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Discussione sul supporto e sui reclami di Casino Empire
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- attività più recente 3 anni fa
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 01, 21, 08:05:34 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
We are checking this with the finance department.
Please contact us later, this was obviously a bug, but we have to check this. Don't worry, it will be fixed soon.This is how they respond on the chat !
* did another withdrawal request. 14.07Stiamo verificando questo con il dipartimento finanziario.
Vi preghiamo di contattarci più tardi, ovviamente si trattava di un bug, ma dobbiamo verificarlo. Non preoccuparti, verrà risolto presto.Ecco come rispondono in chat!
* ha fatto un'altra richiesta di prelievo. 14.07 -
- Risposta da
- Sydney
- at Jul 01, 21, 09:06:31 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ErikVNL,
Thanks for sharing all the details with us! We're waiting for the Casino Representative's reply. We'll keep you updated.
Ciao ErikVNL,
Grazie per aver condiviso tutti i dettagli con noi! Stiamo aspettando la risposta del rappresentante del casinò. Ti terremo aggiornato.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 02, 21, 01:55:55 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
So we are already on 2 July and still no money or sign that they do their best to fix this.
You also didnt recieve anything?
Does this behaviour happen way more often at casino's ?Quindi siamo già al 2 luglio e ancora non ci sono soldi o segni che facciano del loro meglio per risolvere questo problema.
Anche tu non hai ricevuto nulla?
Questo comportamento si verifica molto più spesso nei casinò? -
- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 02, 21, 04:23:38 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
11669200 Withdrawal (Bitcoin) 01 Jul 2021 12:07 -5000 Awaiting User request 5000.3
Status of the Withdrawal
I just got confirmed that the courtcase has started and that they are starting today with the subpoena against this criminal casino !
11669200 Prelievo (Bitcoin) 01 luglio 2021 12:07 -5000 In attesa della richiesta dell'utente 5000.3
Stato del ritiro
Mi è appena stato confermato che il procedimento giudiziario è iniziato e che oggi inizierà con il mandato di comparizione contro questo casinò criminale!
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- Risposta da
- Sydney
- at Jul 02, 21, 04:31:42 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ErikVNL,
Unfortunately, there's not much that we can do in this case. We've been sending emails to the Casino Representative. She says she got notification from her team that your withdrawal had been approved and that they sent you a private message.
Ciao ErikVNL,
Sfortunatamente, non c'è molto che possiamo fare in questo caso. Abbiamo inviato e-mail al rappresentante del casinò. Dice di aver ricevuto notifica dal suo team che il tuo ritiro era stato approvato e che ti hanno inviato un messaggio privato.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 02, 21, 04:38:03 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Yes, thats what support also says.
But now they call it a 'bug' hahaha, such a waste of time and energy.
Maybe she has to check it herself and talk with management. Why they dont reply on this forum? like other representative. Are they afraid of the truth ?
Sì, questo è ciò che dice anche l'assistenza.
Ma ora lo chiamano "bug" ahahah, che spreco di tempo ed energia.
Forse deve controllarlo lei stessa e parlare con la direzione. Perché non rispondono su questo forum? come gli altri rappresentanti. Hanno paura della verità?
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 05, 21, 04:28:44 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Goodmorning Sydney,
they cancelled it 2 times again therself. After it i did it 1 time cancel because i put in the wrong Bitcoin wallet.
Now i did the right wallet and they say again, it takes 21 days to confirm your withdrawal, not even speak about paying my withdrawal. So it looks like they dont want to pay.
I give them a deadline for now of 48 hours otherwise they can close there company.
Buongiorno Sydney,
l'hanno cancellato di nuovo 2 volte. Dopo averlo fatto, l'ho annullato una volta perché ho inserito il portafoglio Bitcoin sbagliato.
Ora ho fatto il portafoglio giusto e dicono ancora, ci vogliono 21 giorni per confermare il tuo prelievo, nemmeno parlare di pagare il mio prelievo. Quindi sembra che non vogliano pagare.
Dò loro una scadenza per ora di 48 ore altrimenti possono chiudere l'azienda.
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- Risposta da
- Sydney
- at Jul 05, 21, 04:33:16 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ErikVNL,
Unfortunately, there's not much that we can do here except sending them reminder emails. Also, we can't force them to reply on this forum as other Casino Representatives do.
Ciao ErikVNL,
Sfortunatamente, non c'è molto che possiamo fare qui se non inviare loro e-mail di promemoria. Inoltre, non possiamo obbligarli a rispondere su questo forum come fanno gli altri rappresentanti dei casinò.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 05, 21, 04:44:05 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Hey Sydney,
I understand. Can you please dm the emailadres you use.
And is there a particular reason that they dont react on this forum ?
Do they also advertise here with Bonuses etc? If so, you could make a decision to stop advertise.
Ciao Sydney,
Capisco. Puoi per favore mandare in messaggio l'indirizzo email che usi.
E c'è una ragione particolare per cui non reagiscono su questo forum?
Fanno pubblicità anche qui con bonus, ecc.? Se è così, potresti decidere di smettere di fare pubblicità.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 05, 21, 04:56:27 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Casinoempire is owned and operated by Geomatic Marketing N.V. of Abraham De Veerstraat 7, Curacao and its fully owned subsidiary, Callkey Systems Limited Registration number HE380300 Address Chytron 3, Flat/office 301,1075 Nicosia Cyprus. Casinoempire operates under Master License No.365/JAZ granted by the Government of Curaçao.. Geomatic Marketing N.V. holds a master License No.365/JAZ . Payment are processed by Callkey Systems Limited Registration number HE380300. For any questions or concerns, you may have, please do not hesitate to contact our Support 24/7
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Callkey Systems ltd agisce in qualità di agente per conto dell'entità titolare della licenza Geomatic Marketing NV
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- Risposta da
- Sydney
- at Jul 05, 21, 08:47:58 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ErikVNL,
We can't share the Casino Representatives' email addresses with the players and we don't know why the Casino Representative doesn't want to reply personally in this thread either.
We've sent them another reminder email.
Ciao ErikVNL,
Non possiamo condividere gli indirizzi email dei rappresentanti del casinò con i giocatori e non sappiamo nemmeno perché il rappresentante del casinò non voglia rispondere personalmente in questo thread.
Abbiamo inviato loro un'altra email di promemoria.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 06, 21, 09:17:49 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
# Type Date Amount (€) Status Reason Balance
11809775 Withdrawal (Bitcoin) 04 Jul 2021 17:09 -5000 Awaiting User request 7271.53
The rep. replied per private message. But in the meantime we are 24 hours later and nothing happened.Can you remind him or her again pls
# Tipologia Data Importo (€) Stato Motivo Saldo
11809775 Prelievo (Bitcoin) 04 luglio 2021 17:09 -5000 In attesa della richiesta dell'utente 7271.53
Il rappresentante risposto tramite messaggio privato. Ma nel frattempo sono trascorse 24 ore e non è successo nulla.Puoi ricordarglielo di nuovo, per favore
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- Risposta da
- Sydney
- at Jul 06, 21, 09:35:20 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ErikVNL,
We've asked the Casino Representative to check what's going on. Keep you posted.
Ciao ErikVNL,
Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di verificare cosa sta succedendo. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 08, 21, 03:34:08 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Hello all,
today, 8 July 2021, still no money nor communication about my 5000 EUR withdrawal, they say in chat, please wait for Finance Team.
I just recieved an phone call from my lawyer, that the case is started against this bonafide company. In the next 7 days they can expect an visit from the authorities and they will pull out the plug by this scamming Casino.
PLEASE ALL MEMBERS, DONT DEPOSIT @ Casino Empire ! See thread for all the info about this case.
Ciao a tutti,
oggi, 8 luglio 2021, ancora niente soldi né comunicazioni sul mio prelievo di 5000 EUR, dicono in chat, aspetta il team finanziario.
Ho appena ricevuto una telefonata dal mio avvocato che mi informa che il caso è stato avviato contro questa società in buona fede. Nei prossimi 7 giorni possono aspettarsi una visita da parte delle autorità e staccheranno la spina da questo casinò truffatore.
PER FAVORE A TUTTI I MEMBRI, NON DEPOSITARE @ Casino Empire! Vedi il thread per tutte le informazioni su questo caso.
3.6/ 5
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 08, 21, 05:50:40 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
11809775 Withdrawal (Bitcoin) 04 Jul 2021 17:09 -5000 Awaiting User request 7271.53
AWAITING ---> Succesfull --> Cancelled by Casino
And we start the procedure again
AWAITING ---> Succesfull --> Cancelled by Casino
11809775 Prelievo (Bitcoin) 04 luglio 2021 17:09 -5000 In attesa della richiesta dell'utente 7271.53
IN ATTESA ---> Riuscito --> Annullato dal Casinò
E ricominciamo la procedura
IN ATTESA ---> Riuscito --> Annullato dal Casinò
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 12, 21, 03:47:07 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
another week.no more msg recieved or anything,
what about you ? are they gonna pay me my money this week ?
un'altra settimana.non ho più ricevuto messaggi o altro,
E tu ? mi pagheranno i soldi questa settimana?
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- Risposta da
- Sydney
- at Jul 12, 21, 04:26:01 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello ErikVNL,
The Casino Representative said she would look into it, but we still haven't received a reply. We've sent them another reminder.
Ciao ErikVNL,
Il rappresentante del casinò ha detto che avrebbe esaminato la questione, ma non abbiamo ancora ricevuto risposta. Abbiamo inviato loro un altro promemoria.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 13, 21, 07:20:51 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi ErikVNL,
We just got the info from the casino rep that your withdrawal has been approved and they also emailed you. Please let us know as soon as you get your winnings.
Ciao ErikVNL,
Abbiamo appena ricevuto le informazioni dal rappresentante del casinò che il tuo prelievo è stato approvato e ti hanno anche inviato un'e-mail. Fateci sapere non appena riceverete le vostre vincite.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 13, 21, 08:02:20 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Hi,
thanks for your message Melissa.
1) i didnt recieve any email.
2) it is accepted in my transaction history, but that happend already 3 times and later on THEY cancel it and suggest you to do a new Withdrawal, then they say, it takes 7-21 business days again.
3) it is Bitcoin so it should be almost instant but for now no funds.I have some hope that i recieved it any days from now and then I will let you know but for now, im still very angry at this company.
CIAO,
grazie per il tuo messaggio Melissa.
1) non ho ricevuto nessuna email.
2) è accettato nella mia cronologia delle transazioni, ma è già successo 3 volte e in seguito lo annullano e ti suggeriscono di fare un nuovo prelievo, poi dicono che ci vogliono di nuovo 7-21 giorni lavorativi.
3) è Bitcoin quindi dovrebbe essere quasi istantaneo ma per ora senza fondi.Spero di riceverlo tra qualche giorno e poi te lo farò sapere, ma per ora sono ancora molto arrabbiato con questa azienda.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 13, 21, 08:04:12 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for the update, ErikVNL.
The casino rep that you should be paid today or on Thursday. Let's wait and see. Please keep us posted.
Grazie per l'aggiornamento, ErikVNL.
Il rappresentante del casinò che dovresti ricevere oggi o giovedì. Aspettiamo e vediamo. Per favore, tienici aggiornati.
-
- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 14, 21, 06:04:04 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Hi there mods,
today, 14-7-2021 still no funds in my bitcoin wallet.
I hope I will recieve it tomorrow but to be honest, after 6 weeks of all the promises Im not sure it will arrive.
Offcourse I will update here every day till the money has arrived.
GreetingsCiao mod,
oggi, 14-7-2021, ancora senza fondi nel mio portafoglio bitcoin.
Spero di riceverlo domani ma, a dire il vero, dopo 6 settimane di tutte le promesse non sono sicuro che arriverà.
Ovviamente aggiornerò qui ogni giorno fino all'arrivo dei soldi.
Saluti -
- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 14, 21, 06:30:10 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for the update. Let's wait until tomorrow.
Grazie per l'aggiornamento. Aspettiamo fino a domani.
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 15, 21, 05:42:36 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Hi Melissa,
today 15-7-2021, almost 12.00 o clock. You can guess it, nothing happend.
If i go to chat, they say it can take up 14 days again before its approved.
Can you ask the Casino Rep. maybe again?Ciao Melissa,
oggi 15-7-2021, ore 12.00 circa. Puoi indovinarlo, non è successo niente.
Se vado in chat, dicono che potrebbero volerci ancora 14 giorni prima che venga approvato.
Puoi chiedere di nuovo al rappresentante del casinò? -
- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 15, 21, 05:53:06 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Support:
As we can see you started the withdrawal on the 4th of July, and it was accepted on the 13th of July.
In general, the time frame within the withdrawal should be 7-21 working days.Erik:
no, i start the withdrawal 6 june, after waiting 27 days, you guys had a bug, and I had the request it again.
that is different
!
Nadia
Unfortunately, it counts from July 4th.So as i just get this message from chat, i am pretty sure nothing will happen again... This is how they roll with the clients.
Supporto:
Come possiamo vedere, hai iniziato il ritiro il 4 luglio ed è stato accettato il 13 luglio.
In generale, i tempi entro i quali effettuare il recesso dovrebbero essere di 7-21 giorni lavorativi.Erik:
no, ho iniziato il prelievo il 6 giugno, dopo aver aspettato 27 giorni, voi ragazzi avete avuto un bug e ho ricevuto di nuovo la richiesta.
questo è diverso
!
Nadia
Purtroppo conta dal 4 luglio.Quindi, appena ho ricevuto questo messaggio dalla chat, sono abbastanza sicuro che non succederà più nulla... Ecco come si comportano con i clienti.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 15, 21, 06:10:25 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi ErikVNL,
Thanks for the update. Oh, it's not fair since the casino rep promised it would be paid out by Thursday.
No problem, we'll chat with them again and let you know what they say.
Ciao ErikVNL,
Grazie per l'aggiornamento. Oh, non è giusto dato che il rappresentante del casinò ha promesso che il pagamento sarebbe stato effettuato entro giovedì.
Nessun problema, parleremo di nuovo con loro e ti faremo sapere cosa dicono.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 15, 21, 04:40:13 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi ErikVNL,
The casino rep informed us that the payment was issued today in the morning.
It's a BTC payment it can take from several hours up to 48 hours for the player to receive it.
BTC should be instant but let's see when you will get it. Please keep us posted.
Ciao ErikVNL,
Il rappresentante del casinò ci ha informato che il pagamento è stato emesso oggi mattina.
È un pagamento in BTC che può richiedere da diverse ore fino a 48 ore affinché il giocatore lo riceva.
BTC dovrebbe essere istantaneo ma vediamo quando lo riceverai. Per favore, tienici aggiornati.
-
- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 16, 21, 07:04:11 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Hi all, and specially mods,
I finally recieved my money. Thank you for all the hard work.
I will keep active on the forum.
Have a very nice weekend !
Ciao a tutti, e in particolare ai mod,
Alla fine ho ricevuto i miei soldi. Grazie per tutto il duro lavoro.
Resterò attivo sul forum.
Buon fine settimana!
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 16, 21, 07:08:26 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
That's great news, ErikVNL. Glad you got the money in the end.
È un'ottima notizia, ErikVNL. Sono contento che tu abbia avuto i soldi alla fine.
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- Risposta da
- jsnook
- at Jul 22, 21, 02:16:13 PM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
Hi there. I can't believe I am having the very same problem that others have had here with Casino Empire. Today is the 21st day and I have still not received my $3,843.04 CAD. I am getting the same script that I need to be patient. No one will tell me when. Now after seeing others have had their pay outs cancelled and have had to start over again, I am VERY WORRIED about this whole thing! I need help PLEASE!! I keep being told to be patient and I will hear from them. I made my deposit through Interac and they say I can ONLY receive withdrawl through BITCOIN or BANK TRANSFER. We do not have BITCOIN here, or I have no idea how that works, so I chose BANK TRANSFER. This is crazy that all these people are not getting their winnings after all this time.
PLEASE HELP!!!
Ciao. Non posso credere che sto riscontrando lo stesso problema che altri hanno avuto qui con Casino Empire. Oggi è il 21° giorno e non ho ancora ricevuto i miei $ 3.843,04 CAD. Ricevo lo stesso copione di cui ho bisogno di essere paziente. Nessuno mi dirà quando. Ora, dopo aver visto che i pagamenti di altri sono stati cancellati e hanno dovuto ricominciare da capo, sono MOLTO PREOCCUPATO per tutta questa faccenda! Ho bisogno di aiuto per favore!! Continuo a sentirmi dire di essere paziente e li sentirò. Ho effettuato il deposito tramite Interac e dicono che posso ricevere SOLO prelievi tramite BITCOIN o BONIFICO BANCARIO. Non abbiamo BITCOIN qui, o non ho idea di come funzioni, quindi ho scelto BONIFICO BANCARIO. È pazzesco che tutte queste persone non ricevano le loro vincite dopo tutto questo tempo.
PER FAVORE AIUTO!!!
3.6/ 5
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 22, 21, 06:02:35 PM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Sorry to hear that, jsnook. They obviously have some payment issues since you have an identical problem as ErikVNL.
We'll check with the casino rep what's going on with other payment options. Please private message me your casino username.
Mi dispiace sentirlo, jsnook. Ovviamente hanno alcuni problemi di pagamento poiché hai lo stesso problema di ErikVNL.
Verificheremo con il rappresentante del casinò cosa sta succedendo con le altre opzioni di pagamento. Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò.
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- Risposta da
- jsnook
- at Jul 23, 21, 03:41:13 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
thanks so much for your help! and YES I have the same problem as ErikVNL and I'm hoping I won't have to go through the cancel and start up again and again. I'll send you a message now! Appreciate your help, as I'm getting nowhere! Now they're ignoring my emails!
Grazie mille per il vostro aiuto! e SÌ, ho lo stesso problema di ErikVNL e spero di non dover annullare e riavviare ancora e ancora. Ti mando un messaggio adesso! Apprezzo il tuo aiuto, perché non sto arrivando da nessuna parte! Ora stanno ignorando le mie e-mail!
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- Risposta da
- ErikVNL
- at Jul 23, 21, 04:50:47 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
I wish you all the luck needed. It took 7 weeks before recieving the money.
Ti auguro tutta la fortuna necessaria. Ci sono volute 7 settimane prima di ricevere i soldi.
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- Risposta da
- jsnook
- at Jul 23, 21, 04:54:36 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
I saw that it was horrible for you! I bet if you didn't come here, you'd still be waiting! it's been exactly 4 weeks for me so far and I'm getting the same scripts over and over... Be Patient they say! uh huh. Well, I'm glad you got yours, it gives me HOPE!!
Ho visto che è stato orribile per te! Scommetto che se non fossi venuto qui, staresti ancora aspettando! sono passate esattamente 4 settimane per me finora e ricevo sempre le stesse sceneggiature... Sii paziente, dicono! Uh Huh. Bene, sono felice che tu abbia il tuo, mi dà SPERANZA!!
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- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 23, 21, 05:25:27 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We'll do our best to help you. I've received your account details. The casino rep will be notified.
Faremo del nostro meglio per aiutarti. Ho ricevuto i dettagli del tuo account. Il rappresentante del casinò verrà avvisato.
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- Risposta da
- jsnook
- at Jul 25, 21, 11:35:07 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
Hi, wondering if you have heard anything from the casino rep?
Salve, mi chiedevo se avesse sentito qualcosa dal rappresentante del casinò?
-
- Risposta da
- CasinoEmpire
- at Jul 25, 21, 11:57:18 AM
- Casino Rep 2
- attività più recente 3 anni fa
Hi,
I have received your complaint and forwarded it to the team for further resolving.
I will be in touch with LCB representative to keep everyone updated about this case.
CIAO,
Ho ricevuto il tuo reclamo e lo ho inoltrato al team per un'ulteriore risoluzione.
Mi metterò in contatto con il rappresentante LCB per tenere tutti aggiornati su questo caso.
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- Risposta da
- jsnook
- at Jul 31, 21, 12:01:45 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
Does it usually take this long to hear something! I'm not getting any answers from them!! :-(. I'm soooo frustrated! There must be some entity that governs these casinos that I can contact??
Di solito ci vuole così tanto tempo per sentire qualcosa! Non ricevo alcuna risposta da loro!! :-(. Sono davvero frustrato! Ci deve essere qualche entità che governa questi casinò a cui posso contattare??
-
- Risposta da
- MelissaN
- at Jul 31, 21, 04:40:07 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We'll send a reminder to the casino rep. We still haven't heard from them.
Invieremo un promemoria al rappresentante del casinò. Non abbiamo ancora avuto loro notizie.
-
- Risposta da
- jsnook
- at Aug 01, 21, 01:56:40 PM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
Thank you! I JUST contacted them on their CHAT, and was advisdd that they have CANCELLED my withdrawl due to an incorrect IBAN number!! I can't beleive this! She said I had to re-request the withdrawl, I told her I didn't want to wait another 5 weeks, and she said it was out of her control and CLOSED THE CHAT!!
PLEASE help! I don't know what to do!
:-(
Grazie! Li ho appena contattati sulla loro CHAT e mi è stato comunicato che avevano ANNULLATO il mio prelievo a causa di un numero IBAN errato!! Non posso crederci! Ha detto che dovevo richiedere nuovamente il prelievo, le ho detto che non volevo aspettare altre 5 settimane e lei ha detto che era fuori dal suo controllo e HA CHIUSO LA CHAT!!
Per favore aiuto! Io non so cosa fare!
:-(
-
- Risposta da
- ErikVNL
- at Aug 02, 21, 08:33:02 AM
- Sr. Newbie 34
- attività più recente 3 anni fa
Same happend here, it looks like they dont learn.
I wish you the best of luck
Lo stesso è successo qui, sembra che non imparino.
Vi auguro buona fortuna
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- Risposta da
- jsnook
- at Aug 02, 21, 04:16:10 PM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
It's the most frustating thing EVER! There MUST be a board they can be reported to!? Did you ever find anything??
È la cosa più frustrante di SEMPRE! DEVE esserci un forum a cui possono essere segnalati!? Hai mai trovato qualcosa??
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- Risposta da
- MelissaN
- at Aug 03, 21, 05:18:40 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
We notified the rep yesterday. Still haven't heard back from them. We'll do our best to reach them.
Abbiamo avvisato il rappresentante ieri. Non ho ancora ricevuto risposta da loro. Faremo del nostro meglio per raggiungerli.
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- Risposta da
- MelissaN
- at Aug 03, 21, 09:19:45 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi jsnook,
The casino advised us that you have created multiple accounts with the same personal details and IP address which is a breach of casino T&C. We've checked the evidence.
Unfortunately, there is nothing further we can do for you.
Ciao jsnook,
Il casinò ci ha informato che hai creato più account con gli stessi dettagli personali e indirizzo IP, il che costituisce una violazione dei T&C del casinò. Abbiamo controllato le prove.
Sfortunatamente non possiamo fare altro per te.
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- Risposta da
- jsnook
- at Aug 03, 21, 04:14:15 PM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
This is a copy of my email to them and the reason and details of my accounts. They deleted my original account that I had my winnings in, and left my other account alone. I DIDN'T add any new accounts until I had put thousands of dollars back in to my FIRST ACCOUNT, and had not gotten any word on when I would get my winnings. There MUST be something we can do!!!
Hello
I have been waiting for my winnings to be transferred to my account for OVER 21 BUSINESS DAYS. My withdrawal was then cancelled due to “incorrect IBAN”. I have just now gotten the correct IBAN number, and went into my account to re-request my withdrawal. My account NOW SAYS “ACCESS DENIED”. Through the CHAT I find my account was cancelled due to multiple accounts.
I tried to explain this to the CHAT person…this is what I wrote…..
I had ONE account and won money. I played alot more money into that account. They were NOT sending my winnings. It's been OVER a month and they canceled due to incorrect IBAN Number . I then opened another account as I did not want to put any more money into THAT account until I had received my money. If they were going to CLOSE an account, they should have closed the SECOND account, not the first one with my winnings in it!!
I won this money with ONLY ONE ACCOUNT, and waited a very long time to receive it. I ONLY opened another account AFTER I spent a lot more money in this account and had not received it. I kept getting told that it will be done “soon”.
PLEASE re-open my account, so I can put the CORRECT IBAN number in and collect the winnings that is due to me.
Thank you
Joe-Anne Snook
Questa è una copia della mia email indirizzata a loro, con il motivo e i dettagli dei miei account. Hanno cancellato il mio account originale su cui avevo le mie vincite e hanno lasciato intatto il mio altro account. NON ho aggiunto nessun nuovo account finché non ho rimesso migliaia di dollari sul mio PRIMO CONTO e non ho saputo quando avrei ricevuto le mie vincite. DEVE esserci qualcosa che possiamo fare!!!
Ciao
Sto aspettando che le mie vincite vengano trasferite sul mio conto da OLTRE 21 GIORNI LAVORATIVI. Il mio prelievo è stato poi annullato a causa di “IBAN errato”. Ho appena ottenuto il numero IBAN corretto e sono entrato nel mio conto per richiedere nuovamente il prelievo. Il mio account ORA DICE "ACCESSO NEGATO". Attraverso la CHAT scopro che il mio account è stato cancellato a causa di più account.
Ho provato a spiegarlo alla persona della CHAT…questo è quello che ho scritto…..
Avevo UN account e ho vinto soldi. Ho giocato molti più soldi su quel conto. NON stavano inviando le mie vincite. È passato PIÙ di un mese e hanno annullato a causa del numero IBAN errato. Ho quindi aperto un altro conto perché non volevo mettere altri soldi su QUEL conto finché non avessi ricevuto i miei soldi. Se avessero CHIUSO un conto, avrebbero dovuto chiudere il SECONDO conto, non il primo con dentro le mie vincite!!
Ho vinto questi soldi con UN SOLO CONTO e ho aspettato molto tempo per riceverli. Ho aperto un altro conto SOLO DOPO aver speso molti più soldi in questo conto e non averli ricevuti. Continuavo a sentirmi dire che sarebbe stato fatto "presto".
PER FAVORE, riapri il mio conto, così posso inserire il numero IBAN CORRETTO e riscuotere la vincita che mi spetta.
Grazie
Joe-Anne Snook -
- Risposta da
- MelissaN
- at Aug 04, 21, 07:36:12 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for sharing this with us, but I still don't understand why you created 3 accounts. You know that creating multiple accounts is a breach.
Did you explain to the casino that the IBAN was incorrect? Did you create the second account after that? Why did you create the third one?
Grazie per averlo condiviso con noi, ma ancora non capisco perché hai creato 3 account. Sai che creare più account è una violazione.
Hai spiegato al casinò che l'IBAN era errato? Hai creato il secondo account dopo? Perché hai creato il terzo?
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- Risposta da
- jsnook
- at Aug 05, 21, 04:31:55 PM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
I had waited and waited for them to get back to me about the correct form for the IBAN, and they never replied. When I asked them again and again, they just kept saying they will get back to me when they have the correct information. This NEVER happened.
A friend that uses international transfers, helped me with the IBAN number, as all the info I found online for MY BANK said we do NOT have IBAN'S in Canada. So I sent what my friend told me to send. I THEN waited over 21 business days for my deposit. Everytime I inquired, I was told it's coming and to be patient. NEVER did they say anything about me having multiple accounts. Also, I'm sorry, I did NOT know that it was a breach to have multiple accounts. I had no idea :-(.
I waited to after the 21 business days + a couple extra days as I was on holidays, and reached out again, and was told that my withdrawal had been CANCELLED due to incorrect IBAN NUMBER. They were the ones that told me it was incorrect, so they must have tried to send it finally. When I got home from holidays I called my bank to find out the correct IBAN and then went in to request the winnings again, but found out my account had been cancelled!
They cancelled my account (original account) that I had put in thousands more dollars into even after I was waiting for my transfer. They were obviously sending me my transfer if they knew that my IBAN was not correct. Why did they not cancel my other 2 accounts? One of them has/had $2,000 that has not been sent to me either, but I was not going to start looking for that until I had received my first winnings. They have not tried to send me the $2,000 or they would see that the IBAN is not correct there either!In the end, they were doing to me exactly what they have done to others, as in NOT PAYING out. I continue to get emails from them asking "have we done something wrong?" wanting me to play on my other accounts, but I have no intention of putting anymore money in to them! I wish I could get into my first account and add up what I've actually SPENT there with no return at all!!
They are not a reputable casino by any means, whether or not I breached by opening another account! This has been so very frustrating!
I created the 3rd account because I was sent an email about a bonus of some kind, and ended creating a new account somehow, not sure why now??
Ho aspettato e aspettato che mi rispondessero riguardo il modulo corretto per l'IBAN e non mi hanno mai risposto. Quando gliel'ho chiesto più e più volte, continuavano a dire che mi avrebbero ricontattato quando avessero avuto le informazioni corrette. Questo non è MAI successo.
Un amico che utilizza bonifici internazionali mi ha aiutato con il numero IBAN, poiché tutte le informazioni che ho trovato online per la MIA BANCA dicevano che NON abbiamo IBAN in Canada. Quindi ho inviato quello che il mio amico mi ha detto di inviare. POI ho aspettato più di 21 giorni lavorativi per il mio deposito. Ogni volta che ho chiesto informazioni, mi è stato detto che sarebbe arrivato e di essere paziente. Non hanno MAI detto nulla sul fatto che avessi più account. Inoltre, mi dispiace, NON sapevo che avere più account fosse una violazione. Non ne avevo idea :-(.
Ho aspettato dopo i 21 giorni lavorativi + un paio di giorni in più dato che ero in vacanza, ho contattato di nuovo e mi è stato detto che il mio prelievo era stato ANNULLATO a causa di un NUMERO IBAN errato. Sono stati loro a dirmi che non era corretto, quindi alla fine devono aver provato a inviarlo. Quando sono tornato a casa dalle vacanze ho chiamato la mia banca per sapere l'IBAN corretto e poi sono entrato per richiedere nuovamente la vincita, ma ho scoperto che il mio conto era stato cancellato!
Hanno cancellato il mio conto (conto originale) su cui avevo versato altre migliaia di dollari anche dopo aver aspettato il mio trasferimento. Evidentemente mi avrebbero inviato il bonifico se avessero saputo che il mio IBAN non era corretto. Perché non hanno cancellato i miei altri 2 account? Uno di loro ha/aveva $ 2.000 che non mi sono stati inviati, ma non avrei iniziato a cercarli finché non avessi ricevuto le mie prime vincite. Non hanno provato a mandarmi i 2.000$ altrimenti vedrebbero che anche lì l'IBAN non è corretto!Alla fine, mi stavano facendo esattamente quello che avevano fatto agli altri, ovvero NON PAGARE. Continuo a ricevere email da loro che chiedono "abbiamo fatto qualcosa di sbagliato?" vorrei che giocassi sugli altri miei conti, ma non ho intenzione di versarci altri soldi! Vorrei poter accedere al mio primo account e sommare ciò che ho effettivamente SPESSO lì senza alcun ritorno!!
Non sono in alcun modo un casinò rispettabile, indipendentemente dal fatto che io abbia violato o meno l'apertura di un altro account! È stato davvero frustrante!
Ho creato il terzo account perché mi è stata inviata un'e-mail relativa a un bonus di qualche tipo e ho finito per creare un nuovo account in qualche modo, non so perché adesso??
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- Risposta da
- MelissaN
- at Aug 06, 21, 02:28:02 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Thanks for sharing all this with us. Unfortunately, having multiple accounts is a breach of casino T&C. You shouldn't have created them. I understand that you were sick and tired of waiting for them to get back to you but still, they accused you of having multiple accounts and there is nothing you can do about it. We're going to check with the casino why it took them too long to check your documents. 21 days for a verification process is too long.
When did you create the second account? Was it while you were waiting for the verification?
Grazie per aver condiviso tutto questo con noi. Sfortunatamente, avere più account costituisce una violazione dei Termini e condizioni del casinò. Non avresti dovuto crearli. Capisco che eri stufo di aspettare che ti rispondessero, ma comunque ti hanno accusato di avere più account e non c'è nulla che tu possa fare al riguardo. Verificheremo con il casinò perché hanno impiegato troppo tempo per controllare i tuoi documenti. 21 giorni per un processo di verifica sono troppo lunghi.
Quando hai creato il secondo account? È stato mentre aspettavi la verifica?
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- Risposta da
- MelissaN
- at Aug 16, 21, 06:09:47 AM
- Almighty Member 15546
- attività più recente 2 mesi fa
Hi jsnook,
We got the final statement from the casino rep and they advise us that:
If IBAN is incorrect, the player just needs to enter the correct one, that's it. But she created multiple accounts and violated T&C.
That's the reason you were banned. We consider this case closed.
Ciao jsnook,
Abbiamo ricevuto la dichiarazione finale dal rappresentante del casinò e ci informano che:
Se l'IBAN non è corretto il giocatore dovrà solo inserire quello corretto e il gioco è fatto. Ma ha creato più account e ha violato i Termini e condizioni.
Questo è il motivo per cui sei stato bannato. Consideriamo questo caso chiuso.
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- Risposta da
- jsnook
- at Aug 17, 21, 07:04:21 AM
- Newbie 11
- attività più recente 3 anni fa
They verified my account the first day or so, and all was well. Then they kept putting me off for sending me the winnings. Of course they closed the case, it was to their advantage, instead of paying out when they should have.
They have not payed other players on here. They are not a reptuable casino, and I'll make sure people know it. Very sad indeed.
Thank you for all your help, it was appreciated
Hanno verificato il mio account circa il primo giorno e tutto è andato bene. Poi hanno continuato a scoraggiarmi per avermi inviato le vincite. Ovviamente hanno chiuso il caso, è stato a loro vantaggio, invece di pagare quando avrebbero dovuto.
Non hanno pagato altri giocatori qui. Non sono un casinò rispettabile e mi assicurerò che la gente lo sappia. Davvero molto triste.
Grazie per tutto il vostro aiuto, è stato apprezzato
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