Hi there I've been ripped off by
BLUFFBET
USERNAME: ***
its take me a while to post about this but I thought stuff it I'll see if you can be of any help I've already gone one step further by emailing the company not the casino but I just wanted a second opinion. I have read all the rules so only posting now I've completed those steps. Long story short I won off a no deposit bonus that had no cashout limit followed all the protocols jumped through hoops with my kyc etc and all was confirmed and good and then I got these emails. Now before you read them I have never had 2 accounts and no one else in my household gambles so that is bs and secondly I don't have a gambling problem as I believe they insist in the second email anyway I'll post them here and hopefully you can help. The first 4 emails are from customer support.
Ciao, sono stato truffato da
SCOMMESSA BLUFF
NOME UTENTE: ***
Ci ho messo un po' a postare su questo, ma ho pensato che roba, vedrò se puoi essere d'aiuto. Ho già fatto un passo avanti inviando un'e-mail all'azienda, non al casinò, ma volevo solo un secondo parere. Ho letto tutte le regole, quindi pubblico solo ora che ho completato quei passaggi. Per farla breve, ho vinto un bonus senza deposito che non aveva limiti di prelievo, ho seguito tutti i protocolli, ho saltato i cerchi con il mio kyc ecc. e tutto è stato confermato e a posto e poi ho ricevuto queste e-mail. Ora, prima che tu le legga, non ho mai avuto 2 account e nessun altro in famiglia gioca d'azzardo, quindi è una stronzata e in secondo luogo non ho un problema di gioco d'azzardo, poiché credo che insistono nella seconda e-mail, comunque le pubblicherò qui e spero che tu possa aiutare. Le prime 4 e-mail provengono dall'assistenza clienti.