Good afternoon, as it was communicated to the customer, by e-mail, the duplication of data regarding his account was detected in our database.
As per our terms and conditions, duplication of accounts is not permitted.
According to our terms and conditions, the customer was told by email that the total amount of their deposits would be credited to their account, which at this point has already been done.
You can confirm our terms and conditions here.
4.5 Your Account must be registered in Your own, correct, name and personal details and it shall only be issued once for You and not duplicated through any other person, family, household, address (postal or IP), email address, Access Device or any environment where Access Devices are shared (e.g. schools, workplaces, public libraries etc) and/or account in respect of the Services. Any other accounts which You open with us, or which are beneficially owned by You in relation to the Services shall be “Duplicate Accounts“. We may close any Duplicate Account (but shall not be obliged to do so). If we close a Duplicate Account:
4.5.1 all bonuses, free bets and winnings accrued from such bonuses and free bets obtained using that Duplicate Account will be void and forfeited by You;
4.5.2 we may, at our entire discretion, void all winnings and refund all deposits (less amounts in respect of void winnings) made in respect of that Duplicate Account and, to the extent not recovered by us from the relevant Duplicate Account, any amounts to be refunded to us by You in respect of a Duplicate Account may be recovered by us directly from any other of Your Accounts (including any other Duplicate Account); or
4.5.3 we may, at our entire discretion, allow usage of the Duplicate Account to be deemed valid in which case all losses and stakes placed by or for You through the Duplicate Account shall be retained by us.
With the most respectful regards.
Buon pomeriggio, come è stato comunicato al cliente, tramite e-mail, è stata rilevata nel nostro database la duplicazione dei dati riguardanti il suo account.
Secondo i nostri termini e condizioni, la duplicazione degli account non è consentita.
Secondo i nostri termini e condizioni, al cliente è stato comunicato via e-mail che l'importo totale dei suoi depositi sarebbe stato accreditato sul suo conto, cosa che a questo punto è già stata effettuata.
Puoi confermare i nostri termini e condizioni qui.
4.5 Il tuo Account deve essere registrato con il tuo nome corretto e i tuoi dati personali e deve essere emesso solo una volta per te e non duplicato tramite qualsiasi altra persona, famiglia, nucleo familiare, indirizzo (postale o IP), indirizzo e-mail, dispositivo di accesso o qualsiasi ambiente in cui i Dispositivi di accesso sono condivisi (ad esempio scuole, luoghi di lavoro, biblioteche pubbliche, ecc.) e/o account in relazione ai Servizi. Tutti gli altri conti che apri con noi o di cui sei titolare in relazione ai Servizi saranno "Conti duplicati". Potremo chiudere qualsiasi Account duplicato (ma non saremo obbligati a farlo). Se chiudiamo un account duplicato:
4.5.1 tutti i bonus, le scommesse gratuite e le vincite maturate da tali bonus e scommesse gratuite ottenute utilizzando quel Conto duplicato saranno annullati e persi dall'utente;
4.5.2 possiamo, a nostra completa discrezione, annullare tutte le vincite e rimborsare tutti i depositi (meno importi rispetto alle vincite annullate) effettuati in relazione a quel Conto duplicato e, nella misura in cui non recuperati da noi dal relativo Conto duplicato, qualsiasi gli importi che ci verranno rimborsati da parte tua in relazione a un Conto duplicato possono essere recuperati da noi direttamente da qualsiasi altro dei tuoi Conti (incluso qualsiasi altro Conto duplicato); O
4.5.3 possiamo, a nostra intera discrezione, consentire che l'utilizzo del Conto duplicato sia considerato valido, nel qual caso tutte le perdite e le puntate piazzate da o per Te attraverso il Conto duplicato saranno trattenute da noi.
Con i più rispettosi saluti.