Are you serious. I have made multiple requests for you to call me, because I am sick of writing essays and still getting no where. In which world do you think you have helped or assisted me? I have been trying to make 1 withdrawal now for 8 weeks since the end of January. I requested on 3 occasions to the finance dept to do a bank wire, then close my account. Not just close my account and hope I go away without you paying me. I will attach some screenshots of the direct requests. I have only been assertive due to the hoops I have jumped through to get my highly reduced winnings, and the total lack of service I have received along the way. You are in no position to post any blame on me for having to continually follow up to get a withdrawal that still has not been processed. 1 phone call could have saved a lot of time and effort. Now for the forth time, process the withdrawal via bank wire using the bank details I have already provided, and then close the account. Its obvious you Dont give a shit or have any clue to what's happening around you. Here are some snippets from direct emails to the finance dept.
March 13 via email
I selected wire transfer I know there is a fee, ridiculous as it is, just process it I'm not waiting another 48 hours. I will attempt to get that fee refund at a later time after I speak with the gaming commission. Just processed the withdrawal wire transfer. Stop screwing me around. I'm still waiting to be contacted by management for over a month now. This casino is a joke.
Regards
Scott Waldron
March 19 Via email
This is beyond a joke. I confirmed that a bank wire was the option to process the withdrawal. Hurry up and do it, then close my account and delete all my details from all of your databases
March 19 via email
My account is verified (eventually) you have all my bank details for a wire transfer. Just process the withdrawal and close my account.
How dare you say I have not confirmed for you to go ahead and process the withdrawal, just another lie to add to your growing collection.
Do you understand now, is it clear to you...process the bank wire and then close the account. I will be forwarding this information to the ACCC along with the emails and live chat transcripts, the advertising emails etc etc your just making it look worse and worse for yourself and your dodgy establishment.
Recap. Process bank wire, close account..got it? Clear enough?
Kind regards
shottie77
P.s. I do not know Fredo, never met him, or spoken to him in my life love before. Although I do somewhat agree with him about a few things, I would appreciate if you deal directly with him on a separate reply. That is quite rude of you again cowboy!
Sei serio. Ho chiesto più volte di chiamarmi, perché sono stufo di scrivere saggi senza arrivare a nulla. In quale mondo pensi di avermi aiutato o assistito? Sto provando a effettuare 1 prelievo ormai da 8 settimane dalla fine di gennaio. Ho chiesto in 3 occasioni al dipartimento finanziario di fare un bonifico bancario, quindi chiudere il mio conto. Non solo chiudere il mio conto e sperare che me ne vada senza che tu mi paghi. Allegherò alcuni screenshot delle richieste dirette. Sono stato assertivo solo a causa degli ostacoli che ho attraversato per ottenere le mie vincite molto ridotte e della totale mancanza di servizio che ho ricevuto lungo il percorso. Non sei nella posizione di attribuirmi alcuna colpa per aver dovuto continuare a seguire per ottenere un prelievo che non è stato ancora elaborato. 1 telefonata avrebbe potuto risparmiare molto tempo e fatica. Ora, per la quarta volta, effettua il prelievo tramite bonifico bancario utilizzando le coordinate bancarie che ti ho già fornito, quindi chiudi il conto. È ovvio che non te ne frega niente e non hai la minima idea di cosa sta succedendo intorno a te. Ecco alcuni frammenti di e-mail dirette al dipartimento finanziario.
13 marzo tramite e-mail
Ho selezionato il bonifico bancario, so che c'è una commissione, per quanto ridicolo, basta elaborarlo e non aspetterò altre 48 ore. Cercherò di ottenere il rimborso della commissione in un secondo momento dopo aver parlato con la commissione di gioco. Ho appena elaborato il bonifico bancario per il prelievo. Smettila di prendermi in giro. Sto ancora aspettando di essere contattato dalla direzione ormai da più di un mese. Questo casinò è uno scherzo.
Saluti
Scott Waldron
19 marzo via e-mail
Questo va oltre uno scherzo. Ho confermato che un bonifico bancario era l'opzione per elaborare il prelievo. Sbrigati a farlo, poi chiudi il mio account ed elimina tutti i miei dati da tutti i tuoi database
19 marzo tramite e-mail
Il mio conto è verificato (eventualmente) hai tutte le mie coordinate bancarie per un bonifico bancario. Basta elaborare il prelievo e chiudere il mio account.
Come osi dire che non ti ho confermato di procedere ed elaborare il prelievo, solo un'altra bugia da aggiungere alla tua crescente collezione.
Capisci adesso, ti è chiaro... processa il bonifico bancario e poi chiudi il conto. Inoltrerò queste informazioni all'ACCC insieme alle e-mail e alle trascrizioni delle chat dal vivo, alle e-mail pubblicitarie ecc. Ecc. Stai solo facendo sembrare le cose sempre peggiori per te e il tuo losco stabilimento.
Ricapitolare. Elabora il bonifico bancario, chiudi il conto... capito? Abbastanza chiaro?
Cordiali saluti
shottie77
Ps Non conosco Fredo, non l'ho mai incontrato, né gli ho mai parlato in vita mia prima d'amore. Anche se sono abbastanza d'accordo con lui su alcune cose, apprezzerei se trattassi direttamente con lui in una risposta separata. Anche questo è piuttosto scortese da parte tua, cowboy!