I know there is a casino rep for Reel Fortune Casino. But I could not locate the rep under the casino rep page or the casino for that matter. SO I am posting the complaint here. Every time I have tried to request a payout from this casino I get this system error message. Now the first time this happened I never got an explaination from support about this system error. Through out the weekend I ended up playing down my winning from 1984 to 200 which is when the request was accepted. I tried when the balance was 1200 and then at 1000, 800, 600. 500. 400, 300 and finally the request was accepted at 200. Now I kind of figured maybe I was over the MCO since I had played with my reward points. BUt now the system is doing the same thing and I am well below the MCO for the promotion I claimed and played. THe MCO on this promo for me would be 790.00 I am only requesting 602.00 yet this is the very same message I got previously. Live chat sent my issue to the higher support team 2 days ago. I really get the feeling this casino does not want to payout anything more than 200.00 which of course is NUTS!!!! But yet this system error keeps happening and support has no answers. Live support said they will get in touch with me via email or chat and that I will eventually be able to make the request??? WTH does that mean???? I should be able to make the request and if it's over the MCO then the system should give that as an error message.
I am not going to play these winnings down and I really shouldn't have to. I have followed all the T&C of the promo and casino so my request should be honored!!!! Hopefully the casino rep will see this and understand that this really is taxing my sensibilities!!!! Not a good thing honestly!!!! And will fix the issue This AFTERNOON, Wednesday, May 1st so I can have my withdrawal processed before the weekend!!!!!
So che c'è un rappresentante del casinò Reel Fortune Casino. Ma non sono riuscito a individuare il rappresentante nella pagina del rappresentante del casinò o nel casinò. Quindi sto postando il reclamo qui. Ogni volta che provo a richiedere un pagamento a questo casinò, ricevo questo messaggio di errore di sistema. Ora, la prima volta che è successo, non ho mai ricevuto una spiegazione dal supporto riguardo questo errore di sistema. Per tutto il fine settimana ho finito per minimizzare la mia vincita dal 1984 a 200, momento in cui la richiesta è stata accettata. Ho provato quando il saldo era 1200 e poi a 1000, 800, 600. 500. 400, 300 e infine la richiesta è stata accettata a 200. Ora ho pensato che forse avevo superato l'MCO dato che avevo giocato con i miei punti premio. Ma ora il sistema sta facendo la stessa cosa e sono ben al di sotto dell'MCO per la promozione che ho richiesto e giocato. L'MCO di questa promozione per me sarebbe 790,00. Richiedo solo 602,00, ma questo è lo stesso messaggio che ho ricevuto in precedenza. La chat dal vivo ha inviato il mio problema al team di supporto superiore 2 giorni fa. Ho davvero la sensazione che questo casinò non voglia pagare niente più di 200,00, il che ovviamente è NUTS!!!! Tuttavia, questo errore di sistema continua a verificarsi e il supporto non ha risposte. Il supporto live ha detto che mi contatteranno via email o chat e che prima o poi potrò fare la richiesta??? COSA significa???? Dovrei essere in grado di effettuare la richiesta e, se supera l'MCO, il sistema dovrebbe fornirlo come messaggio di errore.
Non sminuirò queste vincite e davvero non dovrei farlo. Ho seguito tutti i T&C della promozione e del casinò, quindi la mia richiesta dovrebbe essere onorata!!!! Spero che il rappresentante del casinò lo veda e capisca che questo sta davvero mettendo a dura prova la mia sensibilità!!!! Non è una bella cosa sinceramente!!!! E risolverò il problema questo POMERIGGIO, mercoledì 1 maggio, così potrò elaborare il mio prelievo prima del fine settimana!!!!!