hi!
I was registered in this casino from lcb.org Yeti Casino
I made the first deposit without bonus and I won the small sum of money, after that I addressed in a chat and asked whether documents for withdrawal of money are necessary..., I was answered that for not big prizes documents aren't necessary....I requested withdrawal of money...
there passed day but there is no money on my account...I addressed in a chat and I was answered documents (the letter on an email wasn't) for a conclusion are necessary, I sent....in a couple of hours to me the letter that I have to send documents in English language comes....?
then such letter came:
23 Jun at 15:27 Dear Andrei,
Thank you for sending us your documents. We have forwarded these to our verification department for a final review and you should receive a confirmation of successful verification by email within 24 hours (During business days only). We will also contact you in case we require any additional documents. When you have received the confirmation e-mail stating that your account is fully verified we will process any pending withdrawal requests within the next 24 hours.
Please do not hesitate to contact us if you have any questions. We are available 24 hours a day, 7 days a week to answer all your questions by phone, live chat or E-mail.
Kind regards,
documents were accepted!!!
27 Jun today they told that documents didn't undergo testing....
Hi Andrei,
We are sending you the chat transcript you requested from Yeti Casino.
Chat transcript from date 06/27/2017
| name: Andrei
| email: promt007@tut.by
Andrei (08:35:40): hi
Tessa (08:35:55): Hi Andrei
Tessa (08:36:00): How can I help you?
Andrei (08:36:03): when you verify my account?
Tessa (08:36:27): I will have a look for you
Tessa (08:38:50): I see that the verification department would like to receive a proof of address in English. Would that be possible?
Andrei (08:40:52): accepted documents from me in Russian! Here the letter from you:Dear Andrei,
Thank you for sending us your documents. We have forwarded these to our verification department for a final review and you should receive a confirmation of successful verification by email within 24 hours (During business days only). We will also contact you in case we require any additional documents. When you have received the confirmation e-mail stating that your account is fully verified we will process any pending withdrawal requests within the next 24 hours.
Please do not hesitate to contact us if you have any questions. We are available 24 hours a day, 7 days a week to answer all your questions by phone, live chat or E-mail.
Kind regards,
Tessa (08:41:52): As it says in the e-mail, it has been sent to the verification department for a final review and they request another document
Tessa (08:43:04): Is there any chance you can request a document somewhere in English which shows your name, address and a date not older than 3 months?
Andrei (08:45:51): tell, and you can provide me the document in Russian? the confirming your address?
Tessa (08:46:52): We are an English speaking casino so therefore we need these documents, I am sorry
I live in Belarus and I don't know what document to them to send in English, I played in different casinos much and wash documents everywhere accepted....
login: promt007@tut.by
CIAO!
Sono stato registrato in questo casinò da lcb.org Yeti Casino
Ho fatto il primo deposito senza bonus e ho vinto la piccola somma di denaro, dopodiché mi sono rivolto in chat chiedendo se sono necessari i documenti per il prelievo dei soldi..., mi è stato risposto che per i premi non grandi non sono necessari i documenti ....Ho richiesto il prelievo di denaro...
è passato un giorno ma non ci sono soldi sul mio conto...mi sono rivolto in chat e mi hanno risposto i documenti (la lettera sull'email no) sono necessari per una conclusione, ho inviato...in un paio di ore mi arriva la lettera che devo spedire documenti in lingua inglese....?
poi arrivò questa lettera:
23 giugno alle 15:27 Caro Andrei,
Grazie per averci inviato i tuoi documenti. Li abbiamo inoltrati al nostro reparto di verifica per una revisione finale e dovresti ricevere una conferma dell'avvenuta verifica via e-mail entro 24 ore (solo durante i giorni lavorativi). Ti contatteremo anche nel caso avessimo bisogno di ulteriori documenti. Una volta ricevuta l'e-mail di conferma che il tuo account è completamente verificato, elaboreremo eventuali richieste di prelievo in sospeso entro le prossime 24 ore.
Non esitate a contattarci se avete domande. Siamo disponibili 24 ore al giorno, 7 giorni alla settimana per rispondere a tutte le tue domande tramite telefono, chat dal vivo o e-mail.
Cordiali saluti,
i documenti sono stati accettati!!!
27 giugno oggi hanno detto che i documenti non sono stati sottoposti a controllo....
Ciao Andrei,
Ti stiamo inviando la trascrizione della chat che hai richiesto a Yeti Casino.
Trascrizione della chat dalla data del 27/06/2017
| nome: Andrei
| e-mail: promt007@tut.by
Andrei (08:35:40): ciao
Tessa (08:35:55): Ciao Andrei
Tessa (08:36:00): Come posso aiutarti?
Andrei (08:36:03): quando verifichi il mio account?
Tessa (08:36:27): Ti darò un'occhiata
Tessa (08:38:50): Vedo che il dipartimento di verifica vorrebbe ricevere una prova dell'indirizzo in inglese. Sarebbe possibile?
Andrei (08:40:52): ho accettato documenti in russo! Ecco la tua lettera: Caro Andrei,
Grazie per averci inviato i tuoi documenti. Li abbiamo inoltrati al nostro reparto di verifica per una revisione finale e dovresti ricevere una conferma dell'avvenuta verifica via e-mail entro 24 ore (solo durante i giorni lavorativi). Ti contatteremo anche nel caso avessimo bisogno di ulteriori documenti. Una volta ricevuta l'e-mail di conferma che il tuo account è completamente verificato, elaboreremo eventuali richieste di prelievo in sospeso entro le prossime 24 ore.
Non esitate a contattarci se avete domande. Siamo disponibili 24 ore al giorno, 7 giorni alla settimana per rispondere a tutte le tue domande tramite telefono, chat dal vivo o e-mail.
Cordiali saluti,
Tessa (08:41:52): Come dice l'e-mail, è stata inviata al dipartimento di verifica per una revisione finale e richiedono un altro documento
Tessa (08:43:04): C'è qualche possibilità che tu possa richiedere da qualche parte un documento in inglese che mostri il tuo nome, indirizzo e una data non più vecchia di 3 mesi?
Andrei (08:45:51): dimmi, e puoi fornirmi il documento in russo? la conferma del tuo indirizzo?
Tessa (08:46:52): Siamo un casinò di lingua inglese quindi abbiamo bisogno di questi documenti, mi dispiace
Vivo in Bielorussia e non so quale documento inviare in inglese, ho giocato molto in diversi casinò e lavo documenti accettati ovunque....
login: promt007@tut.by