Hello.
For the past two months, I have been struggling to verify my account with Wildz Casino. I have successfully been able to verify my ID, address, and proof of payment method ownership and identity. However due to the type of bank account payments are being sent to, I am unable to fully verify my account. I have reached out to Wildz customer service many times to inform them about my situation, but they continue to disregard what I am saying, and repeatedly ask for the same information that I have told them I am unable to provide. Can someone please help me resolve this issue with Wildz, so I can successfully withdraw my $100 worth of winnings?
My screen name is "Matthew" and my account username is: matthewdsouza17@gmail.com
Thank you!
Ciao.
Negli ultimi due mesi ho avuto difficoltà a verificare il mio conto con Wildz Casino. Sono riuscito a verificare con successo il mio documento d'identità, indirizzo e prova della proprietà e dell'identità del metodo di pagamento. Tuttavia, a causa del tipo di conto bancario a cui vengono inviati i pagamenti, non sono in grado di verificare completamente il mio conto. Ho contattato molte volte il servizio clienti Wildz per informarli della mia situazione, ma continuano a ignorare ciò che dico e chiedono ripetutamente le stesse informazioni che ho detto loro di non essere in grado di fornire. Qualcuno può aiutarmi a risolvere questo problema con Wildz, così posso ritirare con successo le mie vincite del valore di $ 100?
Il mio nickname è "Matthew" e il nome utente del mio account è: matthewdsouza17@gmail.com
Grazie!