I used to sing Slotocash's praises whenever I could. Support staff was great, I made a couple withdrawals, emails were returned, free chips were given by facebook challenges and I was completely satisfied spending my hard earned cash. For the past month it has changed for the worse. No chips for trivia etc on facebook, my debit card s (the same ones verified and used regularly for the past year), emails unanswered. What in the world is going on? Since I've been having processor issues (after I even went out and got new cards!!) I have been having to go through MyPayLinQ so pre-paid debit card fees plus MyPaylinq fees just to make a $20 deposit are $8.00 extra! I sent 3 e-mails to VIPsupport (VIP because I spend way too much!!!) I get an e-mail back today from Stephen Vaughn saying they didn't see anything wrong with mypaylinq processing because I had just deposited with it today????WTH Did he even read the e-mails? He did shoot me a $50 freebie gone in 5 minutes. Made another deposit tonight with MyPaylinq gone in 10 minutes. Asked live chat for a NDB the guy was asking me if I ever deposited with Desert Nights?? I'm asking what in the world? Tells me for 10 minutes how I have to make deposits, I finally got him to see I play daily and he gives me a $5 chip gone in 1 min. I'm about ready to leave this group! Anyone have any answers to the service going down hill?
Cantavo le lodi di Slotocash ogni volta che potevo. Il personale di supporto è stato fantastico, ho effettuato un paio di prelievi, le e-mail sono state restituite, mi sono stati dati chip gratuiti tramite le sfide di Facebook ed ero completamente soddisfatto di aver speso i miei soldi duramente guadagnati. Nell'ultimo mese la situazione è cambiata in peggio. Nessun chip per curiosità ecc. su Facebook, le mie carte di debito (le stesse verificate e utilizzate regolarmente nell'ultimo anno), e-mail senza risposta. Cosa sta succedendo nel mondo? Dato che ho avuto problemi con il processore (dopo essere uscito e preso nuove carte!!) ho dovuto passare attraverso MyPayLinQ, quindi le commissioni per le carte di debito prepagate più le commissioni MyPaylinq solo per effettuare un deposito di $ 20 sono $ 8,00 in più! Ho inviato 3 e-mail a VIPsupport (VIP perché spendo davvero troppo!!!) Oggi ricevo un'e-mail da Stephen Vaughn che dice di non aver visto nulla di sbagliato nell'elaborazione di mypaylinq perché avevo appena effettuato un deposito oggi ????WTH Ha almeno letto le e-mail? Mi ha sparato un omaggio da $ 50 andato in 5 minuti. Ho effettuato un altro deposito stasera con MyPaylinq scomparso in 10 minuti. Alla richiesta di un NDB in live chat, il ragazzo mi chiedeva se avevo mai depositato con Desert Nights?? Mi chiedo: cosa diavolo? Mi dice per 10 minuti come devo effettuare i depositi, finalmente gli ho fatto vedere che gioco ogni giorno e mi dà una fiche da $ 5 andata via in 1 minuto. Sono quasi pronto a lasciare questo gruppo! Qualcuno ha qualche risposta al servizio in discesa?