This is the same old excused used in December 2011 and forward. "backlog". they are caught up yet have a backlog. Processor problems, getting a new processor, can't process wires, can't process courier checks, credit back to credit/debit card only, and so on........
Why are they the only RTG including Rouged RTG groups that has continual problems and never knows what is going on.
Time for everyone to stop depositing at their casino group. They need to get their act together, get new management and start processing payouts on a timely basis for old players at the very least.
Winpalace, paid within 10 days, Libertyslots, paid within 5 days, Rushmore, paid 3+months later. Where should we be depositing our money given this senario?
Questa è la stessa vecchia scusa usata nel dicembre 2011 e oltre. "arretrato". sono intrappolati ma hanno un arretrato. Problemi con il processore, acquisizione di un nuovo processore, impossibile elaborare bonifici, impossibile elaborare assegni del corriere, riaccredito solo su carta di credito/debito e così via........
Perché sono l'unico RTG, compresi i gruppi Rouged RTG, che ha continui problemi e non sa mai cosa sta succedendo.
È ora che tutti smettano di depositare nel proprio gruppo di casinò. Hanno bisogno di agire insieme, ottenere una nuova gestione e iniziare a elaborare i pagamenti in modo tempestivo per lo meno per i vecchi giocatori.
Winpalace, pagato entro 10 giorni, Libertyslots, pagato entro 5 giorni, Rushmore, pagato più di 3 mesi dopo. Dove dovremmo depositare i nostri soldi considerato questo scenario?