Hello Dean Kody,
We received your ComicPlay Casino username via private message and have immediately contacted Casino Rep. Keep posted for a response on this forum thread.
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Hello Dean Kody,
We received your ComicPlay Casino username via private message and have immediately contacted Casino Rep. Keep posted for a response on this forum thread.
Ciao Dean Kody ,
Abbiamo ricevuto il tuo nome utente ComicPlay Casino tramite messaggio privato e abbiamo immediatamente contattato il rappresentante del casinò. Tieniti aggiornato per una risposta su questo thread del forum.
4/ 5
Hello, Dean Kody
Thank you for your feedback.
As I’ve been informed by my colleagues, the availability of the particular offers and promos depends on player's gaming, depositing, and cash-out activities. Please take into consideration that promo offers might change within your lifetime with us. There might be periods of time when the promos are unavailable due to recent activity as well. Should you like using bonuses further after refresh of the offers, we suggest checking T&C of bonuses in cashier before you start playing with them.
Best Regards,
Peter
Ciao, Dean Kody
Grazie per il tuo feedback.
Come mi è stato detto dai miei colleghi, la disponibilità di particolari offerte e promozioni dipende dalle attività di gioco, deposito e prelievo del giocatore. Tieni presente che le offerte promozionali potrebbero cambiare nel corso della tua vita con noi. Potrebbero esserci periodi di tempo in cui le promozioni non sono disponibili anche a causa di attività recenti. Se desideri utilizzare ulteriormente i bonus dopo l'aggiornamento delle offerte, ti suggeriamo di controllare i Termini e condizioni dei bonus nella cassa prima di iniziare a giocarci.
Distinti saluti,
Peter
This is the same lame excuse i was given before. Its not how you maintain or even start off good relationships with brand new players to your site.
Questa è la stessa scusa stupida che mi è stata data prima. Non è così che mantieni o addirittura avvii buoni rapporti con i nuovi giocatori del tuo sito.
Sounds like another rogue casino that just wants to keep your money.
Sembra un altro casinò canaglia che vuole solo trattenere i tuoi soldi.
Hi Dean Kody,
The casino representative provided you with the feedback and advised there might be periods of time when the promos got changed and unavailable due to players 'recent activity as well. They have the right to make these decisions.
We consider this complaint resolved.
Ciao Dean Kody ,
Il rappresentante del casinò ti ha fornito il feedback e ti ha informato che potrebbero esserci periodi di tempo in cui le promozioni vengono modificate e non sono disponibili a causa anche dell'attività recente dei giocatori. Hanno il diritto di prendere queste decisioni.
Consideriamo questo reclamo risolto.
hello
I would like to request help related to my comic play casino account with username ''zerozz888''
I've been trying to request a withdrawal for a few days, however the cashier is blocked for this type of request, It's been a while since I sent my documents but it's taking a long time to update my account..
thanks
Ciao
Vorrei richiedere assistenza relativa al mio account Comic Play Casino con nome utente ''zerozz888''
È da qualche giorno che provo a richiedere un prelievo, ma la cassa è bloccata per questo tipo di richieste, è da un po' che non invio i miei documenti ma ci vuole molto tempo per aggiornare il mio account..
Grazie
3.1/ 5
Hello tessala,
Hope you are doing well.
I’ve got the confirmation that the respective team has approved your KYC today. From now on, all the cashout methods are available in the cashier, so a preferable one can be chosen to cash out the winnings.
Please kindly let me know if you need any further heads up.
Best Regards,
Peter
Ciao Tessala,
Spero tu stia bene.
Ho avuto la conferma che il rispettivo team ha approvato il tuo KYC oggi. Da adesso in poi tutte le modalità di prelievo sono disponibili in cassa, quindi si può sceglierne una preferibile per incassare le vincite.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvertimenti.
Distinti saluti,
Peter
Hello dear
I am not able to make a withdrawal request in comic play, I sent my document a few days ago but nothing has changed.. can you check this please?
Account: grazzo500
Thanks
Ciao caro
Non riesco a fare una richiesta di prelievo in Comic Play, ho inviato il mio documento qualche giorno fa ma non è cambiato nulla... puoi verificarlo per favore?
Conto: grazzo500
Grazie
Hello Paiva88,
We have contacted Casino Representatives regarding your withdrawal issues.
Keep posted on this forum thread.
Ciao Paiva88,
Abbiamo contattato i rappresentanti del casinò in merito ai tuoi problemi di prelievo.
Tieniti aggiornato su questo thread del forum.
Hello Paiva88,
Thank you for your feedback.
I’ve been informed that the respective team has reviewed your account and haven't found any uploaded paperwork. My colleagues has advised to navigate to the "KYC process" tab on the website and upload the required documentation there. Once the information is submitted, they will review it and get in touch with you.
Please kindly let me know if you need any further heads up.
Ciao Paiva88,
Grazie per il tuo feedback.
Sono stato informato che il rispettivo team ha esaminato il tuo account e non ha trovato alcun documento caricato. I miei colleghi hanno consigliato di accedere alla scheda "Processo KYC" sul sito Web e caricare lì la documentazione richiesta. Una volta inviate le informazioni, le esamineranno e ti contatteranno.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvertimenti.
Hello
there must be some mistake.. the documents were sent correctly..
Ciao
ci deve essere qualche errore.. i documenti sono stati inviati correttamente..
Paiva88 We will reach out again to the Casino Representative to double check.
Paiva88 Contatteremo nuovamente il rappresentante del casinò per ricontrollare.
Hello Paiva88,
Thank you for your feedback.
I’ve been informed that the respective team is still not able to locate the paperwork sent, possibly due to casino account/email mismatch. My colleagues have just contacted you via email registered on account asking to attach the required documentation in reply. Once the information is submitted, they will review it and get in touch with you.
Please kindly let me know if you need any further heads up.
Best Regards,
Peter
Ciao Paiva88,
Grazie per il tuo feedback.
Sono stato informato che il rispettivo team non è ancora in grado di individuare la documentazione inviata, probabilmente a causa della mancata corrispondenza dell'account del casinò/e-mail. I miei colleghi ti hanno appena contattato tramite email registrata sull'account chiedendo di allegare in risposta la documentazione richiesta. Una volta inviate le informazioni, le esamineranno e ti contatteranno.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvertimenti.
Distinti saluti,
Peter
Peter_HighwayCasino wroteHello Paiva88,
Thank you for your feedback.
I’ve been informed that the respective team is still not able to locate the paperwork sent, possibly due to casino account/email mismatch. My colleagues have just contacted you via email registered on account asking to attach the required documentation in reply. Once the information is submitted, they will review it and get in touch with you.
Please kindly let me know if you need any further heads up.
Best Regards,
Peter
Hello Peter
I finally managed to complete the validation... all done
Thanks
Peter_HighwayCasino ha scrittoCiao Paiva88,
Grazie per il tuo feedback.
Sono stato informato che il rispettivo team non è ancora in grado di individuare la documentazione inviata, probabilmente a causa della mancata corrispondenza dell'account del casinò/e-mail. I miei colleghi ti hanno appena contattato tramite email registrata sull'account chiedendo di allegare in risposta la documentazione richiesta. Una volta inviate le informazioni, le esamineranno e ti contatteranno.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvertimenti.
Distinti saluti,
Peter
Ciao Peter
Finalmente sono riuscito a completare la convalida... tutto fatto
Grazie
Hello Peter_highwaycasino
all documentation sent, however I am still prevented from requesting a withdrawal in cashier,.
could you help me with this please?
my account name registered at Highway Casino is ( zurrata22 )
thank you for your attention.
Ciao Peter_highwaycasino
tutta la documentazione inviata, tuttavia mi viene ancora impedito di richiedere il ritiro in cassa,.
potresti aiutarmi con questo, per favore?
il nome del mio account registrato su Highway Casino è (zurrata22)
Grazie per l'attenzione.
4/ 5
hello
i need help with highway casino..,all documentation sent, however I am still prevented from requesting a withdrawal in cashier,.
could help me with this please?
thank you
Ciao
ho bisogno di aiuto con Highway Casino..., tutta la documentazione è stata inviata, tuttavia mi viene ancora impedito di richiedere un prelievo alla cassa.
potresti aiutarmi con questo, per favore?
Grazie
4/ 5
hello
Could someone here help with my question please?
thanks
Ciao
Qualcuno qui potrebbe aiutarmi con la mia domanda, per favore?
Grazie
Hello pilgrim,
Thanks for sharing your account details with us. We will ping Casino Representative regarding your issue. Keep you posted.
Ciao pellegrino ,
Grazie per aver condiviso con noi i dettagli del tuo account. Invieremo un ping al rappresentante del casinò in merito al tuo problema. Tenervi aggiornati.
pilgrim wroteHello Peter_highwaycasino
all documentation sent, however I am still prevented from requesting a withdrawal in cashier,.
could you help me with this please?
my account name registered at Highway Casino is ( zurrata22 )
thank you for your attention.
Hello pilgrim,
Thank you for your feedback. As I've been informed, my colleagues have just finished the KYC process and approved your account for withdrawals. Once a withdrawal has been requested, they will review it within the time frame and get in touch with you via email.
Please kindly let me know if you need any further heads-up.
ha scritto il pellegrinoCiao Peter_highwaycasino
tutta la documentazione inviata, tuttavia mi viene ancora impedito di richiedere il ritiro in cassa,.
potresti aiutarmi con questo, per favore?
il nome del mio account registrato su Highway Casino è (zurrata22)
Grazie per l'attenzione.
Ciao pellegrino,
Grazie per il tuo feedback. Come mi è stato comunicato, i miei colleghi hanno appena terminato la procedura KYC e approvato i prelievi sul tuo conto. Una volta richiesto un prelievo, lo esamineranno entro il periodo di tempo e ti contatteranno via e-mail.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvisi.
4/ 5
Hi pilgrim,
As your account from now is verified, and you will be able to withdraw, we will consider this case as RESOLVED.
Ciao pellegrino ,
Poiché da ora in poi il tuo account sarà verificato e potrai recedere, considereremo questo caso RISOLTO.
I'm also waiting to be verified, hoping the sooner the possible. Documents submitted, etc, is there any way to speed up this process?
Aspetto anch'io di essere verificato, sperando il prima possibile. Documenti inviati, ecc., esiste un modo per accelerare questo processo?
Hi AMANDA4303,
Can you please send us your Casino username via private message, so we can contact Casino Representative in order to help you.
Ciao AMANDA4303 ,
Puoi inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così possiamo contattare il rappresentante del casinò per aiutarti.
Hi AMANDA4303,
We received your credentials, and we have sent an email to Casino Representative regarding your issue. Please keep posted.
Ciao AMANDA4303 ,
Abbiamo ricevuto le tue credenziali e abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò in merito al tuo problema. Per favore, tieniti aggiornato.
Hello AMANDA4303,
Thank you for your feedback.
I’ve been informed that my colleagues have verified the receipt of the KYC documentation and will be able to review them after the 1st successful deposit has been placed. Once the deposit's made, they will get in touch with you via email.
Please kindly let me know if you need any further heads up.
Ciao AMANDA4303,
Grazie per il tuo feedback.
Sono stato informato che i miei colleghi hanno verificato la ricezione della documentazione KYC e saranno in grado di esaminarla dopo che sarà stato effettuato il primo deposito con successo. Una volta effettuato il deposito, ti contatteranno via email.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvertimenti.
Hello AMANDA4303,
Casino Rep clarified this case, so we will mark it as RESOLVED.
Ciao AMANDA4303 ,
Il rappresentante del casinò ha chiarito questo caso, quindi lo contrassegneremo come RISOLTO.
Can someone tell me exactly what it is they want here(*see bottom) and then explain why this is needed and how it's part of the KYC? Correct me if I'm wrong, but most other online casinos are not asking for this. When it comes to BTC I'm a little sketched out about sending anything other than my receiving address to anyone. I guess one can just take a screenshot of the pop-up box after clicking send(assuming that's even enough for them). Not all wallets are the same, so who knows what a screenshot might show that no one should have other than yourself. I think this is a bit overboard and would love a GOOD explanation of why it's needed. It just doesn't make any sense to me why they need that other than to add more hoops to jump through.
* A screenshot of the BTC Wallet (only for Users who want to receive the funds via BTC). In order to successfully complete a BTC cashout, please send a screenshot of your BTC Wallet showing the full Bitcoin address to kyc@winportcasino.com. Also, paste the Bitcoin address to the email in order to eliminate any possible errors.
Qualcuno può dirmi esattamente cosa vuole qui (*vedi in basso) e poi spiegare perché è necessario e come fa parte del KYC? Correggimi se sbaglio, ma la maggior parte degli altri casinò online non lo richiedono. Quando si parla di BTC sono un po' abbozzato di inviare a qualcuno qualcosa di diverso dal mio indirizzo di ricezione. Immagino che si possa semplicemente fare uno screenshot della finestra pop-up dopo aver fatto clic su Invia (supponendo che sia sufficiente anche per loro). Non tutti i portafogli sono uguali, quindi chissà quale screenshot potrebbe mostrare che nessuno dovrebbe avere altro che te stesso. Penso che questo sia un po' eccessivo e mi piacerebbe una BUONA spiegazione del motivo per cui è necessario. Semplicemente non ha alcun senso per me perché ne abbiano bisogno se non per aggiungere altri cerchi da superare.
* Uno screenshot del Portafoglio BTC (solo per gli Utenti che desiderano ricevere i fondi tramite BTC). Per completare con successo un prelievo di BTC, invia uno screenshot del tuo portafoglio BTC che mostri l'indirizzo Bitcoin completo a kyc@winportcasino.com . Inoltre, incolla l'indirizzo Bitcoin nell'e-mail per eliminare eventuali errori.
Hello AxelWolf,
We have to inform you that most casinos require the account to be verified in order to be able to request a withdrawal. We cannot interfere in their management policy, but we can contact them if you have a problem related to your account in order to help you.
So please send them all the required documents and we are sure that you will be paid after that. If you have some issues with the payout or delayed verification feel free to contact us.
Ciao AxelWolf ,
Dobbiamo informarti che la maggior parte dei casinò richiede la verifica del conto per poter richiedere un prelievo. Non possiamo interferire nella loro politica di gestione, ma possiamo contattarli se hai un problema relativo al tuo account per aiutarti.
Quindi, per favore, invia loro tutti i documenti richiesti e siamo sicuri che verrai pagato in seguito. Se riscontri problemi con il pagamento o con la verifica ritardata, non esitare a contattarci.
Berks wroteHello AxelWolf,
We have to inform you that most casinos require the account to be verified in order to be able to request a withdrawal. We cannot interfere in their management policy, but we can contact them if you have a problem related to your account in order to help you.
So please send them all the required documents and we are sure that you will be paid after that. If you have some issues with the payout or delayed verification feel free to contact us.
Most casinos ask you to take screenshots of your Bitcoin wallet? I have yet to have any place to ask me for a screenshot of my Bitcoin wallet, this is what I'm talking about. I know most of them ask for other stuff but NOT your bitcoin wallet screenshot.
Berks ha scrittoCiao AxelWolf ,
Dobbiamo informarti che la maggior parte dei casinò richiede la verifica del conto per poter richiedere un prelievo. Non possiamo interferire nella loro politica di gestione, ma possiamo contattarli se hai un problema relativo al tuo account per aiutarti.
Quindi, per favore, invia loro tutti i documenti richiesti e siamo sicuri che verrai pagato in seguito. Se riscontri problemi con il pagamento o con la verifica ritardata, non esitare a contattarci.
La maggior parte dei casinò ti chiede di fare screenshot del tuo portafoglio Bitcoin? Devo ancora trovare un posto dove chiedermi uno screenshot del mio portafoglio Bitcoin, sto parlando di questo. So che la maggior parte di loro chiede altre cose ma NON lo screenshot del tuo portafoglio bitcoin.
Hey AxelWolf,
Please be advised that each Casino has their own policy. We can not know the reason why they are asking for BTC wallet, but obviously it's necessary to do that to be able to withdraw. If you have any issues after sending them all the required documentation please let us know and we will try to help you reaching out to them. Please keep us updated.
Ciao AxelWolf ,
Tieni presente che ogni casinò ha la propria politica. Non possiamo sapere il motivo per cui chiedono il portafoglio BTC, ma ovviamente è necessario farlo per poter prelevare. Se riscontri problemi dopo aver inviato loro tutta la documentazione richiesta, faccelo sapere e cercheremo di aiutarti a contattarli. Per favore, tienici aggiornati.
hello LCB Team.
I'm having trouble verifying my account, I sent my documents on 12/15/2022 however they haven't responded..
the 3 business day period expired yesterday
if you can help me i will be grateful.
winport casino
username: ******
thanks
ciao squadra LCB.
Ho problemi a verificare il mio account, ho inviato i miei documenti il 15/12/2022 ma non hanno risposto..
il periodo di 3 giorni lavorativi è scaduto ieri
se puoi aiutarmi te ne sarò grato.
casinò winport
nome utente: ******
Grazie
4.1/ 5
Hello gutierrezz,
Thanks for reaching out. We will notify Casino Representative about this issue in order to help you. Please keep an eye on this thread.
Ciao Gutierrezz ,
Grazie per il contatto. Informeremo il rappresentante del casinò in merito a questo problema per aiutarti. Per favore tieni d'occhio questo thread.
Hello gutierrezz,
Thank you for your feedback.
I’ve been informed that the respective team has reviewed the paperwork and fully verified your account withdrawals. My colleagues have advised you to navigate to the cashier and request a cashout. Once it's been processed, they will send you a confirmation email.
Please kindly let me know if you need any further heads-up.
Ciao Gutierrezz,
Grazie per il tuo feedback.
Sono stato informato che il rispettivo team ha esaminato la documentazione e verificato completamente i prelievi dal tuo conto. I miei colleghi ti hanno consigliato di recarti alla cassa e richiedere un prelievo. Una volta elaborato, ti invieranno un'e-mail di conferma.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvisi.
Hello Peter
it was really solved..
Thanks
Ciao Peter
è stato davvero risolto..
Grazie
Berks wroteOlá Gutierrez ,
Agradecemos seu contato. Notificaremos o Representante do Casino sobre este problema para ajudá-lo. Por favor, fique de olho neste tópico.
Hello Berks
my paperwork has been verified
Thanks
Berks ha scrittoCiao Gutierrez,
Apprezziamo il tuo contatto. Informeremo il rappresentante del casinò di questo problema per assisterti. Per favore tieni d'occhio questo thread.
Ciao Berks
i miei documenti sono stati verificati
Grazie
Hello gutierrezz,
We are so happy to hear that! We will mark this case as Resolved.
Ciao Gutierrezz ,
Siamo così felici di sentirlo! Contrassegneremo questo caso come Risolto.
Peter_JackpotPartners wroteHello gutierrezz,
Thank you for your feedback.
I’ve been informed that the respective team has reviewed the paperwork and fully verified your account withdrawals. My colleagues have advised you to navigate to the cashier and request a cashout. Once it's been processed, they will send you a confirmation email.
Please kindly let me know if you need any further heads-up.
Hello Peter
i made the withdrawal request last wednesday 21st, i looked at my bitcoin wallet today and i noticed that the payment was not processed.. what happened? Is it common to take this long? could you check please?
thanks
Peter_JackpotPartners ha scrittoCiao Gutierrezz,
Grazie per il tuo feedback.
Sono stato informato che il rispettivo team ha esaminato la documentazione e verificato completamente i prelievi dal tuo conto. I miei colleghi ti hanno consigliato di recarti alla cassa e richiedere un prelievo. Una volta elaborato, ti invieranno un'e-mail di conferma.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvisi.
Ciao Peter
ho effettuato la richiesta di prelievo lo scorso mercoledì 21, oggi ho guardato il mio portafoglio bitcoin e ho notato che il pagamento non è stato elaborato.. cosa è successo? È normale impiegare così tanto tempo? potresti controllare per favore?
Grazie
Hello gutierrezz,
We will notify Casino Rep about this issue with the withdrawal and hope that you will get a quick reply on your post. Keep an eye on this thread.
Ciao Gutierrezz ,
Informeremo il rappresentante del casinò di questo problema con il prelievo e speriamo che riceverai una rapida risposta al tuo post. Tieni d'occhio questo thread.
Hello gutierrezz,
Thank you for your feedback.
I’ve been informed that the respective team has reviewed your account and informed me that your withdrawal was approved and processed yesterday. My colleagues have advised you to navigate to the BTC wallet provided in order to access the funds.
Please kindly let me know if you need any further heads up.
Ciao Gutierrezz,
Grazie per il tuo feedback.
Sono stato informato che il rispettivo team ha esaminato il tuo account e mi ha informato che il tuo prelievo è stato approvato ed elaborato ieri. I miei colleghi ti hanno consigliato di accedere al portafoglio BTC fornito per accedere ai fondi.
Per favore, fammi sapere se hai bisogno di ulteriori avvertimenti.
Yes Highway Casino approved my verification process but now they Are saying I'm in a withdrawal process request and each steps will take up to five days to process. I have already done the request to be transferred to my BTC. This is just another delaying tactic on their part to delay paying. So frustrating and aggravating to have to wait another month to be paid after waiting a month already.
Sì Highway Casino ha approvato il mio processo di verifica, ma ora dicono che sono in una richiesta di processo di prelievo e che ogni passaggio richiederà fino a cinque giorni per essere elaborato. Ho già fatto la richiesta per essere trasferito sui miei BTC. Questa è solo un'altra tattica ritardante da parte loro per ritardare il pagamento. È così frustrante e aggravante dover aspettare un altro mese per essere pagato dopo aver aspettato già un mese.
4/ 5
Hello Riverwolf,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can notify Casino Representative in order to help you?
Ciao Riverwolf ,
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo avvisare il rappresentante del casinò per aiutarti?
Hello Riverwolf,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Ciao Riverwolf ,
Stiamo ancora aspettando le tue credenziali. Vi preghiamo di inviarci un messaggio privato per potervi aiutare.
Hello Riverwolf,
We need your credentials to reach out to Casino Rep and help you. Please send us via private message.
Ciao Riverwolf ,
Abbiamo bisogno delle tue credenziali per contattare il rappresentante del casinò e aiutarti. Vi preghiamo di inviarcelo tramite messaggio privato .
I signed up with code READY30 and it would not redeem?
Ci*****
Mi sono registrato con il codice READY30 e non è stato possibile riscattarlo?
Ci*****
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