non ho ricevuto un'altra email.
Qualcuno può spiegare? Grazie