Hiya LCB'ers,
as you all know Cleos VIP Room was on our warning list due to the slow/delayed payments.
However, We have been assured by their management this has been corrected and the processing issues resolved.
So We are willing to give them another chance and for this purpose we are placing them now on the probation list for the period of 3 months. During this period we invite anyone with any kind of issues to post at this topic and we will have the Rep alerted.
We will also monitor for any complaints and potentially new delays, which may affect their future LCB status.
Please also post any questions or concerns at this topic as well.
cheers
Zuga
Prova [fallita]: Cleos VIP Room
- Iniziato da
- zuga
- Admin 8368
- attività più recente 7 years fa
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- Iniziato da
- zuga
- at Sep 30, 14, 01:32:07 PM
- Admin 8368
- attività più recente 7 years fa
Originale Traduzione tradotto conCiao LCB'ers,
come tutti sapete , Cleos VIP Room era nella nostra lista di avvisi a causa dei pagamenti lenti/ritardati.
Tuttavia, il loro management ci ha assicurato che questo problema è stato corretto e che i problemi di elaborazione sono stati risolti.
Siamo quindi disposti a dare loro un'altra possibilità e per questo motivo li inseriamo ora nell'elenco di prova per un periodo di 3 mesi. Durante questo periodo invitiamo chiunque abbia qualsiasi tipo di problema a pubblicare post in questo argomento e allerteremo il rappresentante.
Monitoreremo inoltre eventuali reclami e potenziali nuovi ritardi, che potrebbero influire sul loro futuro status di LCB.
Si prega di pubblicare anche eventuali domande o dubbi su questo argomento.
saluti
Zuga1.3/ 5
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- Risposta da
- jodiisgreat
- at Sep 30, 14, 06:05:21 PM
- Hero Member 574
- attività più recente 4 anni fa
Would be a lie if I said I didn't see this one coming a mile away. What a shame too because they used to have a good thing and I truly enjoyed their games. Wouldn't even touch it with a ten foot pole on a $20 free chip now though.
Sarebbe una bugia se dicessi che non l'ho visto arrivare a un miglio di distanza. Che peccato anche perché avevano una buona cosa e mi piacevano davvero i loro giochi. Adesso però non lo toccherei nemmeno con un palo di dieci piedi con un chip gratuito da $ 20.
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- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 01, 14, 07:51:26 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
I stopped playing them too. I still get their freebies and just delete them. Infact the casino isn't even installed on my computer any longer.
Anch'io ho smesso di suonarli. Ricevo ancora i loro omaggi e li elimino. Infatti il casinò non è nemmeno più installato sul mio computer.
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- Risposta da
- leedigi
- at Oct 01, 14, 08:03:50 PM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
ok i didnt want to have to go there again but once again they cheated and stole i deposited 50 with a free 200 bonus i have been playing a little and had about 200 in the acct when i hit a nice one in a slot game all of a sudden everything stops not pay i get a pop up i won 280.00 play thru and i cant get my bal or win i met the gaming requirements and they cashed me out for no reason and said new way as of today i asked them to explain no answer and still 5-12 to cash out the forced cash out ?????????i dont get it
ok, non volevo tornarci di nuovo, ma ancora una volta hanno imbrogliato e rubato ho depositato 50 con un bonus gratuito di 200 ho giocato un po' e avevo circa 200 in conto quando ho trovato un bel colpo in una slot machine all'improvviso tutto si ferma, non pago, appare un pop-up, ho vinto 280,00 giocando e non riesco a ottenere il mio saldo o vincere, ho soddisfatto i requisiti di gioco e mi hanno incassato senza motivo e hanno detto un nuovo modo a partire da oggi, ho chiesto loro di spiegare di no risposta e ancora 5-12 per incassare l'incasso forzato ?????????non capisco
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- Risposta da
- Cat50
- at Oct 01, 14, 08:20:38 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 12 giorni fa
A lot of complaints for this casino that started out on a good foot with a lot of players. I just hope all that stuff with sending W2's was ok and not something bogus. Sad when a casino that seems good goes the way of rogues .
Molte lamentele per questo casinò che ha iniziato bene con molti giocatori. Spero solo che tutta quella roba con l'invio di W2 fosse ok e non qualcosa di fasullo. È triste quando un casinò che sembra buono finisce per diventare un ladro .
-
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 02, 14, 05:41:13 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
A lot of complaints for this casino that started out on a good foot with a lot of players. I just hope all that stuff with sending W2's was ok and not something bogus. Sad when a casino that seems good goes the way of rogues .
I agree, the w2 and ss# was the main thing that turned me away from this place. I for one wasn't jumping thru that hoop.
Molte lamentele per questo casinò che ha iniziato bene con molti giocatori. Spero solo che tutta quella roba con l'invio di W2 fosse ok e non qualcosa di fasullo. È triste quando un casinò che sembra buono finisce per diventare un ladro .
Sono d'accordo, w2 e ss# sono stati la cosa principale che mi ha allontanato da questo posto. Io per primo non stavo saltando attraverso quel cerchio. -
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 04, 14, 09:45:05 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
i put in for a cash out on the first they didnt take the w9 for 4 days until i resent a new one not folded or what they say damaged waste 3 days now i play with 2 cc and i once in a whiloe use a prepaid debit card most you can deposit is 100 i throw away after used you cant reload and i lost right away now another problem with cleo they want that card remeber i havent used it in weeks this cash out is this week
i want help here they aleady take 3 weeks to payho chiesto un prelievo il primo giorno in cui non hanno preso il w9 per 4 giorni finché non mi sono risentito per uno nuovo non piegato o quello che dicono danneggiato sprecato 3 giorni ora gioco con 2 cc e ogni tanto utilizzo un debito prepagato la carta che puoi depositare al massimo è 100 la butto via dopo averla usata non puoi ricaricarla e l'ho persa subito un altro problema con cleo vogliono quella carta ricordati che non la uso da settimane il prelievo avverrà questa settimana
Voglio aiuto qui, ci vogliono già 3 settimane per pagare -
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 06, 14, 04:10:42 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
now i have had it the bonus rounds on some games werent working and you didnt get credited for you wins and they say as usual there looking into it
ora ho capito che i round bonus su alcuni giochi non funzionavano e non ti venivano accreditate le vincite e dicono che come al solito stanno esaminando la questione
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- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 06, 14, 07:14:07 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
LOL and this is from a so-called sweepstake company with $10 million to giveaway.
LOL e questo proviene da una cosiddetta società di lotterie con 10 milioni di dollari in omaggio.
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- Risposta da
- leedigi
- at Oct 07, 14, 04:47:18 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
more lies from cleos i cashed out on 10/1 nothing yet but the 5-15 days maybe at best answer and they wont show me the game play history for the cheats where the bonus round wasnt paid again 3-4x ont once and the best i have bonus and they wont credit it becasue cash out in process
altre bugie da Cleos ho incassato l'1/10 ancora niente, tranne i 5-15 giorni forse nella migliore delle ipotesi la risposta e non mi mostreranno la cronologia di gioco per i cheat in cui il round bonus non è stato pagato di nuovo 3-4x una volta e il migliore ho un bonus e non lo accrediteranno perché è in corso l'incasso
-
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 07, 14, 04:49:39 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
help me with this place please and then recommand a good new online casino then pays fast and is trustable
aiutami con questo posto, per favore, e poi consigliami un buon nuovo casinò online, quindi paga velocemente ed è affidabile
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- Risposta da
- leedigi
- at Oct 07, 14, 05:01:31 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
just t;alked to live chat didnt answers from each one i wish they would just be honest with there customers
ho solo parlato della chat dal vivo, ma nessuno ha risposto. Vorrei che fossero onesti con i clienti
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- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 07, 14, 06:04:18 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
In their defense on this one... You are in the USA and 10/1 wasn't that long ago. Give it til the end of the week. If nothing then I will comeback here and file a complaint.
A loro difesa su questo... Sei negli Stati Uniti e il 10/1 non è stato molto tempo fa. Datemelo fino alla fine della settimana. Se non altro tornerò qui e presenterò un reclamo.
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- Risposta da
- Cleosviproom
- at Oct 07, 14, 10:13:38 AM
- Casino Rep 12
- attività più recente 6 anni fa
ok i didnt want to have to go there again but once again they cheated and stole i deposited 50 with a free 200 bonus i have been playing a little and had about 200 in the acct when i hit a nice one in a slot game all of a sudden everything stops not pay i get a pop up i won 280.00 play thru and i cant get my bal or win i met the gaming requirements and they cashed me out for no reason and said new way as of today i asked them to explain no answer and still 5-12 to cash out the forced cash out ?????????i dont get it
Hello LCB community,
As you know, we are not a casino but a promotional sweepstake. As such, please be advised that we have recently updated our Terms and Conditions:
3.22. The promotion concludes when the participant has completed the play-through requirement and their balance is higher than $250. At this point the participant will be advised of the prize and will be listed as pending.
If a participant has concluded their play-through and have a balance of less than $250, they will be required to continue to play until their balance reaches zero or that they achieve a balance higher than $250. As soon as their balance has reached $250 then the promotion will be considered as concluded and the cash prize will listed as pending for review.
http://cleosviproom.com/terms-and-conditions.php
Regards,
Cleos VIP Room
ok, non volevo tornarci di nuovo, ma ancora una volta hanno imbrogliato e rubato ho depositato 50 con un bonus gratuito di 200 ho giocato un po' e avevo circa 200 in conto quando ho trovato un bel colpo in una slot machine all'improvviso tutto si ferma, non pago, appare un pop-up, ho vinto 280,00 giocando e non riesco a ottenere il mio saldo o vincere, ho soddisfatto i requisiti di gioco e mi hanno incassato senza motivo e hanno detto un nuovo modo a partire da oggi, ho chiesto loro di spiegare di no risposta e ancora 5-12 per incassare l'incasso forzato ?????????non capisco
Ciao comunità LCB,
Come sai, non siamo un casinò ma un concorso a premi promozionale. Pertanto, tieni presente che abbiamo recentemente aggiornato i nostri Termini e condizioni:
3.22. La promozione si conclude quando il partecipante ha completato i requisiti di gioco e il suo saldo è superiore a $ 250. A questo punto il partecipante verrà informato del premio e verrà elencato come pendente.
Se un partecipante ha concluso il suo playthrough e ha un saldo inferiore a $ 250, gli verrà richiesto di continuare a giocare finché il suo saldo non raggiunge lo zero o finché non raggiunge un saldo superiore a $ 250. Non appena il saldo avrà raggiunto $ 250, la promozione sarà considerata conclusa e il premio in denaro verrà elencato come in attesa di revisione.
http://cleosviproom.com/terms-and-conditions.php
Saluti,
Sala VIP Cleos1.3/ 5
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- Risposta da
- leedigi
- at Oct 07, 14, 07:41:39 PM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
now in english was does this mean
ora in inglese era cosa significa?
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- Risposta da
- BMWSTACK
- at Oct 07, 14, 10:04:57 PM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
ok i didnt want to have to go there again but once again they cheated and stole i deposited 50 with a free 200 bonus i have been playing a little and had about 200 in the acct when i hit a nice one in a slot game all of a sudden everything stops not pay i get a pop up i won 280.00 play thru and i cant get my bal or win i met the gaming requirements and they cashed me out for no reason and said new way as of today i asked them to explain no answer and still 5-12 to cash out the forced cash out ?????????i dont get it
As you know, we are not a casino but a promotional sweepstake. As such, please be advised that we have recently updated our Terms and Conditions:
LOL "Not a casino" Ha ha ha ha ha . I bet you couldn't stop laughing while typing that.
Agree with Leedigi, what kind of nonsense are you trying to type? Make no sense unless your saying most you can win is $250 and $250 is the only amount you can win.
ok, non volevo tornarci di nuovo, ma ancora una volta hanno imbrogliato e rubato ho depositato 50 con un bonus gratuito di 200 ho giocato un po' e avevo circa 200 in conto quando ho trovato un bel colpo in una slot machine all'improvviso tutto si ferma, non pago, appare un pop-up, ho vinto 280,00 giocando e non riesco a ottenere il mio saldo o vincere, ho soddisfatto i requisiti di gioco e mi hanno incassato senza motivo e hanno detto un nuovo modo a partire da oggi, ho chiesto loro di spiegare di no risposta e ancora 5-12 per incassare l'incasso forzato ?????????non capisco
Come sai, non siamo un casinò ma un concorso a premi promozionale. Pertanto, tieni presente che abbiamo recentemente aggiornato i nostri Termini e condizioni:
LOL "Non è un casinò" Ah ah ah ah ah. Scommetto che non riuscivi a smettere di ridere mentre lo scrivevi.
D'accordo con Leedigi, che tipo di sciocchezze stai cercando di scrivere? Non ha senso a meno che tu non dica che il massimo che puoi vincere è $ 250 e $ 250 è l'unico importo che puoi vincere. -
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 08, 14, 07:02:55 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
I think what's being said is. The min withdrawal amount is now $250. I dunno if this applies to straight cash deposits or deposits including a bonus or just non deposit bonuses.
Penso che quello che viene detto sia. L’importo minimo di prelievo è ora di $ 250. Non so se questo si applica ai depositi in contanti diretti o ai depositi che includono un bonus o semplicemente ai bonus senza deposito.
-
- Risposta da
- Melcb
- at Oct 08, 14, 11:58:04 PM
- Admin 6308
- attività più recente 9 giorni fa
just t;alked to live chat didnt answers from each one i wish they would just be honest with there customers
Hi leedigi,
What is your username, the rep will need this to look further into your query.
I see you had a complaint a while back regarding a payment owed from Cleos. Why did you go back and play at Cleos again?
Good US casinos include:
SlotoCash, Desert Nights, Slots Capital, Miami Club
Club USA, Lucky Red
Bovada
Slotland
Slots Plus, Las vegas USA, Sun Palace
Thanks,
Melanie
ho solo parlato della chat dal vivo e non ho ricevuto risposta da nessuno. Vorrei che fossero onesti con i clienti
Ciao leedigi,
Qual è il tuo nome utente? Il rappresentante ne avrà bisogno per esaminare ulteriormente la tua query.
Vedo che qualche tempo fa hai ricevuto un reclamo riguardante un pagamento dovuto da Cleos. Perché sei tornato a suonare di nuovo al Cleos?
I migliori casinò statunitensi includono:
SlotoCash, Notti del deserto, Capitale delle slot, Miami Club
Club USA, Lucky Red
Bovada
Slotlandia
Slot Plus, Las Vegas USA, Sun Palace
Grazie,
Melanie -
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 09, 14, 04:24:38 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
i'm stupid and again nakes no sense to me i dont understand there new system and its now day 8 i requested the cash out on the 1st and still same old story 5-15 days the user name is leedigi and will look into these other casinos thanks
sono stupido e ancora una volta non ha senso per me non capisco il nuovo sistema ed è ormai l'ottavo giorno ho richiesto il prelievo il primo e sempre la stessa vecchia storia 5-15 giorni il nome utente è leedigi e esaminerò questi altri casinò grazie
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- Risposta da
- leedigi
- at Oct 09, 14, 04:30:08 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
live chat just told me due to weekends and when docs were accepted it now only day 4 due to the date they count as the 3 for cash out i wish they would stop playing game and live up to there end 5-15 days is really 3-4 weeks and they send the check fedex long term that takes also 4 days
la chat dal vivo mi ha appena detto a causa dei fine settimana e quando i documenti sono stati accettati ora è solo il giorno 4 a causa della data in cui contano come 3 per il prelievo, vorrei che smettessero di giocare e vivessero fino a quel momento 5-15 giorni sono davvero 3 -4 settimane e inviano l'assegno fedex a lungo termine che richiede anche 4 giorni
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- Risposta da
- leedigi
- at Oct 09, 14, 08:52:03 PM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
user name is leedig and once again i dont understand them
il nome utente è leedig e ancora una volta non li capisco
-
- Risposta da
- masskat
- at Oct 09, 14, 10:01:04 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
so today I am playing at Cleo's (deposited $100)..when my balance got to $ 1505 a screen popped up and said I reached playthru and my balance was now $0. I asked live chat about this and was told that their new policy was that as soon as you reach playthru you are forced to make a withdrawal. Now the bad news is that I couldn't play anymore and I kinda wanted to. The good news is that it forces people like me who have a tendency to continue to play when they should be withdrawing to take the money and run.
I am gathering my documents and will submit them tomorrow. Will keep you posted on the time frame. I am a long time player at Cleos, having deposited way more money that I want to admit- this will be my first withdrawal.quindi oggi sto giocando da Cleo (depositato $ 100).. quando il mio saldo è arrivato a $ 1505 è apparsa una schermata che diceva che avevo raggiunto Playthru e il mio saldo ora era $ 0. Ho chiesto informazioni alla chat dal vivo e mi è stato detto che la loro nuova politica prevedeva che non appena raggiungi Playthru sei costretto a effettuare un prelievo. Ora la brutta notizia è che non potevo più giocare e un po' volevo farlo. La buona notizia è che costringe le persone come me che hanno la tendenza a continuare a giocare quando dovrebbero ritirarsi a prendere i soldi e scappare.
Sto raccogliendo i documenti e li presenterò domani. Vi terrò aggiornati sull'orario. Gioco da molto tempo su Cleos e ho depositato molti più soldi di quanto voglio ammettere: questo sarà il mio primo prelievo. -
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 10, 14, 04:15:55 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
still waiting from the 1st for my cash out
sto ancora aspettando dal 1° per il mio prelievo
-
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 10, 14, 06:15:22 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
so today I am playing at Cleo's (deposited $100)..when my balance got to $ 1505 a screen popped up and said I reached playthru and my balance was now $0. I asked live chat about this and was told that their new policy was that as soon as you reach playthru you are forced to make a withdrawal. Now the bad news is that I couldn't play anymore and I kinda wanted to. The good news is that it forces people like me who have a tendency to continue to play when they should be withdrawing to take the money and run.
I am gathering my documents and will submit them tomorrow. Will keep you posted on the time frame. I am a long time player at Cleos, having deposited way more money that I want to admit- this will be my first withdrawal.
Oh no that's not good. They either got hit really hard and having cash flow problems. Or maybe looking for an exit soon. Their bonuses such be consider as max cashouts now.
quindi oggi sto giocando da Cleo (depositato $ 100).. quando il mio saldo è arrivato a $ 1505 è apparsa una schermata che diceva che avevo raggiunto Playthru e il mio saldo ora era $ 0. Ho chiesto informazioni alla chat dal vivo e mi è stato detto che la loro nuova politica prevedeva che non appena raggiungi Playthru sei costretto a effettuare un prelievo. Ora la brutta notizia è che non potevo più giocare e un po' volevo farlo. La buona notizia è che costringe le persone come me che hanno la tendenza a continuare a giocare quando dovrebbero ritirarsi a prendere i soldi e scappare.
Sto raccogliendo i documenti e li presenterò domani. Vi terrò aggiornati sull'orario. Gioco da molto tempo su Cleos e ho depositato molti più soldi di quanto voglio ammettere: questo sarà il mio primo prelievo.
Oh no, non va bene. O sono stati colpiti molto duramente e hanno avuto problemi di flusso di cassa. O forse cercherà presto una via d'uscita. I loro bonus ora possono essere considerati come incassi massimi. -
- Risposta da
- nirvana
- at Oct 10, 14, 09:29:42 AM
- Super Hero 1034
- attività più recente 1 mese fa
it will be interesting to hear an explanation from the Cleos Rep about these new bonus rules and max cashout.
Also eager to hear what are the withdrawal time frames now as it seems to be a lot of confusion.sarà interessante sentire una spiegazione dal rappresentante Cleos su queste nuove regole bonus e massimo incasso.
Sono anche ansioso di sapere quali sono i tempi di ritiro adesso perché sembra che ci sia molta confusione. -
- Risposta da
- Cleosviproom
- at Oct 10, 14, 04:02:24 PM
- Casino Rep 12
- attività più recente 6 anni fa
it will be interesting to hear an explanation from the Cleos Rep about these new bonus rules and max cashout.
Also eager to hear what are the withdrawal time frames now as it seems to be a lot of confusion.
As mentioned, we are not a casino but a promotional sweepstake. Management believes that participants of the promotion will greatly benefit from this update. By activating our automatic prize payout when a participant has achieved play-through, will ensure an improved experience and prize delivery for our participants.
The prize payment time frame is 5-12 business days. leedigi's payment is still on time as it was requested on October 1st. It should be processed either today or on Monday.
Regards,
Cleosviproom
sarà interessante sentire una spiegazione dal rappresentante Cleos su queste nuove regole bonus e massimo incasso.
Sono anche ansioso di sapere quali sono i tempi di ritiro adesso perché sembra che ci sia molta confusione.
Come accennato, non siamo un casinò ma un concorso a premi promozionale. Il management ritiene che i partecipanti alla promozione trarranno grandi benefici da questo aggiornamento. Attivando il pagamento automatico del premio quando un partecipante ha raggiunto il play-through, garantiremo un'esperienza e una consegna dei premi migliorate per i nostri partecipanti.
Il periodo di tempo per il pagamento del premio è di 5-12 giorni lavorativi. Il pagamento di Leedigi è ancora puntuale poiché era stato richiesto il 1° ottobre. Dovrebbe essere elaborato oggi o lunedì.
Saluti,
Cleosviproom -
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 11, 14, 06:49:18 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
even from them clearly says 5-12 days whichis really 3 weeks in real time zone and then they fed ex it on 4 daymail
anche da loro dice chiaramente 5-12 giorni che in realtà sono 3 settimane nel fuso orario reale e poi lo hanno inviato per posta in 4 giorni
-
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 11, 14, 12:21:39 PM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
once again more jokes from them there code free200 in the lobby on there banner not working and they send email the cashout was processed in 2-7days when wheres tracking and why 2-7 i cant have it in two or i would have tracking so just say 7 why the lies
ancora una volta altre battute da parte loro, il codice free200 nella lobby, il banner non funziona e inviano un'e-mail, il prelievo è stato elaborato in 2-7 giorni, quando è disponibile il monitoraggio e perché 2-7 non posso averlo in due, altrimenti avrei il monitoraggio, quindi basta dire 7 perché le bugie
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- Risposta da
- nirvana
- at Oct 12, 14, 01:34:15 PM
- Super Hero 1034
- attività più recente 1 mese fa
As mentioned, we are not a casino but a promotional sweepstake. Management believes that participants of the promotion will greatly benefit from this update. By activating our automatic prize payout when a participant has achieved play-through, will ensure an improved experience and prize delivery for our participants.
thanx for your answer,
however I am not sure why you are trying to convince everyone here that you are not a casino when in fact everyone knows you are.
Just because you are playing with the USA regulations does not mean we are stupid. You take deposits and offer casino games, yes? then you are a casino.
Come accennato, non siamo un casinò ma un concorso a premi promozionale. Il management ritiene che i partecipanti alla promozione trarranno grandi benefici da questo aggiornamento. Attivando il pagamento automatico del premio quando un partecipante ha raggiunto il play-through, garantiremo un'esperienza e una consegna dei premi migliorate per i nostri partecipanti.
grazie per la tua risposta,
tuttavia non sono sicuro del motivo per cui stai cercando di convincere tutti qui che non sei un casinò quando in realtà tutti sanno che lo sei.
Solo perché stai giocando con le normative statunitensi non significa che siamo stupidi. Accetti depositi e offri giochi da casinò, vero? allora sei un casinò.
-
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 13, 14, 05:10:51 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
still waiting and didnt hear anything from them also i was told no bonus during the cash out process then told none thur to sun today mon told there is none how is that possible where did it go
sto ancora aspettando e non ho sentito nulla da loro, inoltre mi è stato detto che non c'era nessun bonus durante il processo di prelievo, poi non l'ho detto a nessuno da giovedì a domenica, lunedì ho detto che non c'è nessuno, com'è possibile, dove è finito?
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- Risposta da
- masskat
- at Oct 14, 14, 06:37:38 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
so today I am playing at Cleo's (deposited $100)..when my balance got to $ 1505 a screen popped up and said I reached playthru and my balance was now $0. I asked live chat about this and was told that their new policy was that as soon as you reach playthru you are forced to make a withdrawal. Now the bad news is that I couldn't play anymore and I kinda wanted to. The good news is that it forces people like me who have a tendency to continue to play when they should be withdrawing to take the money and run.
I am gathering my documents and will submit them tomorrow. Will keep you posted on the time frame. I am a long time player at Cleos, having deposited way more money that I want to admit- this will be my first withdrawal.
Just an update on my withdrawal
10/9 won $ 1505-had to withdraw it
10/10 received email from cleos requesting copy of all CC used, utility bill, auth form and w-9
10/10 I responded letting them know that I had previously sent in my utility bill, CCards etc and was told at that time I was all set for withdrawals though I did scan to them today the Auth form and W-9 form
10/10 received email back saying they received my documents and would let me know if they needed anything else
10/12 I checked status on their site - said docs were still needed
10/13 received email asking for copy of one credit card and a recent utility bill
10/14 scanned to them utility bill and CC they were asking for
At this point I assume the clock begins since they now have everything they need to issue my payment.
Will keep you posted
quindi oggi sto giocando da Cleo (depositato $ 100).. quando il mio saldo è arrivato a $ 1505 è apparsa una schermata che diceva che avevo raggiunto Playthru e il mio saldo ora era $ 0. Ho chiesto informazioni alla chat dal vivo e mi è stato detto che la loro nuova politica prevedeva che non appena raggiungi Playthru sei costretto a effettuare un prelievo. Adesso la brutta notizia è che non potevo più giocare e un po' volevo farlo. La buona notizia è che costringe le persone come me che hanno la tendenza a continuare a giocare quando dovrebbero ritirarsi a prendere i soldi e scappare.
Sto raccogliendo i documenti e li presenterò domani. Vi terrò aggiornati sull'orario. Gioco da molto tempo su Cleos e ho depositato molti più soldi di quanto voglio ammettere: questo sarà il mio primo prelievo.
Solo un aggiornamento sul mio ritiro
Il 10/9 ha vinto $ 1505 e ha dovuto ritirarlo
10/10 hanno ricevuto un'e-mail da Cleos che richiedeva copia di tutti i CC utilizzati, bolletta, modulo di autorizzazione e w-9
10/10 Ho risposto facendo loro sapere che avevo precedentemente inviato la bolletta, le CCard ecc. e mi è stato detto in quel momento che ero pronto per i prelievi, anche se oggi ho scansionato loro il modulo di autenticazione e il modulo W-9
10/10 hanno ricevuto un'e-mail di risposta dicendo che avevano ricevuto i miei documenti e mi avrebbero fatto sapere se avevano bisogno di qualcos'altro
12/10 Ho controllato lo stato sul loro sito: ho detto che i documenti erano ancora necessari
Il 13/10 ha ricevuto un'e-mail con la richiesta della copia di una carta di credito e di una bolletta recente
Il 14/10 ha scansionato loro la bolletta delle utenze e il CC che stavano richiedendo
A questo punto presumo che il tempo inizi poiché ora hanno tutto ciò di cui hanno bisogno per emettere il mio pagamento.
Vi terrò aggiornati -
- Risposta da
- Cat50
- at Oct 14, 14, 07:26:13 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 12 giorni fa
I wish everyone good luck in getting paid. I personally think they should have been placed on the warning list long ago. I have been seeing complaints of very slow pay for months now .
Auguro a tutti buona fortuna per essere pagati. Personalmente ritengo che avrebbero dovuto essere inseriti nell'elenco degli avvertimenti molto tempo fa. Da mesi ormai vedo lamentele per retribuzioni molto lente .
-
- Risposta da
- masskat
- at Oct 14, 14, 09:09:58 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
I believe they were on the warning list Rena but due to some recent changes and some (for lack of a better word) promises that they will try harder and do better by the players they went to "being on probation" with a rep now here to help with player issues. We shall see though how serious they are about doing the right thing in a timely manner.
Credo che fossero sulla lista degli avvertimenti Rena, ma a causa di alcuni recenti cambiamenti e alcune (in mancanza di una parola migliore) promettono che si impegneranno di più e faranno meglio da parte dei giocatori che sono andati a "essere in libertà vigilata" con un rappresentante ora qui per aiutare con i problemi dei giocatori. Vedremo però quanto saranno seri nel fare la cosa giusta in modo tempestivo.
-
- Risposta da
- masskat
- at Oct 20, 14, 01:59:09 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
so today I am playing at Cleo's (deposited $100)..when my balance got to $ 1505 a screen popped up and said I reached playthru and my balance was now $0. I asked live chat about this and was told that their new policy was that as soon as you reach playthru you are forced to make a withdrawal. Now the bad news is that I couldn't play anymore and I kinda wanted to. The good news is that it forces people like me who have a tendency to continue to play when they should be withdrawing to take the money and run.
I am gathering my documents and will submit them tomorrow. Will keep you posted on the time frame. I am a long time player at Cleos, having deposited way more money that I want to admit- this will be my first withdrawal.
Just an update on my withdrawal
10/9 won $ 1505-had to withdraw it
10/10 received email from cleos requesting copy of all CC used, utility bill, auth form and w-9
10/10 I responded letting them know that I had previously sent in my utility bill, CCards etc and was told at that time I was all set for withdrawals though I did scan to them today the Auth form and W-9 form
10/10 received email back saying they received my documents and would let me know if they needed anything else
10/12 I checked status on their site - said docs were still needed
10/13 received email asking for copy of one credit card and a recent utility bill
10/14 scanned to them utility bill and CC they were asking for
At this point I assume the clock begins since they now have everything they need to issue my payment.
Will keep you posted
continued update
10/14 received acknowledgement from Cleos that they received my paperwork
10/16 sent message to LCB rep to review my account and give me a ballpark time frame when I can expect my check
10/17 asked Cleos live chat rep for a status on my withdrawal-was told it was "still in process and for me to remember that the time frame to process withdrawals in 5-12 business days and that I will get a notice as soon as it is done"
quindi oggi sto giocando da Cleo (depositato $ 100).. quando il mio saldo è arrivato a $ 1505 è apparsa una schermata che diceva che avevo raggiunto Playthru e il mio saldo ora era $ 0. Ho chiesto informazioni alla chat dal vivo e mi è stato detto che la loro nuova politica prevedeva che non appena raggiungi Playthru sei costretto a effettuare un prelievo. Adesso la brutta notizia è che non potevo più giocare e un po' volevo farlo. La buona notizia è che costringe le persone come me che hanno la tendenza a continuare a giocare quando dovrebbero ritirarsi a prendere i soldi e scappare.
Sto raccogliendo i documenti e li presenterò domani. Vi terrò aggiornati sull'orario. Gioco da molto tempo su Cleos e ho depositato molti più soldi di quanto voglio ammettere: questo sarà il mio primo prelievo.
Solo un aggiornamento sul mio ritiro
Il 10/9 ha vinto $ 1505 e ha dovuto ritirarlo
10/10 hanno ricevuto un'e-mail da Cleos che richiedeva copia di tutti i CC utilizzati, bolletta, modulo di autorizzazione e w-9
10/10 Ho risposto facendo loro sapere che avevo precedentemente inviato la bolletta, le CCard ecc. e mi è stato detto in quel momento che ero pronto per i prelievi, anche se oggi ho scansionato loro il modulo di autenticazione e il modulo W-9
10/10 hanno ricevuto un'e-mail di risposta dicendo che avevano ricevuto i miei documenti e mi avrebbero fatto sapere se avevano bisogno di qualcos'altro
12/10 Ho controllato lo stato sul loro sito: ho detto che i documenti erano ancora necessari
Il 13/10 ha ricevuto un'e-mail con la richiesta della copia di una carta di credito e di una bolletta recente
Il 14/10 ha scansionato loro la bolletta delle utenze e il CC che stavano richiedendo
A questo punto presumo che il tempo inizi poiché ora hanno tutto ciò di cui hanno bisogno per emettere il mio pagamento.
Vi terrò aggiornati
aggiornamento continuo
Il 14/10 ho ricevuto conferma da Cleos di aver ricevuto i miei documenti
Il 16/10 ho inviato un messaggio al rappresentante LCB per rivedere il mio account e fornirmi un periodo di tempo approssimativo in cui posso aspettarmi il mio assegno
Il 17/10 ho chiesto al rappresentante della live chat di Cleos lo stato del mio prelievo: mi è stato detto che era "ancora in fase di elaborazione e che devo ricordare che il periodo di tempo per elaborare i prelievi è di 5-12 giorni lavorativi e che riceverò un avviso il prima possibile" come è fatto" -
- Risposta da
- nirvana
- at Oct 20, 14, 02:56:02 PM
- Super Hero 1034
- attività più recente 1 mese fa
hmm 5-12 biz days... curious to hear what determines if it is going to be 5 or the full 12 days..
hmm 5-12 giorni lavorativi... sono curioso di sapere cosa determina se saranno 5 o 12 giorni interi..
-
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 20, 14, 07:53:01 PM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
same old stuff no changes and this weekend there game wild pack didnt pay on the bonus rounds and you get the free spins
stesse vecchie cose, nessuna modifica e questo fine settimana il pacchetto selvaggio del gioco non ha pagato nei round bonus e ottieni i giri gratuiti
-
- Risposta da
- masskat
- at Oct 20, 14, 08:06:46 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
hmm 5-12 biz days... curious to hear what determines if it is going to be 5 or the full 12 days..
I received a response from the Cleo rep on LCB today- he said that my payment should be mailed either tomorrow or Wednesday
hmm 5-12 giorni lavorativi... sono curioso di sapere cosa determina se saranno 5 o 12 giorni interi..
Oggi ho ricevuto una risposta dal rappresentante Cleo su LCB: ha detto che il mio pagamento dovrebbe essere spedito domani o mercoledì -
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 21, 14, 05:10:10 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
and then ask live chat and see if the information matches good luck my friend
e poi chiedi la chat dal vivo e vedi se le informazioni corrispondono, buona fortuna amico mio
-
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 21, 14, 06:07:26 AM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
This place is going down hill and fast. Some of you may want to read the signs...
Questo posto sta andando giù per la collina e velocemente. Alcuni di voi potrebbero voler leggere i segnali...
-
- Risposta da
- Cleosviproom
- at Oct 21, 14, 10:18:50 AM
- Casino Rep 12
- attività più recente 6 anni fa
once again more jokes from them there code free200 in the lobby on there banner not working and they send email the cashout was processed in 2-7days when wheres tracking and why 2-7 i cant have it in two or i would have tracking so just say 7 why the lies
As leedigi has not stated it in this thread yet, we would like the LCB community to know that her check was approved and delivered last week, as she will be able to confirm here. Masskat's will be issued today or tomorrow.
Regards,
Cleosviproom
ancora una volta altre battute da parte loro, il codice free200 nella lobby, il banner non funziona e inviano un'e-mail, il prelievo è stato elaborato in 2-7 giorni, quando è disponibile il monitoraggio e perché 2-7 non posso averlo in due, altrimenti avrei il monitoraggio, quindi basta dire 7 perché le bugie
Poiché Leedigi non lo ha ancora dichiarato in questo thread, vorremmo che la comunità LCB sapesse che il suo assegno è stato approvato e consegnato la scorsa settimana, come potrà confermare qui. Il Masskat verrà rilasciato oggi o domani.
Saluti,
Cleosviproom -
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 22, 14, 04:43:37 AM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
update i did receive my check 3 weeks after i put in for it and i will update after it clears
aggiornamento, ho ricevuto l'assegno 3 settimane dopo averlo richiesto e lo aggiornerò dopo che sarà stato cancellato
-
- Risposta da
- Cat50
- at Oct 22, 14, 05:02:02 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 12 giorni fa
update i did receive my check 3 weeks after i put in for it and i will update after it clears
That is really good news. I hope it clears and you do not fall in the same trap again. I would never bother with that casino again after all the trouble i went through (IMO). I wish you good luck on what ever you decide to do.
aggiornamento, ho ricevuto l'assegno 3 settimane dopo averlo richiesto e lo aggiornerò dopo che sarà stato cancellato
Questa è davvero una buona notizia. Spero che tutto si risolva e che tu non cada più nella stessa trappola. Non mi preoccuperei mai più di quel casinò dopo tutti i problemi che ho dovuto affrontare (IMO). Ti auguro buona fortuna per qualunque cosa tu decida di fare. -
- Risposta da
- Cleosviproom
- at Oct 22, 14, 10:16:15 AM
- Casino Rep 12
- attività più recente 6 anni fa
update i did receive my check 3 weeks after i put in for it and i will update after it clears
Customer's prize request was received on October 1st. Full documentation was received by October 6th, and the check was approved and sent for mailing on Friday 10th. The customer received the tracking number for the check during the next business days, and as such got her check last week. It did not take 3 weeks, but between 5-12 business days as advertised on our site.
Masskat will receive her check's tracking number today.
Regards,
Cleosviproom
aggiornamento, ho ricevuto l'assegno 3 settimane dopo averlo richiesto e lo aggiornerò dopo che sarà stato cancellato
La richiesta del premio del cliente è stata ricevuta il 1° ottobre. La documentazione completa è stata ricevuta entro il 6 ottobre e l'assegno è stato approvato e inviato per la spedizione venerdì 10. La cliente ha ricevuto il numero di tracciabilità dell'assegno nei giorni lavorativi successivi e pertanto ha ricevuto l'assegno la settimana scorsa. Non ci sono volute 3 settimane, ma 5-12 giorni lavorativi come pubblicizzato sul nostro sito.
Masskat riceverà il numero di tracciabilità del suo assegno oggi.
Saluti,
Cleosviproom
-
- Risposta da
- leedigi
- at Oct 22, 14, 03:54:13 PM
- Jr. Member 64
- attività più recente 7 anni fa
thats still three weeks and they didnt tell you the part they use fedex but fed ex over week not night so even if i received the tracking on mon i didnt get the check til fri so again three weeks and also they didnt tell you about the part of there wild pack game not paying in the bonus spin rounds and waited 2-3 day to stop there customers from using it
mancano ancora tre settimane e non ti hanno detto la parte che usano fedex ma fed ex durante la settimana non di notte quindi anche se ho ricevuto il monitoraggio il lunedì non ho ricevuto l'assegno fino a venerdì quindi di nuovo tre settimane e inoltre non ti hanno detto della parte dei giochi Wild Pack non pagavano nei giri bonus e hanno aspettato 2-3 giorni per impedire ai clienti di usarlo
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- Risposta da
- jodiisgreat
- at Oct 22, 14, 04:03:10 PM
- Hero Member 574
- attività più recente 4 anni fa
Wasn't there someone else on LCB that found out Cleo's was calculating the wins wrong? If I remember correctly it was quite a large sum. Wonder if they got paid. Probably not.
Non c'era qualcun altro su LCB che ha scoperto che Cleo stava calcolando male le vincite? Se ricordo bene era una somma piuttosto elevata. Mi chiedo se siano stati pagati. Probabilmente no.
-
- Risposta da
- drtheolen
- at Oct 23, 14, 08:14:15 AM
- Moderator 2322
- attività più recente 1 giorno fa
Yes, one of the LCB members had a hit for over $30.000 and the game paid only $6.000. This issue was resolved successfully and member got paid in full.
You can check out the whole discussion HERESì, uno dei membri della LCB ha avuto un successo per oltre $ 30.000 e il gioco ha pagato solo $ 6.000. Questo problema è stato risolto con successo e il membro è stato pagato per intero.
Puoi controllare tutta la discussione QUI -
- Risposta da
- Lipstick
- at Oct 23, 14, 08:19:48 AM
- Admin 13900
- attività più recente 1 giorno fa
Glad issue was resolved and huge congrats to the winner!
Sono felice che il problema sia stato risolto e grandi congratulazioni al vincitore!
-
- Risposta da
- jodiisgreat
- at Oct 23, 14, 08:42:15 AM
- Hero Member 574
- attività più recente 4 anni fa
That's some sneaky stuff man! Good for her that she caught the error and as always credit to LCB for assisting the players and reps when needed! Really a shame on these problems at Cleos. I used to really enjoy playing there, loved the games. Wouldn't touch it with a ten foot pole on a $100 free chip with no WR or cashout restrictions now though lol.
Quella è una roba subdola, amico! Buon per lei che ha colto l'errore e, come sempre, merito a LCB per aver assistito i giocatori e i rappresentanti quando necessario! Davvero un peccato per questi problemi a Cleos. Mi piaceva davvero giocare lì, adoravo i giochi. Non lo toccherei con un palo di dieci piedi su un chip gratuito da $ 100 senza restrizioni WR o cashout ora però lol.
-
- Risposta da
- masskat
- at Oct 24, 14, 03:44:39 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
Just an update- received my check today from Cleo's - FedEx tracking said it would not arrive until Monday so receiving it 3 days earlier was very nice.
From the date my documents were approved 10/14 to today 10/24 took 8 business days-10 days total. My entire experience with my first withdrawal could not have gone smoother, not one issue at all. I would not hesitate to play here again (as long as the check clears). Thank you to the rep who also answered my private message a few days ago when I inquired about the status.Solo un aggiornamento: ho ricevuto oggi il mio assegno da Cleo's. Il tracking FedEx diceva che non sarebbe arrivato prima di lunedì, quindi riceverlo 3 giorni prima è stato molto carino.
Dalla data in cui i miei documenti sono stati approvati, il 14/10, ad oggi, il 24/10, ci sono voluti 8 giorni lavorativi, per un totale di 10 giorni. La mia intera esperienza con il mio primo prelievo non avrebbe potuto essere più fluida, nemmeno un problema. Non esiterei a giocare di nuovo qui (a patto che l'assegno venga cancellato). Grazie al rappresentante che ha risposto anche al mio messaggio privato qualche giorno fa quando ho chiesto informazioni sullo stato. -
- Risposta da
- Bitspender
- at Oct 24, 14, 03:55:51 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
Congrats...If playing there works for you. Then more power to you. Every place isn't for everybody...
Congratulazioni...Se giocare lì funziona per te. Allora più potere per te. Non ogni posto è per tutti...
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