Thank you
Do it, please
I want Rollino Casino to join the debate; this is a very important issue, they are trying to legalize theft.
Bonanzino Casino - Bonus di iscrizione esclusivo Solo per nuovi giocatori. Non ci sono giocatori statunitensi! Importo: 120% fino a 1000 € + 250 FS su Book of Conquistador (50 FS al giorno per 5...
LEGGIHai bisogno di almeno 3 allibratori per non depositare denaro elettronico, deve essere affidabile...hihii. Se hai qualche informazione, condividila con me così posso sperimentarla. Grazie mille in...
LEGGIQuindi ho notato di recente che i principali portafogli crittografici con p2p hanno preso misure severe e hanno iniziato a chiudere gli account delle persone una volta che sono stati segnalati per...
LEGGIPer favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
Thank you
Do it, please
I want Rollino Casino to join the debate; this is a very important issue, they are trying to legalize theft.
2.9/ 5
Hello Vladan Jancic,
The casino rep informed us that the value betting violation occurred at the event (Handball/Hungary/NB I/1x2/FTC-Pler - Csurgoi KK ) not the one you are referring to. They notified us that they consider your case closed and they won't be opening it again. We already marked your complaint unresolved here as we're unable to assist you further.
Ciao Vladan Jancic ,
Il rappresentante del casinò ci ha informato che la violazione delle scommesse sul valore si è verificata durante l'evento (pallamano/Ungheria/NB I/1x2/FTC-Pler - Csurgoi KK) e non quello a cui ti riferisci. Ci hanno comunicato che considerano chiuso il tuo caso e che non lo riapriranno. Abbiamo già contrassegnato il tuo reclamo come irrisolto qui poiché non siamo in grado di assisterti ulteriormente.
Do you have any information? Were you able to get in touch with this thieving casino?!
Please, this is a serious matter, and it requires you to inform the visitors of your site about the manipulations of this casino.
Hai qualche informazione? Sei riuscito a metterti in contatto con questo casinò ladro?!
Per favore, questa è una cosa seria e richiede che tu informi i visitatori del tuo sito sulle manipolazioni di questo casinò.
Hello Vladan Jancic,
As mentioned above, the casino representative is not willing to continue cooperating regarding your complaint, as they consider your case closed. They only notified us that a different event is flagged as value betting, not the one you mentioned.
Since we are unable to assist you further, we have marked your complaint as unresolved. If you still feel wronged by their decision, you can file a complaint with the casino licensor.
Ciao Vladan Jancic ,
Come accennato in precedenza, il rappresentante del casinò non è disposto a continuare a collaborare in merito al tuo reclamo, poiché considera il tuo caso chiuso. Ci hanno solo informato che un evento diverso è contrassegnato come scommessa di valore, non quello che hai menzionato.
Poiché non siamo in grado di assisterti ulteriormente, abbiamo contrassegnato il tuo reclamo come irrisolto. Se ti senti ancora offeso dalla loro decisione, puoi presentare un reclamo al concessore della licenza del casinò.
It has been 50 days, and there has been no response from your side.
Sono passati 50 giorni e non c'è stata alcuna risposta da parte tua.
Hello Vladan Jancic,
We're always doing our best to help our members but sometimes our hands are tied.
As already mentioned, the casino representative is not willing to continue cooperating regarding your complaint as they consider your case closed. If you still feel wronged by their decision, you can file a complaint with the casino licensor.
Thank you for your understanding.
Ciao Vladan Jancic ,
Facciamo sempre del nostro meglio per aiutare i nostri membri, ma a volte abbiamo le mani legate.
Come già accennato, il rappresentante del casinò non è disposto a continuare a collaborare in merito al tuo reclamo poiché considera il tuo caso chiuso. Se ti senti ancora offeso dalla loro decisione, puoi presentare un reclamo al concessore della licenza del casinò.
Grazie per la vostra comprensione.
Dear Jovana, could you provide me with a link to contact someone regarding my case? Rollino Casino is attempting to legalize theft.
Cara Jovana, potresti fornirmi un link per contattare qualcuno in merito al mio caso? Il Rollino Casino sta tentando di legalizzare il furto.
2.9/ 5
Dear Vladan Jancic,
Do you mean contact from the casino rep? Unfortunately, we cannot do that directly, but you can elaborate on your case, and we will reach out to them to investigate further. Have you perhaps contacted the casino's support team?
Or do you mean the licensor? In that case, there is a section directly on the licensor's website where you can submit your complaint.
Caro Vladan Jancic ,
Ti riferisci al contatto del rappresentante del casinò? Purtroppo non possiamo farlo direttamente, ma puoi spiegare il tuo caso e noi li contatteremo per indagare ulteriormente. Hai forse contattato il team di supporto del casinò?
Oppure intendi il licenziante? In tal caso, c'è una sezione direttamente sul sito web del licenziante dove puoi inviare il tuo reclamo.
Hi there! i waiting for my withdraw over 3 days. I read many complaints about rollino and when they don't answer on emails something wrong will happen xD How to contact with casino financial department and get answer? :) It is possible? I asked on chat and support... they write to me that my withdraw is in line and waiting for review (this is normal procedure) and they cannot tell me more because wright department is KYC department. So since 3 days i am sending emails without answer to KYC@rollino.co but they don't answer xD support and live chat advice me to contact with KYC department and this is like circle... xD Can somebody can contact me with KYC rollino and give me answer what is going on with my withdraw? xD
Ciao! Sto aspettando il mio prelievo da oltre 3 giorni. Ho letto molte lamentele su Rollino e quando non rispondono alle e-mail succede qualcosa di sbagliato xD Come contattare il dipartimento finanziario del casinò e ottenere una risposta? :) È possibile? Ho chiesto in chat e supporto... mi hanno scritto che il mio prelievo è in coda e in attesa di revisione (questa è una normale procedura) e non possono dirmi di più perché il dipartimento dei diritti è il dipartimento KYC. Quindi da 3 giorni sto inviando e-mail senza risposta a KYC@rollino.co ma non rispondono xD il supporto e la chat in diretta mi hanno consigliato di contattare il dipartimento KYC e questo è come un cerchio... xD Qualcuno può contattarmi con KYC Rollino e darmi una risposta su cosa sta succedendo con il mio prelievo? xD
Hello kiziorro,
Could you please let us know if your account has been verified? When exactly did you request the withdrawal, and which payment method did you use? The casino’s FAQs state:
Your account must be verified to ensure a speedy withdrawal, which takes around 24 hours. Withdrawal requests are processed within 24 to 48 hours, and it can take up to five banking days to payout.
Please be advised that, due to the weekend, there may be delays in processing withdrawals. However, you can send us your casino username via private message and we will reach out to them regarding this.
Thank you.
Ciao kiziorro ,
Potresti farci sapere se il tuo account è stato verificato? Quando esattamente hai richiesto il prelievo e quale metodo di pagamento hai utilizzato? Le FAQ del casinò affermano:
Il tuo account deve essere verificato per garantire un prelievo rapido, che richiede circa 24 ore. Le richieste di prelievo vengono elaborate entro 24-48 ore e possono essere necessari fino a cinque giorni bancari per il pagamento.
Si prega di notare che, a causa del fine settimana, potrebbero esserci dei ritardi nell'elaborazione dei prelievi. Tuttavia, puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e noi li contatteremo a riguardo.
Grazie.
yes my account was fully verifed... they banned me just like others who try to withdraw money xD i cannot login in to my account xd "the user have been disabled by the administrator, pleas contact with support or live chat" xd this is my situation xD
sì il mio account è stato completamente verificato... mi hanno bannato come tutti gli altri che hanno provato a prelevare denaro xD non riesco ad accedere al mio account xd "l'utente è stato disabilitato dall'amministratore, contatta l'assistenza o la chat live" xd questa è la mia situazione xD
I think my case is close like other guy above me xd
Rollino's risk department has carried out a detailed check of your login PLAYER5830953.Your login PLAYER5830953 - has not passed verification by the casino's security service.Your account has been closed due to a rule violation:- In the event of arbitrage betting and/or value betting player activity, Rollino is authorized to void all bets, withhold and retain all funds in the player's account and terminate the player's account.Due to a breach of the rules, the amount of your winnings has been canceled and your account PLAYER5830953 will be closed without the right to reopen.The Casino accepts no responsibility for opening a new account or for any losses you may incur after opening a new account. We reserve the right to terminate any account created in breach of these rules at any time.This decision is final and cannot be changed. |
If you have any questions, we will be happy to help you by Live Chat or Email. support@rollino.co |
Penso che il mio caso sia vicino come quello dell'altro ragazzo sopra di me xd
Il reparto rischi di Rollino ha effettuato un controllo dettagliato del tuo login PLAYER5830953.Il tuo login PLAYER5830953 non ha superato la verifica da parte del servizio di sicurezza del casinò.Il tuo account è stato chiuso a causa di una violazione delle regole:- In caso di scommesse di arbitraggio e/o attività di scommesse di valore da parte del giocatore, Rollino è autorizzata ad annullare tutte le scommesse, trattenere e trattenere tutti i fondi sul conto del giocatore e a chiuderne il conto.A causa di una violazione delle regole, l'importo delle tue vincite è stato annullato e il tuo account PLAYER5830953 verrà chiuso senza il diritto di riaprirlo.Il Casinò non si assume alcuna responsabilità per l'apertura di un nuovo account o per eventuali perdite che potresti subire dopo l'apertura di un nuovo account. Ci riserviamo il diritto di terminare qualsiasi account creato in violazione di queste regole in qualsiasi momento.Questa decisione è definitiva e non può essere modificata. |
Se hai domande, saremo lieti di aiutarti tramite Live Chat o Email. support@rollino.co |
Dear kiziorro,
Thank you for providing more details and sending your casino username. From what we can see from what they sent you, their decision is final, but we will still contact them to check your account. We will let you know as soon as we receive a response from them.
Caro kiziorro ,
Grazie per aver fornito maggiori dettagli e inviato il tuo nome utente del casinò. Da quanto possiamo vedere da ciò che ti hanno inviato, la loro decisione è definitiva, ma li contatteremo comunque per controllare il tuo account. Ti faremo sapere non appena riceveremo una risposta da loro.
i will bet my money that nothing will change ;) the decision is final and nothing will change but this is your marketing project not mine ;p i know you are part of gpwa i smarter then other one ;p but i know that Angel exist and miracle happen and this is just the money :) kind regards
scommetto i miei soldi che non cambierà nulla ;) la decisione è definitiva e non cambierà nulla ma questo è il tuo progetto di marketing non il mio ;p so che fai parte di gpwa sono più intelligente degli altri ;p ma so che Angel esiste e i miracoli accadono e questi sono solo soldi :) cordiali saluti
No problem i listen
and i am patience and calm ;) it is not the first and not tle last casino/bookie wrote that i am cheater xd i think there was no single casino/bookie that call me a cheater and give back my money :) law is change in Curacao but the same person get license so all in all nothing change :) I read opinion about casinos owned by Altacore N.V. and it is better to stayaway from them xD for you own good ;) kind regards JovanaV!
pd. https://www.youtube.com/watch?v=hkSzmPnzF-o ;)
Nessun problema, ascolto
e sono paziente e calmo ;) non è il primo e non è l'ultimo casinò/allibratore che ha scritto che sono un imbroglione xd penso che non ci sia stato nessun casinò/allibratore che mi abbia chiamato imbroglione e mi abbia restituito i soldi :) la legge è cambiata a Curacao ma la licenza è stata ottenuta dalla stessa persona quindi tutto sommato non è cambiato nulla :) Ho letto opinioni sui casinò di proprietà di Altacore NV ed è meglio starne alla larga xD per il tuo bene ;) cordiali saluti JovanaV!
vedi anche: https://www.youtube.com/watch?v=hkSzmPnzF-o ;)
Thank you JovanaV for you work, casino was online Yestardey so i think they reading message from you site but dont answer. I noticed on trustpilot that they answer only for 5 stars review xD
Grazie JovanaV per il tuo lavoro, il casinò era online ieri, quindi penso che stiano leggendo il messaggio dal tuo sito ma non rispondono. Ho notato su trustpilot che rispondono solo per recensioni a 5 stelle xD
Dear kiziorro,
We've received a response from the casino stating the following:
In relation to the player's complaint – please be informed that the said user's sports betting activity was flagged by our sports engine as value betting activity.
Due to the above, the player’s account was handled in accordance with Rollino’s T&C's:
9.4. It is forbidden to engage in any Arbitrage Betting and/or Value Betting activates.
9.5. In the event of Arbitrage Betting and/or Value Betting player activity, Rollino is entitled to void all bets, withhold and forfeit all money in the player’s account, and terminate the player’s account.
I've sent you the additional details via PM, please check.
Thank you.
Caro kiziorro ,
Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò che afferma quanto segue:
In relazione al reclamo del giocatore, si prega di notare che l'attività di scommesse sportive dell'utente in questione è stata segnalata dal nostro motore sportivo come attività di scommesse di valore.
Per quanto sopra, l'account del giocatore è stato gestito in conformità con i T&C di Rollino:
9.4. È vietato effettuare qualsiasi attivazione di Scommesse Arbitrali e/o Scommesse di Valore.
9.5. In caso di attività di scommesse di arbitraggio e/o scommesse di valore da parte del giocatore, Rollino ha il diritto di annullare tutte le scommesse, trattenere e confiscare tutto il denaro presente sul conto del giocatore e chiudere il conto del giocatore.
Ti ho inviato i dettagli aggiuntivi tramite messaggio privato, controlla.
Grazie.
i never play arbitrage bets, thats for sure :) never in my whole life... i have asperger syndrom and this is against me xd but all bets can be classifed as value bets... how to defense against this? :)
Hello kiziorro,
Here's the whole casino response:
In relation to PLAYER5830953 complaint – please be informed that the said user's sports betting activity was flagged by our sports engine as value betting activity.
According to the provider the violation took place in the following bets as an example:
2465643083723846208
International Youth | Soccer | UEFA Youth League | Market: FC Progress Niederkorn total | Outcome: under 0.5 (Odds: 2.05) | FC Midtjylland - FC Progres Niederkorn
2465946901757964609
International Youth | Soccer | UEFA Youth League | Market: Pafos FC total | Outcome: under 0.5 (Odds: 2.4) | Pafos FC - Legia Warszawa
Due to the above, the player’s account was handled in accordance with Rollino’s T&C's:
9.4. It is forbidden to engage in any Arbitrage Betting and/or Value Betting activates.
9.5. In the event of Arbitrage Betting and/or Value Betting player activity, Rollino is entitled to void all bets, withhold and forfeit all money in the player’s account, and terminate the player’s account."
the argue of rollino is fake :) why? Midtjylland game was played 05.11.2024 and Legia game was played 06.11.2024... since that time i played about 50 bets maybe 100 hundred? i dont remember... and they banned me 11.11.2024 (Independence day in Poland) xd they banned me because i try to withdraw money 04.11.2024... they find this bets and close my account xD i think i place more bets on paphos under and Progress Niedercom under xD so they just take this bets but they dont see other bets? xD This is the way how Rollino not pay withdraw xD it is like in book Franz Kafka "The trail" "give me a man and I will find a paragraph" ;) More over the odds was correct and setted by market :) As i mentioned early i will end like guy above me xD without money xD i am not the first and not the last one person that rollino stole the money in white gloves ;)
Non ho mai fatto scommesse di arbitraggio, questo è sicuro :) mai in tutta la mia vita... ho la sindrome di Asperger e questo è contro di me xd ma tutte le scommesse possono essere classificate come scommesse di valore... come ci si difende da questo? :)
Ciao kiziorro,
Ecco la risposta completa del casinò:
In relazione al reclamo PLAYER5830953, si prega di notare che l'attività di scommesse sportive dell'utente in questione è stata segnalata dal nostro motore sportivo come attività di scommesse di valore.
Secondo il fornitore la violazione si è verificata a titolo di esempio nelle seguenti scommesse:
2465643083723846208
Gioventù internazionale | Calcio | Lega giovanile dell'UEFA | Mercato: FC Progress Niederkorn totale | Risultato: meno di 0,5 (quota: 2,05) | FC Midtjylland - FC Progres Niederkorn
2465946901757964609
Giovanile Internazionale | Calcio | UEFA Youth League | Mercato: totale Pafos FC | Risultato: meno di 0,5 (Quote: 2,4) | Pafos FC - Legia Warszawa
Per quanto sopra, l'account del giocatore è stato gestito in conformità con i T&C di Rollino:
9.4. È vietato effettuare qualsiasi attivazione di Scommesse Arbitrali e/o Scommesse di Valore.
9.5. In caso di attività di scommesse di arbitraggio e/o scommesse di valore da parte del giocatore, Rollino ha il diritto di annullare tutte le scommesse, trattenere e confiscare tutto il denaro presente sul conto del giocatore e chiudere il conto del giocatore.
l'argomento di rollino è falso :) perché? La partita del Midtjylland è stata giocata il 05.11.2024 e quella del Legia il 06.11.2024... da allora ho giocato circa 50 scommesse, forse 100? Non ricordo... e mi hanno bannato l'11.11.2024 (giorno dell'indipendenza in Polonia) xd mi hanno bannato perché ho provato a prelevare denaro il 04.11.2024... hanno trovato queste scommesse e mi hanno chiuso l'account xD credo di aver piazzato altre scommesse su Paphos e Progress Niedercom xD quindi accettano solo queste scommesse ma non vedono le altre scommesse? xD Questo è il modo in cui Rollino non paga il prelievo xD è come nel libro di Franz Kafka "La pista" "dammi un uomo e ti troverò un paragrafo" ;) Inoltre le probabilità erano corrette e stabilite dal mercato :) Come ho detto prima finirò come il ragazzo sopra di me xD senza soldi xD non sono la prima e non sarò l'ultima persona a cui Rollino ha rubato i soldi con i guanti bianchi ;)
Dear kiziorro,
The casino has flagged your betting activity as value betting activity, which is a violation of their Terms & Conditions. As stated in the email they sent to you and in their response to us, their decision on this matter is final. Unfortunately, this means that nothing further can be done regarding this case.
Thank you for your understanding.
Caro kiziorro ,
Il casinò ha segnalato la tua attività di scommesse come attività di scommesse di valore, il che costituisce una violazione dei loro Termini e Condizioni. Come affermato nell'e-mail che ti hanno inviato e nella loro risposta a noi, la loro decisione su questa questione è definitiva. Sfortunatamente, ciò significa che non si può fare altro riguardo a questo caso.
Grazie per la comprensione.
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas
Utilizza questa funzione per informare i moderatori e l'amministratore di un messaggio offensivo o erroneamente inviato.
Si prega di notare che il tuo indirizzo email sarà visibila ai moderatori se si utilizza questo
Inserisci commento
Congratulazioni, sarai informato sui nuovi casinò. Riceverai un'email di verifica per confermare la tua iscrizione.
Qualcosa è andato storto. Per favore riprova.