HELP ME, PLEASE, DEAR LCB!!!
I play at Intertops for many years.
I have made many deposits to Intertops.
A few days ago, I accumulated about 50 euros.
26.09.2017 I turned to the live chat and asked if I could get them out. They answered me: yes.
I put 50 euros for withdrawal.
29.009.2017 I received e-mail from Intertops:
Dear Nelea,
thank you for contacting Intertops Customer Support.
We regret to inform you that your withdrawal request was declined. You are required to earned $12.53 in gross rake before your withdrawal can be approved.
If you have additional questions or concerns please feel free to contact us for assistance.
Sincerely,
Abigail
Poker Customer Support
Call us toll free:
North America: 1-866-54- WAGER or 1-866-546 0406
Rest of the world: 00-800-3344-3322
Regular line: + 1-268-480-3100
Fax: + 1-268-480- 3110/3111/3112
bet@intertops.eu
casino@intertops.eu
poker@intertops.eu
I earned $12.53 in gross rake.
Then I was spinning the slots a little, and 29.09.2017 I set to withdrawal 71 euros.
But today, 3.10.2017, I received e-mail from Intertops:
Dear Nelea,
Thank you for choosing Intertops.
This e-mail is to advise you that your pending withdrawal via Moneybookers for EUR71 has been declined as in checking your account the terms and conditions were not adhered to.
Please see excerpts of the Classic Casino rules below:
• 2.4 Players may not redeem multiple non-deposit offers, including free-spin offers without making a real money deposit in-between. Management reserves the right to withhold any winnings derived from activity that does not meet this condition.
• 2.5 Players whose last deposit is older than three months and claim a free offer will not be allowed to withdraw any winnings derived from said offer.
As a result of the above your winnings of EUR71.46 has been deducted from your account as you are in violation of our terms and conditions.
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us.
Yours Sincerely,
Desiree Financial Service
Payments@intertops.eu
1. I have not received any free spins or another non deposit offers - MY COUNTRY -MOLDOVA- blocked from any free offers at Intertops.
2. Before made a withdrawal I asked at live chat: can I to do a withdrawal . It was answer: YES.
3. In the e-mail, there was one condition for withdrawal - I did it!
HELP ME, PLEASE, DEAR LCB!!!
AIUTAMI, PER FAVORE, CARO LCB!!!
Suono all'Intertops da molti anni.
Ho effettuato molti depositi su Intertops.
Qualche giorno fa ho accumulato circa 50 euro.
26.09.2017 Mi sono rivolto alla chat dal vivo e ho chiesto se potevo pubblicarli. Mi hanno risposto: sì.
Ho messo 50 euro per il ritiro.
29.009.2017 ho ricevuto e-mail da Intertops:
Caro Nelea,
grazie per aver contattato l'assistenza clienti Intertops.
Siamo spiacenti di informarti che la tua richiesta di prelievo è stata rifiutata. Devi guadagnare $ 12,53 di rake lordo prima che il tuo prelievo possa essere approvato.
Se hai ulteriori domande o dubbi, non esitare a contattarci per ricevere assistenza.
Cordiali saluti,
Abigail
Assistenza clienti poker
Chiamaci al numero verde gratuito:
Nord America: 1-866-54-WAGER o 1-866-546 0406
Resto del mondo: 00-800-3344-3322
Linea normale: + 1-268-480-3100
Fax: + 1-268-480-3110/3111/3112
bet@intertops.eu
casino@intertops.eu
poker@intertops.eu
Ho guadagnato $12,53 di rake lordo.
Poi ho girato un po' le slot e il 29.09.2017 ho impostato il prelievo di 71 euro.
Ma oggi, 3.10.2017, ho ricevuto un'e-mail da Intertops:
Caro Nelea,
Grazie per aver scelto Intertops.
Questa e-mail è per informarti che il tuo prelievo in sospeso tramite Moneybookers per EUR71 è stato rifiutato poiché durante il controllo del tuo conto i termini e le condizioni non sono stati rispettati.
Si prega di consultare gli estratti delle regole del Casinò Classico di seguito:
• 2.4 I giocatori non possono riscattare più offerte senza deposito, comprese le offerte di giri gratuiti, senza effettuare nel frattempo un deposito di denaro reale. La direzione si riserva il diritto di trattenere eventuali vincite derivanti da attività che non soddisfano questa condizione.
• 2.5 I giocatori il cui ultimo deposito è più vecchio di tre mesi e richiedono un'offerta gratuita non potranno ritirare le vincite derivate da detta offerta.
In conseguenza di quanto sopra, le tue vincite di EUR 71,46 sono state detratte dal tuo conto poiché hai violato i nostri termini e condizioni.
Se avete bisogno di ulteriori informazioni o assistenza, non esitate a contattarci.
Cordiali saluti,
Servizio finanziario Desiree
Payments@intertops.eu
1. Non ho ricevuto giri gratuiti o altre offerte senza deposito - IL MIO PAESE -MOLDOVA- bloccate da qualsiasi offerta gratuita su Intertops.
2. Prima di effettuare un prelievo ho chiesto alla chat dal vivo: posso effettuare un prelievo. La risposta era: SI.
3. Nell'e-mail c'era una condizione per il recesso: l'ho fatto!
AIUTAMI, PER FAVORE, CARO LCB!!!