Verified and withdrawn funds
Universal Slots, Will's Casino, Ovitoons Casino, Gudar Casino, Gioo Casino Supporto e discussione dei reclami
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- Casino Rep 1
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- Risposta da
- Sydney
- at Dec 27, 21, 04:01:55 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yakov,
Thanks for letting us know! We're glad to hear that.
Ciao Yakov,
Grazie per averci fatto sapere! Siamo lieti di saperlo.
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- Risposta da
- Yakov
- at Dec 29, 21, 10:52:03 AM
- Sr. Member 294
- attività più recente 4 mesi fa
Hi, is it possible to clarify with the representative how much they have according to the rules it takes to withdraw to ltc when the account is confirmed?
Salve, è possibile chiarire con il rappresentante quanto hanno secondo le regole necessarie per prelevare in ltc quando il conto viene confermato?
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- Risposta da
- Sydney
- at Dec 29, 21, 01:14:06 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yakov,
We've sent an email to the Casino Representative and asked him to clarify this. Keep you updated.
Ciao Yakov,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di chiarire questo punto. Ti tengo aggiornato.
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- Risposta da
- Sydney
- at Jan 03, 22, 03:21:06 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Yakov,
The Casino Representative says that the regular time for withdrawal validation is 24 hours; if no additional information is required.
Ciao Yakov,
Il rappresentante del casinò afferma che il tempo normale per la convalida del prelievo è di 24 ore; se non sono necessarie informazioni aggiuntive.
-
- Risposta da
- perobet
- at Jan 07, 22, 05:40:36 PM
- Hero Member 716
- attività più recente 2 giorni fa
Gioo casino
I got some 20 freespins no deposit and i manage to clean bonus.
They rejected my withdraw today and I recived a email from them with confused explanation.That i must to upload documents and deposit again...
I verified my documents before, deposit too.
>email address removed by moderator Sydney due to privacy policy<
Gioo Casinò
Ho ottenuto circa 20 giri gratuiti senza deposito e sono riuscito a ottenere il bonus.
Oggi hanno rifiutato il mio prelievo e ho ricevuto un'e-mail con spiegazioni confuse. Devo caricare i documenti e depositare di nuovo...
Ho verificato i miei documenti prima, anche il deposito.
>Indirizzo email rimosso dal moderatore Sydney a causa della politica sulla privacy<
3.2/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Jan 08, 22, 04:03:15 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello perobet,
We've sent an email to the Casino Representative regarding your withdrawal. Keep you updated.
Ciao Perobetto,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo prelievo. Ti tengo aggiornato.
-
- Risposta da
- voronro
- at Jan 10, 22, 06:43:18 AM
- Newbie 7
- attività più recente 2 anni fa
Ovitoons casino
hello. uploaded the documents on January 6, but still not verified. help.
nickname - voronro
Casinò Ovitoons
Ciao. ha caricato i documenti il 6 gennaio, ma non ancora verificato. aiuto.
soprannome: voronro
2.9/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Jan 10, 22, 07:21:03 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello voronro,
We've sent an email to the Casino Representative. Keep you updated.
Ciao Voronro,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò. Ti tengo aggiornato.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 10, 22, 03:15:00 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello voronro,
We've received a reply from the Casino Representative. She says the verification team has sent you an email requesting additional information in order to validate your account. However, you haven't responded to that email.
Could you please check (including your Spam folder) if you received this email from them? If you haven't received that email yet; they will request for it to be resent.
Ciao Voronro,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò. Dice che il team di verifica ti ha inviato un'e-mail richiedendo ulteriori informazioni per convalidare il tuo account. Tuttavia, non hai risposto a quell'e-mail.
Potresti controllare (inclusa la cartella Spam) se hai ricevuto questa email da loro? Se non hai ancora ricevuto l'e-mail; richiederanno che venga nuovamente inviato.
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- Risposta da
- voronro
- at Jan 11, 22, 11:39:27 AM
- Newbie 7
- attività più recente 2 anni fa
the account was verified in the morning. But I'm waiting for my conclusion for 5 days. how long will it take for them to withdraw?
l'account è stato verificato in mattinata. Ma aspetto la mia conclusione da 5 giorni. quanto tempo ci vorrà prima che si ritirino?
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- Risposta da
- Sydney
- at Jan 11, 22, 03:03:48 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello voronro,
We've sent an email to the Casino Representative. Keep you posted.
Ciao Voronro,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- voronro
- at Jan 12, 22, 09:31:28 AM
- Newbie 7
- attività più recente 2 anni fa
Thank you for help . i recive withdrawal.
Grazie per il tuo aiuto . ricevo il ritiro.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Jan 12, 22, 12:35:15 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Glad to hear that voronro. Thanks for letting us know!
Sono contento di sentire questo voronro. Grazie per averci fatto sapere!
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- Risposta da
- perobet
- at Jan 13, 22, 12:41:29 PM
- Hero Member 716
- attività più recente 2 giorni fa
I recived money.Thanks
Ho ricevuto dei soldi. Grazie
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- Risposta da
- Sydney
- at Jan 13, 22, 03:29:28 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Glad that we could help. Thanks for letting us know!
Sono felice di poterti aiutare. Grazie per averci fatto sapere!
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- Risposta da
- voronro
- at Jan 27, 22, 03:57:25 AM
- Newbie 7
- attività più recente 2 anni fa
made a second deposit of 25 euros from which I managed to win 160 euros. uploaded the necessary documents for verification and after 2 days my account is blocked. in the chat they said that I have a multi-account and quickly closed the chat. I didn't do any multi-accounts. please help me in this situation. my nickname voronro
ho effettuato un secondo deposito di 25 euro dal quale sono riuscito a vincere 160 euro. ho caricato i documenti necessari per la verifica e dopo 2 giorni il mio account è bloccato. nella chat hanno detto che ho un account multiplo e hanno chiuso subito la chat. Non ho fatto alcun multi-account. per favore aiutami in questa situazione. il mio soprannome voronro
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- Risposta da
- voronro
- at Jan 27, 22, 04:14:41 AM
- Newbie 7
- attività più recente 2 anni fa
Gudar Casino
Casinò degli Dei
3.1/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Jan 27, 22, 04:31:39 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello voronro,
We've sent an email to the Casino Representative. Keep you posted.
Ciao Voronro,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- Ilnavichen
- at Feb 02, 22, 01:35:45 PM
- Newbie 4
- attività più recente 2 anni fa
Hello, in my profile in transactions written that my withdrawal of funds 150 euros for bitcoin was processed.
But I didn't get the money.
The chat claims that the money was sent to me. But they never provided evidence.
Here is my wallet to which the withdrawal was requested:
bc1qsy0vexp6kxhr3ktgq86wrkj3at5u68n7xl9txvHere are the transactions on my wallet.
Where you can see that I did not receive my withdrawal from you :
https://www.blockchain.com/btc/address/bc1qsy0vexp6kxhr3ktgq86wrkj3at5u68n7xl9txvThere's getting 0.00394107 BTC
But this is a withdrawal from universalslots casino.
And the date doesn't match.My emails were ignored and I never received the money.
Ciao, nel mio profilo in transazioni ho scritto che il mio prelievo di fondi di 150 euro per bitcoin è stato elaborato.
Ma non ho ricevuto i soldi.
La chat afferma che il denaro mi è stato inviato. Ma non hanno mai fornito prove.
Ecco il mio portafoglio su cui è stato richiesto il prelievo:
bc1qsy0vexp6kxhr3ktgq86wrkj3at5u68n7xl9txvEcco le transazioni sul mio portafoglio.
Dove puoi vedere che non ho ricevuto il mio prelievo da te:
https://www.blockchain.com/btc/address/bc1qsy0vexp6kxhr3ktgq86wrkj3at5u68n7xl9txvStiamo ottenendo 0,00394107 BTC
Ma questo è un ritiro dal casinò UniversalSlots.
E la data non corrisponde.Le mie e-mail sono state ignorate e non ho mai ricevuto i soldi.
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- Risposta da
- Sydney
- at Feb 02, 22, 03:50:16 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello voronro,
We still haven't received a reply from the casino. We've sent them a reminder email.
Ciao Voronro,
Non abbiamo ancora ricevuto risposta dal casinò. Abbiamo inviato loro un'e-mail di promemoria.
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- Risposta da
- Sydney
- at Feb 02, 22, 03:52:29 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Ilnavichen,
Could you please send me your casino username to private message inbox and we'll ask the Casino Representative to look into this?
Ciao Ilnavichen ,
Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e chiederemo al rappresentante del casinò di esaminare la questione?
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- Risposta da
- Sydney
- at Feb 03, 22, 04:47:29 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Ilnavichen,
Thank you for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative. As soon as we receive a reply, we'll let you know.
Ciao Ilnavichen ,
Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò. Non appena riceveremo una risposta, ti faremo sapere.
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- Risposta da
- voronro
- at Feb 07, 22, 07:51:05 AM
- Newbie 7
- attività più recente 2 anni fa
Good afternoon, no news from the casino?
Buon pomeriggio, nessuna notizia dal casinò?
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- Risposta da
- Sydney
- at Feb 07, 22, 07:54:50 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello voronro,
The Casino Representative advised us that they would get back to us as soon as they have some info about this. We still haven't received a reply.
Ciao Voronro,
Il rappresentante del casinò ci ha informato che ci avrebbero ricontattato non appena avessero avuto informazioni a riguardo. Non abbiamo ancora ricevuto risposta.
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- Risposta da
- Sydney
- at Feb 08, 22, 03:25:35 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello voronro,
We've received a reply from the casino. Here's what they say:
"The player's account has been unblocked and he can now complete his withdrawal.
Apologies for any inconvenience caused."Ciao Voronro,
Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò. Ecco cosa dicono:
"Il conto del giocatore è stato sbloccato e ora può completare il suo prelievo.
Ci scusiamo per gli eventuali disagi causati." -
- Risposta da
- voronro
- at Feb 10, 22, 08:43:28 AM
- Newbie 7
- attività più recente 2 anni fa
Thank you! i recieve withdrawal!
Grazie! ricevo il ritiro!
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- Risposta da
- Sydney
- at Feb 10, 22, 08:51:05 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
voronro wrote
Thank you! i recieve withdrawal!
Glad that we could be of help! Thanks for letting us know voronro!
ha scritto voronro
Grazie! ricevo il ritiro!
Sono felice che potremmo essere d'aiuto! Grazie per averci fatto conoscere Voronro!
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- Risposta da
- ahmed8220
- at Sep 24, 22, 10:31:25 AM
- Newbie 8
- attività più recente 2 mesi fa
hello alll ... iwanna telll u about me experiens . in gudar casino from the universalgroup-
i have been playing there many years . never really cash out .. only small amount.
lost alot alot more ..
anyway .. iwas playing playing .. and was number 2 in slot race tourment .. iwon .300 euro have to wager 5 times.. so i readed all rules toke picture to be sure .. i played played and won 5000k euro . .
when i try to cash out . they deletet my winning .. saying that they have a max cash out 500 euro from slot race winnings -- but when i look again at the rules .. the rule was not there .. i have screenshot of everything- when i asked someone in chat to show me where the rules is .. she didnt know self where that rules is .. next day .. i try again.. then i see they just change the site and made a new rules .. they toke 4500 euro from me .. though i have my biggest win ever -- i felll like they just robbet me .. cheater .. i have picture of everything everything .. i can proff they are cheaterciao a tutti... voglio parlarvi della mia esperienza. nel casinò Gudar dal gruppo universale-
suono lì da molti anni. non incassare mai veramente... solo una piccola somma.
perso molto, molto di più..
comunque... stavo giocando... ed ero il numero 2 nel torneo di slot race... ho vinto 300 euro e devo scommettere 5 volte... quindi ho letto tutte le regole per scattare una foto per essere sicuro... ho giocato, ho giocato e ho vinto 5000k euro. .
quando provo a incassare. hanno cancellato la mia vincita... dicendo che hanno un limite massimo di incasso di 500 euro dalle vincite delle gare di slot - ma quando guardo di nuovo le regole... la regola non c'era... ho uno screenshot di tutto - quando ho chiesto a qualcuno chatta per mostrarmi dove sono le regole.. lei stessa non sapeva dove fossero quelle regole.. il giorno dopo.. provo di nuovo.. poi vedo che hanno semplicemente cambiato il sito e creato nuove regole.. mi hanno preso 4500 euro .. anche se ho ottenuto la mia più grande vittoria di sempre -- mi sento come se mi avessero semplicemente derubato.. imbroglione.. ho una foto di tutto, tutto.. posso dire che sono imbroglioni3.1/ 5
-
- Risposta da
- Berks
- at Sep 25, 22, 05:10:39 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi ahmed8220,
May I ask you to send us your account credentials via private message, so that we can get in touch with the Casino representative.Ciao ahmed8220 ,
Posso chiederti di inviarci le credenziali del tuo account tramite messaggio privato , in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del Casinò. -
- Risposta da
- Berks
- at Sep 28, 22, 02:49:14 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello ahmed8220,
We received your account details. We will send an email to Casino Representative regarding your issue. Once we get some information about this case we will back to you. Keep you posted.
Ciao ahmed8220 ,
Abbiamo ricevuto i dettagli del tuo account. Invieremo un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo problema. Una volta che avremo alcune informazioni su questo caso ti ricontatteremo. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- ahmed8220
- at Oct 01, 22, 11:20:35 AM
- Newbie 8
- attività più recente 2 mesi fa
hii bro. .. i hope u have goood news for me: )
ciao fratello. .. spero che tu abbia buone notizie per me:)
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- Risposta da
- Anchi
- at Oct 01, 22, 01:41:13 PM
- Admin 13534
- attività più recente 3 years fa
Hello ahmed8220,
Unfortunately, we haven't received any response from the Casino thus far. We'll send them a reminder in hopes that they will respond.
Ciao ahmed8220,
Sfortunatamente, finora non abbiamo ricevuto alcuna risposta dal Casinò. Invieremo loro un promemoria nella speranza che rispondano.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 06, 22, 06:20:41 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi ahmed8220,
Still without any response from the Casino Representative. We won't give up, we are going to send a reminder again once again. Hope it will help. Keep you posted.
Ciao ahmed8220 ,
Ancora senza alcuna risposta da parte del rappresentante del casinò. Non ci arrenderemo, invieremo ancora una volta un promemoria. Spero che possa essere d'aiuto. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- Anchi
- at Oct 09, 22, 02:52:14 AM
- Admin 13534
- attività più recente 3 years fa
Hello ahmed8220,
Unfortunately, we haven't received any response from the Casino thus far.
We will ping Casino Representative and will back to you when we get some updates. Keep you posted.
Ciao ahmed8220,
Sfortunatamente, finora non abbiamo ricevuto alcuna risposta dal Casinò.
Invieremo un ping al rappresentante del casinò e ti ricontatteremo quando riceveremo alcuni aggiornamenti. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 13, 22, 03:58:44 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi ahmed8220,
Please be informed that Gudar Casino is so unresponsive thus far, refusing to cooperate with us.
Unfortunately, our hands are tied at the moment, so we are not able to help you. Once we get some response we will re-open this case.
We will mark this case as UNRESOLVED.Ciao ahmed8220 ,
Ti informiamo che Gudar Casino finora non ha risposto, rifiutandosi di collaborare con noi.
Purtroppo al momento abbiamo le mani legate, quindi non possiamo aiutarti. Una volta ricevuta una risposta, riapriremo questo caso.
Contrassegneremo questo caso come NON RISOLTO.3.1/ 5
-
- Risposta da
- 4uzhoi34
- at Jan 16, 23, 04:23:37 AM
- Jr. Member 56
- attività più recente 12 giorni fa
On 13.01.2023 I made a deposit of 32.06 euro. Won 100 euro and uploaded documents in the verification section. I put money on the withdrawal. On January 16, 2023, I contacted the chat with a question about the timing of verification. The operator Barbara replied that the department had requested a photo of the passport, which shows the expiration date of the document. My passport is Russian and according to the laws of Russia it changes every 20 and 45 years. Now I am 32 years old. Attached is the correspondence with the operator. I believe that the Casino knows when a passport changes in Russia and specifically delays the verification and withdrawal of funds.
Il 13.01.2023 ho effettuato un deposito di 32,06 euro. Ha vinto 100 euro e ha caricato i documenti nella sezione verifica. Ho messo i soldi sul ritiro. Il 16 gennaio 2023 ho contattato la chat con una domanda sui tempi della verifica. L'operatrice Barbara ha risposto che il dipartimento aveva richiesto una foto del passaporto, da cui risulti la data di scadenza del documento. Il mio passaporto è russo e secondo le leggi russe cambia ogni 20 e 45 anni. Ora ho 32 anni. In allegato la corrispondenza con l'operatore. Credo che il Casinò sappia quando cambia un passaporto in Russia e ritardi specificamente la verifica e il prelievo dei fondi.
-
- Risposta da
- Berks
- at Jan 16, 23, 04:27:54 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello 4uzhoi34,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Representative in order to help you?
Ciao 4uzhoi34 ,
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò per aiutarti?
-
- Risposta da
- Berks
- at Jan 16, 23, 05:15:12 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello 4uzhoi34,
Thanks for sharing your credentials with us. We will ping Casino Rep about your concerns. Please keep an eye on this thread for any updates.
Ciao 4uzhoi34 ,
Grazie per aver condiviso le tue credenziali con noi. Invieremo un messaggio al rappresentante del casinò in merito alle tue preoccupazioni. Si prega di tenere d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.
-
- Risposta da
- Berks
- at Jan 23, 23, 04:16:02 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello 4uzhoi34,
We are still waiting for a response from Casino Rep. We will send them a reminder email in hopes that we will be provided with some proper information about this matter. Please keep you posted.
Ciao 4uzhoi34 ,
Stiamo ancora aspettando una risposta dal rappresentante del casinò. Invieremo loro un'e-mail di promemoria nella speranza che ci vengano fornite alcune informazioni adeguate in merito. Per favore, tieniti aggiornato.
-
- Risposta da
- 4uzhoi34
- at Jan 23, 23, 04:51:27 AM
- Jr. Member 56
- attività più recente 12 giorni fa
Berks wrote
Hello 4uzhoi34,
We are still waiting for a response from Casino Rep. We will send them a reminder email in hopes that we will be provided with some proper information about this matter. Please keep you posted.
The withdrawal and verification was successful
Berks ha scritto
Ciao 4uzhoi34 ,
Stiamo ancora aspettando una risposta dal rappresentante del casinò. Invieremo loro un'e-mail di promemoria nella speranza che ci vengano fornite alcune informazioni adeguate in merito. Per favore, tieniti aggiornato.
Il ritiro e la verifica hanno avuto esito positivo
-
- Risposta da
- Berks
- at Jan 23, 23, 05:34:22 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
We are so happy to hear that! Congratulations!
We will mark this case as Resolved.
Siamo così felici di sentirlo! Congratulazioni!
Contrassegneremo questo caso come Risolto.
-
- Risposta da
- nadezhda199022
- at Feb 25, 23, 11:25:51 PM
- Newbie 10
- attività più recente 1 anno fa
On February 21 , I caught a super bonus in nolimit and my payout was approximately x5300 of the bet . I uploaded the documents for verification and on February 24 I received an email that my account was verified. However , after that , more than 48 hours have passed , the funds have not been received by me . Please help me I was playing at las americas casino
nickname na******
Il 21 febbraio ho preso un super bonus su nolimit e la mia vincita è stata di circa 5300 volte la scommessa. Ho caricato i documenti per la verifica e il 24 febbraio ho ricevuto un'e-mail che informava che il mio account era stato verificato. Tuttavia, dopo che sono trascorse più di 48 ore, i fondi non sono stati ricevuti. Per favore aiutami, stavo giocando al casinò di Las Americas
soprannome na******
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 26, 23, 11:31:06 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello nadezhda199022,
If we understand correctly, would you like us to help you contact Casino Rep from Las Americas Casino?
Ciao nadezhda199022 ,
Se abbiamo capito bene, vorresti che ti aiutassimo a contattare il rappresentante del casinò Las Americas Casino?
-
- Risposta da
- nadezhda199022
- at Feb 26, 23, 11:55:09 PM
- Newbie 10
- attività più recente 1 anno fa
Yes las America casino
Sì, casinò Las America
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 27, 23, 02:38:09 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello nadezhda199022,
Please be informed that we don't have this casino on LCB list but we will try to reach out to them in order to help you.
Once we get a response we will let you know instantly.
Thank you.
Ciao nadezhda199022 ,
Tieni presente che non abbiamo questo casinò nell'elenco LCB, ma cercheremo di contattarli per aiutarti.
Una volta ricevuta una risposta, ti faremo sapere immediatamente.
Grazie.
-
- Risposta da
- nadezhda199022
- at Feb 27, 23, 03:18:09 AM
- Newbie 10
- attività più recente 1 anno fa
This casino is part of the universal group. And casinos from this group, which are named in the header of this topic on the forum, themselves send letters and invite their las americas casino to this new one
Questo casinò fa parte del gruppo universale. E i casinò di questo gruppo, che sono nominati nell'intestazione di questo argomento sul forum, inviano essi stessi lettere e invitano il loro casinò Las Americas a questo nuovo
-
- Risposta da
- Berks
- at Feb 27, 23, 03:38:28 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hello nadezhda199022,
According to their T&C withdrawal process can take no later than 3 working days:
"We will remit funds standing to the credit of your account no later than three working days, if practicable, after receipt of your withdrawal request, although there may be delays due to any security reviews which we decide to undertake."Knowing that you finished your verification on 24th of February, you are still withing the timeframe. If you don't receive your money in a two working days we will reach out to Casino Rep to inquire about your payout.
Keep us informed.
Thank you.
Ciao nadezhda199022 ,
Secondo i loro Termini e Condizioni, il processo di ritiro può richiedere entro e non oltre 3 giorni lavorativi:
"Rimetteremo i fondi rimasti sul credito del tuo conto entro e non oltre tre giorni lavorativi, se possibile, dal ricevimento della tua richiesta di prelievo, anche se potrebbero esserci ritardi dovuti a eventuali controlli di sicurezza che decidiamo di intraprendere."Sapendo che hai completato la verifica il 24 febbraio, sei ancora nei tempi previsti. Se non ricevi il denaro entro due giorni lavorativi, contatteremo il rappresentante del casinò per chiedere informazioni sul tuo pagamento.
Tienici informati.
Grazie.
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- Risposta da
- nadezhda199022
- at Feb 28, 23, 01:43:55 AM
- Newbie 10
- attività più recente 1 anno fa
I never got anything. It's time to contact a casino representative. 48 hours have long passed and none of the 3 withdrawal requests have been processed
Non ho mai avuto niente. È ora di contattare un rappresentante del casinò. Sono trascorse 48 ore e nessuna delle 3 richieste di prelievo è stata elaborata
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- Risposta da
- Berks
- at Feb 28, 23, 01:51:42 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi nadezhda199022,
Since your account has been verified 2 working days passed, so when the deadline passes, we will contact them immediately.
We understand your concerns but we have to abide by their terms, and we always want to help the player.
Thanks for your understanding.
Ciao nadezhda199022 ,
Poiché il tuo account è stato verificato, sono trascorsi 2 giorni lavorativi, quindi allo scadere del termine, li contatteremo immediatamente.
Comprendiamo le tue preoccupazioni, ma dobbiamo rispettare i loro termini e vogliamo sempre aiutare il giocatore.
Grazie per la tua comprensione.
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