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- JuicyStakesCS
- at Jan 09, 19, 07:24:52 AM
- Casino Rep 9
- attività più recente 2 mesi fa
Originale Traduzione tradotto conJuicy Stakes è una sala da poker divertente ed emozionante che offre oltre 300 giochi da casinò e siamo sulla rete Horizon. Siamo orgogliosi dei nostri fantastici giochi, dei pagamenti rapidi e del nostro straordinario servizio clienti. Il nostro host del forum ha molti anni di esperienza nel poker, nei casinò e nel servizio clienti ed è dedicato ad assistere qualsiasi cliente nuovo o esistente con qualsiasi domanda o aiuto di cui possa aver bisogno.
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- MelissaN
- at Jan 09, 19, 07:35:38 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Welcome on board, JuicyStakesCS.
Thanks for joining our forum.
Benvenuto a bordo, JuicyStakesCS.
Grazie per esserti unito al nostro forum.
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- Risposta da
- Sydney
- at Jan 09, 19, 07:40:15 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Welcome to LCB forum JuicyStakes! Thank you for being available to assist our members!
Benvenuto nel forum LCB JuicyStakes! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri membri!
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- Risposta da
- Tania
- at Jan 09, 19, 07:45:29 AM
- Mighty Member 2586
- attività più recente 2 anni fa
Welcome to LCB forum JuicyStakes! Glad to have you here!
Benvenuto nel forum LCB JuicyStakes! felice di averti qui!
-
- Risposta da
- Anchi
- at Jan 09, 19, 07:49:57 AM
- Admin 13545
- attività più recente 17 minuti fa
-
- Risposta da
- JuicyStakesCS
- at Jan 09, 19, 08:06:09 AM
- Casino Rep 9
- attività più recente 2 mesi fa
HI , Thank you so much, I look forward to helping as much as possible!
Ciao, grazie mille, spero di aiutarti il più possibile!
-
- Risposta da
- Mil E Na
- at Jan 09, 19, 09:25:18 AM
- Full Member 238
- attività più recente 3 anni fa
Welcome to LCB Forum!
Benvenuti nel forum LCB!
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- Risposta da
- damac33
- at May 08, 20, 07:27:07 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
I am now using my primary email since I'm not receiving any emails from the email I registered my account to daveymac25@yahoomail.com. This is to prove who I am and what balance I had before you guys disabled and closed my account. Everything matches up as you can see.They refuse to pay me my balance because I used an old email which mine actual email is richardmckenna1956@outlook.com. I figured I better bring in the gaming control board to oversee what action can be taken to get my money from juicystakes. I Richard McKenna have never had an online account with any poker or casino site ever before this account from juicystakes. I have contacted support numerous times with them saying email them which I have with no responses. All I want is the money owed to me. I'm from the old school and hate to share my information online, but I ended up sending the documents as requested anyways. This was supposed to be a pleasant experience since the casinos are closed due to the covid 19, but they have made this a living nightmare for me. Can either the GCB or juicystakes finally do the right thing and get this straighten out and release the funds that I've earned mostly playing black jack. Please feel free to look up If I have any other accounts anywhere online or check my spotless criminal record. I haven't even had a speeding or parking ticket in my life let alone anything online either. Literally my first gaming account ever. They are withholding over $22,500 of my money. I cannot get a hold of management or the security team at all. I have not violated any rules or terms that I agreed to. I just want my money that I won legitimately on your site playing mostly blackjack with some omaha hi lo. Not at one point did I violate any rules and everything was going well until I attempted to cashout and they told me to send them drivers license and utility bill which I did and the next day my account is disabled and closed down no funds without an email or explanation from juicystakes. Please help me with this and make it right.
* personal documents have been removed by moderator MelissaN.
Ora sto utilizzando la mia email principale poiché non ricevo alcuna email dall'email con cui ho registrato il mio account su daveymac25@yahoomail.com. Questo per dimostrare chi sono e quale saldo avevo prima che voi ragazzi disabilitaste e chiudeste il mio account. Tutto corrisponde, come puoi vedere. Si rifiutano di pagarmi il saldo perché ho utilizzato una vecchia e-mail, la mia e-mail effettiva è richardmckenna1956@outlook.com. Ho pensato che sarebbe stato meglio coinvolgere il pannello di controllo del gioco per supervisionare quali azioni potevano essere intraprese per ottenere i miei soldi da SuccoseStakes. Io, Richard McKenna, non ho mai avuto un conto online con nessun sito di poker o casinò prima di questo conto di juicestakes. Ho contattato l'assistenza numerose volte dicendo loro di inviargli un'e-mail che non ho ricevuto risposta. Tutto quello che voglio sono i soldi che mi sono dovuti. Vengo dalla vecchia scuola e odio condividere le mie informazioni online, ma alla fine ho comunque inviato i documenti come richiesto. Doveva essere un'esperienza piacevole dato che i casinò sono chiusi a causa del covid 19, ma l'hanno reso un incubo vivente per me. Possono il GCB o juicestakes fare finalmente la cosa giusta e risolvere la questione e rilasciare i fondi che ho guadagnato principalmente giocando a black jack. Non esitate a cercare se ho altri account online o controllare la mia fedina penale immacolata. Non ho mai ricevuto una multa per eccesso di velocità o per parcheggio in vita mia e tanto meno nemmeno per qualcosa online. Letteralmente il mio primo conto di gioco in assoluto. Stanno trattenendo oltre $ 22.500 dei miei soldi. Non riesco affatto a contattare la direzione o il team di sicurezza. Non ho violato alcuna regola o termine che ho accettato. Voglio solo i miei soldi che ho vinto legittimamente sul tuo sito giocando principalmente a blackjack con un po' di omaha hi lo. Non ho mai violato alcuna regola e tutto stava andando bene finché non ho tentato di incassare e mi hanno detto di inviare loro la patente di guida e la bolletta, cosa che ho fatto e il giorno successivo il mio account è stato disabilitato e chiuso senza fondi senza un'e-mail o spiegazione da juicestakes. Per favore aiutami con questo e sistemalo.
*i documenti personali sono stati rimossi dalla moderatrice MelissaN.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 09, 20, 04:12:29 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Sorry to hear that, damac33.
We are going to notify the casino rep about this issue and get back as soon as we hear from them.
Mi dispiace sentirlo, damac33.
Informeremo il rappresentante del casinò di questo problema e ti risponderemo non appena avremo nostre notizie.
-
- Risposta da
- damac33
- at May 10, 20, 02:40:50 AM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
damac33 I don't appreciated the close conversation while asking a question. Its you're right to close my account per your rules, but you cannot steal my funds since there were no rules broken in your terms and conditions. I need to know what terms and conditions were breached on my part?
account_boxLive SupportHi! Welcome to Juicy Stakes. We will be with you as soon as possible.
Thank you very much for holding. We will be with you in a few moments.
We apologize for the longer waiting times. We will be with you shortly.
account_boxMaxHello and Welcome!
My Name is Max and I am happy to assist you today!
Richard, hey again, I thought the chat just closed, Let me check on that Rule that applied here
faceMeyou closed the chat, but that's nor here or there.
account_boxMaxRichard, I believe you also have been advised via e-mail about your account closure
faceMeI have not
Only email I've received thus far was from the documents team that they would contact me within 48 hours which didn't happen.
account_boxMaxAlright Richard, you can get in direct contact with our Security department regarding this, however as this was directly carried out by Management, chances are high that the account will stay closed and the Funds confiscated, anyway, the E-mail is security@juicystakes.com
faceMethey have not contacted me back and its been since april 30th trying.
account_boxMaxI also understand now why you are very angry about this situation, it was a lot of winnings, however I can't do anything here for you they have to get back to you since this is a sole Issue between security, management and you
Maybe send another E-mai to make sure they are aware that you are ready to interact
faceMethanks for understanding, but is there any notes to what rule was breached or anything?
account_boxMaxNothing directly, as per the Notes were just visible that there was some Paments dispute Issue and that your account has been closed as well as your Winnings have been confiscated
As said our Security department can give you more Info about this
They will be in in the morning, maybe try again by then to get a direct conversation
faceMeI've yet to be able to get in contact with them. Another operator this morning said the security team doesn't work weekends.
account_boxMaxThey are usually not dealing with documents on the weekends, however, there should be some of the staff in, Richard if you want to be double sure, just contact us again on Monday morning then they are all in for sure
faceMeokay, I've contacted them, the gaming control board, the complaints@curacao-egaming.com
multiple casino forums and having a police report being sent to me on Monday to fill out for the gaming board on the situation on hand. That's why I needed to know what rule they said I've breached.
account_boxMaxI hear you there, but as said only the Security department can tell you that
There are several rules that could be applied but I honestly don't know which one was the trigger for the breach
faceMeI got all the documents proving who I am and this is the first ever gaming account I've had and how i deposited and let alone that I've never ever had a ticket nor any type of fraud ever with my bank. 64 year old man with a spotless record having to jump through hoops isn't fun to do especially with the covid virus going on, my wife having terminal cancer, plus you guys having those fires. I'm a farmer and don't have time to keep dealing with the run around
account_boxMaxI hear you there Richard and I totally understand that this is very stressful for you, but please contact us again on Monday morning when the security department is in
faceMeHow bout you have them email me Monday morning, I had to switch emails since I'm not getting any responses from you guys at daveymac25@yahoomail.com
now I'm using my main one richardmckenna1956@outlook.com
account_boxMaxI already left a not on your Account for them to get back to you via E-mail but still come back on Monday so there is also action from your side
faceMeI'm going let MelissaN!
Content Manager / Forum Moderator
handle it from my side from here on out. Until there is a resolution and what information she can gather for the GCB and your guys licensing with the pending police report being filed this week.
account_boxMaxOkay Richard do you need anything else from me right now?
faceMeYes, what was the total funds confiscated on my account?
account_boxMaxThe amount was $2040.86
faceMewith a pending cashout off 2500 correct?
account_boxMaxAs far as I see it here yes
faceMeso $22,540.86 in total?
account_boxMaxYes that is the number
faceMeand one more thing. what were the two amounts deposited into the account?
account_boxMaxI don't see that anymore sadly
faceMe$163.99 and $169.34 sound familiar through paxful?
account_boxMaxA said I don't see that Info Richard
faceMeon april 24th $169.34
on april 26th $163.99
account_boxMaxOkay but as said Richard please check back with us on Monday
faceMethank you, you've been very helpful have a good night.
account_boxMaxYou too and all the best!damac33 Non ho apprezzato la conversazione serrata mentre facevo una domanda. Hai ragione a chiudere il mio account secondo le tue regole, ma non puoi rubare i miei fondi poiché non c'erano regole infrante nei tuoi termini e condizioni. Ho bisogno di sapere quali termini e condizioni sono stati violati da parte mia?
account_boxSupporto liveCiao! Benvenuti a Juicy Stakes. Saremo con te il prima possibile.
Grazie mille per l'attesa. Saremo con te tra pochi istanti.
Ci scusiamo per i tempi di attesa più lunghi. Saremo da voi a breve.
account_boxMaxCiao e benvenuto!
Mi chiamo Max e sono felice di aiutarti oggi!
Richard, ciao di nuovo, pensavo che la chat fosse appena chiusa, fammi controllare la regola che si applica qui
faceMehai chiuso la chat, ma non è né qui né lì.
account_boxMaxRichard, credo che anche tu sia stato avvisato via e-mail della chiusura del tuo account
faceMeNon l'ho fatto
L'unica email che ho ricevuto finora proveniva dal team dei documenti che mi informava che mi avrebbero contattato entro 48 ore, cosa che non è avvenuta.
account_boxMaxVa bene Richard, puoi metterti in contatto diretto con il nostro dipartimento di sicurezza a riguardo, tuttavia poiché questo è stato effettuato direttamente dalla direzione, è molto probabile che il conto rimanga chiuso e i fondi confiscati, comunque, l'e-mail è security@juicystakes .com
faceMethey non mi hanno contattato ed è dal 30 aprile che ci provo.
account_boxMaxOra capisco anche perché sei molto arrabbiato per questa situazione, sono state molte vincite, tuttavia non posso fare nulla per te, devono risponderti poiché questo è un unico problema tra la sicurezza, la direzione e te
Magari invia un'altra e-mail per assicurarti che siano consapevoli che sei pronto per interagire
faceMeGrazie per la comprensione, ma ci sono note su quale regola è stata violata o altro?
account_boxMaxNothing direttamente, secondo le note era appena visibile che c'era qualche problema di controversia su Paments e che il tuo account è stato chiuso così come le tue vincite sono state confiscate
Come detto, il nostro dipartimento di sicurezza può darti maggiori informazioni al riguardo
Arriveranno domattina, magari riproveranno per allora per avere una conversazione diretta
faceMeNon sono ancora riuscito a mettermi in contatto con loro. Un altro operatore stamattina ha detto che la squadra di sicurezza non lavora nei fine settimana.
account_boxMaxDi solito non si occupano dei documenti nei fine settimana, tuttavia, dovrebbe esserci qualcuno dello staff, Richard, se vuoi essere sicuro, contattaci di nuovo lunedì mattina, così saranno sicuramente tutti d'accordo
faceMeokay, li ho contattati, il comitato di controllo del gioco, il reclamo@curacao-egaming.com
diversi forum di casinò e lunedì mi è stato inviato un rapporto della polizia da compilare per il forum di gioco sulla situazione in questione. Ecco perché avevo bisogno di sapere quale regola secondo loro avevo violato.
account_boxMaxTi capisco, ma come ho detto solo il dipartimento di sicurezza può dirtelo
Ci sono diverse regole che potrebbero essere applicate ma sinceramente non so quale sia stata la causa scatenante della violazione
faceMeHo ricevuto tutti i documenti che dimostrano chi sono e questo è il primo conto di gioco che ho avuto e come ho depositato e per non parlare del fatto che non ho mai avuto un ticket né alcun tipo di frode con la mia banca. Un uomo di 64 anni con un record immacolato dover fare i salti mortali non è divertente, soprattutto con il virus covid in corso, mia moglie che ha un cancro terminale e voi ragazzi che avete quegli incendi. Sono un contadino e non ho tempo per continuare a gestire la corsa
account_boxMaxTi sento, Richard e comprendiamo perfettamente che questo è molto stressante per te, ma ti preghiamo di contattarci di nuovo lunedì mattina, quando il dipartimento di sicurezza sarà presente
faceMeChe ne dite di mandarmi un'e-mail lunedì mattina, ho dovuto cambiare e-mail poiché non ricevo alcuna risposta da voi ragazzi a daveymac25@yahoomail.com
ora sto usando quello principale richardmckenna1956@outlook.com
account_boxMaxHo già lasciato un messaggio not sul tuo account affinché possano risponderti via e-mail, ma tornerò comunque lunedì, quindi ci sarà azione anche da parte tua
faceMeLascerò che MelissaN!
Responsabile dei contenuti/moderatore del forum
gestiscilo dalla mia parte da qui in poi. Fino a quando non ci sarà una risoluzione e quali informazioni potrà raccogliere per il GCB e i tuoi ragazzi per la licenza con il rapporto della polizia in attesa che verrà presentato questa settimana.
account_boxMaxOkay Richard, hai bisogno di qualcos'altro da me in questo momento?
faceMeYes, qual è stato il totale dei fondi confiscati sul mio conto?
account_boxMaxL'importo era $ 2040,86
faceMecon un prelievo in sospeso di 2500, corretto?
account_boxMaxPer quanto vedo qui sì
faceMeso $ 22.540,86 in totale?
account_boxMaxSì, questo è il numero
faceMee un'altra cosa. quali erano i due importi depositati sul conto?
account_boxMaxPurtroppo non lo vedo più
faceMe$163,99 e $169,34 ti suonano familiari grazie a Paxful?
account_boxMaxA ha detto che non vedo queste informazioni Richard
faceMeon il 24 aprile $ 169,34
il 26 aprile $ 163,99
account_boxMaxOkay ma, come ha detto Richard, ti invitiamo a ricontrollare lunedì
faceMegrazie sei stato molto utile, buonanotte.
account_boxMaxAnche tu e tutto il meglio! -
- Risposta da
- MelissaN
- at May 11, 20, 03:04:58 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We notified the casino rep and hope we'll have the feeback today since they don't work at weekends. We'll keep you updated.
Abbiamo avvisato il rappresentante del casinò e speriamo di ricevere il feedback oggi poiché non lavorano nei fine settimana. Ti terremo aggiornato.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 11, 20, 10:16:46 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We just heard back from the casino rep. He forwarded your case to the relevant department. He'll shortly update us here on the forum. Keep an eye on this topic.
Abbiamo appena ricevuto risposta dal rappresentante del casinò. Ha inoltrato il tuo caso al dipartimento competente. A breve ci aggiornerà qui sul forum. Tieni d'occhio questo argomento.
-
- Risposta da
- damac33
- at May 11, 20, 04:23:37 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
They yet to email me once since this has started april 30th. Chat won't talk to me.
Non mi hanno ancora inviato un'e-mail una volta da quando è iniziato il 30 aprile. La chat non mi parla.
-
- Risposta da
- JuicyStakesCS
- at May 13, 20, 10:48:59 AM
- Casino Rep 9
- attività più recente 2 mesi fa
Dear damac33,
Thank you for bringing this to our attention and we do apologize for this experience.
Our team has reviewed your issue and have contacted you with the details of how this has been resolved.
Should you need any further assistance, please feel free to contact us at anytime.
Kind Regards,
James
Caro damac33,
Grazie per aver portato questo alla nostra attenzione e ci scusiamo per questa esperienza.
Il nostro team ha esaminato il tuo problema e ti ha contattato per fornirti i dettagli su come è stato risolto.
Se hai bisogno di ulteriore assistenza, non esitare a contattarci in qualsiasi momento.
Cordiali saluti,
Giacomo
-
- Risposta da
- damac33
- at May 13, 20, 05:27:02 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Dear James,
I have not been contacted once about how this has been resolved nor reached out to about this matter? All you guys said in live support was per management your account is disabled and will stay disabled becuase you didn't pass secuirty check? Which this would be impossible since this is my first account ever, spotless criminal record, and I sent all details to prove who I am.
Caro James,
Non sono stato contattato una volta per sapere come è stato risolto il problema, né contattato in merito a questo problema? Ragazzi, tutto quello che avete detto nel supporto live è che per la gestione il vostro account è disabilitato e rimarrà disabilitato perché non avete superato il controllo di sicurezza? Il che sarebbe impossibile dal momento che questo è il mio primo account in assoluto, precedenti penali immacolati e ho inviato tutti i dettagli per dimostrare chi sono.
-
- Risposta da
- damac33
- at May 13, 20, 05:45:48 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
This end user agreement is a legal agreement between You ("You") and Juicy Stakes. The software (the "Software") and the gaming, wagering, sports betting, and/or casino services (the "Services") provided on http://www.juicystakes.eu and, or any other Juicy Stakes branded site, (collectively, the “Sites”), on which You access COMPANY’s Services, are being are provided to You by COMPANY on an "AS IS" basis, for Your personal use only. The Sites are internet gaming sites and operate under a gaming license granted by the Government of Curaçao.
GC Complaints Dept
Sun 5/10/2020 6:33 PM
Reply
Dear Sir,We do not license or have anything to do with the above mentioned website. Any site that is licensed out of Curacao will be from 4 different Master License holders. The site will display the seal of the Master License holder that they are operating under which will have a link to their site. We checked the above URL to find that they do not have a seal or mention their license number in their Terms and Conditions. Which is a requirement of the license. We assume the this may be a rogue site that is not properly licensed.
Regards,
Complaints Department
Gaming-Curacao.com
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Dipartimento Reclami GC
Dom 10/05/2020 18:33
Rispondere
Caro Signore,Non concediamo in licenza né abbiamo nulla a che fare con il sito Web sopra menzionato. Qualsiasi sito concesso in licenza da Curacao sarà di 4 diversi titolari di licenza Master. Il sito mostrerà il sigillo del titolare della licenza Master con cui opera e avrà un collegamento al suo sito. Abbiamo controllato l'URL sopra riportato per scoprire che non hanno un sigillo o non menzionano il numero di licenza nei Termini e condizioni. Che è un requisito della licenza. Presumiamo che questo possa essere un sito canaglia privo di licenza adeguata.
Saluti,
Dipartimento reclami
Gaming-Curacao.com
NOTA DI RISERVATEZZA: Le informazioni trasmesse, compresi gli allegati, sono destinate esclusivamente alla/e persona/e o entità a cui sono indirizzate e possono contenere materiale riservato e/o privilegiato. È vietata qualsiasi revisione, ritrasmissione, diffusione o altro utilizzo o l'esecuzione di qualsiasi azione basata su queste informazioni da parte di persone o entità diverse dal destinatario previsto. Se hai ricevuto questo messaggio per errore, contatta il mittente e distruggi tutte le copie di queste informazioni.
-
- Risposta da
- damac33
- at May 16, 20, 06:00:40 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
I've still have no contact with these guys. They won't send any email or anything. Can someone help me????????
Non ho ancora contatti con questi ragazzi. Non invieranno alcuna email o altro. Qualcuno può aiutarmi???????
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 17, 20, 04:05:52 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
damac33 wrote:
I've still have no contact with these guys. They won't send any email or anything. Can someone help me????????
We'll ask the casino rep for the update. Keep you posted.
damac33 ha scritto:Non ho ancora contatti con questi ragazzi. Non invieranno alcuna email o altro. Qualcuno può aiutarmi???????
Chiederemo l'aggiornamento al rappresentante del casinò. Tenervi aggiornati.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 18, 20, 08:14:16 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi damac33,
The casino rep is going to contact their Security department regarding your case and get back to us as soon as he has the relevant info. We'll keep you updated.
Ciao damac33,
Il rappresentante del casinò contatterà il dipartimento di sicurezza in merito al tuo caso e ci ricontatterà non appena avrà le informazioni pertinenti. Ti terremo aggiornato.
-
- Risposta da
- damac33
- at May 21, 20, 07:15:06 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
How's this situation going? Any updates? I haven't gotten any....
Come va questa situazione? Nessun aggiornamento? non ne ho ricevuto nessuno....
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- Risposta da
- MelissaN
- at May 22, 20, 04:30:30 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We'll provide the update soon. We are still gathering the facts from the casino rep.
Forniremo presto l'aggiornamento. Stiamo ancora raccogliendo i fatti dal rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- JuicyStakesCS
- at May 25, 20, 01:40:47 PM
- Casino Rep 9
- attività più recente 2 mesi fa
Dear damac33,
Again we do apologize for this experience, however you have been contacted by the relevant department in regards to the security issues affecting your account one of them being having multiple account.
Unfortunately as a result your account will remain close and your deposits refunded.
We do apologize for any inconvenience caused.
Kind Regards,
James
Caro damac33,
Ancora una volta ci scusiamo per questa esperienza, tuttavia sei stato contattato dal dipartimento competente in merito ai problemi di sicurezza che riguardano il tuo account, uno dei quali ha più account.
Sfortunatamente, di conseguenza, il tuo account rimarrà chiuso e i tuoi depositi verranno rimborsati.
Ci scusiamo per gli eventuali disagi causati.
Cordiali saluti,
Giacomo
-
- Risposta da
- damac33
- at May 25, 20, 03:04:52 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
I've never had multiple accounts on there and nor been contacted by you guys once. Please show me where Richard McKenna has ever had any online accounts?
Non ho mai avuto più account lì e non sono mai stato contattato da voi ragazzi una volta. Per favore, mostrami dove Richard McKenna ha mai avuto dei conti online?
-
- Risposta da
- damac33
- at May 25, 20, 08:36:14 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Can you please tell me where I've had accounts at before or multiple accounts? It's tough to trust anything you say since I've showned you all the proof of the pudding. Please help me get my $22,540.69 for me.
Potete per favore dirmi dove ho avuto account in precedenza o più account? È difficile fidarsi di quello che dici visto che ti ho mostrato tutta la prova del budino. Per favore aiutami a ottenere i miei $ 22.540,69 per me.
-
- Risposta da
- damac33
- at May 28, 20, 08:14:18 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
This is really gaining traction? I've heard nothing from juicystakes yet. This is awful.
Questo sta davvero guadagnando terreno? Non ho ancora sentito nulla da juicestakes. Questo è terribile.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at May 29, 20, 03:02:27 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi damac33,
The casino showed us the evidence that you have created multiple accounts. You know that only one accunt per IP address is allowed. With that said you breached casino T&C. There is nothing more we can do for you. All your deposits have been refunded and your accounts have been closed.
Ciao damac33,
Il casinò ci ha mostrato la prova che hai creato più account. Sai che è consentito un solo account per indirizzo IP. Detto questo hai violato i termini e le condizioni del casinò. Non c'è altro che possiamo fare per te. Tutti i tuoi depositi sono stati rimborsati e i tuoi conti sono stati chiusi.
-
- Risposta da
- damac33
- at May 29, 20, 10:37:02 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
First and furemost, no deposits have been refunded and where in the rules does it say one ip address per household? Can I see this so call proof of the refunds and the rules that were broken per casino T&C?
Innanzitutto, nessun deposito è stato rimborsato e dove nelle regole si dice un indirizzo IP per famiglia? Posso vedere questa prova dei rimborsi e delle regole che sono state infrante secondo i termini e le condizioni del casinò?
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- Risposta da
- MelissaN
- at May 30, 20, 10:51:09 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
damac33 wrote:
First and furemost, no deposits have been refunded and where in the rules does it say one ip address per household? Can I see this so call proof of the refunds and the rules that were broken per casino T&C?
We're going to check with the casino regarding your deposit refund and make sure you get all your deposits back.
The standard rule for each casino is that you can have one account per household and from one IP address.
damac33 ha scritto:Innanzitutto, nessun deposito è stato rimborsato e dove nelle regole si dice un indirizzo IP per famiglia? Posso vedere questa prova dei rimborsi e delle regole che sono state infrante secondo i termini e le condizioni del casinò?
Controlleremo con il casinò in merito al rimborso del tuo deposito e ci assicureremo che tu riavrai indietro tutti i tuoi depositi.
La regola standard per ogni casinò è che puoi avere un account per nucleo familiare e da un unico indirizzo IP.
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- Risposta da
- damac33
- at May 30, 20, 07:04:11 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
So, you're saying it doesn't say anything in the terms and conditions about having more than one account in an household? So, I broke no rules correct per their terms and conditions?
Quindi stai dicendo che nei termini e nelle condizioni non c'è nulla riguardo all'avere più di un conto in una famiglia? Quindi non ho infranto nessuna regola corretta secondo i loro termini e condizioni?
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 02, 20, 10:09:57 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
damac33 wrote:
So, you're saying it doesn't say anything in the terms and conditions about having more than one account in an household? So, I broke no rules correct per their terms and conditions?
Hi Damac33,
Please refer to this sentence from casino T&C: It is strictly forbidden to have more than one active Account at any one time. COMPANY reserves the right to suspend, modify, remove and/or add any Game in its sole discretion with immediate effect and without notice and COMPANY will not be liable for any such action.
You can't have multiple accounts at any casino. This is the breach of casino T&C. With that said we consider this case resolved.
damac33 ha scritto:Quindi stai dicendo che nei termini e nelle condizioni non c'è nulla riguardo all'avere più di un conto in una famiglia? Quindi non ho infranto nessuna regola corretta secondo i loro termini e condizioni?
Ciao Damac33,
Si prega di fare riferimento a questa frase dei Termini e condizioni del casinò: È severamente vietato avere più di un account attivo alla volta. La SOCIETÀ si riserva il diritto di sospendere, modificare, rimuovere e/o aggiungere qualsiasi Gioco a sua esclusiva discrezione con effetto immediato e senza preavviso e la SOCIETÀ non sarà responsabile di tali azioni.
Non puoi avere più account in nessun casinò. Questa è la violazione dei T&C del casinò. Detto questo consideriamo risolto il caso.
-
- Risposta da
- damac33
- at Jun 02, 20, 10:37:49 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Hi Damac33,
Please refer to this sentence from casino T&C: It is strictly forbidden to have more than one active Account at any one time. COMPANY reserves the right to suspend, modify, remove and/or add any Game in its sole discretion with immediate effect and without notice and COMPANY will not be liable for any such action.
You can't have multiple accounts at any casino. This is the breach of casino T&C. With that said we consider this case resolved.
I don't have multiple accounts, Richard McKenna has one account at any casino and the only casino I've ever played was at juicystakes until they suspended my account and stole my money. In what terms did I break? If anything they broke terms by saying they're regulated which they aren't. Please tell me, thanks.
Ciao Damac33,
Si prega di fare riferimento a questa frase dei Termini e condizioni del casinò: È severamente vietato avere più di un account attivo alla volta. La SOCIETÀ si riserva il diritto di sospendere, modificare, rimuovere e/o aggiungere qualsiasi Gioco a sua esclusiva discrezione con effetto immediato e senza preavviso e la SOCIETÀ non sarà responsabile di tali azioni.
Non puoi avere più account in nessun casinò. Questa è la violazione dei T&C del casinò. Detto questo consideriamo risolto il caso.
Non ho più conti, Richard McKenna ha un conto in qualsiasi casinò e l'unico casinò a cui abbia mai giocato è stato JuiceStakes finché non hanno sospeso il mio conto e rubato i miei soldi. In che termini mi sono rotto? Semmai hanno infranto i termini dicendo che sono regolamentati, cosa che non è. Per favore dimmelo, grazie.
-
- Risposta da
- damac33
- at Jun 09, 20, 02:19:04 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Thanks for all the help!
Grazie per tutto l'aiuto!
-
- Risposta da
- damac33
- at Jun 23, 20, 06:23:04 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
This is unreal, how a company and a forum like this could just take someones money without breaking any rules or nothing. I have asked multiple times with no effort or response from either of you guys.This is not how you conduct business.
È irreale come un'azienda e un forum come questo possano semplicemente prendere i soldi di qualcuno senza infrangere alcuna regola o niente. L'ho chiesto più volte senza alcuno sforzo o risposta da parte di nessuno dei due. Non è così che si conducono gli affari.
-
- Risposta da
- damac33
- at Jun 23, 20, 07:45:45 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
username damac33
Not only did they close my account when I verified my account with them, they have $22,540.69 funds of mine they are refusing to pay. I started to do investigation of my own and realize they are posting fraudulent information in their terms and conditions. They've mislead me as a patron and are misleading everyone that accept these terms and conditions and are using the good name of the Gaming of Curacao. They refuse to resolve my issue and won't admit wrong doing about using fraudulent information on their terms and conditions. How can they get away with this? Who can we contact to get this rogue site shutdown or make them pay me my funds they owe me? Someone needs to hold these guys responsible for their actions.
Terms and Conditions
PLEASE READ THE FOLLOWING CAREFULLY. WE RECOMMEND YOU PRINT THESE TERMS AND CONDITIONS AND STORE THEM ALONG WITH ALL CONFIRMATION E-MAILS, ADDITIONAL TERMS, TRANSACTION DATA, GAME RULES AND PAYMENT METHODS AS THEY RELATE TO YOUR USE OF THE SITE. WE DO NOT FILE EACH INDIVIDUAL CONTRACT WITH USERS SO PLEASE PRINT IT OUT FOR YOUR RECORDS. THESE TERMS AND CONDITIONS ARE SUBJECT TO CHANGE WITHOUT PRIOR NOTICE.NOTIFICATION OF THESE TERMS AND CONDITIONS CONSTITUTES THE MAKING OF AN OFFER. BY REGISTERING TO USE THE SERVICES COVERED BY THESE TERMS AND CONDITIONS, YOU ARE CERTIFYING THAT YOU ARE 18 YEARS OF AGE OR OLDER AND YOU AGREE TO BE BOUND BY THE FOLLOWING TERMS AND CONDITIONS. IF YOU DO NOT WISH TO ACCEPT THE FOLLOWING TERMS AND CONDITIONS, YOU MUST NOT REGISTER AND OPEN AN ACCOUNT AND YOU WILL BE UNABLE TO ACCESS THE SOFTWARE AND THE SERVICES OFFERED IN CONJUNCTION THEREWITH.
This end user agreement is a legal agreement between You ("You") and Juicy Stakes. The software (the "Software") and the gaming, wagering, sports betting, and/or casino services (the "Services") provided on http://www.juicystakes.eu and, or any other Juicy Stakes branded site, (collectively, the “Sites”), on which You access COMPANY’s Services, are being are provided to You by COMPANY on an "AS IS" basis, for Your personal use only. The Sites are internet gaming sites and operate under a gaming license granted by the Government of Curaçao.
GC Complaints Dept
Sun 5/10/2020 6:33 PM
Dear Sir,We do not license or have anything to do with the above mentioned website. Any site that is licensed out of Curacao will be from 4 different Master License holders. The site will display the seal of the Master License holder that they are operating under which will have a link to their site. We checked the above URL to find that they do not have a seal or mention their license number in their Terms and Conditions. Which is a requirement of the license. We assume the this may be a rogue site that is not properly licensed.
Regards,
Complaints Department
Gaming-Curacao.com
CONFIDENTIALITY NOTE: The information transmitted, including attachments, is intended only for the person(s) or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and destroy any copies of this information.
nome utente damac33
Non solo hanno chiuso il mio conto quando ho verificato il mio conto con loro, ma hanno fondi miei di $ 22.540,69 che si rifiutano di pagare. Ho iniziato a svolgere indagini per conto mio e mi sono reso conto che stanno pubblicando informazioni fraudolente nei loro termini e condizioni. Mi hanno ingannato come mecenate e stanno ingannando tutti coloro che accettano questi termini e condizioni e utilizzano il buon nome del Gaming of Curacao. Si rifiutano di risolvere il mio problema e non ammetteranno di aver commesso errori nell'utilizzo di informazioni fraudolente secondo i loro termini e condizioni. Come possono farla franca? Chi possiamo contattare per far chiudere questo sito canaglia o farmi pagare i fondi che mi devono? Qualcuno deve ritenere questi ragazzi responsabili delle loro azioni.
Termini e Condizioni
PER FAVORE, LEGGI ATTENTAMENTE QUANTO SEGUE. TI CONSIGLIAMO DI STAMPARE QUESTI TERMINI E CONDIZIONI E DI CONSERVARLI INSIEME A TUTTE LE E-MAIL DI CONFERMA, I TERMINI AGGIUNTIVI, I DATI DELLE TRANSAZIONI, LE REGOLE DEL GIOCO E I METODI DI PAGAMENTO IN QUANTO RELATIVI ALL'UTILIZZO DEL SITO. NON ARCHIVIIAMO OGNI SINGOLO CONTRATTO CON GLI UTENTI, PERTANTO SI PREGA DI STAMPARLO PER I VOSTRI DOCUMENTI. I PRESENTI TERMINI E CONDIZIONI SONO SOGGETTI A MODIFICHE SENZA PREAVVISO.LA NOTIFICA DI QUESTI TERMINI E CONDIZIONI COSTITUISCE L'EFFETTUAZIONE DI UN'OFFERTA. REGISTRANDOSI PER UTILIZZARE I SERVIZI COPERTI DA QUESTI TERMINI E CONDIZIONI, STAI CERTIFICANDO DI AVERE 18 ANNI O PIÙ ANNI E ACCETTI DI ESSERE VINCOLATO AI SEGUENTI TERMINI E CONDIZIONI. SE NON DESIDERI ACCETTARE I SEGUENTI TERMINI E CONDIZIONI, NON DEVI REGISTRARTI E APRIRE UN ACCOUNT E NON POTRAI ACCEDERE AL SOFTWARE E AI SERVIZI OFFERTI INSIEME AD ESSO.
Il presente contratto con l'utente finale è un accordo legale tra te ("tu") e Juicy Stakes. Il software (il "Software") e i servizi di gioco, scommesse, scommesse sportive e/o casinò (i "Servizi") forniti su http://www.juicystakes.eu e/o qualsiasi altro sito con marchio Juicy Stakes, ( collettivamente, i "Siti"), sui quali Lei accede ai Servizi della SOCIETA', Le vengono forniti dalla SOCIETA' "COSÌ COME SONO", esclusivamente per Suo uso personale. I Siti sono siti di gioco su Internet e operano con una licenza di gioco concessa dal governo di Curaçao.
Dipartimento Reclami GC
Dom 10/05/2020 18:33
Caro Signore,Non concediamo in licenza né abbiamo nulla a che fare con il sito Web sopra menzionato. Qualsiasi sito concesso in licenza da Curacao sarà di 4 diversi titolari di licenza Master. Il sito mostrerà il sigillo del titolare della licenza Master con cui opera e avrà un collegamento al suo sito. Abbiamo controllato l'URL sopra riportato per scoprire che non hanno un sigillo o non menzionano il numero di licenza nei Termini e condizioni. Che è un requisito della licenza. Presumiamo che questo possa essere un sito canaglia privo di licenza adeguata.
Saluti,
Dipartimento reclami
Gaming-Curacao.com
NOTA DI RISERVATEZZA: Le informazioni trasmesse, compresi gli allegati, sono destinate esclusivamente alla/e persona/e o entità a cui sono indirizzate e possono contenere materiale riservato e/o privilegiato. È vietata qualsiasi revisione, ritrasmissione, diffusione o altro utilizzo o l'esecuzione di qualsiasi azione basata su queste informazioni da parte di persone o entità diverse dal destinatario previsto. Se hai ricevuto questo messaggio per errore, contatta il mittente e distruggi tutte le copie di queste informazioni.
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jun 24, 20, 04:11:52 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
damac33 wrote:
This is unreal, how a company and a forum like this could just take someones money without breaking any rules or nothing. I have asked multiple times with no effort or response from either of you guys.This is not how you conduct business.
We helped you out with this case, got the relevant info from the casino, we did everything that was in our power to help you. Since you created multiple accounts there is nothing further we can do for you. This is a serious breach of casino T&C. The casino refunded your deposits too. You can't ask for your winnings when you broke t&c.
damac33 ha scritto:È irreale come un'azienda e un forum come questo possano semplicemente prendere i soldi di qualcuno senza infrangere alcuna regola o niente. L'ho chiesto più volte senza alcuno sforzo o risposta da parte di nessuno dei due. Non è così che si conducono gli affari.
Ti abbiamo aiutato con questo caso, abbiamo ottenuto le informazioni pertinenti dal casinò, abbiamo fatto tutto ciò che era in nostro potere per aiutarti. Dato che hai creato più account, non possiamo fare altro per te. Questa è una grave violazione dei Termini e condizioni del casinò. Il casinò ha rimborsato anche i tuoi depositi. Non puoi chiedere le tue vincite quando hai rotto i termini e condizioni.
-
- Risposta da
- damac33
- at Jul 05, 20, 06:14:23 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
What terms were broken? When did I receive my deposits refunds back? Do I need to show you proof on both of these issues? You haven't listened to anything I've said. Not sure how much more clear I could be?
Quali termini sono stati infranti? Quando ho ricevuto i rimborsi dei miei depositi? Devo mostrarti prove su entrambi questi problemi? Non hai ascoltato niente di quello che ho detto. Non sei sicuro di quanto potrei essere più chiaro?
-
- Risposta da
- damac33
- at Dec 22, 20, 08:42:43 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Danny (AskGamblers Support)Dec 22, 2020, 8:49 GMT+1
Dear @richardmckenna1956,
Thank you for contacting AskGamblers Support Team
I'm afraid that we don't have presented Juicystakes poker, we have only Juicystakes casino. This website is blacklisted by us ************* If you have trouble with Juicystaked poker we recommend submit complaint in front of the regulatory body of the casino.
Sincerely,Danny,
Customer Support
Melissa N can you please tell me how you sided with the casino when I've only had one account in my life. Where did you possibly get this fraudlent information? Do you know they don't have a license to operate? They broke their terms and conditions of saying they are licensed by the Government of Curacao? I can show you all the revelant information that I've collected over the past few months? Or are you just going ignore the fraud that is happening to me?
Danny (supporto AskGamblers)22 dicembre 2020, 8:49 GMT+1
Caro @richardmckenna1956,
Grazie per aver contattato il team di supporto di AskGamblers
Temo che non abbiamo presentato il poker Juicystakes, abbiamo solo il casinò Juicystakes. Questo sito web è stato inserito nella nostra lista nera ************* Se hai problemi con Juicystacked poker ti consigliamo di presentare un reclamo all'organismo di regolamentazione del casinò.
Cordiali saluti,Danny,
Servizio Clienti
Melissa N, puoi per favore dirmi come ti sei schierata dalla parte del casinò quando io ho avuto un solo conto in vita mia. Dove hai forse preso queste informazioni fraudolente? Sai che non hanno la licenza per operare? Hanno infranto i termini e le condizioni dicendo di avere la licenza del governo di Curaçao? Posso mostrarti tutte le informazioni rilevanti che ho raccolto negli ultimi mesi? O semplicemente ignorerai la frode che mi sta accadendo?
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Dec 23, 20, 04:10:15 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi damac33,
Your case was closed months ago.
As far as I remember the casino showed us the evidence that you created multiple accounts therefore your account was closed, your funds confiscated and your deposits refunded. There is nothing further we can do in this case.
Ciao damac33,
Il tuo caso è stato chiuso mesi fa.
Per quanto ricordo, il casinò ci ha mostrato la prova che hai creato più account, pertanto il tuo account è stato chiuso, i tuoi fondi confiscati e i tuoi depositi rimborsati. Non possiamo fare altro in questo caso.
-
- Risposta da
- damac33
- at Feb 19, 21, 02:30:03 AM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
What proof do you need from me to show you that they're lying? I never got refunded my deposits, I never used 2 accounts, and I surely not running a rogue site.
compliance@curacao-egaming.com
Wed 11/11/2020 6:07 AM
Dear Sir,
Thank you for contacting Curaçao eGaming.PLEASE STOP EMAILING US. This brand is NOT licensed by Curaçao eGaming.
We have on several occasion already informed you that Curaçao eGaming has no connection with that site and therefore
any references made to Curaçao eGaming as one of the Master License holders
are false and misleading.Best Regards,
Curaçao eGamingDi quali prove hai bisogno da parte mia per dimostrarti che mentono? Non mi sono mai stati rimborsati i miei depositi, non ho mai utilizzato 2 account e sicuramente non gestisco un sito canaglia.
compliance@curacao-egaming.com
Mer 11/11/2020 06:07
Caro Signore,
Grazie per aver contattato Curaçao eGaming.PER FAVORE, SMETTILA DI INVIARCI EMAIL. Questo marchio NON è concesso in licenza da Curaçao eGaming.
Vi abbiamo già informato in diverse occasioni che Curaçao eGaming non ha alcun collegamento con quel sito e quindi
qualsiasi riferimento fatto a Curaçao eGaming come uno dei titolari della Licenza Master
sono false e fuorvianti.Distinti saluti,
Curaçao eGaming -
- Risposta da
- damac33
- at Feb 19, 21, 03:18:50 AM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
juicystakes.com Updated 1 second agorefresh
Domain Information
Domain:
juicystakes.com
Registrar:
SafeNames Ltd.
Registered On:
2009-01-29
Expires On:
2023-01-29
Updated On:
2021-02-01
Status:
clientDeleteProhibited
clientTransferProhibited
clientUpdateProhibited
Name Servers:
dns1.idp365.net
dns2.idp365.net
dns3.idp365.net
Registrant Contact
Name:
Data protected, not disclosed
Street:
Safenames House, Sunrise Parkway
City:
Milton Keynes
State:
Bucks
Postal Code:
MK14 6LS
Country:
UK
Phone:
Data protected, not disclosed
Fax:
Data protected, not disclosed
Email:
email@yourwhoisprivacy.com
Administrative Contact
Name:
International Domain Administrator
Street:
Safenames House, Sunrise Parkway
Linford Wood
City:
Milton Keynes
State:
Bucks
Postal Code:
MK14 6LS
Country:
UK
Phone:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
Email:
email@safenames.net
Technical Contact
Name:
International Domain Tech
Street:
Safenames House, Sunrise Parkway
Linford Wood
City:
Milton Keynes
State:
Bucks
Postal Code:
MK14 6LS
Country:
UK
Phone:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
Email:
email@safenames.netAs far as I can tell, they do not have a gaming license like they state in their terms and conditions and is using safenames.net for their domain to run their site all around the world.
juicestakes.com Aggiornato 1 secondo agorefresh
Informazioni sul dominio
Dominio:
juicestakes.com
Cancelliere:
SafeNames Ltd.
Registrato il:
29-01-2009
Scade il:
29-01-2023
Aggiornato il:
2021-02-01
Stato:
clientDeleteProhibited
clientTransferProhibited
clientUpdateProhibited
Server dei nomi:
dns1.idp365.net
dns2.idp365.net
dns3.idp365.net
Contatto del registrante
Nome:
Dati protetti, non diffusi
Strada:
Safenames House, Sunrise Parkway
Città:
Milton Keynes
Stato:
Dollari
Codice Postale:
MK146LS
Paese:
UK
Telefono:
Dati protetti, non diffusi
Fax:
Dati protetti, non diffusi
E-mail:
email@yourwhoisprivacy.com
Contatto amministrativo
Nome:
Amministratore di domini internazionali
Strada:
Safenames House, Sunrise Parkway
Linford legno
Città:
Milton Keynes
Stato:
Dollari
Codice Postale:
MK146LS
Paese:
UK
Telefono:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
E-mail:
email@safenames.net
Contatto tecnico
Nome:
Tecnologia dei domini internazionali
Strada:
Safenames House, Sunrise Parkway
Linford legno
Città:
Milton Keynes
Stato:
Dollari
Codice Postale:
MK146LS
Paese:
UK
Telefono:
+44.1908200022
Fax:
+44.1908325192
E-mail:
email@safenames.netPer quanto ne so, non hanno una licenza di gioco come indicato nei loro termini e condizioni e utilizzano safenames.net per il loro dominio per gestire il loro sito in tutto il mondo.
-
- Risposta da
- Brian Leviit
- at Jan 12, 22, 02:11:06 PM
- Jr. Member 84
- attività più recente 9 years fa
This juicy stakes is a joke signed up went to use a code verified email ,then couldn't find a place to enterf the code and then messaged support ,and after 15 minds of her saying how you doing today 4 times ,she then says our security team closed your account you can't hold a account here ,I ask why ? No answer?? I am blown away never had that happen before a casino that didn't want to take my money !
Questa posta in gioco succosa è uno scherzo, l'iscrizione è andata a utilizzare un'e-mail verificata con codice, quindi non è riuscita a trovare un posto in cui inserire il codice e quindi ha inviato un messaggio di supporto, e dopo 15 pensieri in cui lei ha detto come va oggi 4 volte, poi dice il nostro il team di sicurezza ha chiuso il tuo account, non puoi detenere un account qui, chiedo perché? Nessuna risposta?? Sono sbalordito, non era mai successo prima che un casinò non volesse prendere i miei soldi!
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 12, 22, 05:22:38 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Brian Leviit,
Please private message me your casino username so we can notify the casino rep and see what's going on.
Ciao Brian Leviit,
Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò così possiamo avvisare il rappresentante del casinò e vedere cosa sta succedendo.
-
- Risposta da
- Zellemamaflyazz
- at Jan 18, 22, 06:54:38 AM
- Full Member 127
- attività più recente 2 anni fa
I do not see where to email support on this site. No idea if they have chat on platform. The site looks strange to me visually on pc or smart phone. Did not see where or how to input bonus code. And when attempting to verify email address I click send verification checked emails inbox and spam and never got one...
Non vedo dove inviare un'e-mail al supporto su questo sito. Non ho idea se hanno chat sulla piattaforma. Il sito mi sembra strano visivamente sul PC o sullo smartphone. Non ho visto dove o come inserire il codice bonus. E quando tento di verificare l'indirizzo e-mail, faccio clic su Invia verifica, ho controllato la posta in arrivo e lo spam e non ne ho mai ricevuto uno...
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jan 18, 22, 07:54:56 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi Zellemamaflyazz,
Please provide me with your casino username and we'll check with the rep if your account had been verified.
Ciao Zellemamaflyazz,
Per favore forniscimi il nome utente del tuo casinò e controlleremo con il rappresentante se il tuo account è stato verificato.
-
- Risposta da
- damac33
- at Oct 24, 22, 06:38:20 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Don't expect any results from this site.
Non aspettarti alcun risultato da questo sito.
-
- Risposta da
- damac33
- at Oct 24, 22, 06:42:54 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Beware of this poker/casino site! They will lie and steal from you. I had over $21,540.89 in my account and went to cashout and they asked me for my drivers license and utility bill and I sent that in a day later they closed my account and support says you cannot hold an account with us and will not be able to get your funds. This happened May of 2020 and I cannot find anyone or any site to help me out. This has been a nightmare and don't use this site.
Attenzione a questo sito di poker/casinò! Mentiranno e ti derubaranno. Avevo più di $ 21.540,89 sul mio conto e sono andato a incassare e mi hanno chiesto la patente di guida e la bolletta e ho inviato il messaggio il giorno dopo hanno chiuso il mio conto e l'assistenza dice che non puoi tenere un conto con noi e non sarai in grado di farlo ottieni i tuoi fondi. Questo è successo nel maggio del 2020 e non riesco a trovare nessuno o nessun sito che mi aiuti. Questo è stato un incubo e non utilizzare questo sito.
-
- Risposta da
- Berks
- at Oct 25, 22, 01:47:43 AM
- Mighty Member 4535
- attività più recente 10 mesi fa
Hi damac33,
Can you send us your Casino username via private message, and we will try to help you reaching out to Casino Representative.
Ciao damac33 ,
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato e cercheremo di aiutarti a contattare il rappresentante del casinò.
-
- Risposta da
- JuicyStakesCS
- at Oct 25, 22, 09:36:13 AM
- Casino Rep 9
- attività più recente 2 mesi fa
Hi damac33,
We have reviewed your account and we can see that your account was closed for security as well as for breaching the terms and conditions of the site. Several attempts were made to work with you to have these issues resolved however these attempts were never taken up and as a result the account will remain closed.
Kind Regards,
Casino Support
Ciao damac33,
Abbiamo esaminato il tuo account e possiamo vedere che è stato chiuso per motivi di sicurezza e per aver violato i termini e le condizioni del sito. Sono stati fatti diversi tentativi per collaborare con te per risolvere questi problemi, tuttavia questi tentativi non sono mai stati effettuati e di conseguenza l'account rimarrà chiuso.
Cordiali saluti,
Supporto al casinò
-
- Risposta da
- damac33
- at Oct 25, 22, 03:56:32 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Beware of this poker/casino site! They will lie and steal from you. I had over $21,540.89 in my account and went to cashout and they asked me for my drivers license and utility bill and I sent that in a day later they closed my account and support says you cannot hold an account with us and will not be able to get your funds. This happened May of 2020 and I cannot find anyone or any site to help me out. This has been a nightmare and don't use this site.
Attenzione a questo sito di poker/casinò! Mentiranno e ti derubaranno. Avevo più di $ 21.540,89 sul mio conto e sono andato a incassare e mi hanno chiesto la patente di guida e la bolletta e ho inviato il messaggio il giorno dopo hanno chiuso il mio conto e l'assistenza dice che non puoi tenere un conto con noi e non sarai in grado di farlo ottieni i tuoi fondi. Questo è successo nel maggio del 2020 e non riesco a trovare nessuno o nessun sito che mi aiuti. Questo è stato un incubo e non utilizzare questo sito.
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- Risposta da
- damac33
- at Oct 25, 22, 03:56:48 PM
- Sr. Newbie 38
- attività più recente 1 anno fa
Sapphire
Me
hello!
Live Support
Welcome to Juicy Stakes. We will be with you as soon as possible.
Sapphire
Thank you for contacting Everygame Support, this is Lisann speaking, I'm happy to be of assistance.
Hello, how may I assist you today?
Me
is this everygame or juicy stakes?
Sapphire
This is Juicy Stakes.
How may I assist you today?
Me
Sapphire
Thank you for contacting Everygame Support, this is Lisann speaking, I'm happy to be of assistance.Sapphire
How May I assist you today?
Me
yes, do you do both support or are both just one site after seeing this?
Sapphire
This is Juicy Stakes, how may I assist you today?
Me
then why did you say everygame?
SapphireCan you please provide me with your username or email address on file please?
Me
damac33
Sapphire
Thanks for that information, allow me a few moments to locate your account, please hold.
Me
I needed to talk to the security department
Sapphire
Thanks for holding Richard, I can look into this for you, allow me a few moments, please hold.
Thank you for your patience while I am looking into your query.
Me
Yes,
Sapphire
I am still looking into your query, thank you for holding.
Me
no worries
Sapphire
Thank you for your continued patience, I will be with you shortly.
Thanks for holding Sean, can you please confirm your contact number?
Are we still connected?
Me
yes
563 686 4415
Sapphire
Thanks for confirm, allow me a few additional moments, please hold.
Me
ok
Sapphire
Thanks for your patience Sean, an agent from our security department will contact you shortly via phone.
Is there anything else I can assist you with today?
Me
I've heard this before.
Sapphire
I assure you that you will be contacted shortly.
Is there anything else I can assist you with today?
Me
yes
can you wait until i get this phone call?
SapphireSure.
Me
nothing yet
Sapphire
Your patience is appreciated, you will receive the call.
Thanks for holding Sean, I've received update from the relevant department in regards to your account. Upon further review, your account will remain closed due to not passing our security checks.
Me
Sean?
I thought Sean was calling me
Sapphire
My apologizes, Richard.
You would not be contacted via phone as previously mentioned. Your account will remain closed due to not passing our security checks.
Me
you lied to me?
what security checks didn't i pass?
Sapphire
You would not be able to hold an account with us.
Zaffiro
Io
Ciao!
Supporto dal vivo
Benvenuti a Juicy Stakes. Saremo con te il prima possibile.
Zaffiro
Grazie per aver contattato il supporto di Everygame, sono Lisann a parlare, sono felice di esserti d'aiuto.
Ciao, come posso aiutarti oggi?
Io
è questo ogni gioco o la posta in gioco è succosa?
Zaffiro
Questo è Juicy Stakes.
come posso aiutarti oggi?
Io
Zaffiro
Grazie per aver contattato il supporto di Everygame, sono Lisann a parlare, sono felice di esserti d'aiuto. Zaffiro
Come posso aiutarti oggi?
Io
sì, supportate entrambi o siete entrambi solo su un sito dopo aver visto questo?
Zaffiro
Qui sono Juicy Stakes, come posso aiutarti oggi?
Io
allora perché hai detto ogni partita?
SapphirePuoi fornirmi il tuo nome utente o l'indirizzo email in archivio, per favore?
Io
damac33
Zaffiro
Grazie per queste informazioni, concedimi qualche istante per individuare il tuo account, ti preghiamo di attendere.
Io
Dovevo parlare con il dipartimento di sicurezza
Zaffiro
Grazie per aver trattenuto Richard, posso esaminarlo per te, concedimi qualche istante, per favore aspetta.
Grazie per la pazienza mentre esamino la tua domanda.
Io
SÌ,
Zaffiro
Sto ancora esaminando la tua domanda, grazie per l'attesa.
Io
nessun problema
Zaffiro
Grazie per la pazienza, sarò da voi a breve.
Grazie per aver ospitato Sean, puoi confermare il tuo numero di contatto?
Siamo ancora connessi?
Io
SÌ
563 686 4415
Zaffiro
Grazie per la conferma, concedimi qualche istante in più, aspetta.
Io
OK
Zaffiro
Grazie per la pazienza Sean, un agente del nostro dipartimento di sicurezza ti contatterà a breve via telefono.
C'è qualcos'altro con cui posso aiutarti oggi?
Io
L'ho già sentito prima.
Zaffiro
Ti assicuro che sarai ricontattato a breve.
C'è qualcos'altro con cui posso aiutarti oggi?
Io
SÌ
puoi aspettare finché non ricevo questa telefonata?
ZaffiroCerto.
Io
ancora niente
Zaffiro
Apprezziamo la tua pazienza, riceverai la chiamata.
Grazie per aver ospitato Sean, ho ricevuto aggiornamenti dal dipartimento competente in merito al tuo account. Dopo un ulteriore esame, il tuo account rimarrà chiuso perché non ha superato i nostri controlli di sicurezza.
Io
Seano?
Pensavo che Sean mi stesse chiamando
Zaffiro
Le mie scuse, Richard.
Non verrai contattato telefonicamente come accennato in precedenza. Il tuo account rimarrà chiuso perché non hai superato i nostri controlli di sicurezza.
Io
mi hai mentito?
quali controlli di sicurezza non ho superato?
Zaffiro
Non potresti avere un conto con noi.
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