Today I received this email from roxypalace.com:
Hi xxxxxxxxxxx,
Important Information about your Nedplay Account.
To help us in our ambition to provide the best possible gaming service to our players, we have taken the decision not to continue to operate Nedplay Casino. From 8am UK time on 10th April 2018, your account at Nedplay will be closed and migrated to our sister casino, Roxy Palace.
Roxy Palace Casino has the same games that you enjoyed at Nedplay, you will be looked after by the same award-winning Player Experience Team and we’ll continue to provide you with personalised promotions and rewards when you play.
We hope this migration will cause you minimal inconvenience and we look forward to welcoming you at Roxy Palace.
If you do have any further questions, please see our FAQs below:
FAQs:
How long will the migration take?
We anticipate that the migration to Roxy Palace will take just 24-48hrs. We will email you as soon as possible once the migration is complete.
What about my balance, bonus or loyalty points?
All balances including cash, bonus or loyalty points will be migrated to your new account at Roxy Palace.
Will my username and password change?
Your username and password will remain the same, unless your chosen username already exists at Roxy Palace. If xxxxxxx is not available, we’ll migrate your account with a prefix added to the username. If you are unsuccessful logging in with xxxxxxx please try again with Ned_xxxxxxxxxx. If you continue to have problems logging in, please contact us for assistance.
I already have an account at Roxy Palace – what does this mean?
As per our terms and conditions, it’s not permitted to have multiple accounts at any of our casino brands. We’ll migrate your account to allow you to withdraw any balances, but you should contact us to request that any duplicate account is closed. In the event that you don’t contact us, your accounts may be automatically locked.
Oggi ho ricevuto questa email da roxypalace.com:
Ciao xxxxxxxxxx,
Informazioni importanti sul tuo account Nedplay.
Per aiutarci nella nostra ambizione di fornire il miglior servizio di gioco possibile ai nostri giocatori, abbiamo preso la decisione di non continuare a gestire Nedplay Casino. Dalle 8:00 ora del Regno Unito del 10 aprile 2018, il tuo account su Nedplay verrà chiuso e migrato al nostro casinò gemello, Roxy Palace.
Roxy Palace Casino ha gli stessi giochi che ti sono piaciuti su Nedplay, sarai curato dallo stesso pluripremiato Player Experience Team e continueremo a fornirti promozioni e premi personalizzati quando giochi.
Ci auguriamo che questa migrazione ti causi il minimo disagio e non vediamo l'ora di darti il benvenuto al Roxy Palace.
Se hai ulteriori domande, consulta le nostre domande frequenti di seguito:
Domande frequenti:
Quanto tempo richiederà la migrazione?
Prevediamo che la migrazione al Roxy Palace richiederà solo 24-48 ore. Ti invieremo un'e-mail il prima possibile una volta completata la migrazione.
E il mio saldo, i bonus o i punti fedeltà?
Tutti i saldi inclusi contanti, bonus o punti fedeltà verranno migrati sul tuo nuovo account presso Roxy Palace.
Il mio nome utente e la mia password cambieranno?
Il tuo nome utente e la tua password rimarranno gli stessi, a meno che il nome utente scelto non esista già al Roxy Palace. Se xxxxxxx non è disponibile, migreremo il tuo account con un prefisso aggiunto al nome utente. Se non riesci ad accedere con xxxxxxx, riprova con Ned_xxxxxxxxxx. Se continui ad avere problemi di accesso, contattaci per ricevere assistenza.
Ho già un account al Roxy Palace: cosa significa?
Secondo i nostri termini e condizioni, non è consentito avere più account in nessuno dei nostri marchi di casinò. Migreremo il tuo conto per consentirti di prelevare eventuali saldi, ma dovresti contattarci per richiedere la chiusura di eventuali conti duplicati. Nel caso in cui non ci contatti, i tuoi account potrebbero essere bloccati automaticamente.