KatsCasino ripped me off. I signed up for the ndb bonus And won the play through. They requested my KYC documents.
my ID is from Las Vegas and I also Live in Texas, Which is where i am now. i sent in the ID and was able to find a Tmobile bill that was exactly ninety days old. I sent it in and told them as I sent it.That it is exactly ninety days old if you look at the date. I knew there was a chance they weren't going to see the email by the days end So I wanted them to know that I sent it in within the Is time frame requested.
Of course, they sent me something back saying that this was too old. They needed something more recent. So I wrote them and said it said 90 days. It was 90 days, but I'll find something else.
So I called the Casino and Ask them about having 2 addresses. That my ID has vegas but I'm in texas now and they said thats no problem As long as the current utility bill or whatever you send.Has your name on it at the address you right now. So I got my current At&t bill from the address i'm at here In texas And send it to them. So about four days later I get an email stating that I need Send them a ³³ bill with the address I gave them the first time.
Of course, I went back-and-forth with them stating that the bill I sent them.And that's what they wanted but within the time frame they requested. And I also stated that I called and spoke to their support staff And he reassured me that it doesn't matter if the address is different as long as the current address And my name is on it. Well I've yet to hear back from them Since then other than with blank emails. When I call their support staff they seem to want to help but they say they can't look at my account because I Haven't made a deposit.
I'll send in some of the correspondence.
Well I have to get it from. My email and I don't want to have to do this all over again. I'll send them in the next post.
KatsCasino mi ha derubato. Mi sono iscritto per il bonus ndb e ho vinto il play-through. Hanno richiesto i miei documenti KYC.
la mia carta d'identità è di Las Vegas e vivo anche in Texas, dove mi trovo adesso. ho inviato l'ID e sono riuscito a trovare una fattura Tmobile vecchia esattamente di novanta giorni. L'ho inviato e ho detto loro mentre lo inviavo. Che è vecchio esattamente di novanta giorni se guardi la data. Sapevo che c'era la possibilità che non avrebbero visto l'e-mail entro la fine della giornata, quindi volevo che sapessero che l'avevo inviata entro il periodo di tempo richiesto.
Naturalmente mi hanno rispedito qualcosa dicendo che era troppo vecchio. Avevano bisogno di qualcosa di più recente. Quindi li ho scritti e ho detto che dicevano 90 giorni. Sono passati 90 giorni, ma troverò qualcos'altro.
Così ho chiamato il casinò e ho chiesto loro di avere 2 indirizzi. Che la mia carta d'identità ha Las Vegas ma adesso sono in Texas e hanno detto che non c'è problema, a patto che ci sia la bolletta attuale o qualunque cosa tu invii. C'è sopra il tuo nome all'indirizzo che hai adesso. Quindi ho ricevuto la mia attuale fattura At&t dall'indirizzo in cui mi trovo qui in Texas e gliel'ho inviata. Quindi circa quattro giorni dopo ricevo un'e-mail in cui mi viene comunicato che devo inviare loro una fattura ³³ con l'indirizzo che ho fornito loro la prima volta.
Naturalmente, sono andato avanti e indietro con loro affermando che la fattura gliel'avevo inviata. Ed era quello che volevano, ma entro i tempi richiesti. E ho anche affermato di aver chiamato e parlato con il loro staff di supporto e lui mi ha rassicurato che non importa se l'indirizzo è diverso purché sia l'indirizzo attuale e sopra c'è il mio nome. Beh, da allora non ho ancora avuto risposta da loro, a parte le e-mail vuote. Quando chiamo il personale di supporto sembra che vogliano aiutarmi ma dicono che non possono controllare il mio conto perché non ho effettuato un deposito.
Invierò parte della corrispondenza.
Beh, devo prenderlo da. Io e la mia email non vogliamo dover rifare tutto da capo. Te li manderò nel prossimo post.