It's been resolved.....however this next one is the same as my previous issue. It's a new cashout request.
Jan 30 2025 is when I made a cashout request on Skrill. I receive a rejection email despite my deposit being Skrill:
Unfortunately, it is not possible to withdraw funds to the specified payment method (Skrill). Please use your bank account or alternative payment method to withdrawal your funds.
We remind you that withdrawal of funds via an alternative payment method is possible only after a minimum deposit without 3x wagering.
We apologise for the inconvenience caused and we thank you for understanding!
Regards, Finance Department!
Then today I received the following after making a minimum deposit yesterday:
We would like to inform you, that your withdrawal request of the amount of 201 CAD has been canceled.
Unfortunately, your request has expired. Please, repeat your withdrawal request via Interac - the payout will pass successfully.
We apologize for the inconvenience.
Regards, Financial Department.
It takes a deposit to play at the casino and another deposit to cashout even if the same method was used previously?
I sent the KYC an email to include my minimum deposit with the cashout request as there were no 3x wagering minimum for it. This is deja vu all over again!
È stato risolto... tuttavia il prossimo è lo stesso del mio problema precedente. È una nuova richiesta di cashout.
Il 30 gennaio 2025 ho fatto una richiesta di prelievo su Skrill. Ricevo un'email di rifiuto nonostante il mio deposito fosse Skrill:
Purtroppo non è possibile prelevare fondi sul metodo di pagamento specificato (Skrill). Utilizza il tuo conto bancario o un metodo di pagamento alternativo per prelevare i tuoi fondi.
Ti ricordiamo che il prelievo di fondi tramite un metodo di pagamento alternativo è possibile solo dopo un deposito minimo senza scommessa 3x.
Ci scusiamo per l'inconveniente e vi ringraziamo per la comprensione!
Cordiali saluti, Dipartimento Finanze!
Poi oggi ho ricevuto quanto segue dopo aver effettuato un deposito minimo ieri:
Desideriamo informarti che la tua richiesta di prelievo dell'importo di 201 CAD è stata annullata.
Purtroppo la tua richiesta è scaduta. Ripeti la richiesta di prelievo tramite Interac: il pagamento verrà eseguito correttamente.
Ci scusiamo per l'inconveniente.
Cordiali saluti, Dipartimento Finanziario.
È necessario un deposito per giocare al casinò e un altro deposito per incassare, anche se in precedenza è stato utilizzato lo stesso metodo?
Ho inviato un'e-mail al KYC per includere il mio deposito minimo con la richiesta di cashout, poiché non c'era un minimo di scommessa di 3x. Questo è un déjà vu!