Im having problems with verifying my account with Bruno casino. I used crypto to deposit and they are asking for a screenshot of my 'crypto wallet profile details'. Ive explained several times that crypto wallets don’t have profile details. When a crypto wallet is set up there are no personal details entered. I sent them a PDF showing my deposit. They haven’t responded regarding this, they have just asked me again and again to upload a screenshot of my crypto wallet profile details.
I spoke to live chat and asked them if they can help or explain to the support team that crypto wallets don’t have a profile page, I told them what they are asking for is impossible for me to provide so they are putting me in a very difficult position. Even they didn’t seem to understand and asked me for the page of my wallet that shows my email address or something that proves my wallet belongs to me. Finally they understood that there are no profile details attached to the wallet so they asked for a screenshot of the wallet which I sent. This hasn’t been accepted either & I am back to square one being asked for the profile details of my crypto wallet.
They aren’t listening to me when I say the crypto wallet doesn’t have profile details so im hoping they will listen to you. Please can you help me as im at my wits end now.
Thanks
Ho problemi con la verifica del mio conto presso il casinò Bruno. Ho utilizzato criptovalute per depositare e mi chiedono uno screenshot dei "dettagli del profilo del mio portafoglio crittografico". Ho spiegato più volte che i portafogli crittografici non hanno dettagli del profilo. Quando viene configurato un portafoglio crittografico non vengono inseriti dati personali. Ho inviato loro un PDF che mostra il mio deposito. Non hanno risposto a questo riguardo, mi hanno semplicemente chiesto ancora e ancora di caricare uno screenshot dei dettagli del profilo del mio portafoglio crittografico.
Ho parlato in chat dal vivo e ho chiesto loro se potevano aiutare o spiegare al team di supporto che i portafogli crittografici non hanno una pagina del profilo, ho detto loro che quello che chiedono è impossibile per me fornire, quindi mi hanno messo in una posizione molto difficile. Anche loro non sembravano capire e mi hanno chiesto la pagina del mio portafoglio che mostra il mio indirizzo email o qualcosa che dimostri che il mio portafoglio appartiene a me. Alla fine hanno capito che non ci sono dettagli del profilo allegati al portafoglio, quindi hanno chiesto uno screenshot del portafoglio che ho inviato. Anche questo non è stato accettato e sono tornato al punto di partenza quando mi sono stati chiesti i dettagli del profilo del mio portafoglio crittografico.
Non mi ascoltano quando dico che il portafoglio crittografico non ha i dettagli del profilo, quindi spero che ti ascolteranno. Per favore, puoi aiutarmi perché ora non ne so più.
Grazie