Dear Tobisoleil,
We received an answer from the casino rep:
Due to a recent gameplay abuse by a fraud organisation, we had to do a thorough gameplay check of everyone's activity, which caused this delay in processing of the player's withdrawals.
We expect to finish our review tomorrow and approve the payments, our finance department will inform the player on steps he needs to take to facilitate the payments. We are deeply sorry for the player's negative experience but we had to do our due diligence.
We are waiting to update us when you receive your payment. We would be happy to know.
Thank you for your patience.
Caro Tobisoleil ,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò:
A causa di un recente abuso del gameplay da parte di un'organizzazione fraudolenta, abbiamo dovuto effettuare un controllo approfondito del gameplay di tutti i giocatori, il che ha causato questo ritardo nell'elaborazione dei prelievi dei giocatori.
Ci aspettiamo di concludere la nostra revisione domani e approvare i pagamenti, il nostro dipartimento finanziario informerà il giocatore sui passaggi che deve intraprendere per facilitare i pagamenti. Siamo profondamente dispiaciuti per l'esperienza negativa del giocatore, ma abbiamo dovuto fare la nostra due diligence.
Aspettiamo di aggiornarci quando riceverai il pagamento. Saremo lieti di saperlo.
Grazie per la pazienza.