Paul: Hello and Welcome to our Live Chat service. How may I help you?
jen: I was told that my wire transfer was processed 7/29. How long after it is processed shoiuld it be in my account?
Paul: I've already put through a request for a wire confirmation number in order for you to track your funds. We will receive it on monday morning, Sunday night your time.
Paul: I had sent you an e-mail yesterday to inform you about that
jen: my question was how long does it take to go into my account once it was processed?
jen: i saw ur email
jen: should I call my bank and ask them where it is they are open today
jen: Not for nothing PAUL but when I talked to Suzie yesterday she said it had not been processed at all
jen: hello?
Paul: Sorry, I'm also reading notes in your account to advise
Paul: I think Suzie made a mistake
jen: i think none of you are telling me the thruth
Paul: Notes from our senior Jackie Parks clearly states that your withdrawal was to be re-issued on the 29th July
jen: HOW LONG DOES IT TAKE TO GET IN MY ACCOUNT AFTER IT WAS PROCESSED!
Paul: Had you request that your withdrawal be processed via an alternative method than post mail check?
jen: OMG I wanted a check they sad because I am in NY i could not get a check!!! That was JULY 19th!!!!!!
jen: are u ever going to answer my origional question?
jen: you are giving me a really bad headache
Paul: Well the wire transfer takes between 3 to 5 working days from the day of the processing of funds
jen: so it is lost?
jen: i am going to call my bank... who should I say the wire transfer was from>?
Paul: We normally process wire transfers using ING Bank, that's one of the processing banks
jen: so when I cal my bank I just tell them I was wating for a wire transfer from ING bank and it naver came?
jen: I HAVE NEVER DONE A WIRE TRANSFER AND NEVER WILL AGAIN. So you can say goodbyre to my loyalty as a customer
Paul: Yes, just mention that you're expecting an international wire possibly from ING bank
jen: ty for the headache today
Paul: Ciao e benvenuto al nostro servizio di Live Chat. Come posso aiutarti?
jen: Mi è stato detto che il mio bonifico bancario è stato elaborato il 29/7. Quanto tempo dopo l'elaborazione dovrebbe essere nel mio account?
Paul: Ho già inviato una richiesta per un numero di conferma bonifico per consentirti di monitorare i tuoi fondi. Lo riceveremo lunedì mattina, domenica sera a tuo piacimento.
Paul: Ieri ti avevo mandato una e-mail per informarti di ciò
jen: la mia domanda era: quanto tempo ci vuole per accedere al mio account una volta elaborato?
Jen: ho visto la tua email
jen: dovrei chiamare la mia banca e chiedere dov'è che sono aperti oggi
jen: Non per niente PAUL ma quando ho parlato con Suzie ieri lei ha detto che non era stato elaborato affatto
Jen: ciao?
Paul: Scusa, sto leggendo anche le note nel tuo account per consigliarti
Paul: Penso che Suzie abbia fatto un errore
jen: penso che nessuno di voi mi stia dicendo la verità
Paul: Gli appunti del nostro senior Jackie Parks affermano chiaramente che il tuo ritiro doveva essere riemesso il 29 luglio
jen: QUANTO TEMPO CI VUOLE PER ENTRARE NEL MIO ACCOUNT DOPO CHE È STATO ELABORATO!
Paul: Hai richiesto che il tuo prelievo venisse elaborato tramite un metodo alternativo rispetto al controllo postale?
jen: Oh mio Dio, volevo un assegno, sono tristi perché sono a New York e non sono riuscita a riceverlo!!! Era il 19 LUGLIO!!!!!!
Jen: risponderai mai alla mia domanda originale?
jen: mi stai facendo venire un mal di testa davvero fortissimo
Paul: Beh, il bonifico bancario richiede dai 3 ai 5 giorni lavorativi dal giorno dell'elaborazione dei fondi
jen: quindi è perduto?
jen: chiamerò la mia banca... da chi dovrei dire che proviene il bonifico bancario>?
Paul: Normalmente elaboriamo i bonifici tramite ING Bank, che è una delle banche che elaborano i bonifici
Jen: quindi quando chiamo la mia banca gli dico semplicemente che stavo aspettando un bonifico dalla banca ING e non è arrivato?
jen: NON HO MAI EFFETTUATO UN BONIFICO BANCARIO E NON LO FARÒ MAI PIÙ. Quindi puoi dire addio alla mia fedeltà come cliente
Paul: Sì, dì solo che ti aspetti un bonifico internazionale, possibilmente dalla banca ING
Jen: hai mal di testa oggi