Hello,
I have an unresolved complaint with SkyCrown
I've already tried to solve this problem with casino directly, but it seems i'm just being ignored and getting standart email replies, so i thought it would be right to bring this up to you.
Though this casino is not in your list, perhaps you'll be able to help.
Casino information:
- Name: Skycrown casino
- Account login/ID: >email removed by moderator Sydney due to privacy reasons<
Disputed amount: 4500 EUR
I've made some deposits around 400 EUR using Visa card and then have won disputed amount of money after playing.
I've verified my ID, permanent address and payment method, and then requested money withdrawal to same credit card .
Before playing here i've checked both:
- Casino ToS page
- AG page
On both pages it's clearly stated that withdrawals by credit card are available,
After this i got my payment requests rejected, i've tried to solve with casino support, but first they've replied to me, that cards withdrawals are not available (though they've taken deposits), and there's no estimate on where it going to be available.
- First casino support offered payment methods, that are not available in my country (Skrill, Neteller, MiFinity)
- Then my questions about card withdrawals are started to get ignored or had some standart reply.
I would agree on any method that i could use (card payment, crypto, bank transfer), but all of this is being rejected.
Please help me to solve this situation, my money are basically got stuck after i've send them to casino.
Thanks in advance :)
Ciao,
Ho un reclamo irrisolto con SkyCrown
Ho già provato a risolvere questo problema direttamente con il casinò, ma sembra che mi ignorino e riceva risposte standard via email, quindi ho pensato che sarebbe stato giusto parlartene.
Anche se questo casinò non è nella tua lista, forse potrai aiutarti.
Informazioni sul casinò:
- Nome: Casinò Skycrown
- Login/ID account: >e-mail rimossa dal moderatore Sydney per motivi di privacy<
Importo contestato: 4500 euro
Ho effettuato alcuni depositi di circa 400 EUR utilizzando la carta Visa e poi ho vinto una somma di denaro contestata dopo aver giocato.
Ho verificato il mio ID, l'indirizzo permanente e il metodo di pagamento, quindi ho richiesto il prelievo di denaro sulla stessa carta di credito.
Prima di giocare qui ho controllato entrambi:
- Pagina ToS del casinò
- Pagina AG
Su entrambe le pagine è chiaramente indicato che sono disponibili prelievi con carta di credito,
Dopodiché le mie richieste di pagamento sono state rifiutate, ho provato a risolvere con il supporto del casinò, ma prima mi hanno risposto che i prelievi con le carte non sono disponibili (anche se hanno accettato depositi) e non c'è una stima su dove siano sarà disponibile.
- Il primo supporto del casinò ha offerto metodi di pagamento che non sono disponibili nel mio paese (Skrill, Neteller, MiFinity)
- Quindi le mie domande sui prelievi con carta hanno iniziato a essere ignorate o hanno ricevuto risposte standard.
Sarei d'accordo su qualsiasi metodo da utilizzare (pagamento con carta, criptovaluta, bonifico bancario), ma tutto questo viene rifiutato.
Per favore aiutami a risolvere questa situazione, i miei soldi sono praticamente rimasti bloccati dopo averli inviati al casinò.
Grazie in anticipo :)