Well I dont know if this thread not having a post since Feb is good thing or bad lmao. Anyhoo, let's jump right in:
Alright.... so I *KNOW* I've been a little overwhelming recently. I even started to bug myself a little. It's what happens when there's poor communication/understanding. So I get it.
... but to straight out disable live chat support for me? Come on. That just feels like adding salt to the wound at this point. The other times, sure, I could've absolutely worked around my technical difficulties on my own. But this time, I cannot. All the details are in the screenshots. And the last screenshot will be what chat support now appears to me as (and yes, I will double check it before I post this).
And on a.... possibly?..... relevant note: I didnt know this until after the fact but I guess this game has been having technical difficulties and bugs at multiple casinos. That being said, I want you to know that I dont see this as the Casino's fault. Not in the slightest. Hell, I even started to annoy myself a little with how much I was needing to contact them. So I'm not upset, not one bit, just wanting to do the right thing and report something on/in my account before it turned into a big mess.
UPDATE: yes, the game in question was Cash Chaser.....
And that big ol' yes to chat support STILL being unavailable
(Side note, just before I came here to post this, i did go to their chat support. Gave them a "too long, didnt read" summary and then sent the 3 screenshots from last night. They weren't even there for 10 seconds before the they left, session was closed, and chat support made unavailable to me..... never had any complaints with Goats before, always a pleasant time... so do what you want with this information....)
Beh, non so se il fatto che questa discussione non abbia più un post da febbraio sia un bene o un male, ahahah. Comunque, entriamo subito nel vivo:
Va bene... quindi *SO* di essere stata un po' sopraffatta ultimamente. Ho persino iniziato a infastidirmi un po'. È quello che succede quando c'è scarsa comunicazione/comprensione. Quindi lo capisco.
... ma disattivare completamente l'assistenza tramite chat live? Ma dai. A questo punto, mi sembra solo di aggiungere sale alla ferita. Le altre volte, certo, avrei potuto tranquillamente aggirare i miei problemi tecnici da solo. Ma questa volta non posso. Tutti i dettagli sono negli screenshot. E l'ultimo screenshot sarà quello che mi appare ora come supporto tramite chat (e sì, lo ricontrollerò prima di pubblicarlo).
E su una... forse?... nota rilevante: non lo sapevo fino a dopo, ma immagino che questo gioco abbia avuto difficoltà tecniche e bug in diversi casinò. Detto questo, voglio che tu sappia che non vedo questa cosa come colpa del casinò. Nemmeno un po'. Cavolo, ho persino iniziato a infastidirmi un po' per quanto avessi bisogno di contattarli. Quindi non sono arrabbiato, per niente, volevo solo fare la cosa giusta e segnalare qualcosa sul/nel mio account prima che si trasformasse in un bel pasticcio.
AGGIORNAMENTO: sì, il gioco in questione era Cash Chaser.....
E quel grande sì al supporto via chat è ANCORA non disponibile
(Nota a margine, appena prima di venire qui a pubblicare questo, sono andato nella loro chat di supporto. Ho dato loro un riepilogo "troppo lungo, non letto" e poi ho inviato i 3 screenshot di ieri sera. Non sono rimasti lì nemmeno per 10 secondi prima che se ne andassero, la sessione è stata chiusa e la chat di supporto è stata resa non disponibile per me... non ho mai avuto reclami con Goats prima, è sempre un momento piacevole... quindi fai quello che vuoi con queste informazioni...)