Hi Ciara64,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Rep in order to help you?
Thank you.
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Hi Ciara64,
Could you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Rep in order to help you?
Thank you.
Ciao Ciara64 ,
Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò per aiutarti?
Grazie.
Ciara64 wroteI signed up with code READY30 and it would not redeem?
Ci*****
Hello Ciara64,
Have you verified your email address?
Ciara64 ha scrittoMi sono registrato con il codice READY30 e non è stato possibile riscattarlo?
Ci*****
Ciao Ciara64,
Hai verificato il tuo indirizzo email?
I'm not sure :/ I will check again.
Thank you !
Non ne sono sicuro:/ Controllerò di nuovo.
Grazie !
Thank you ! That's what it was but I don't remember getting one so I went to my profile at the bottom and initiated an email ;) I received the code : READY30
Grazie ! Questo è quello che era, ma non ricordo di averne ricevuto uno, quindi sono andato sul mio profilo in basso e ho avviato un'e-mail ;) Ho ricevuto il codice: READY30
Hello Ciara64,
We are happy to hear that your issue has been resolved!
Enjoy your further entertainment!
Ciao Ciara64,
Siamo felici di sapere che il tuo problema è stato risolto!
Godetevi il vostro ulteriore intrattenimento!
Great news!
We will mark this case as Resolved.
Grandi notizie!
Contrassegneremo questo caso come Risolto.
thanks LCB for the bonus code
grazie LCB per il codice bonus
Hi there all,
Anyone been having a problem with Live Chat at Highway? I cannot seem to get in touch with them via Tawk. I emailed them though, so hopefully they get it! Thanks guys!
Ciao a tutti,
Qualcuno ha avuto problemi con la Live Chat su Highway? Non riesco a mettermi in contatto con loro tramite Tawk. Comunque ho mandato loro un'e-mail, quindi spero che lo ricevano! Grazie ragazzi!
Hello RoshawnNeal
We will inform Casino Rep about this issue and will let you know when we hear back.
Keep you posted.
Ciao RoshawnNeal
Informeremo il rappresentante del casinò di questo problema e ti faremo sapere quando avremo una risposta.
Tenervi aggiornati.
Hello RoshawnNeal
Casino Rep got back to us and said that this issue has been resolved, so now you can try to reach out to Support live chat again.
Ciao RoshawnNeal
Il rappresentante del casinò ci ha contattato dicendoci che il problema è stato risolto, quindi ora puoi provare a contattare nuovamente la chat dal vivo dell'assistenza.
Big fan of both highway casino and comicplay casino. They pay out pretty quickly and one can get fairly lucky there, when playing with bigger bets ($2-5). They also process cc deposits fairly. Should be noted once you cash out fairly big, you will rarely be offered or qualify for bonuses in either casino. Also, about $2.50 will be mysteriously removed from every deposit. You can get it back, but its kinda a pain in the behind.
Grande fan sia del casinò Highway che del casinò Comicplay. Pagano abbastanza velocemente e puoi essere abbastanza fortunato lì, quando giochi con scommesse più grandi ($ 2-5). Elaborano anche i depositi in CC in modo equo. Va notato che una volta incassato abbastanza grosso, raramente ti verranno offerti o ti qualificherai per dei bonus in entrambi i casinò. Inoltre, circa $ 2,50 verranno misteriosamente rimossi da ogni deposito. Puoi riaverlo indietro, ma è un po' una seccatura.
4/ 5
4/ 5
Sent to my email from HighWay casino. I have made several deposits here and cashed out before. Tried to redeem last transaction was a deposit. Casino rep said u have to of made a 30$ deposit in the last five days to redeem. I don't see that anywhere on this bonus? It says all it takes is your first deposit to redeem. Sent to my email from HighWay casino. I have made several deposits here and cashed out before. Tried to redeem last transaction was a deposit. Casino rep said u have to of made a 30$ deposit in the last five days to redeem. I don't see that anywhere on this bonus? It says all it takes is your first deposit to redeem.
Inviato alla mia email dal casinò HighWay. Ho effettuato diversi depositi qui e incassato in precedenza. Ho provato a riscattare l'ultima transazione era un deposito. Il rappresentante del casinò ha detto che devi effettuare un deposito di 30 $ negli ultimi cinque giorni per riscattare. Non lo vedo da nessuna parte su questo bonus? Dice che tutto ciò che serve è il tuo primo deposito per riscattare. Inviato alla mia email dal casinò HighWay. Ho effettuato diversi depositi qui e incassato in precedenza. Ho provato a riscattare l'ultima transazione era un deposito. Il rappresentante del casinò ha detto che devi effettuare un deposito di 30 $ negli ultimi cinque giorni per riscattare. Non lo vedo da nessuna parte su questo bonus? Dice che tutto ciò che serve è il tuo primo deposito per riscattare.
4/ 5
Here is the email it clearly says just make a first deposit nothing about 30$ and a deposit in last 5 days.
Ecco l'e-mail che dice chiaramente che basta effettuare un primo deposito, niente circa 30 $ e un deposito negli ultimi 5 giorni.
The second part of the email
La seconda parte dell'e-mail
Hi Bonos23,
We regret to hear you experienced issues when playing at Highway Casino.
Please private message me your casino username so that we could contact the rep to check the bonus and try to assist you.
Thank you.
Ciao Bonos23 ,
Siamo spiacenti di apprendere che hai riscontrato problemi giocando su Highway Casino.
Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo contattare il rappresentante per controllare il bonus e provare ad aiutarti.
Grazie.
4/ 5
I am to although MR O is my favorite. I like the games at Highway group and they have never given me an issue on a bonus or withdrawal which is why I was a lil shocked when the rep stated terms that the bonus doesn't and told me to read it again. I can read it 1000 times it doesn't state the terms the rep says.
Hey *******,
First off, a massive thank you for joining us!
In honor of Mother's Day, we've decided to fuel up your tank with a bonus that's as sizzling as a summer BBQ - a fantastic way to kickstart this season with a bang! All it takes is your first deposit, and this red-hot bonus is all yours, ready to turbocharge your journey through our thrilling range of games.
So, why wait? It's time to roll down the windows, crank up the tunes, and hit the open road! Happy Mother's Day, and here's to a summer filled with adventure, freedom, and
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T&C: Bonus is valid for all games except all Roulette Games, Jackpot Games, Ride'em Poker, Baccarat, Dragon Tiger, Pai Gow, Craps, Top Card Trumps (Casino War), Draw High Low, Pontoon 21, Pirate 21, Red Do, table games by Dragon Gaming provider, and all of the games by Bgaming, Betsoft, Nucleus, Saucity,happiness
YOUR WAY OR THE HIGHWAY!
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Terms & Conditions FAQ Promotions
© HighWay Casino, 2024.
All Rights Reserved
Sent with from Highway Casino Team
If you no longer want to receive emails from Highway Casino.
Lo devo fare anche se MR O è il mio preferito. Mi piacciono i giochi del gruppo Highway e non mi hanno mai dato problemi su un bonus o un prelievo, motivo per cui sono rimasto un po' scioccato quando il rappresentante ha affermato che il bonus non lo è e mi ha detto di rileggerlo. Posso leggerlo 1000 volte, non riporta i termini indicati dal rappresentante.
EHI *******,
Prima di tutto, un enorme grazie per esserti unito a noi!
In onore della Festa della Mamma, abbiamo deciso di fare il pieno al tuo serbatoio con un bonus frizzante come un barbecue estivo: un modo fantastico per iniziare questa stagione con il botto! Tutto ciò che serve è il tuo primo deposito e questo bonus rovente è tutto tuo, pronto a mettere il turbo al tuo viaggio attraverso la nostra entusiasmante gamma di giochi.
Quindi, perché aspettare? È ora di abbassare i finestrini, alzare il volume della musica e mettersi in viaggio! Buona festa della mamma e brindiamo a un'estate piena di avventure, libertà e...
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Termini e condizioni: il bonus è valido per tutti i giochi ad eccezione di tutti i giochi di roulette, giochi con jackpot, Ride'em Poker, Baccarat, Dragon Tiger, Pai Gow, Craps, Top Card Trumps (Casino War), Draw High Low, Pontoon 21, Pirate 21, Red Do, giochi da tavolo del fornitore Dragon Gaming e tutti i giochi di Bgaming, Betsoft, Nucleus, Saucity,happiness
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Termini e condizioni Domande frequenti Promozioni
© Casinò Highway, 2024.
Tutti i diritti riservati
Inviato dal team di Highway Casino
Se non desideri più ricevere e-mail da Highway Casino.
2.8/ 5
4/ 5
Hi Bonos23,
Thank you for bringing this issue to our attention. We've thoroughly investigated the matter with our team, and I'd like to provide some clarification.
We located several accounts matching your details. One account shows a successful deposit, while another does not have any deposits. However, you mentioned having made a withdrawal previously, but we do not see any withdrawals on any of the accounts we found. This suggests there may be additional accounts we haven't yet located.
Our team believes the confusion stems from the fact that you have multiple accounts in our system, which is why you received different offers. To assist you further, could you please direct message me with the email address to which you received this offer? This will help me find the exact accounts and resolve the issue more effectively.
For the future, we recommend avoiding the creation of multiple accounts as it can lead to confusion and is prohibited by our Terms and Conditions.
We look forward to hearing from you!
Ciao Bonos23 ,
Grazie per aver portato questo problema alla nostra attenzione. Abbiamo esaminato attentamente la questione con il nostro team e vorrei fornire alcuni chiarimenti.
Abbiamo individuato diversi account che corrispondono ai tuoi dati. Un conto mostra un deposito avvenuto con successo, mentre un altro non ha alcun deposito. Tuttavia, hai menzionato di aver effettuato un prelievo in precedenza, ma non vediamo alcun prelievo su nessuno dei conti che abbiamo trovato. Ciò suggerisce che potrebbero esserci altri account che non abbiamo ancora individuato.
Il nostro team ritiene che la confusione derivi dal fatto che hai più account nel nostro sistema, motivo per cui hai ricevuto offerte diverse. Per assisterti ulteriormente, potresti per favore inviarmi un messaggio diretto con l'indirizzo email a cui hai ricevuto questa offerta? Ciò mi aiuterà a trovare gli account esatti e a risolvere il problema in modo più efficace.
Per il futuro, ti consigliamo di evitare la creazione di più account poiché può creare confusione ed è vietata dai nostri Termini e condizioni.
Restiamo in attesa della vostra risposta!
Hey Peter_JackpotPartners
I currently have 7k im trying to cash out on highway casino. I've gotten two payments so far from them one for on Tue 6/25 for 500$ and today 6/27 for 400$ - still have 5558$ left. At this rate its going to take over a month to claim my winnings. Ive tried talking to support about my issue and they just tell me its in the terms that they can do this. I've been a customer of highway casino for over 3 years so its not like im new and coming in and cleaning them out. Can you help me recover these funds any faster?
Thanks
Brandon
Ciao Peter_JackpotPartners
Al momento ho 7k e sto cercando di incassare sul casinò autostradale. Finora ho ricevuto due pagamenti da loro, uno martedì 25/6 per 500 $ e oggi 27/6 per 400 $ - mi restano ancora 5558 $. Di questo passo ci vorrà più di un mese per riscuotere le mie vincite. Ho provato a parlare con l'assistenza del mio problema e mi hanno semplicemente detto che possono farlo. Sono cliente del casinò Highway da oltre 3 anni, quindi non è come se fossi nuovo e entrassi e li pulissi. Potete aiutarmi a recuperare questi fondi più velocemente?
Grazie
Brandon
4/ 5
Hi bodynok420,
It is stated in the casino T&C "cashout may be split into smaller parts depending on the Player Class and corresponding cashout limit and paid via the chosen cashout method."
However, we will notify the casino rep about your post. Please PM me your casino username.
Ciao bodynok420 ,
Nei termini e condizioni del casinò si afferma che "il prelievo può essere suddiviso in parti più piccole a seconda della classe del giocatore e del limite di prelievo corrispondente e pagato tramite il metodo di prelievo scelto".
Tuttavia, informeremo il rappresentante del casinò del tuo post. Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò .
Ok i sent it along with all the details of my situation
Ok, l'ho inviato insieme a tutti i dettagli della mia situazione
Thanks for sending your account details. We notified the rep about your post.
Keep you updated.
Grazie per aver inviato i dettagli del tuo account. Abbiamo informato il rappresentante del tuo post.
Ti tengo aggiornato.
Hi bodynok420,
Thank you for bringing this issue to my attention. I have discussed the matter with my colleagues, and they have provided me with the clarifications.
According to the finance team, so far they have sent you a total of $2025 ($1000 this week), and you currently have a last pending cashout of $476.
As MarijaS mentioned, it is stated in the casino T&C "cashouts may be split into smaller parts depending on the Player Class and corresponding cashout limit, and are paid via the chosen cashout method." My colleagues have also confirmed this information.
However, I am pleased to inform you that your last pending cashout is scheduled for approval today. Please await an email from our Finance Manager with further payment details.
Let me know if you need any further clarification.
Ciao bodynok420 ,
Grazie per aver portato questo problema alla mia attenzione. Ho discusso la questione con i miei colleghi e loro mi hanno fornito i chiarimenti.
Secondo il team finanziario, finora ti hanno inviato un totale di $ 2025 ($ 1000 questa settimana) e attualmente hai un ultimo prelievo in sospeso di $ 476.
Come menzionato da MarijaS, nei termini e condizioni del casinò si legge che "i prelievi possono essere suddivisi in parti più piccole a seconda della classe del giocatore e del limite di prelievo corrispondente, e vengono pagati tramite il metodo di prelievo scelto". Anche i miei colleghi hanno confermato questa informazione.
Tuttavia, sono lieto di informarti che oggi è prevista l'approvazione del tuo ultimo prelievo in sospeso. Attendi un'e-mail dal nostro responsabile finanziario con ulteriori dettagli sul pagamento.
Fammi sapere se hai bisogno di ulteriori chiarimenti.
Hi I've run into a problem with the casino it's been 2 weeks since I sent in the first of my verification documents. I was then told I had to deposit before they would look at my documents so I did that I've had 3 different email from 3 different people and as soon as I send my documents in I don't get a reply anymore could you please help me sort this out I'm just trying to cash out my $100.
cheers
Johnathan Hargrave
username-Mrt***
Ciao, ho avuto un problema con il casinò, sono passate 2 settimane da quando ho inviato il primo dei miei documenti di verifica. Mi è stato detto che dovevo depositare prima che potessero esaminare i miei documenti, quindi l'ho fatto. Ho ricevuto 3 e-mail diverse da 3 persone diverse e non appena ho inviato i miei documenti non ho più ricevuto risposta. Potresti aiutarmi a risolvere questo problema? Sto solo cercando di incassare i miei $ 100.
saluti
Giovanni Hargrave
nome utente-Mrt***
Hello Mrtwopair,
Thank you for providing your casino username. We've contacted the casino rep and inquired further about your case. Please keep an eye on this thread for updates.
Ciao Mrtwopair ,
Grazie per aver fornito il tuo nome utente del casinò. Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e chiesto ulteriori informazioni sul tuo caso. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.
Hi there
my verification has now been accepted and I'm just waiting on my cash out now.
Ciao
la mia verifica è stata accettata e ora non mi resta che aspettare che i miei soldi vengano prelevati.
Winport casino please help they keep adding n adding time onto verification, it's been verified already n been bout 6 days. Please somebody help me!? Had all verification docs. Sent 5-6 days ago attached am here as well if u need telling they have, winport casino please expedite today so we have
Winport casino per favore aiutatemi, continuano ad aggiungere e aggiungere tempo alla verifica, è già stato verificato e sono passati circa 6 giorni. Per favore qualcuno mi aiuti!? Ho tutti i documenti di verifica. Inviato 5-6 giorni fa, sono qui allegato anche se hai bisogno di dirmelo, winport casino per favore accelera oggi così abbiamo
4.1/ 5
So I made the deposit and everything rolled over that was supposed to b finished, said gonna b another 3 days now just to look see everything finished, so now talking about 8-9 days seriously? Expedite ty this out today is what should happen, "instant withdrawal" not quite. Please get this finished so can withdrawal n redeposit n play please tyx, otherwise can't n not play until rectified thx again
Quindi ho fatto il deposito e tutto è stato riportato indietro, che avrebbe dovuto essere completato, ha detto che ci vorranno altri 3 giorni solo per vedere se tutto è finito, quindi ora si parla seriamente di 8-9 giorni? Accelerare questo oggi è quello che dovrebbe succedere, "prelievo immediato" non proprio. Per favore, completa questo in modo che si possa prelevare e ridepositare e giocare, per favore grazie, altrimenti non si può e non si può giocare finché non si corregge, grazie ancora
Anybody please let me something ASAP thx
Qualcuno per favore mi dia qualcosa il prima possibile grazie
Hello Roybg13,
And welcome to LCB.
Please note that it can sometimes take casinos several days to review verification documents. Please provide us with more information so we can assist you better. Have you made the verification deposit and submitted all the necessary documents for verification?
Thank you for your cooperation.
Ciao Roybg13 ,
E benvenuti a LCB.
Si prega di notare che a volte i casinò potrebbero impiegare diversi giorni per esaminare i documenti di verifica. Forniscici maggiori informazioni in modo che possiamo assisterti meglio. Hai effettuato il deposito di verifica e inviato tutti i documenti necessari per la verifica?
Grazie per la collaborazione.
Yes made verification deposit, sent every single picture, with each kind of pic n three different for each kind wNtedy I've sent everything asked for and so many different extra ones as well. All legible n should been verified 6-7 days ago when I sent them, I've sent every single thing needed n done everything
Sì, ho effettuato un deposito di verifica, ho inviato ogni singola foto, con ogni tipo di foto e tre diverse per ogni tipo di wNtedy. Ho inviato tutto ciò che è stato richiesto e anche tante altre diverse. Tutto leggibile e dovrebbe essere stato verificato 6-7 giorni fa quando le ho inviate, ho inviato ogni singola cosa necessaria e fatto tutto
Dear Roybg13,
Please send us your casino username via private message so we can contact the casino rep and try to assist you further.
Thank you.
Caro Roybg13 ,
Inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato, così potremo contattare il rappresentante del casinò e provare ad aiutarti ulteriormente.
Grazie.
Dear Roybg13,
We're still waiting on your casino username/ID, if you would like us to contact the casino representative and inquire about your case please send it via private message.
Caro Roybg13 ,
Stiamo ancora aspettando il tuo nome utente/ID del casinò. Se desideri che contattiamo un rappresentante del casinò per chiedere informazioni sul tuo caso, inviacelo tramite messaggio privato .
I deposited twice ( without any problems) and then was given cashback, that I won on. I have met the 45x wagering requirements and I have verified my identity and submitted documents needed for the withdraw and support tells me all has been approved.. But when I try to withdraw I receive an error message to submit account verification forms. I contacted support through chat and support tells me they will get back with me but haven't. Im beginning to think they aren't legit. Can you check on it, please? Username ***
I wanted to add that I deposited based off the LCB casino test you done. The player deposited and withdrew after 2nd attempt. I believed the casino to be trustworthy.
Ho depositato due volte (senza problemi) e poi mi è stato dato un rimborso, che ho vinto. Ho soddisfatto i requisiti di scommessa 45x e ho verificato la mia identità e inviato i documenti necessari per il prelievo e il supporto mi dice che tutto è stato approvato. Ma quando provo a prelevare ricevo un messaggio di errore per inviare i moduli di verifica dell'account. Ho contattato il supporto tramite chat e il supporto mi dice che mi risponderanno, ma non l'hanno fatto. Sto iniziando a pensare che non siano legittimi. Puoi controllare, per favore? Nome utente ***
Volevo aggiungere che ho depositato in base al test del casinò LCB che hai fatto. Il giocatore ha depositato e prelevato dopo il secondo tentativo. Ho ritenuto che il casinò fosse affidabile.
Dear Monicapie,
Thank you for providing your casino username. We've contacted the casino rep and inquired about this matter. We will let you know as soon as we hear back from them.
Cara Monicapie ,
Grazie per aver fornito il tuo nome utente del casinò. Abbiamo contattato il rappresentante del casinò e chiesto informazioni in merito. Ti faremo sapere non appena avremo notizie da loro.
I was able to withdraw. Let you know if I receive it. Thank You
Sono riuscito a ritirarlo. Ti faccio sapere se lo ricevo. Grazie
Hello Monicapie,
Please allow more time for the funds to reach your account, which can also depend on the payment method that you've used. Please keep us updated.
Thank you.
Ciao Monicapie ,
Si prega di attendere più tempo affinché i fondi raggiungano il tuo account, il che può dipendere anche dal metodo di pagamento utilizzato. Si prega di tenerci aggiornati.
Grazie.
Got it this morning. Thank you
L'ho ricevuto stamattina. Grazie
I received it but its still "receiving " 4 hours later. When I check the transaction hash it says confirmation not expected anytime soon. Why is it doing that. Is this just some way to keep from paying me?
L'ho ricevuto ma è ancora "in ricezione" dopo 4 ore. Quando controllo l'hash della transazione dice che la conferma non è prevista a breve. Perché lo fa? È solo un modo per non pagarmi?
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