Dear Slicksallin197925,
We have received a following response from the casino rep:
Hi Joseph,
We hope you're doing well!
First off, a HUGE congratulations on your recent win with us! We’re thrilled for you! We also want to apologize for any delays during the withdrawal process and truly appreciate your understanding.
On a positive note, we’re happy to let you know that your withdrawal has been made processed by our finance department, and you should receive your funds by the end of the day tomorrow at the latest.
Enjoy the rest of your day and once again, congratulations!
Warm regards,
The SpinoVerse Team
Please update us once you receive your winnings.
Thank you.
Caro Slicksallin197925 ,
Abbiamo ricevuto la seguente risposta dal rappresentante del casinò:
Ciao Joseph,
Ci auguriamo che tu stia bene!
Innanzitutto, congratulazioni ENORMI per la tua recente vittoria con noi! Siamo felicissimi per te! Vogliamo anche scusarci per eventuali ritardi durante il processo di prelievo e apprezziamo davvero la tua comprensione.
Una nota positiva: siamo lieti di informarti che il tuo prelievo è stato elaborato dal nostro reparto finanziario e dovresti ricevere i tuoi fondi entro la fine della giornata di domani al più tardi.
Goditi il resto della giornata e ancora una volta congratulazioni!
Cordiali saluti,
Il team di SpinoVerse
Vi preghiamo di tenerci aggiornati non appena riceverete le vostre vincite.
Grazie.