Hi Melissa, Thanks for your kind efforts. I received multiple emails from Slots Garden, first stating that they received my documents, then stating they did not. I checked pending payout and they removed the $100.00 and put it back into the account balance, several times. In the meantime, they continued to contact me with bonus offers and asking me to deposit. I will never deposit one cent at Slots Garden ever again. I played down the balance in the account. Only then, did Slots Garden contact me and this time they alleged that I sent half of an electric bill, they complained about my picture ID which is the same one I always use and have never had an issue before. It just seems to me the whole process was manipulative and done in an effort to avoid paying out. There is nothing wrong with my documents unless they compromised them. Since I signed up through LCB, I think for certain, this casino should be on a warning list.
Ciao Melissa, grazie per il tuo gentile impegno. Ho ricevuto più e-mail da Slots Garden, prima affermando di aver ricevuto i miei documenti, poi affermando di no. Ho controllato il pagamento in sospeso e hanno rimosso i $ 100,00 e li hanno reinseriti nel saldo del conto, più volte. Nel frattempo hanno continuato a contattarmi con offerte di bonus e chiedendomi di depositare. Non depositerò mai più un centesimo su Slots Garden. Ho minimizzato il saldo del conto. Solo allora Slots Garden mi ha contattato e questa volta hanno affermato che avevo inviato metà di una bolletta elettrica, si sono lamentati del mio documento d'identità con foto che è lo stesso che uso sempre e non ho mai avuto problemi prima. Mi sembra che l'intero processo sia stato manipolativo e sia stato fatto nel tentativo di evitare di pagare. Non c'è niente di sbagliato nei miei documenti a meno che non li abbiano compromessi. Da quando mi sono iscritto tramite LCB, penso per certo che questo casinò dovrebbe essere in un elenco di avvertenze.