Howdy dear @Melwinmel,
Here is the Sheriff. I am sorry to hear that you have been going through so much confusions lately... Let me try and put some light into this after I went through all your chats:
1) The FreeSpins issue
- You were offered a match bonus by Agent 1
- Agent 2 made a mistake and mentioned some freespins which were not part of the original deal made to you for that particular deposit HOWEVER now that it was mentioned, they should been given to you.
Next steps are confusions based on the offer as the FreeSpins were not automatically triggered due to the previous. We have now manually activated the spins and they are waiting for you.
2) Max cashout rule
As per our Terms & Conditions (Bonus terms > Main rules), the maximum amount of winnings resulting from palying with a bonus is 15X the original deposit amount. This rule has not changed recently and has been on since the day we launched.
However, if you are playing with your own money, you will not have maximum cashout.
3) Chats
I have been through all the chats and did not see any agent calling you names - which was honestly the part which was worrying me the most as we take our customer experience extremely seriously. So I guess this is a lot misunderstanding happening and due to the frustration of not getting the bonus you were told to receive.
I can assure you that we will work 100 times harder for those situations not to happe again.
I apologize sincerely on all the LuckyLuke's team behalf if you have felt that we did not take your word seriously or you were left without answer... players are our number one priority.
I hope you would be able to give us a second chance & join our Badlands again for some more adventures!
Have a great day,
Best Regards,
The Sheriff
Ciao caro @Melwinmel,
Ecco lo sceriffo. Mi dispiace sapere che ultimamente hai avuto così tanta confusione... Permettimi di provare a fare un po' di luce su questo dopo aver esaminato tutte le tue chat:
1) La questione dei giri gratuiti
- Ti è stato offerto un bonus di corrispondenza dall'Agente 1
- L'Agente 2 ha commesso un errore e ha menzionato alcuni giri gratuiti che non facevano parte dell'accordo originale fatto per quel particolare deposito TUTTAVIA, ora che è stato menzionato, dovrebbero esserti stati assegnati.
I passaggi successivi sono confusioni basate sull'offerta poiché i FreeSpin non sono stati attivati automaticamente a causa di quanto precedente. Ora abbiamo attivato manualmente i giri e ti stanno aspettando.
2) Regola di incasso massimo
Secondo i nostri Termini e condizioni (Termini bonus > Regole principali), l'importo massimo delle vincite derivanti dal pagamento con un bonus è 15 volte l'importo del deposito originale. Questa regola non è cambiata di recente ed è in vigore dal giorno del lancio.
Tuttavia, se giochi con i tuoi soldi, non avrai il massimo incasso.
3) Chat
Ho seguito tutte le chat e non ho visto nessun agente che ti insultava, il che era onestamente la parte che mi preoccupava di più poiché prendiamo estremamente sul serio l'esperienza dei nostri clienti. Quindi immagino che si tratti di un malinteso dovuto alla frustrazione di non ottenere il bonus che ti era stato detto di ricevere.
Posso assicurarvi che lavoreremo 100 volte più duramente affinché queste situazioni non si ripetano.
Mi scuso sinceramente a nome di tutto il team di LuckyLuke se hai avuto la sensazione che non abbiamo preso sul serio la tua parola o se sei rimasto senza risposta... i giocatori sono la nostra priorità numero uno.
Spero che tu possa darci una seconda possibilità e unirti di nuovo alle nostre Badlands per altre avventure!
Vi auguro una buona giornata,
Distinti saluti,
Lo sceriffo