Hi. I've been playing on Scatterhall for a while, depositing and playing for some thousands. This time i won and was happy about it. I am fully verified so im thinking that withdraw shouldnt be an issue. I now have a pending withdraw since 25 of april and the communication with the casino is abysmal. I first tried talking to livechat. The only thing they can say is "I don't handle withdraws, send and email to finance@scatterhall.com" . So I did.. I sent them 6 emails now without getting any answers back. Ive been in livechat again, but still the same answer. "I Cant do anything, I am not handling withdraws. Ive been gambling for 18 years online, and i have never been treated this way. And it all comes apparent when i look up scatterhall on google and tons of bad reviews regarding my issue i surfacing. I have contacted livechat, finance@scatterhall.com, askgamblers and CasinoGuru. Scatterhall is not answering anyone.On alot of review sites, they cant find Scatterhall`s license. I also see alot of complaints that they have a fake licence. Here is whats stated on their website "This website is operated by Zeus Lightning N.V., a company incorporated under the laws of Curacao with registration number 161420 and registered address at Klipstraat 13, Curacao. Payments are handled by Zeus Lightning Limited (Reg. No. HE440059), Avlonos 1, Maria House, 1075 Nicosia, Cyprus. Scatterhall © Copyright 2022" Looking forward to hear from you about this case.
CIAO. Gioco su Scatterhall da un po', depositando e giocando per alcune migliaia. Questa volta ho vinto e ne sono stato felice. Sono completamente verificato, quindi penso che il ritiro non dovrebbe essere un problema. Ora ho un prelievo in sospeso dal 25 aprile e la comunicazione con il casinò è pessima. Per prima cosa ho provato a parlare con LiveChat. L'unica cosa che possono dire è "Non gestisco i prelievi, invio e-mail a finance@scatterhall.com". Così ho fatto... Ho inviato loro 6 e-mail ora senza ricevere alcuna risposta. Sono stato di nuovo in livechat, ma sempre la stessa risposta. "Non posso fare nulla, non gestisco i prelievi. Gioco d'azzardo online da 18 anni e non sono mai stato trattato in questo modo. E tutto diventa evidente quando cerco scatterhall su Google e tonnellate di recensioni negative riguardanti il mio problema" emerse. Ho contattato livechat, finance@scatterhall.com, askgamblers e CasinoGuru. Scatterhall non risponde a nessuno. Su molti siti di recensioni, non riescono a trovare la licenza di Scatterhall. Vedo anche molte lamentele secondo cui hanno una licenza falsa. Ecco cosa dichiarato sul loro sito web "Questo sito web è gestito da Zeus Lightning NV, una società costituita secondo le leggi di Curacao con numero di registrazione 161420 e indirizzo registrato in Klipstraat 13, Curacao. I pagamenti sono gestiti da Zeus Lightning Limited (Reg. No. HE440059), Avlonos 1, Maria House, 1075 Nicosia, Cipro. Scatterhall © Copyright 2022" Non vedo l'ora di sentire la tua opinione su questo caso.