Hello lombomb,
Casino Rep got back to us and this is what he said:
“Hi Lombomb,
We have reviewed your account and noted that it was under review over the past few days as is standard procedure when there is a withdrawal in progress.
Your documentation was submitted to us on 23 November 2022. Our risk department received it on 24 November 2022, and it was approved shortly thereafter. It then moved to the processing team and the standard turnaround time for processing of a payment is between 2 – 5 business days as stated in our terms and conditions.
Your payment was allocated to you today, being the 5th day of the process. We do apologise that this process took a bit longer than that what you have liked, however, being a first-time withdrawal, the process generally does take a little longer.
With that being said, now that we have all your documents on file and you’ve made your first withdrawal, you can expect any future withdrawals to be processed in a far more timely manner, provided you use the same deposit method as you did this time around.
Once again, we are deeply sorry for any inconvenience caused and hope that you give us another chance to exceed your expectations.
Kind regards
We will mark this case as Resolved.
Ciao Lombomb ,
Il rappresentante del casinò ci ha risposto e questo è ciò che ha detto:
“Ciao Lombomb,
Abbiamo esaminato il tuo account e notato che è stato sottoposto a revisione negli ultimi giorni, come è procedura standard quando è in corso un prelievo.
La tua documentazione ci è stata presentata il 23 novembre 2022. Il nostro dipartimento rischi l'ha ricevuta il 24 novembre 2022 ed è stata approvata poco dopo. Successivamente è passato al team di elaborazione e il tempo di risposta standard per l'elaborazione di un pagamento è compreso tra 2 e 5 giorni lavorativi, come indicato nei nostri termini e condizioni.
Il tuo pagamento ti è stato assegnato oggi, essendo il 5 ° giorno del processo. Ci scusiamo per il fatto che questo processo abbia richiesto un po' più tempo di quanto ti è piaciuto, tuttavia, trattandosi di un primo prelievo, il processo generalmente richiede un po' più tempo.
Detto questo, ora che abbiamo tutti i tuoi documenti in archivio e hai effettuato il tuo primo prelievo, puoi aspettarti che eventuali prelievi futuri vengano elaborati in modo molto più tempestivo, a condizione che utilizzi lo stesso metodo di deposito di questo tempo intorno.
Ancora una volta, siamo profondamente dispiaciuti per gli eventuali inconvenienti causati e speriamo che ci diate un'altra possibilità per superare le vostre aspettative.
Cordiali saluti
Contrassegneremo questo caso come Risolto.