Hello Dear Player.
Thank you for your feedback.We apologize for the inconveniences caused. There was an issue, where Netent games were not available for the specific region. We fixed the issue and we tried to give the compensation with some bonus money. We asked not to play until the issue is fixed, however, you continued depositing. The issue is now fixed and you can play the games.The issue was present, when you tried to use the bonuses you received and it took us some time to understand, what went wrong and to fix this issue. The account manager tried compensating the bonus money with some free chips and cashbacks. The games started working after the issue has been fixed.We sincerely apologize for the issue that occurred and we constantly work on improving our services. You may contact your account manager so that we could offer something to please you. We are again sorry for the technical issue.
Regards, TrueFlip team.
Ciao caro giocatore.
Grazie per il tuo feedback. Ci scusiamo per gli inconvenienti causati. Si è verificato un problema per cui i giochi Netent non erano disponibili per la regione specifica. Abbiamo risolto il problema e abbiamo provato a dare il risarcimento con del bonus in denaro. Abbiamo chiesto di non giocare finché il problema non sarà risolto, tuttavia hai continuato a depositare. Il problema ora è stato risolto e puoi giocare. Il problema era presente quando hai provato a utilizzare i bonus ricevuti e ci è voluto del tempo per capire cosa è andato storto e per risolvere il problema. L'account manager ha provato a compensare il bonus in denaro con alcune fiches gratuite e cashback. I giochi hanno iniziato a funzionare dopo che il problema è stato risolto. Ci scusiamo sinceramente per il problema che si è verificato e lavoriamo costantemente per migliorare i nostri servizi. Puoi contattare il tuo account manager in modo che possiamo offrirti qualcosa che ti soddisfi. Ci scusiamo ancora per il problema tecnico.
Saluti, squadra TrueFlip.