PLEASE DISREGARD MY PREVIOUS COMMENT!!!
The casino itself didn't actually have anything to do with how I reacted, if I am going to be honest then it had all started because of me, I had let the game get the best of me that day, and the support agent that was on at the time just copped my Shiettt. For that I am so sorry for how I reacted because it wasn't your fault, it was always mine to begin with. Sry....
I want to share my experience with everyone because I feel as though the casinos and all the support agents don't receive enough credits for contributing and everything they do in making the casino the best as they can for us players. For quite some time, I believed the casinos and agents along with them didn't actually care or value us members, up until today, I now have witness with my own eyes that what us members think, it isn't like that at all!! And we are wrong to even think that way because they do cherish us, we don't know what happens behind closed doors right. When they say "sorry i wasnt able to offer you any bonuses today, i hace tried every possible way to add something...." they really are telling you the truth.
Today, I had received an unexpected phone call from a support agent from Pokiepop or Jokaroom, I didn't expect anything to have come from this, but what really caught me off guard was how he was towards me. He was completely different talking to him compare to being on chat. If I didn't pick up that phone call, I probably wouldve stuck to my way of thinking. They say don't be to quick to judge, after having that discussion, I will now have a different perception when I come back, the support agent was one of the best support agent I've interacted with, just from that phone call, it has given me the complete assurance to all of my negative feelings. At the end of the day, It wasn't their fault, so when you chat to any of their support agents, don't be so quick to judge them because you don't actually know the procedure into adding a bonus, they really do try to keep all of us players happy and I'm not only saying that. They will do their best to look after us. I've changed my mind, I think I will be staying here after all
Please disregard earlier comment!!
Thank you for all your support and comfort @pokiepop casino.
PER FAVORE, IGNORA IL MIO COMMENTO PRECEDENTE!!!
Il casinò in sé in realtà non ha avuto nulla a che fare con la mia reazione, se devo essere onesto, tutto era iniziato a causa mia, avevo lasciato che il gioco prendesse il meglio di me quel giorno e l'agente dell'assistenza che era in onda in quel momento, ho appena preso il mio Shiettt. Per questo mi dispiace tanto per come ho reagito perché non è stata colpa tua, è sempre stata mia fin dall'inizio. Scusate....
Voglio condividere la mia esperienza con tutti perché ho la sensazione che i casinò e tutti gli agenti di supporto non ricevano abbastanza crediti per il loro contributo e per tutto ciò che fanno per rendere il casinò il migliore possibile per noi giocatori. Per un bel po' di tempo, ho creduto che i casinò e gli agenti insieme a loro non si preoccupassero o apprezzassero noi membri, fino ad oggi, ora sono testimone con i miei occhi che ciò che pensiamo noi membri, non è affatto così !! E sbagliamo anche solo a pensare in questo modo perché ci amano, non sappiamo cosa succede a porte chiuse, giusto. Quando dicono "mi spiace, non ho potuto offrirti alcun bonus oggi, ho provato in tutti i modi possibili per aggiungere qualcosa...", ti stanno davvero dicendo la verità.
Oggi ho ricevuto una telefonata inaspettata da un agente dell'assistenza di Pokiepop o Jokaroom, non mi aspettavo che ne venisse fuori qualcosa, ma quello che mi ha davvero colto di sorpresa è stato il modo in cui si è comportato con me. Era completamente diverso parlare con lui rispetto a stare in chat. Se non avessi risposto a quella telefonata, probabilmente sarei rimasto fedele al mio modo di pensare. Dicono di non essere troppo veloce nel giudicare, dopo quella discussione, ora avrò una percezione diversa quando tornerò, l'agente dell'assistenza è stato uno dei migliori agenti dell'assistenza con cui ho interagito, proprio da quella telefonata, mi ha dato la completa certezza di tutti i miei sentimenti negativi. Alla fine, non è stata colpa loro, quindi quando chiacchieri con uno dei loro agenti dell'assistenza, non essere così veloce nel giudicarli perché in realtà non conosci la procedura per aggiungere un bonus, loro davvero cerca di rendere felici tutti noi giocatori e non dico solo questo. Faranno del loro meglio per prendersi cura di noi. Ho cambiato idea, penso che resterò qui dopotutto
Si prega di ignorare il commento precedente!!
Grazie per tutto il vostro supporto e conforto @pokiepop casinò.