@theonlinecasino team,
Let me expound in further detail in regards to your reasons of not verifying my account. First off with my signatures there could be slight variations to those since I do have bad arthritis in my wrist so at times it's very hard for me to write or sign do to that physical condition and may show some variations to my signatures, but overall you can still see there is plenty similarities to prove it's me. Never thought once I would have to explain that to any online casino since I've never been questioned about it before. Secondly regarding the situation with the multiple locations being pinged I work for a cable service provider so I'm in different areas everyday when working and again I do play outside of my household sometimes. Plus I have a work phone and a personal phone which I use both when playing online, when one is charging I play from the other but I mainly play from my work phone because it seems it works the slots and sites more smoothly then my personal. Last but not least the whole card situation is exactly what I informed you of in the post above they have photos of the current card but not the old card that was disposed of but I did in fact provide the proof that they needed. Let me mind you that kudos casino only has the most recent card on file so the card issue should not apply to them since I've only ever used one card there. Red cherry is the only one with the 2 cards on file. So with all this being said I respectfully ask that these reasons be reviewed again for verifying my account because I do not believe the reasons that were provided were enough to deny my verification.
Il team di @theonlinecasino,
Permettimi di esporre più in dettaglio i motivi per cui non hai verificato il mio account. Prima di tutto con le mie firme potrebbero esserci lievi variazioni rispetto a quelle poiché ho una brutta artrite al polso, quindi a volte è molto difficile per me scrivere o firmare a causa di quella condizione fisica e potrebbero mostrare alcune variazioni nelle mie firme, ma nel complesso tu posso ancora vedere che ci sono molte somiglianze per dimostrare che sono io. Non avrei mai pensato di doverlo spiegare a un casinò online poiché non mi è mai stato chiesto nulla prima. In secondo luogo, per quanto riguarda la situazione con il ping di più sedi, lavoro per un fornitore di servizi via cavo, quindi mi trovo in aree diverse ogni giorno quando lavoro e di nuovo a volte gioco fuori casa. Inoltre ho un telefono da lavoro e uno personale che utilizzo entrambi quando gioco online, quando uno è in carica gioco dall'altro ma gioco principalmente dal telefono del lavoro perché sembra che funzioni con le slot e i siti in modo più fluido rispetto al mio personale. Ultimo ma non meno importante, l'intera situazione della carta è esattamente quella di cui ti ho informato nel post sopra: hanno le foto della carta attuale ma non della vecchia carta che è stata smaltita, ma in effetti ho fornito la prova di cui avevano bisogno. Vorrei ricordarti che Kudos Casino ha solo la carta più recente in archivio, quindi il problema della carta non dovrebbe applicarsi a loro poiché ho sempre usato solo una carta lì. Red Cherry è l'unico con le 2 carte in archivio. Quindi, detto tutto ciò, chiedo rispettosamente che questi motivi vengano nuovamente riesaminati per verificare il mio account perché non credo che i motivi forniti siano stati sufficienti per negare la mia verifica.