Dear Players,
We would like to apologise for the inconvenience caused by the ongoing issue with NodaPay. It has turned out to be a bigger problem than initially anticipated. However, we want to assure you that our team is working hard to resolve all outstanding and missing payouts, and we expect to have all issues resolved by the end of this week.
We understand that this delay may have caused frustration and inconvenience to you, and for that, we offer our sincere apologies. To show our appreciation for your patience during this time, we are working on a small gesture that will be added to your accounts next week. You will receive an email about this shortly.
We want to emphasise that all cashouts will be processed, and we are doing everything we can to ensure that this happens as soon as possible. Once again, we apologise for the inconvenience caused and appreciate your understanding.
Thank you for your continued support.
Best regards,
Scatterhall / Spinpirate
Cari giocatori,
Ci scusiamo per l'inconveniente causato dal problema in corso con NodaPay. Si è rivelato un problema più grande di quanto inizialmente previsto. Tuttavia, vogliamo assicurarti che il nostro team sta lavorando duramente per risolvere tutti i pagamenti in sospeso e mancanti e prevediamo di risolvere tutti i problemi entro la fine di questa settimana.
Comprendiamo che questo ritardo potrebbe averti causato frustrazione e disagio e per questo ti porgiamo le nostre più sincere scuse. Per dimostrare il nostro apprezzamento per la pazienza dimostrata durante questo periodo, stiamo lavorando a un piccolo gesto che verrà aggiunto ai vostri account la prossima settimana. A breve riceverai un'email a riguardo.
Ci teniamo a sottolineare che tutti i prelievi verranno elaborati e stiamo facendo tutto il possibile affinché ciò avvenga il prima possibile. Ancora una volta, ci scusiamo per l'inconveniente causato e apprezziamo la vostra comprensione.
Grazie per il vostro continuo supporto.
Distinti saluti,
Scatterhall/Spinpirata