Discussione sul supporto e sui reclami di Sloto Stars

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Ultimo messaggio fatto 3 mesi fa fa da JovanaV
Sloto_Stars
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi guys,

     

    My name is Jermaine and I will be your support representative for Sloto Stars Casino. I'm confident that everyone will have an out of this world experience with us!

    If you have any queries, please feel free to contact our superb support team. However, if they are unable to assist you or if you are unsatisfied with their response, I will gladly assist you with whatever you may need.

    I look forward to providing you with any further assistance you may require, so do feel free to send through any queries and/ or feedback you may have.

     

    Best Regards,

    Jermaine

    Ciao ragazzi,

    Mi chiamo Jermaine e sarò il tuo rappresentante dell'assistenza per Sloto Stars Casino . Sono fiducioso che tutti vivranno un'esperienza fuori dal mondo con noi!

    In caso di domande, non esitate a contattare il nostro eccellente team di supporto. Tuttavia, se non sono in grado di assisterti o se non sei soddisfatto della loro risposta, sarò lieto di aiutarti con tutto ciò di cui potresti aver bisogno.

    Non vedo l'ora di fornirti tutta l'ulteriore assistenza di cui potresti aver bisogno, quindi sentiti libero di inviare qualsiasi domanda e/o feedback tu possa avere.

    Distinti saluti,

    Jermaine

    3.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the LCB forum, Jermaine! Thank you for being available to assist our members! heart

    Benvenuto nel forum LCB, Jermaine! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri membri! heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to our forum Jermaine! thumbs_up

    Benvenuto nel nostro forum Jermaine! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Jermaine! Welcome to our forum. thumbs_up

    Ciao Jermaine! Benvenuto nel nostro forum. thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the LCB community, Jermaine! Nice to know we have you around! thumbs_up

    Benvenuto nella comunità LCB, Jermaine! È bello sapere che ti abbiamo qui! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome on board, Jermaine. Thanks for signing up on our forum. heart

    Benvenuto a bordo, Jermaine. Grazie per esserti iscritto al nostro forum. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you everyone!

    I know everyone is going to have a stella experience at Sloto Stars. I'm sure you won't really need me, as the support team is really friendly, efficient and always ready to assist. But in the odd case that you ever do... I'm your go-to guy!

    Grazie a tutti!

    So che tutti vivranno un'esperienza stellare a Sloto Stars. Sono sicuro che non avrai davvero bisogno di me, dato che il team di supporto è davvero amichevole, efficiente e sempre pronto ad aiutarti. Ma nel caso strano che ti capiti... sono il tuo ragazzo di riferimento!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome Jermaine, glad to have you here! 

    Benvenuto Jermaine, felice di averti qui!

  • Originale English Traduzione Italiano

    smiley A warm welcome to LCB .

    smiley Un caloroso benvenuto a LCB.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello dear forum I made a deposit at the casino Sloto stars by credit card but for withdrawal of money there is no card with which I made a deposit I put money on withdrawal to Bitcoin  but the casino does not want to withdraw to bitcoin write to me to put money in a bank account,why should i withdraw money to a bank account if i made a deposit from the card,I offer them an alternative withdraw me money for bitcoin

    please invite a representative to solve the problem

    user name casino Capper86

    Ciao caro forum ho effettuato un deposito al casinò Sloto stars con carta di credito ma per il prelievo di soldi non esiste una carta con cui ho effettuato un deposito ho messo i soldi al prelievo su Bitcoin ma il casinò non vuole prelevare su bitcoin scrivimi per depositare denaro su un conto bancario, perché dovrei prelevare denaro su un conto bancario se ho effettuato un deposito dalla carta, offro loro un'alternativa prelevarmi denaro per bitcoin

    si prega di invitare un rappresentante per risolvere il problema

    nome utente casinò Capper86

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello likimolik44,

    We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into this. Please keep an eye on this thread for updates.

    Ciao likimolik44,

    Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di esaminare la questione. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Please send another email to the casino representative something he doesn't answer

    Si prega di inviare un'altra e-mail al rappresentante del casinò qualcosa a cui non risponde

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello likimolik44,

    We've sent a reminder email to the Casino Representative. Hope he'll get back to us soon. Keep you posted.

    Ciao likimolik44,

    Abbiamo inviato un'e-mail di promemoria al rappresentante del casinò. Spero che tornerà presto da noi. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I am very grateful to you what are you doing but let's be realistic the casino took my money and is not going to return and pay my winnings,they do not care to the forum,on opinion,the main thing for them is to get money from the players and when it comes to withdrawal they don't pay money

    where is the representative?

    his answer is no

    allow respected forum write about this casino on the main page i am ready to pay money

    Ti sono molto grato per quello che stai facendo, ma siamo realistici, il casinò ha preso i miei soldi e non restituirà e pagherà le mie vincite, a loro non interessa il forum, secondo l'opinione, l'importante per loro è ottenere soldi dai giocatori e quando si tratta di ritiro non pagano soldi

    dov'è il rappresentante?

    la sua risposta è no

    consenti al forum rispettato di scrivere su questo casinò nella pagina principale, sono pronto a pagare

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello likimolik44,

    We're received a reply from the casino. Here's what they say:

    "Hi Capper86,

     Thank you for your inquiry.

    You’ve requested to be paid via Bitcoin.  As per the casino’s terms, your account has not yet met the requirements allowing you to withdraw via Bitcoin. Kindly note, as per our T&C’s Point 48, under General:  If a win originates from a free bonus, and there are no deposits on the account (lifetime), at the time the withdrawal is initiated, a player may only be paid via Bitcoin, provided a deposit is made using Bitcoin.

    Since your verification deposit was made with a credit card, your win will have to be processed to your bank account via the wire.  If you still have a preference to be paid via Bitcoin, then we will happily process your cashin to this method once you’ve made a verification Bitcoin deposit and wagered this once through. Let us know how you wish to proceed?

    Congratulations on a winning start at Sloto Stars.

    Best regards,

    Sloto Stars Team"

    Ciao likimolik44,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò. Ecco cosa dicono:

    "Ciao Capper86,

    Grazie per la vostra richiesta.

    Hai richiesto di essere pagato tramite Bitcoin. Secondo i termini del casinò, il tuo account non ha ancora soddisfatto i requisiti che ti consentono di prelevare tramite Bitcoin. Si prega di notare, come indicato al punto 48 dei nostri T&C, in generale: se una vincita proviene da un bonus gratuito e non ci sono depositi sul conto (a vita), nel momento in cui viene avviato il prelievo, un giocatore può essere pagato solo tramite Bitcoin , a condizione che il deposito venga effettuato utilizzando Bitcoin.

    Poiché il tuo deposito di verifica è stato effettuato con una carta di credito, la tua vincita dovrà essere accreditata sul tuo conto bancario tramite bonifico. Se preferisci ancora essere pagato tramite Bitcoin, saremo lieti di elaborare i tuoi incassi con questo metodo una volta effettuato un deposito Bitcoin di verifica e scommesso una volta. Fateci sapere come desiderate procedere?

    Congratulazioni per l'inizio vincente su Sloto Stars.

    Distinti saluti,

    Squadra Sloto Stars"

  • Originale English Traduzione Italiano

    I made a deposit from the card let them then withdraw to the same card with which the deposit was made not to a bank account

    I do not have a foreign currency bank account it needs to be opened and it costs money

    it is not my fault that when making a deposit from a card, I cannot withdraw money again to the same card it's the casino's fault

    let them display it manually on my card

    I will not make a second deposit

    Ho effettuato un deposito dalla carta, quindi li ho ritirati sulla stessa carta con cui è stato effettuato il deposito, non su un conto bancario

    Non ho un conto bancario in valuta estera, deve essere aperto e costa denaro

    non è colpa mia se quando effettuo un deposito da una carta non posso prelevare nuovamente denaro sulla stessa carta, è colpa del casinò

    lascia che lo visualizzino manualmente sulla mia carta

    Non effettuerò un secondo deposito

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello likimolik44,

    The Casino Representative says you have two options; you can either make a Bitcoin deposit and receive your winnings, or you can have your deposit refunded and the withdrawal will be cancelled. There is nothing else they can do here. 

    Ciao likimolik44,

    Il rappresentante del casinò dice che hai due opzioni; puoi effettuare un deposito in Bitcoin e ricevere le tue vincite, oppure puoi farti rimborsare il deposito e il prelievo verrà annullato. Non c'è nient'altro che possano fare qui.

  • Originale English Traduzione Italiano

    dear forum I have fulfilled the conditions of the casino namely made a minimum deposit to confirm the payment system but when withdrawing money, they do not have the system with which I made a deposit

    Now tell me, is there my fault?

    since there is no given system for withdrawal I chose available for withdrawal namely bitcoin

    why should i make another deposit if the casino owes me money to the system with which the deposit was made

    I regard this as a scam on the part of the casino,if the casino can return the money to the card the question arises why the casino cannot pay me money to the card?

    pass this message to the casino representative, let it be withdrawn to bitcoin as an exception and on this we close this topic

    caro forum, ho soddisfatto le condizioni del casinò, ovvero ho effettuato un deposito minimo per confermare il sistema di pagamento, ma quando prelevo denaro non hanno il sistema con cui ho effettuato un deposito

    Ora dimmi, è colpa mia?

    poiché non esiste un sistema specifico per il prelievo, ho scelto il bitcoin disponibile per il ritiro

    perché dovrei effettuare un altro deposito se il casinò mi deve dei soldi al sistema con cui è stato effettuato il deposito

    Considero questo come una truffa da parte del casinò, se il casinò può restituire i soldi sulla carta, sorge la domanda: perché il casinò non può pagarmi i soldi sulla carta?

    passa questo messaggio al rappresentante del casinò, lascia che venga ritirato su bitcoin come eccezione e con questo chiudiamo questo argomento

  • Originale English Traduzione Italiano

    let's see what they say to that dear forum,you see that in this situation I am right

    what the representative wrote nonsense, and not wanting to pay money

    vediamo cosa dicono a quel caro forum,vedi che in questa situazione ho ragione

    ciò che il rappresentante ha scritto senza senso e non volendo pagare soldi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello likimolik44,

    The Casino Representative has already explained everything a couple of times. You have two options; you can either make a Bitcoin deposit and receive your winnings, or you can have your deposit refunded and the withdrawal will be canceled.

    As per casino's T&C’s Point 48, General Terms:  

    If a win originates from a free bonus, and there are no deposits on the account (lifetime), at the time the withdrawal is initiated, a player may only be paid via Bitcoin, provided a deposit is made using Bitcoin.

    So, either you can make a Bitcoin deposit and receive your winnings, or you can have your deposit refunded and the withdrawal will be canceled. There's nothing else we can do to help you here. 

    The casino hasn't done anything against their T&C's. It's all clear.

    Ciao likimolik44,

    Il Rappresentante del Casinò ha già spiegato tutto un paio di volte. Hai due opzioni; puoi effettuare un deposito in Bitcoin e ricevere le tue vincite, oppure puoi farti rimborsare il deposito e il prelievo verrà annullato.

    Secondo il punto 48, Termini generali dei Termini e condizioni del casinò:

    Se una vincita proviene da un bonus gratuito e non ci sono depositi sul conto (a vita), nel momento in cui viene avviato il prelievo, un giocatore può essere pagato solo tramite Bitcoin, a condizione che venga effettuato un deposito utilizzando Bitcoin.

    Quindi, puoi effettuare un deposito in Bitcoin e ricevere le tue vincite, oppure puoi farti rimborsare il deposito e il prelievo verrà annullato. Non c'è nient'altro che possiamo fare per aiutarti qui.

    Il casinò non ha fatto nulla contro i propri T&C. È tutto chiaro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello

    What do these casinos gain from unreasonably delaying customer withdrawals? 

    i'm disappointed with sloto stars casino....

    Ciao

    Cosa guadagnano questi casinò ritardando irragionevolmente i prelievi dei clienti?

    sono deluso dal casinò sloto stars....

    3.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Brunamor,

    Do you have an issue with the withdrawal at Sloto Stars? If you do, please send me your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the Casino Representative.

    Ciao Brunamor,

    Hai un problema con il prelievo su Sloto Stars? Se lo fai, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Sydney wrote:

    Hello Brunamor,

    Do you have an issue with the withdrawal at Sloto Stars? If you do, please send me your casino username to private message inbox and we'll get in touch with the Casino Representative.

    Hi

    I sent my username last friday by private message 

    Thanks

    Sydney ha scritto:

    Ciao Brunamor,

    Hai un problema con il prelievo su Sloto Stars? Se lo fai, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.

    CIAO

    Ho inviato il mio nome utente venerdì scorso tramite messaggio privato

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ah, ok. I forgot that I've been dealing with your complaint through private messages already.

    We still haven't received a reply from the casino. However, most of the Casino Representatives don't work over the weekend. We'll probably get a reply from them today. 

    Ah ok. Ho dimenticato che mi sto già occupando del tuo reclamo tramite messaggi privati.

    Non abbiamo ancora ricevuto risposta dal casinò. Tuttavia, la maggior parte dei rappresentanti del casinò non lavora durante il fine settimana. Probabilmente riceveremo una risposta da loro oggi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Brunamor,

    Here's what the Casino Representative says:

    "The player's documents are all approved and he'll get paid out the next time the casino is paying out withdrawals (this should happen either today or on Wednesday). He just had to wait for the 2-5 business day period for his documents to be approved before this could happen."

    Ciao Brunamor,

    Ecco cosa dice il rappresentante del casinò:

    "I documenti del giocatore sono tutti approvati e verrà pagato la prossima volta che il casinò effettuerà i prelievi (questo dovrebbe accadere oggi o mercoledì). Doveva solo aspettare il periodo di 2-5 giorni lavorativi per i suoi documenti essere approvato prima che ciò possa accadere."

  • Originale English Traduzione Italiano
    Sydney wrote:

    Hello Brunamor,

    Here's what the Casino Representative says:

    "The player's documents are all approved and he'll get paid out the next time the casino is paying out withdrawals (this should happen either today or on Wednesday). He just had to wait for the 2-5 business day period for his documents to be approved before this could happen."

    Hello Sydney

    this information does not reflect reality...is incorrect..

    my document was approved on 08/12/2021 after a reasonable wait ..

    on 12/13/2021 the payment was authorized 

    I contacted support and was informed that the payment will take 3 working days to process and then another 3 working days to reflect in my bitcoin wallet. 

    I'm still in the "authorized payment" stage  it will probably take another week or two to receive my payment....without a doubt this is the slowest payout casino in the world. .. 

     if you also look at the casino review page here on the site you will see that their information does not agree with what is described...

    I will wait for theirs willingness to pay

    Thank you 

    Sydney ha scritto:

    Ciao Brunamor,

    Ecco cosa dice il rappresentante del casinò:

    "I documenti del giocatore sono tutti approvati e verrà pagato la prossima volta che il casinò effettuerà i prelievi (questo dovrebbe accadere oggi o mercoledì). Doveva solo aspettare il periodo di 2-5 giorni lavorativi per i suoi documenti essere approvato prima che ciò possa accadere."

    Ciao Sydney

    queste informazioni non riflettono la realtà... non sono corrette...

    il mio documento è stato approvato il 12/08/2021 dopo una ragionevole attesa..

    in data 13/12/2021 il pagamento è stato autorizzato

    Ho contattato l'assistenza e sono stato informato che il pagamento richiederà 3 giorni lavorativi per essere elaborato e poi altri 3 giorni lavorativi per riflettersi nel mio portafoglio bitcoin.

    Sono ancora nella fase di "pagamento autorizzato", probabilmente ci vorrà un'altra settimana o due per ricevere il pagamento... senza dubbio questo è il casinò con i pagamenti più lenti al mondo. ..

    se guardi anche la pagina delle recensioni del casinò qui sul sito vedrai che le loro informazioni non concordano con quanto descritto...

    Aspetterò la loro disponibilità a pagare

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Brunamor,

    We'll get in touch with the Casino Representative and ask him to check what's going on with your payment. Keep you posted.

    Ciao Brunamor,

    Ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò e gli chiederemo di verificare cosa sta succedendo con il tuo pagamento. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Brunamor,

    The Casino Representative says they've processed your payment. He says it can take up to 3 days until you receive it, but you will probably receive it sooner than that. 

    Ciao Brunamor,

    Il rappresentante del casinò afferma di aver elaborato il tuo pagamento. Dice che potrebbero volerci fino a 3 giorni prima di riceverlo, ma probabilmente lo riceverai prima.

  • Originale English Traduzione Italiano

    dear forum I made a deposit as the casino representative wrote and put money on withdrawal but they refuse to withdraw money

    I have made two deposits at this casino ,made the first deposit from a bank card but as you know they refused to withdraw money to the card and asked to make a deposit from bitcoin

    I made a deposit with bitcoin

    now I put 125 $ on the withdrawal The first $ 25 that I deposited from the card+my win 100$

    I am the second deposit that I made with bitcoin I leave on my account

    but they demand to play for two of my deposits why the hell

    as the representative wrote, it was necessary to make a deposit from bitcoin, and I did

    invite this representative again

    caro forum, ho effettuato un deposito come ha scritto il rappresentante del casinò e ho messo i soldi sul ritiro ma si rifiutano di prelevare denaro

    Ho effettuato due depositi in questo casinò, ho effettuato il primo deposito da una carta bancaria ma, come sai, si sono rifiutati di prelevare denaro sulla carta e hanno chiesto di effettuare un deposito da bitcoin

    Ho effettuato un deposito con bitcoin

    ora metto 125$ sul prelievo I primi 25$ che ho depositato dalla carta+la mia vincita di 100$

    Sono il secondo deposito che ho effettuato con bitcoin che lascio sul mio conto

    ma chiedono di giocare per due dei miei depositi, perché diavolo

    come ha scritto il rappresentante, era necessario effettuare un deposito da bitcoin, e l'ho fatto

    invitare nuovamente questo rappresentante

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello likimolik44,

    The Casino Representative has been notified. As soon as we receive a reply, we'll let you know.

    Ciao likimolik44,

    Il rappresentante del casinò è stato informato. Non appena riceveremo una risposta, ti faremo sapere.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello likimolik44,

    Here's what the Casino Representative says:

    "The player won off free spins.

    He then went on to make a $25 Credit Card deposit and cash in his $100 Free Money win to Wire. He did not wager the $25 deposit once as per the Terms and Conditions.

    He then reversed the $100 Wire cash in, made a $24.82 bitcoin deposit, and re-initiated a bitcoin cash in for the $100 Free Money win and the original $25 credit card deposit. He has not wagered the bitcoin deposit once, as per the terms and conditions.

    The player is required to wager his last bitcoin deposit once before any funds can be paid to him. This is as per standard casino T&Cs."

    Ciao likimolik44,

    Ecco cosa dice il rappresentante del casinò:

    "Il giocatore ha vinto i giri gratuiti.

    Ha poi effettuato un deposito di $ 25 con carta di credito e ha incassato la sua vincita di $ 100 in denaro gratuito su Wire. Non ha scommesso il deposito di $ 25 una volta come previsto dai Termini e condizioni.

    Ha quindi annullato l'incasso di $ 100 tramite bonifico, ha effettuato un deposito di $ 24,82 in bitcoin e ha riavviato l'incasso in bitcoin per la vincita di $ 100 in denaro gratuito e il deposito originale di $ 25 con carta di credito. Non ha scommesso il deposito in bitcoin una volta, come da termini e condizioni.

    Il giocatore è tenuto a scommettere il suo ultimo deposito in bitcoin una volta prima che gli possano essere pagati i fondi. Questo è come previsto dai Termini e Condizioni standard dei casinò."

  • Originale English Traduzione Italiano

    I signed up with a free bonus and won quite a lot, it was pretty cool just trying this out for the first time really, so I contacted support to make sure I covered all the terms and conditions and submitted all the right documents.  After all my documents were approved I was told I had submitted the wrong Bitcoin address for payout, I have submitted this address as well as resubmitted my withdrawal after several consecutive denials, contacted the support team with my bitcoin wallet as well as the casino and can not get this issue resolved even after submitting a screenshot my wallet QR code ands address.  I feel like this is not legit being as this casino had no issue accepting two deposits from this address, however there is now an issue when it come to payout.

    Mi sono iscritto con un bonus gratuito e ho vinto parecchio, è stato davvero fantastico provarlo per la prima volta, quindi ho contattato l'assistenza per assicurarmi di aver coperto tutti i termini e le condizioni e di aver inviato tutti i documenti giusti. Dopo che tutti i miei documenti sono stati approvati, mi è stato detto che avevo inviato l'indirizzo Bitcoin sbagliato per il pagamento, ho inviato questo indirizzo e ho reinviato il mio prelievo dopo diversi rifiuti consecutivi, ho contattato il team di supporto con il mio portafoglio Bitcoin e il casinò e posso non riesco a risolvere questo problema anche dopo aver inviato uno screenshot del codice QR del mio portafoglio e dell'indirizzo. Penso che questo non sia legittimo in quanto questo casinò non ha avuto problemi ad accettare due depositi da questo indirizzo, tuttavia ora c'è un problema quando si tratta di pagamento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello cryssh9355,

    Could you please private message me your casino username and we're going to notify the Casino Representative.

    Ciao cryssh9355 ,

    Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e avviseremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Signed up for Slotto Stars Casino, played with a bonus fulfilled all terms and conditions.  I made two deposits, however now that I want to withdrawal I keep getting denied saying my wallet address is invalid, Well it sure wasn't invalid when I made the deposits within the same 24 hours.  Anyway starting to believe this is a scam and I will never see my deposit money again let alone my winnings that I have tried four times now to withdrawal.    Customer support is terrible I get no information no suggestions, and no personal aknowledgment of my issue.  Just a great big giant circle they keep sending me through over and over again despite my emails and asking for information.

    Mi sono iscritto a Slotto Stars Casino, ho giocato con un bonus che ha soddisfatto tutti i termini e le condizioni. Ho effettuato due depositi, tuttavia ora che voglio prelevare continuo a ricevere negazioni dicendo che l'indirizzo del mio portafoglio non è valido. Beh, sicuramente non era valido quando ho effettuato i depositi nelle stesse 24 ore. Ad ogni modo, inizio a credere che si tratti di una truffa e non rivedrò mai più i soldi del mio deposito, per non parlare delle mie vincite che ho provato a ritirare quattro volte. L'assistenza clienti è pessima. Non ricevo informazioni, né suggerimenti, né riconoscimento personale del mio problema. Solo un grande cerchio gigante a cui continuano a mandarmi ancora e ancora nonostante le mie e-mail e le mie richieste di informazioni.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello cryssh9355,

    Could you please private message me your casino username and we're going to notify the Casino Representative.

    Ciao cryssh9355 ,

    Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e avviseremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hello dear forum I have problems with the casino I registered through your forum and got a bonus for signing up ,for one day I played the wager and put money on withdrawal for almost a month my withdrawal of money hung in anticipation and not a single letter came from the casino A month later I received a letter that my withdrawal was canceled and the account is blocked ,I wrote a letter to the casino and got an answer To unlock your account you need to verify it.I have a question for the casino representative why didn’t you email me for a month that you need to send documents for verification? move on  I sent documents for verification as they asked ,and what do you think it's been three weeks I didn't receive any email from the casino.I contacted them again they wrote to me that they did not receive documents from me I gave them a screenshot of sending my documents where is the date and time of sending my documents ,respected forum I have the impression that they do it on purpose.not to withdraw money

    respected casino representative you wrote me to make a deposit so after your jambs I won't do it and you withdraw money without a deposit because you delayed the process for months and it's entirely your fault

    user name casino sablo99

    mail casino satelita**@mail.ru

    ciao caro forum ho problemi con il casinò mi sono registrato tramite il vostro forum e ho ricevuto un bonus per l'iscrizione, per un giorno ho giocato alla scommessa e ho messo i soldi sul prelievo per quasi un mese il mio prelievo di denaro è rimasto sospeso in anticipo e non una sola lettera è arrivato dal casinò Un mese dopo ho ricevuto una lettera che il mio prelievo era stato annullato e il conto era bloccato, ho scritto una lettera al casinò e ho ricevuto una risposta Per sbloccare il tuo account devi verificarlo. Ho una domanda per il casinò rappresentante, perché non mi hai inviato un'e-mail per un mese dicendomi che devi inviare documenti per la verifica? vai avanti ho inviato i documenti per la verifica come mi hanno chiesto, e cosa pensi che siano passate tre settimane non ho ricevuto alcuna email dal casinò. Li ho contattati di nuovo e mi hanno scritto che non hanno ricevuto i documenti da me che ho dato loro uno screenshot dell'invio dei miei documenti dove sono la data e l'ora dell'invio dei miei documenti, rispettato forum, ho l'impressione che lo facciano apposta. Non prelevare denaro

    rispettabile rappresentante del casinò mi hai scritto per fare un deposito quindi dopo i tuoi stipiti non lo farò e tu prelevi soldi senza deposito perché hai ritardato il processo per mesi ed è tutta colpa tua

    nome utente casinò sablo99

    mail casino satelita**@mail.ru

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello sablo99,


    We'll ping the casino representative to check the status of your case. We'll update you on this thread with any news.

    Ciao sablo99,


    Contatteremo il rappresentante del casinò per verificare lo stato del tuo caso. Vi aggiorneremo su questo thread con eventuali novità.

  • Originale English Traduzione Italiano

    respected forum Yesterday they allegedly withdrew my money today I wrote to them that there is no money in my bitcoin wallet the operator wrote immediately that there was an error and they will fix it five minutes later he wrote that the money was sent to you yesterday (they understand what they write) please close the complaint as unresolved and lower the casino rating on your forum

    forum rispettato Ieri avrebbero ritirato i miei soldi oggi ho scritto loro che non ci sono soldi nel mio portafoglio bitcoin l'operatore ha scritto subito che c'era un errore e lo risolveranno cinque minuti dopo ha scritto che i soldi ti sono stati inviati ieri ( capiscono quello che scrivono) chiudi il reclamo come irrisolto e abbassa la valutazione del casinò sul tuo forum

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello sablo99,

    We still haven't received an answer from the Casino Representatives, if we don't get any information , we will send a reminder email tomorrow. Keep us posted.

    Ciao sablo99,

    Non abbiamo ancora ricevuto una risposta dai rappresentanti del casinò, se non riceviamo alcuna informazione, invieremo un'e-mail di promemoria domani. Tienici aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello sablo99,

    We have already contacted the casino.  We will close the complaint when we receive a response from the casino or if we do not receive any reply. When we agree to help resolve our members' complaints, please respect that and our mediation process, which is free of charge. We spend our time to resolve player's complaints.

    Also, the rating of casinos that are on our list is determined by our members and not by us.

    Ciao sablo99,

    Abbiamo già contattato il casinò. Chiuderemo il reclamo quando riceveremo una risposta dal casinò o se non riceveremo alcuna risposta. Quando accettiamo di aiutare a risolvere i reclami dei nostri membri, ti preghiamo di rispettare questo e il nostro processo di mediazione, che è gratuito. Dedichiamo il nostro tempo a risolvere i reclami dei giocatori.

    Inoltre, la valutazione dei casinò presenti nel nostro elenco è determinata dai nostri membri e non da noi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello sablo99,

     

    We do apologize for any inconvenience that may have been caused.

     

    We have reviewed your account and can confirm that your withdrawal of $100 was processed out to you via Bitcoin on 14th September and additional arrangements were made to immediately accommodate this request. We appreciate your patience in this matter for allowing us the time to process out your withdrawal. We can confirm that you would have received your withdrawal by now.

     

    That said, we’re splendid to see that you hit your first win at the casino! We hope it’s the first of many!

     

    We trust this information has been helpful in clarifying this matter.

     

    Best of luck on the reels!

    Sloto Stars Casino

    Ciao sablo99,

    Ci scusiamo per gli eventuali disagi che potrebbero essere stati causati.

    Abbiamo esaminato il tuo account e possiamo confermare che il tuo prelievo di $ 100 ti è stato elaborato tramite Bitcoin il 14 settembre e sono stati presi ulteriori accordi per soddisfare immediatamente questa richiesta. Apprezziamo la tua pazienza in merito per averci concesso il tempo di elaborare il tuo prelievo. Possiamo confermare che a questo punto avresti già ricevuto il tuo prelievo.

    Detto questo, è meraviglioso vedere che hai ottenuto la tua prima vincita al casinò! Speriamo sia il primo di tanti!

    Confidiamo che queste informazioni siano state utili per chiarire la questione.

    Buona fortuna sui rulli!

    Casinò Sloto Stars

    3.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

     

    Goodnight. Get $100 using the no deposit bonus made available by LCB. the casino asked me for some documents (which were approved) and asked me for a deposit to finish verifying my account and withdraw my winnings. so I made a deposit of $10 dollars but due to the blockchain fees only $7.44 fell into my casino account, the representatives then asked me to make another deposit to complete the requirements, this morning I made a new deposit of 3.46 and paid a fee of 9 dollars. however to my surprise, the deposit didn't land in my account even after it was confirmed by the blockchain and the worst of all is that the casino tells me that I didn't receive it.
    attached are the deposit receipts. please help me.

    this is the transaction id to query if needed:
    bf3fbe25749aca0a1097049d4601d670285a2d85f773f58d5c399983fd8bf9fa

    Login: p*********

     

     

    Buona notte. Ottieni $ 100 utilizzando il bonus senza deposito messo a disposizione da LCB. il casinò mi ha chiesto alcuni documenti (che sono stati approvati) e mi ha chiesto un deposito per completare la verifica del mio conto e ritirare le mie vincite. quindi ho effettuato un deposito di $ 10 dollari ma a causa delle commissioni blockchain sono caduti solo $ 7,44 sul mio conto del casinò, i rappresentanti mi hanno poi chiesto di effettuare un altro deposito per completare i requisiti, stamattina ho effettuato un nuovo deposito di 3,46 e ho pagato una commissione di 9 dollari. tuttavia, con mia sorpresa, il deposito non è arrivato sul mio conto anche dopo essere stato confermato dalla blockchain e la cosa peggiore è che il casinò mi dice che non l'ho ricevuto.
    in allegato le ricevute di versamento. mi aiuti per favore.

    questo è l'ID transazione da interrogare se necessario:
    bf3fbe25749aca0a1097049d4601d670285a2d85f773f58d5c399983fd8bf9fa

    Accesso: p*********

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello palomamunoz,

    Thanks for reaching out and providing us with all the information regarding this issue. We will notify Casino Rep in order to help you with this transaction.

    Keep an eye on this thread for any updates.

    Thank you.

    Ciao palomamunoz ,

    Grazie per averci contattato e averci fornito tutte le informazioni relative a questo problema. Informeremo il rappresentante del casinò per aiutarti con questa transazione.

    Tenete d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello palomamunoz,

    Casino Rep got back to us and said that they can confirm that a deposit of f $3.46 hasn't been received on their end, end which is why it never reflected in your casino account.Regarding the Bitcoin fees, we have no control over this as this lies between you and your Bitcoin wallet/provider.

    However, although the minimum verification deposit for a withdrawal to be processed is $10 via Bitcoin, their finance team has courteously made an exception to waiver the shortfall verification deposit and continue with the processing of your withdrawal as you have met all other withdrawal requirements.

    They want to reassure you that your withdrawal will go out with the next batch of payments, once the process is complete.

    Hope this will help.

    Please let us know when it's processed.

    Thank you.

     

    Ciao palomamunoz ,

    Il rappresentante del casinò ci ha contattato dicendoci che può confermare che un deposito di f $ 3,46 non è stato ricevuto da parte loro, ed è per questo che non si è mai riflesso sul tuo conto del casinò. Per quanto riguarda le commissioni Bitcoin, non abbiamo alcun controllo su questo poiché questo si trova tra te e il tuo portafoglio/fornitore Bitcoin.

    Tuttavia, sebbene il deposito minimo di verifica per un prelievo da elaborare sia di $ 10 tramite Bitcoin, il team finanziario ha gentilmente fatto un'eccezione per rinunciare al deposito di verifica del deficit e continuare con l'elaborazione del prelievo poiché hai soddisfatto tutti gli altri requisiti di prelievo.

    Vogliono rassicurarti che il tuo prelievo verrà effettuato con il prossimo lotto di pagamenti, una volta completato il processo.

    Spero che questo possa essere d'aiuto.

    Per favore, facci sapere quando verrà elaborato.

    Grazie.

     

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello palomamunoz,

    Has your case been resolved?

    Did you receive your funds?

    Ciao palomamunoz ,

    Il tuo caso è stato risolto?

    Hai ricevuto i tuoi fondi?

  • Originale English Traduzione Italiano
    Berks wrote

    Hello palomamunoz,

    Has your case been resolved?

    Did you receive your funds?

    It's been 3 days since they processed my withdrawal. but I still haven't received it. the money i deposited they said they would not refund as they updated their T&C and pulled my parents out of their casino. I am very upset about this whole situation.
    
     

     

    Berks ha scritto

    Ciao palomamunoz,

    Il tuo caso è stato risolto?

    Hai ricevuto i tuoi fondi?

    Sono passati 3 giorni da quando hanno elaborato il mio prelievo. ma non l'ho ancora ricevuto. hanno detto che non avrebbero rimborsato i soldi che ho depositato poiché hanno aggiornato i loro termini e condizioni e hanno tirato fuori i miei genitori dal loro casinò. Sono molto arrabbiato per tutta questa situazione.
    
    

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello pamelamunoz,

    We will reach out to Casino Rep to inquire about this issue. Once we hear back we will let you know. 

    Keep you posted.

    Thank you.

    Ciao Pamelamunoz ,

    Contatteremo il rappresentante del casinò per chiedere informazioni su questo problema. Una volta che ci sentiremo, ti faremo sapere.

    Tenervi aggiornati.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano
    I just got paid. thank you very much
    
     

     

    Sono appena stato pagato. Grazie mille
    
    

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello pamelamunoz,

    We are so happy that you received your money.

    We will mark this case Resolved.

    Ciao Pamelamunoz,

    Siamo così felici che tu abbia ricevuto i tuoi soldi.

    Contrassegneremo questo caso come Risolto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    As soon as this casino opened, I opened it account and started deposting. I deposited several hundred dollars and they took my deposit every time with no problems. Then one day I won. I tried to cash out and I followed all instructions and attempted to cash out via Bitcoin and soon after I couldn't sign in. Every time I tried it just kept saying error and kick me out. Then after getting a hold of life chat I was told that I was banned. I asked for an explanation and was told that i was banned because I had reversed credit card charges! I had absolutely NOT EVER reversed any charges of any kind(I even contacted my bank to verify that there was no action that I wasn't aware of that maybe they had done. And of course there wasn't. I knew that but I still wanted to check).

    I asked why I was allowed to deposit over and over again if I was not allowed to cashout? Why was my money good enough for them to take repeatedly with zero issues? I even confirmed the deposits with my SS# so if there was some problem with me personally, then they would have banned me immediately. Instead they took my money over and over and over again and waited until I was ready to cash out, then they banned me. I don't remember the exact amount I think it was around $2,400. And to make matters worse, they did not return my deposit money. I requested that they should return all of my deposits if I was ineligible to ever cash out. They never did. They just cut off all communication with me and blocked my ability to even ask questions. I know this complaint is worthless because so much time has passed, but I wanted to warn people anyway. Every time I have ever had issues with a casino lcb.org has always helped me out with contacting the casinos on my behalf, and I'm very grateful for that, but I have learned that it makes no difference if I complain or not because it will change nothing. Once they claim that you have broken some rule, they will stick to it. It doesn't matter how true it is. They will still stick to it. Especially when it gets them off the hook for paying thousands of dollars. I don't know how anyone gives decent ratings to these casinos.  Especially this one. And just reading the complaints on here, it's the typical behavior. Delay delay delay don't pay don't pay don't pay. Or take as long as humanly possible to pay. But accept the money immediately. If there was any honesty or morality whatsoever in this casino then they would have paid me my deposits. But they didn't. They let me play knowing I had no chance to win. They took my money and let me wager it knowing I had no chance to win. That is stealing. 

    Again, this happened over a year ago and I know there's not going to be any fix to this situation. But I also knew that if I complained the moment it happened it wouldn't matter. I knew I would never get paid. I begged and begged and begged and begged them to reconsider. I beg them to return my deposit money. I beg them to simply be decent. They all but laughed at me..... So late or not, this is my warning to anyone that is thinking of depositing at this place.  Do not be like me and allow them to just steal your money.

     

    Non appena è stato aperto questo casinò, ho aperto il conto e ho iniziato a depositare. Ho depositato diverse centinaia di dollari e hanno accettato il mio deposito ogni volta senza problemi. Poi un giorno ho vinto. Ho provato a incassare e ho seguito tutte le istruzioni e ho tentato di incassare tramite Bitcoin e subito dopo non sono riuscito ad accedere. Ogni volta che ci provavo continuavo a dire errore e mi cacciavo. Poi, dopo aver preso contatto con la chat della vita, mi è stato detto che ero stato bandito. Ho chiesto spiegazioni e mi è stato detto che ero stato bannato perché avevo stornato gli addebiti sulla carta di credito! Non avevo assolutamente MAI stornato alcun addebito di alcun tipo (ho anche contattato la mia banca per verificare che non ci fosse alcuna azione di cui non ero a conoscenza e che forse avevano fatto. E ovviamente non c'era. Lo sapevo ma non volevo ancora controllare).

    Ho chiesto perché mi era permesso depositare più e più volte se non mi era permesso incassare? Perché i miei soldi erano abbastanza buoni da poterli prendere ripetutamente senza problemi? Ho anche confermato i depositi con il mio SS#, quindi se ci fosse stato qualche problema con me personalmente, mi avrebbero bannato immediatamente. Invece hanno preso i miei soldi ancora e ancora e ancora e hanno aspettato finché non fossi pronto a incassare, poi mi hanno bandito. Non ricordo l'importo esatto, penso fosse circa $ 2.400. E come se non bastasse, non mi hanno restituito i soldi del deposito. Ho chiesto che restituissero tutti i miei depositi se non fossi stato idoneo a incassare. Non l'hanno mai fatto. Hanno semplicemente interrotto ogni comunicazione con me e mi hanno bloccato anche la capacità di fare domande. So che questa denuncia è inutile perché è passato tanto tempo, ma volevo comunque avvisare le persone. Ogni volta che ho avuto problemi con un casinò, lcb.org mi ha sempre aiutato a contattare i casinò per mio conto, e ne sono molto grato, ma ho imparato che non fa differenza se mi lamento o meno perché non cambierà nulla. Una volta che affermano che hai infranto qualche regola, si atterranno ad essa. Non importa quanto sia vero. Continueranno ad attenersi ad esso. Soprattutto quando li tira fuori dai guai per aver pagato migliaia di dollari. Non so come si possa dare valutazioni decenti a questi casinò. Soprattutto questo. E solo leggere le lamentele qui, è il comportamento tipico. Ritardo ritardo ritardo non pagare non pagare non pagare. Oppure impiegare tutto il tempo umanamente possibile per pagare. Ma accetta subito i soldi. Se ci fosse stata un po' di onestà o moralità in questo casinò, mi avrebbero pagato i miei depositi. Ma non lo fecero. Mi hanno lasciato giocare sapendo che non avevo alcuna possibilità di vincere. Hanno preso i miei soldi e mi hanno lasciato scommettere sapendo che non avevo alcuna possibilità di vincere. Questo è rubare.

    Ancora una volta, questo è successo più di un anno fa e so che non ci sarà alcuna soluzione a questa situazione. Ma sapevo anche che se mi fossi lamentato nel momento in cui fosse successo, non avrebbe avuto importanza. Sapevo che non sarei mai stato pagato. Li ho implorati, implorati, implorati e implorati di riconsiderare la situazione. Li prego di restituire i soldi del mio deposito. Li prego di essere semplicemente decenti. Tutti hanno riso di me... Così tardi o no, questo è il mio avvertimento per chiunque stia pensando di depositare in questo posto. Non essere come me e permetti loro di rubarti i soldi.

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