Hello all,
I would just like to introduce ourselves and let you all know that we will be here to address any issues that you haven't been able to successfully resolve through the usual Customer Support channels.
Please be advised that you should continue to deal with our experienced (and friendly!) Customer Support agents as they will have full access to your account information. You should refrain from posting such personal information on a public forum although it would be most helpful if you could supply a Ticket ID# which is in the subject header of any communication with Support. This will enable us to look into and respond to your case a lot quicker.
We hope you enjoy playing at CasinoFloor and there will be no need to respond to any issues!
Best regards
CasinoFloor.com Team
CasinoFloor
- 2,713
- Visite
- 6
- risposte
attività lcb nelle ultime 24 ore
Messaggi più Visti del Forum
Scopri tutti i bonus dei casinò disponibili per il tuo Paese nella nostra pagina a tema bonus di Halloween. Pubblicheremo anche aggiornamenti in questo thread per vostra comodità. Se trovate...
I migliori bonus dei casinò di Halloween per il 2024
Casinò RitzSlots Bonus senza deposito Solo per nuovi giocatori! Importo: $100 Codice bonus: WELCHIP100 Iscriviti QUI! WR: 30xBonus Giochi consentiti: Slot Prelievo massimo: $ 100 Paesi in cui è...
Ritz Slots Casino senza deposito
Grande Vegas - Giri gratuiti esclusivi Solo nuovi giocatori - USA OK! 100 giri gratuiti su ' Mega Monster ' Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK e...
Bonus esclusivo senza deposito Grande Vegas