RISOLTO: Reclamo al Casinò Crypto Thrills

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Ultimo messaggio fatto 4 anni fa fa da zuga
Desheen59
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi LCB,

    I joined this casino some time ago and managed to win with an exclusive bonus that has a cashout multiplier of 5x bonus amount.

    I had managed to complete wagering and had 21mbtc left in my account of which 4mbtc was deducted as that was the initial bonus.

    Thereafter I was left with 17mbtc which was transferred to my cash balance.

    The 5x max cashout was specific to that bonus however they applied that max withdrawal rule of 10mbtc which was incorrect in this case as it should have been 5x bonus amount specific to that promo.

    I am tired of explaining to.them...I just want the difference paid out to me.

    Any assistance will be appreciated 

    Username is Desheen59

    Ciao LCB,

    Mi sono iscritto a questo casinò qualche tempo fa e sono riuscito a vincere con un bonus esclusivo che ha un moltiplicatore di incasso pari a 5x l'importo del bonus.

    Ero riuscito a completare la scommessa e sul mio conto erano rimasti 21 MBTC, di cui 4 MBTC sono stati detratti poiché quello era il bonus iniziale.

    Successivamente mi sono rimasti 17mbtc che sono stati trasferiti sul mio saldo in contanti.

    Il prelievo massimo di 5x era specifico per quel bonus, tuttavia hanno applicato la regola di prelievo massimo di 10mbtc che in questo caso non era corretta poiché avrebbe dovuto essere un importo di bonus 5x specifico per quella promozione.

    Sono stanco di dare spiegazioni a loro... voglio solo che mi venga pagata la differenza.

    Qualsiasi assistenza sarà apprezzata

    Il nome utente è Desheen59

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    We've sent your complaint's details to the Casino Representative and asked him to check what happened. Keep you posted.

    Ciao Desheen59,

    Abbiamo inviato i dettagli del tuo reclamo al rappresentante del casinò e gli abbiamo chiesto di verificare cosa è successo. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    The Casino Representative has just advised us that your bonus has been applied to your account now. The casino will also inform you about this.

    Please let us know if you've received it and if everything is ok.

    Thank you.

    Ciao Desheen59,

    Il rappresentante del casinò ci ha appena informato che il tuo bonus è stato applicato al tuo conto adesso. Il casinò ti informerà anche di questo.

    Fateci sapere se l'avete ricevuto e se è tutto ok.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Thank you for helping me.

    I was originally enquiring about the cash was was erroneously taken from me but was happy with the bonus given to me in my account.

    Once again,I am encountering difficulties with my withdrawal as support informed me that I will have to wait until tomorrow as finance does not work on weekends but their terms clearly say that withdrawals are processed instantly.

    Again they do not want to pay me my winnings and putting ridiculous max limits on my withdrawal and finding excuses even though I wagered over 1000mbtc and this was a management bonus that should not have restrictions after all the difficulties I had.

    Please help me with this.

    Ciao Sydney,

    Grazie per l'aiuto.

    Inizialmente stavo chiedendo informazioni sul denaro che mi è stato prelevato erroneamente, ma ero soddisfatto del bonus che mi è stato dato sul mio conto.

    Ancora una volta, sto riscontrando difficoltà con il mio prelievo poiché l'assistenza mi ha informato che dovrò aspettare fino a domani poiché i finanziamenti non funzionano nei fine settimana, ma i loro termini dicono chiaramente che i prelievi vengono elaborati immediatamente.

    Ancora una volta non vogliono pagarmi le mie vincite e mettono limiti massimi ridicoli sul mio prelievo e trovano scuse anche se ho scommesso più di 1000mbtc e questo era un bonus di gestione che non dovrebbe avere restrizioni dopo tutte le difficoltà che ho avuto.

    Per favore aiutami con questo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    My initial complaint was about the 5x bonus max withdrawal that should have been allowed as that was specific to that bonus.I should have been allowed a 21mbrc withdrawal as that was bonus specific limited to 5x bonus amount.

    Now I was given a 26mbtc bonus which I wagered over 1000mbtc.They once again stole 92mbtc from my balance as this was a management specific bonus and should not have had a max cashout especially after my initial problem.

    Please assist me in getting my remaining 92mbtc.

    Il mio reclamo iniziale riguardava il prelievo massimo del bonus 5x che avrebbe dovuto essere consentito poiché era specifico per quel bonus. Avrei dovuto consentirmi un prelievo di 21mbrc poiché quello era un bonus specifico limitato all'importo del bonus 5x.

    Ora mi è stato dato un bonus di 26mbtc che ho scommesso oltre 1000mbtc. Ancora una volta hanno rubato 92mbtc dal mio saldo poiché si trattava di un bonus specifico del management e non avrebbe dovuto avere un incasso massimo soprattutto dopo il mio problema iniziale.

    Per favore aiutami a ottenere i miei rimanenti 92mbtc.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    Ok, we've notified the Casino Representative and asked him to look into this again. Keep you posted.

    Ciao Desheen59,

    Ok, abbiamo informato il rappresentante del casinò e gli abbiamo chiesto di esaminare nuovamente la questione. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Any feedback as yet from the casino rep?

    Thank you for helping me.

    Ciao Sydney,

    Qualche feedback finora dal rappresentante del casinò?

    Grazie per l'aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    No, I still haven't received a reply from the Casino Representative. He advised me this morning that they would look into this again and get back to us. As soon as I receive a reply, I will let you know.

    Ciao Desheen59,

    No, non ho ancora ricevuto risposta dal rappresentante del casinò. Stamattina mi ha informato che avrebbero esaminato di nuovo la questione e ci avrebbero ricontattato. Appena riceverò una risposta ti farò sapere.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    Here's the reply we've received from the casino:

    "This player's bonuses and withdrawals were all processed according to the correct procedures and T&C's.
    Furthermore the player is recommended to contact support management to further discuss his queries.

    Regards,
    Crypto Thrills Support"

    Ciao Desheen59,

    Ecco la risposta che abbiamo ricevuto dal casinò:

    "I bonus e i prelievi di questo giocatore sono stati tutti elaborati secondo le procedure e i termini e le condizioni corretti.
    Inoltre si consiglia al giocatore di contattare la direzione dell'assistenza per discutere ulteriormente le sue domande.

    Saluti,
    Supporto per le emozioni cripto"

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    My withdrawals were not processed according to the casino terms and conditions.

    I have always been given the runaround when requesting a withdrawal.

    With my initial query,I was paid 7mbtc less,then instead of paying me the balance,they issued me with a bonus which I had to wager 1000mbtc.

    They keep on saying that management bonuses have a 10mbtc max withdrawal but here is an extract of their own T&C's:

    "All bonuses carry a cash out multiplier which means that the maximum value that can be converted to cash is 5 times the value of the bonus."

    The bonus given to me was 26mbtc so.the maximum cash in amount should  have been 130mbtc especially after I raised a query about this initially.

    Please assist me as their management is not helpful at all.

    There seems to be a trend with this casino whereby they do not pay players and once a player takes alot of time raising a query then they decide whether to pay or not.

    Ciao Sydney,

    I miei prelievi non sono stati elaborati secondo i termini e le condizioni del casinò.

    Mi è sempre stato dato il tempo necessario per richiedere un prelievo.

    Con la mia richiesta iniziale mi hanno pagato 7mbtc in meno, poi invece di pagarmi il saldo mi hanno rilasciato un bonus sul quale dovevo scommettere 1000mbtc.

    Continuano a dire che i bonus di gestione hanno un prelievo massimo di 10mbtc ma ecco un estratto dei loro termini e condizioni:

    "Tutti i bonus comportano un moltiplicatore di incasso, il che significa che il valore massimo che può essere convertito in contanti è 5 volte il valore del bonus."

    Il bonus che mi è stato dato è stato di 26 MBTC, quindi l'importo massimo in contanti avrebbe dovuto essere di 130 MBTC, soprattutto dopo che inizialmente avevo sollevato una domanda al riguardo.

    Per favore aiutami perché la loro gestione non è affatto utile.

    Sembra che ci sia una tendenza in questo casinò per cui non pagano i giocatori e una volta che un giocatore impiega molto tempo a sollevare una domanda, decide se pagare o meno.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    We're only mediators here and we can't force anyone to do anything. We can request a proof from the casino regarding your case, if that's ok with you.

    However, the Casino Representative has advised us that their decision is final and that you can contact them directly if you need further clarification.

    Ciao Desheen59,

    Qui siamo solo mediatori e non possiamo obbligare nessuno a fare nulla. Possiamo richiedere al casinò una prova relativa al tuo caso, se per te è d'accordo.

    Tuttavia, il rappresentante del casinò ci ha informato che la sua decisione è definitiva e che puoi contattarlo direttamente se hai bisogno di ulteriori chiarimenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Thank you for your help.

    Please request proof and update this thread based on the evidence received.

    Have a good evening.

    Ciao Sydney,

    Grazie per l'aiuto.

    Si prega di richiedere prove e aggiornare questo thread in base alle prove ricevute.

    Buona serata.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    Ok, we've requested the evidence from the casino and once we receive it, we'll update this thread.

    Ciao Desheen59,

    Ok, abbiamo richiesto le prove al casinò e una volta ricevute, aggiorneremo questo thread.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    I was also a winner on the northern lights leaderboard tournament and now I am told that this tournament is extended but it clearly shows that it should have been finished today at 5pm.

    I just do not understand why this casino is being so unscrupulous.

    Ciao Sydney,

    Sono stato anche un vincitore nel torneo della classifica dell'aurora boreale e ora mi è stato detto che questo torneo è stato prolungato ma mostra chiaramente che avrebbe dovuto terminare oggi alle 17:00.

    Semplicemente non capisco perché questo casinò sia così senza scrupoli.

  • Originale English Traduzione Italiano

    To all those who value their money, please do not gamble at this casino.Non payment is their motto.

    A tutti coloro che danno valore al proprio denaro, per favore non giocate in questo casinò. Il mancato pagamento è il loro motto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    I hope you had a lovely day.

    I just wanted to know if you received any feedback or evidence from the casino as to why they did not pay me?

    Thank you for all your help.

    Ciao Sydney,

    Spero che tu abbia passato una bella giornata.

    Volevo solo sapere se hai ricevuto feedback o prove dal casinò sul motivo per cui non mi hanno pagato?

    Grazie per tutto il tuo aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just an update, my user account is now blocked,  my tournament winnings as well as my previous winnings were not paid.

    Live chat and management are also unresponsive.

    I fail to understand how a casino has clear terms which states that a bonus has a 5x cashout multiplier and does not payout the correct amount when requesting withdrawal.

    Solo un aggiornamento, il mio account utente è ora bloccato, le mie vincite nei tornei e le mie vincite precedenti non sono state pagate.

    Anche la chat dal vivo e la gestione non rispondono.

    Non riesco a capire come un casinò abbia termini chiari in cui si afferma che un bonus ha un moltiplicatore di incasso 5x e non paga l'importo corretto quando si richiede il prelievo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    We've received a reply from the casino and this is what they said:

    "The player claimed that CryptoThrills processed 7 mBTC, when in fact he recieved 10 mBTC.
    The player claims he was a winner on the leaderboard, which he was and won 55 Free Spins.
    Based on the player's posts on the public forum, Crypto Thrills Casino management has chosen to lock this players account, since he was giving false information about the 10mBTC payment.
    He should contact support for his account to be unlocked."

    Also, we've been provided with the evidence from the casino which shows that your bonuses and withdrawals were all processed according to the correct procedures and T&C's of the casino. Since these bonuses were processed according to the casino's Terms and Conditions, there's nothing more we can do to help you.

    Please contact the casino as they've suggested and they will unlock your account.

    Ciao Desheen59,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò e questo è quello che hanno detto:

    "Il giocatore ha affermato che CryptoThrills ha elaborato 7 mBTC, quando in realtà ha ricevuto 10 mBTC.
    Il giocatore afferma di essere stato un vincitore in classifica, e lo è stato e ha vinto 55 giri gratuiti.
    Sulla base dei post del giocatore sul forum pubblico, la direzione di Crypto Thrills Casino ha scelto di bloccare l'account di questo giocatore, poiché forniva false informazioni sul pagamento di 10 mBTC.
    Dovrebbe contattare l'assistenza per sbloccare il suo account."

    Inoltre, ci sono state fornite prove dal casinò che dimostrano che i tuoi bonus e prelievi sono stati tutti elaborati secondo le procedure corrette e i T&C del casinò. Poiché questi bonus sono stati elaborati in base ai Termini e condizioni del casinò, non possiamo fare altro per aiutarti.

    Contatta il casinò come suggerito e sbloccheranno il tuo account.

    1.8/ 5

    3.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I did not say that I received 7mbtc but I mentioned that I received 7mbtc less than I was supposed to.

    Kindly advise why I was not paid out the 5x cashout multiplier as per the specific bonus?

    The 5x bonus amount max cashout should have been applied to my last cashout.

    I will contact the casino shortly.

    Non ho detto di aver ricevuto 7mbtc ma ho detto che ho ricevuto 7mbtc in meno di quanto avrei dovuto.

    Si prega di avvisare perché non mi è stato pagato il moltiplicatore di incasso 5x come previsto dal bonus specifico?

    L'importo massimo del prelievo bonus pari a 5x avrebbe dovuto essere applicato al mio ultimo prelievo.

    Contatterò il casinò a breve.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have contacted support and they are still refusing to reopen my account.

    Kindly advise.

    Ho contattato l'assistenza e si stanno ancora rifiutando di riaprire il mio account.

    Raccomanda gentilmente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks Sydney,your help is appreciated.

    Grazie Sydney, il tuo aiuto è apprezzato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    I have contacted Sasha on live chat and she informed me that my account is closed it seems like the casino rep had provided false info that my account would be reopened and my tournament wins paid.

    If you look at my initial post,I did not say that they paid me 7mbtc but mentioned I had 17mbtc and only 10mbtc was paid and due to the bonus having a 5x max cashout,my payout should have been 17mbtc which was 7mbtc less than I received.

    They interpreted it wrong and now locked my account and never even credited my tournament winnings.

    Please help as I do not want other players to go through this.

    Thanks again

    Ciao Sydney,

    Ho contattato Sasha sulla chat dal vivo e lei mi ha informato che il mio account è chiuso, sembra che il rappresentante del casinò abbia fornito informazioni false secondo cui il mio account sarebbe stato riaperto e le mie vincite nei tornei sarebbero state pagate.

    Se guardi il mio post iniziale, non ho detto che mi hanno pagato 7mbtc ma ho detto che avevo 17mbtc e ne sono stati pagati solo 10mbtc e poiché il bonus aveva un incasso massimo di 5x, il mio pagamento avrebbe dovuto essere di 17mbtc che era 7mbtc in meno di me ricevuto.

    L'hanno interpretato male e ora hanno bloccato il mio account e non hanno nemmeno accreditato le mie vincite al torneo.

    Per favore aiutatemi perché non voglio che altri giocatori affrontino questo problema.

    grazie ancora

  • Originale English Traduzione Italiano

    The cashout in question was this one with a 5x bonus multiplier specific to this bonus.

    The full amount of 17mbtc should have been paid.

    Please see screenshot attached.

    Il prelievo in questione era questo con un moltiplicatore bonus 5x specifico per questo bonus.

    Avrebbe dovuto essere pagato l'intero importo di 17mbtc.

    Si prega di vedere lo screenshot allegato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    Ok, thanks for posting the details of the bonus you've taken. We'll ask the Casino Representative to check this. Keep you posted.

    Ciao Desheen59,

    Ok, grazie per aver pubblicato i dettagli del bonus che hai preso. Chiederemo al rappresentante del casinò di verificarlo. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The same applied to the 26mbtc bonus which I was given and wagered over 1000mbtc.

    The bonus has a cashout multiplier of 5x and I should have been paid out the full 100mbtc but 92mbtc was forfeited.

    Cashout multiplier are there for a reason and these are sticky bonuses and not standard bonuses and this casino does not comply with the payout request.

    Please assist asap as this casino is not helping me but I thank you for providing us with such a forum to voice our concerns 

    Lo stesso vale per il bonus di 26mbtc che mi è stato dato e che ho scommesso oltre 1000mbtc.

    Il bonus ha un moltiplicatore di incasso di 5x e avrei dovuto ricevere l'intero importo di 100mbtc, ma 92mbtc sono stati persi.

    I moltiplicatori di prelievo sono lì per un motivo e si tratta di bonus permanenti e non di bonus standard e questo casinò non soddisfa la richiesta di pagamento.

    Per favore aiutami al più presto perché questo casinò non mi sta aiutando, ma ti ringrazio per averci fornito un forum in cui esprimere le nostre preoccupazioni

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    We've just been advised that your account is under review. Once that review is completed, a final decision will be made. Keep you posted.

    Ciao Desheen59,

    Ci è stato appena comunicato che il tuo account è in fase di revisione. Una volta completata tale revisione, verrà presa una decisione definitiva. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Sydney,I appreciate your effort in trying to assist me.

    If possible,could you speak to the casino rep and ask if this matter can be resolved quickly as my tournament winnings were not paid and the casino clearly locked my account as they misunderstood what I said.

    The bonuses with a 5x max cashout multiplier was clear on the screenshot and it's clear that the full winnings on both the 17mbtc and the 100mbtc should have been paid.

    It's so sad that I have to wait this long but I am not at fault and I do not mind parting ways with the casino but the casino must pay the correct amounts to me and we can move on.

    Please try to help me as speedily as possible. Once again,thank you for your time and help.

    Sydney, apprezzo il tuo sforzo nel cercare di aiutarmi.

    Se possibile, potresti parlare con il rappresentante del casinò e chiedere se la questione può essere risolta rapidamente poiché le mie vincite al torneo non sono state pagate e il casinò ha chiaramente bloccato il mio account perché hanno frainteso ciò che ho detto.

    I bonus con un moltiplicatore di incasso massimo pari a 5x erano chiari nello screenshot ed è chiaro che le vincite complete sia sul 17mbtc che sul 100mbtc avrebbero dovuto essere pagate.

    È così triste dover aspettare così a lungo, ma non ho colpa e non mi dispiace separarmi dal casinò, ma il casinò deve pagarmi gli importi corretti e possiamo andare avanti.

    Per favore, cerca di aiutarmi il più rapidamente possibile. Ancora una volta, grazie per il tuo tempo e il tuo aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Please can you contacf the casino this morning if possible.

    It is clear that this casino is using delaying tactics not to pay.

    The casino rep had mentioned to LCB that my account will be reopened and my tournament win will be credited however they clearly provided a false statement.

    It is also clear based on the screenshot provided that my winnings were not correctly paid.

    Can you please ask them if they could reopen my account and credit my account with the correct winnings so that I can withdraw and then if they want to part ways then they can close my account after the withdrawal.

    I can provide screenshots of multiple issues I had with their support from my first withdrawal.

    I do not want other players to be inconvenienced like I have been and I hope this casino would do the right thing so that we can all move forward.

    Thank you and have a great day.

    Ciao Sydney,

    Per favore, può contattare il casinò stamattina, se possibile.

    È chiaro che questo casinò utilizza tattiche ritardanti per non pagare.

    Il rappresentante del casinò aveva detto a LCB che il mio account sarebbe stato riaperto e la mia vincita al torneo sarebbe stata accreditata, tuttavia hanno chiaramente fornito una dichiarazione falsa.

    È anche chiaro, in base allo screenshot, che le mie vincite non sono state pagate correttamente.

    Puoi chiedere loro se possono riaprire il mio conto e accreditare sul mio conto le vincite corrette in modo che io possa prelevare e poi, se vogliono separarsi, possono chiudere il mio conto dopo il prelievo.

    Posso fornire screenshot di diversi problemi che ho avuto con il loro supporto dal mio primo prelievo.

    Non voglio che gli altri giocatori siano disturbati come è successo a me e spero che questo casinò faccia la cosa giusta in modo che tutti noi possiamo andare avanti.

    Grazie e buona giornata.

  • Originale English Traduzione Italiano

    LCB members should know that Crypto Thrills casino has locked my account, has not credited my tournament winnings,paid incorrect amounts on withdrawals and they continue saying that the account is under review and it's been more than two days now.

    I hope that no other player has to go through this.

    Please assist me LCB moderators.

    I membri LCB dovrebbero sapere che il casinò Crypto Thrills ha bloccato il mio account, non ha accreditato le mie vincite nei tornei, ha pagato importi errati sui prelievi e continuano a dire che il conto è in fase di revisione e sono passati più di due giorni.

    Spero che nessun altro giocatore debba passare attraverso questo.

    Per favore aiutatemi moderatori LCB.

    1.8/ 5

    3.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    There has been so few transactions on my account.

    I do not understand how long it takes to review an account.

    This is clearly a delaying tactic not to pay and rectify their own errors.

    Please can someone assist me or do a follow up urgently.

    Is there a way to blacklist this casino permanently?

    Ci sono state così poche transazioni sul mio conto.

    Non capisco quanto tempo ci vuole per rivedere un account.

    Questa è chiaramente una tattica dilatoria per non pagare e correggere i propri errori.

    Per favore qualcuno può aiutarmi o fare un follow-up urgentemente.

    C'è un modo per inserire permanentemente nella lista nera questo casinò?

  • Originale English Traduzione Italiano
    Desheen59 wrote:

    Hi Sydney,

    Please can you contacf the casino this morning if possible.

    It is clear that this casino is using delaying tactics not to pay.

    The casino rep had mentioned to LCB that my account will be reopened and my tournament win will be credited however they clearly provided a false statement.

    It is also clear based on the screenshot provided that my winnings were not correctly paid.

    Can you please ask them if they could reopen my account and credit my account with the correct winnings so that I can withdraw and then if they want to part ways then they can close my account after the withdrawal.

    I can provide screenshots of multiple issues I had with their support from my first withdrawal.

    I do not want other players to be inconvenienced like I have been and I hope this casino would do the right thing so that we can all move forward.

    Thank you and have a great day.

    Sydney wrote:

    Hello Desheen59,

    We've just been advised that your account is under review. Once that review is completed, a final decision will be made. Keep you posted.

    Hello Desheen59,

    We've contacted the Casino Representative last night at 21.22 CET, so there's no need to contact them again this morning. The Casino Representative replied to us that your case is under review. As soon as they finalize the review, they'll get back to us.

    If we don't hear from them, we'll send them another reminder email on Monday. Let's give them some time to review everything and we'll see what they'll say.

    Desheen59 ha scritto:

    Ciao Sydney,

    Per favore, può contattare il casinò stamattina, se possibile.

    È chiaro che questo casinò utilizza tattiche ritardanti per non pagare.

    Il rappresentante del casinò aveva detto a LCB che il mio account sarebbe stato riaperto e la mia vincita al torneo sarebbe stata accreditata, tuttavia hanno chiaramente fornito una dichiarazione falsa.

    È anche chiaro, in base allo screenshot, che le mie vincite non sono state pagate correttamente.

    Puoi chiedere loro se possono riaprire il mio conto e accreditare sul mio conto le vincite corrette in modo che io possa prelevare e poi, se vogliono separarsi, possono chiudere il mio conto dopo il prelievo.

    Posso fornire screenshot di diversi problemi che ho avuto con il loro supporto dal mio primo prelievo.

    Non voglio che gli altri giocatori siano disturbati come è successo a me e spero che questo casinò faccia la cosa giusta in modo che tutti noi possiamo andare avanti.

    Grazie e buona giornata.

    Sydney ha scritto:

    Ciao Desheen59,

    Ci è stato appena comunicato che il tuo account è in fase di revisione. Una volta completata tale revisione, verrà presa una decisione definitiva. Tenervi aggiornati.

    Ciao Desheen59,

    Abbiamo contattato il rappresentante del casinò ieri sera alle 21:22 CET, quindi non c'è bisogno di contattarli nuovamente stamattina. Il rappresentante del casinò ci ha risposto che il tuo caso è in fase di revisione. Non appena avranno finalizzato la revisione, ci ricontatteranno.

    Se non avremo loro notizie, invieremo loro un'altra email di promemoria lunedì. Diamo loro un po' di tempo per rivedere tutto e vedremo cosa diranno.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Thank you for your help.

    I just wanted to let you know that there was only 6 transactions done on my account so I just do not understand the timing delays around reviewing my account.

    I would appreciate it if this matter could be resolved today as LCB has contacted the casino rep yesterday but this account review has been going on for more than two days now.

    Please assist where possible.

    Ciao Sydney,

    Grazie per l'aiuto.

    Volevo solo farti sapere che sono state effettuate solo 6 transazioni sul mio conto, quindi non capisco i ritardi temporali nella revisione del mio conto.

    Apprezzerei se la questione potesse essere risolta oggi poiché LCB ha contattato ieri il rappresentante del casinò, ma questa revisione dell'account è in corso ormai da più di due giorni.

    Si prega di assistere ove possibile.

  • Originale English Traduzione Italiano

    HI Sydney,

    Any news from the casino rep or management?

    Should I include all the other screenshots with regards to chat history with casino support and my account history as well as the bonuses used clearly showing that the bonus had a 5x multiplier which was redeemed to my cash balance after playthrough?

    The received cashouts much less than what I was entitled to and it can clearly be seen that the casino rep misinterpreted by post here and locked my account unfairly.

    I am very inconvenienced by this and am willing to put all other support showing that my claim is valid and that crypto thrills has been very wrong in the way they have treated this matter.

    Thank you for everything.Is there any way I can chat to management directly as they do not respond to my emails?

    Ciao Sydney,

    Qualche notizia dal rappresentante o dalla direzione del casinò?

    Devo includere tutti gli altri screenshot riguardanti la cronologia della chat con il supporto del casinò e la cronologia del mio account, nonché i bonus utilizzati che mostrano chiaramente che il bonus aveva un moltiplicatore 5x che è stato riscattato sul mio saldo in contanti dopo il gioco?

    I prelievi ricevuti sono molto inferiori a quelli a cui avevo diritto e si può chiaramente vedere che il rappresentante del casinò ha interpretato male per posta qui e ha bloccato il mio account ingiustamente.

    Sono molto infastidito da questo e sono disposto a fornire tutto il resto del supporto dimostrando che la mia affermazione è valida e che i brividi crittografici sono stati molto sbagliati nel modo in cui hanno trattato la questione.

    Grazie di tutto. Posso chattare direttamente con la direzione dato che non rispondono alle mie e-mail?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    I hope you had a good weekend.

    Have you received any feedback from the casino rep or Crypto Thrills management?

    I have read so many bad reviews about this casino online and really wished I never played here.

    My account has been locked and under review for more than 5 days now and there was only 6 transactions done.

    They have taken 100mbtc in total from me not abiding to the 5x bonus cashout multiplier which is listed in their own terms as well as the bonus screenshot attached.

    I can post several other screenshots showing the fraudulent intent of this casino from the beginning and will do so depending on the outcome of this complaint.

    I will appreciate it if you could do a follow up and assist me with this.

    Ciao Sydney,

    Spero che tu abbia avuto un buon fine settimana.

    Hai ricevuto feedback dal rappresentante del casinò o dalla direzione di Crypto Thrills?

    Ho letto così tante recensioni negative su questo casinò online e avrei davvero desiderato non aver mai giocato qui.

    Il mio account è bloccato e in fase di revisione ormai da più di 5 giorni e sono state effettuate solo 6 transazioni.

    Mi hanno preso 100mbtc in totale non rispettando il moltiplicatore di incasso del bonus 5x che è elencato nei loro termini e nello screenshot del bonus allegato.

    Posso pubblicare molti altri screenshot che mostrano l'intento fraudolento di questo casinò fin dall'inizio e lo farò a seconda dell'esito di questo reclamo.

    Apprezzerei se potessi fare un follow-up e aiutarmi in questo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    No, we still haven't received a reply from the casino. We've sent them a reminder email. Keep you posted.

    Ciao Desheen59,

    No, non abbiamo ancora ricevuto risposta dal casinò. Abbiamo inviato loro un'e-mail di promemoria. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Is there anything I can do to speed up the process?

    Must I post more evidence in support of my claim,screenshots,chats etc?

    Thank you once again.

    C'è qualcosa che posso fare per accelerare il processo?

    Devo pubblicare ulteriori prove a sostegno della mia richiesta, screenshot, chat, ecc.?

    Grazie ancora.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Players,

    Crypto Thrills casino locks accounts and does not pay out winnings as required.

    I have been waiting 7 days for my winnings and the casino rep had also lied to this forum stating that account would be unlocked and tournament wins paid but to date there are 3 things outstanding which are listed as follows:

    1) 1st bonus taken as per the screenshot attached earlier in this post: The full amount was not paid, only a portion.

    2) I had issues with my tournament winnings which was not credited as well as problems with my second withdrawal.

    3) Earlier in this post,the casino rep advised that instead of correcting the first mistake of which the incorrect amount was paid,he would issue me with a cash bonus.That bonus was 26mbtc and more than 1000mbtc had to be wagered. The cashout multiplier on that specific bonus was 5x bonus amount so I should have been able to cashout my full 100mbtc as that was specific to that bonus but 92mbtc was stolen from me.

    *** Its been a week since this happened and the casino is delaying to pay. Please assist me LCB.

    Cari giocatori,

    Il casinò Crypto Thrills blocca i conti e non paga le vincite come richiesto.

    Sto aspettando le mie vincite da 7 giorni e anche il rappresentante del casinò ha mentito a questo forum affermando che il conto sarebbe stato sbloccato e le vincite dei tornei pagate, ma ad oggi ci sono 3 cose in sospeso che sono elencate come segue:

    1) 1° bonus preso come da screenshot allegato in precedenza in questo post: l'intero importo non è stato pagato, solo una parte.

    2) Ho avuto problemi con le mie vincite nei tornei che non sono state accreditate, così come problemi con il mio secondo prelievo.

    3) All'inizio di questo post, il rappresentante del casinò mi ha informato che invece di correggere il primo errore in cui era stato pagato l'importo errato, mi avrebbe rilasciato un bonus in contanti. Quel bonus era di 26 MBTC e dovevano essere scommessi più di 1000 MBTC. Il moltiplicatore di incasso su quel bonus specifico era 5x l'importo del bonus, quindi avrei dovuto essere in grado di incassare i miei 100 MBTC completi poiché era specifico per quel bonus, ma mi sono stati rubati 92 MBTC.

    *** È passata una settimana da quando è successo e il casinò ritarda a pagare. Per favore aiutami LCB.

    1.8/ 5

    3.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Still no news Sydney?

    I tried to resolve via live chat but they are totally incompetent.

    Please try to resolve for me today if possible.

    Thank you.

    Ancora nessuna notizia Sydney?

    Ho provato a risolvere tramite live chat ma sono totalmente incompetenti.

    Per favore, prova a risolvermi oggi, se possibile.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    We've been advised that the casino will make their final decision about your case today. I'll keep you updated.

    Ciao Desheen59,

    Siamo stati informati che il casinò prenderà la decisione finale sul tuo caso oggi. Ti terrò aggiornato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you LCB and thank you Sydney for all your assistance thus far.

    I will keep my eye on this thread.

    Grazie LCB e grazie Sydney per tutto il tuo aiuto finora.

    Terrò d'occhio questo thread.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Any news from the casino?

    Sorry to bother you like this as I hope they finalise this query today.

    Thank you.

    Ciao Sydney,

    Novità dal casinò?

    Mi dispiace disturbarti in questo modo perché spero che finalizzino questa query oggi.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Desheen59 wrote:

    Hi Sydney,

    Any news from the casino?

    Sorry to bother you like this as I hope they finalise this query today.

    Thank you.


    Hello Desheen59,

    No I don't have any news yet. I haven't received a reply about their final decision. As I've already explained to you earlier; I will notify you about the casino's decision as soon as they let me know what they've decided to do.

    Posting here on the forum few times a day certainly won't help and speed up this process.

    Thank you for your patience and understanding.

    Desheen59 ha scritto:

    Ciao Sydney,

    Novità dal casinò?

    Mi dispiace disturbarti in questo modo perché spero che finalizzino questa query oggi.

    Grazie.


    Ciao Desheen59,

    No, non ho ancora notizie. Non ho ricevuto risposta sulla loro decisione finale. Come ti ho già spiegato in precedenza; Ti informerò sulla decisione del casinò non appena mi faranno sapere cosa hanno deciso di fare.

    Pubblicare qui sul forum poche volte al giorno certamente non aiuterà e non accelererà questo processo.

    Grazie per la pazienza e la comprensione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Could you kindly do a follow up with the casino rep? 

    I would also appreciate it if this casino can provide evidence to you as to why my acc was locked and the reason why my wins were not paid correctly.

    The bonus posted earlier clearly shows a 5x bonus multiplier and they must not interpret their own terms incorrectly with paying out 10mbtc as this was an exclusive bonus and the terms were shown in the screenshot and the same applied to the 26mbtc bonus.

    If they decide to keep my acc locked like most rogue casinos,I would appreciate it if they would pay me the correct amounts on my last two cashouts

    Thanks

    Ciao Sydney,

    Potresti gentilmente fare un follow-up con il rappresentante del casinò?

    Apprezzerei anche se questo casinò potesse fornirti prove del motivo per cui il mio conto è stato bloccato e il motivo per cui le mie vincite non sono state pagate correttamente.

    Il bonus pubblicato in precedenza mostra chiaramente un moltiplicatore di bonus 5x e non devono interpretare in modo errato i propri termini con il pagamento di 10mbtc poiché si trattava di un bonus esclusivo e i termini erano mostrati nello screenshot e lo stesso si applicava al bonus di 26mbtc.

    Se decidessero di tenere il mio conto bloccato come la maggior parte dei casinò disonesti, apprezzerei se mi pagassero gli importi corretti sui miei ultimi due prelievi

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Sydney,

    Any new from the casino.

    My apologies but the reason why I am adamant in having thi resolved soon is because the btc price is plummeting and I am losing money every minute due to this casino holding my money and not paying out the correct amount.

    Thank you.

    Ciao Sydney,

    Qualsiasi novità dal casinò.

    Mi scuso, ma il motivo per cui sono irremovibile nel risolvere presto il problema è perché il prezzo del BTC sta crollando e sto perdendo denaro ogni minuto a causa del fatto che questo casinò trattiene i miei soldi e non paga l'importo corretto.

    Grazie.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    We have just received a reply from the Casino Representative. He says that you were already notified via support that your account will remain locked and this is their final decision. After the review has been completed, this is what the casino says about the rules you breached at the casino:

    "The player keeps referring to a 5x bonus wagering which is point 17 in the T&C's:
    17. All players who make a deposit, must wager the deposit amount at least five times, before any withdrawal will be allowed. Eg: If a player deposits 10 mBTC, the player will need to place bets totalling 50 mBTC on any game before a withdrawal will be permitted.

    The player is purposely missing point 7 which refers to Multiple bonuses between deposits.

    7. Each player may only partake in one bonus-promotion per deposit. If a player receives more than one bonus-promotion per specific deposit, any winnings will be voided."

    Ciao Desheen59,

    Abbiamo appena ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò. Dice che sei già stato informato tramite l'assistenza che il tuo account rimarrà bloccato e questa è la loro decisione finale. Una volta completata la revisione, questo è ciò che dice il casinò in merito alle regole che hai violato nel casinò:

    "Il giocatore continua a fare riferimento a un bonus di scommessa 5x che è il punto 17 dei T&C:
    17. Tutti i giocatori che effettuano un deposito devono scommettere l'importo del deposito almeno cinque volte, prima che sia consentito qualsiasi prelievo. Ad esempio: se un giocatore deposita 10 mBTC, dovrà piazzare scommesse per un totale di 50 mBTC su qualsiasi gioco prima che sia consentito un prelievo.

    Al giocatore manca di proposito il punto 7 che si riferisce ai bonus multipli tra depositi.

    7. Ogni giocatore può partecipare solo ad una promozione bonus per deposito. Se un giocatore riceve più di una promozione bonus per deposito specifico, qualsiasi vincita verrà annullata."

  • Originale English Traduzione Italiano

    I cannot understand how a casino does not understand their own terms.

    I am not querying the terms referred to above but I am making reference to point 5 in their own terms as per my screenshot here.

    It becomes very frustrating when their own management do not understand the difference between a cashout multiplier, wagering and a max cashout.

    My bonuses were wagered fully,the initial one was uploaded and the bonus carried a cashout multiplier of 5x. If a bonus has a cashout multiplier if 5x and a bonus of 20mbtc is given,then the max cashout on the bonus is 100mbtc.

    There was no issues with multiple bonuses as I was paid the 10mbtc.

    I am querying my initial payout which should have been 17mbtc but I only recieves 10mbtc.

    The second bonus which was given after my deposit was a cash bonus of 25mbtc with a 40x wagering and a cashout multiplier of 5x.

    I wagered the bonus entirely which meant I was able to cashout any amount up to 26 x 5 = 130mbtc but only 10mbtc was paid out.

    Can you please contact them again and explain please as this is total fraud from their side.

    Bonus 1

    Non riesco a capire come un casinò non comprenda i propri termini.

    Non sto mettendo in dubbio i termini di cui sopra, ma sto facendo riferimento al punto 5 nei loro termini, come da mio screenshot qui.

    Diventa molto frustrante quando il proprio management non capisce la differenza tra un moltiplicatore di prelievo, una scommessa e un prelievo massimo.

    I miei bonus sono stati scommessi completamente, quello iniziale è stato caricato e il bonus comportava un moltiplicatore di incasso di 5x. Se un bonus ha un moltiplicatore di incasso se viene assegnato 5x e viene assegnato un bonus di 20 MBTC, il prelievo massimo sul bonus è di 100 MBTC.

    Non ci sono stati problemi con più bonus poiché mi sono stati pagati 10mbtc.

    Sto chiedendo il mio pagamento iniziale che avrebbe dovuto essere 17mbtc ma ricevo solo 10mbtc.

    Il secondo bonus che mi è stato assegnato dopo il mio deposito è stato un bonus in contanti di 25mbtc con una scommessa 40x e un moltiplicatore di incasso di 5x.

    Ho scommesso interamente il bonus, il che significa che ho potuto incassare qualsiasi importo fino a 26 x 5 = 130 MBTC, ma sono stati pagati solo 10 MBTC.

    Puoi per favore contattarli di nuovo e spiegare, per favore, perché questa è una frode totale da parte loro.

    Bonus 1

  • Originale English Traduzione Italiano

    LCB it's very simple, what do you understand from the bonus attached above.

    I met wagering fully and my bonus had a cashout/not wagering multiplier 5x bonus amount, once the bonus was wagered I should have been allowed to cashout the amount up to 5x bonus amount.

    Why is it so hard for everyone to understand.

    I have been gambling online for years and understand all the jargon and terms there is to understand so I fail to understand why casinos such as this fraudulent one waste days of someones time to give such an incompetent response.

    LCB è molto semplice, cosa capisci dal bonus allegato sopra.

    Ho soddisfatto pienamente le scommesse e il mio bonus aveva un moltiplicatore di incasso/non scommessa pari a 5 volte l'importo del bonus, una volta scommesso il bonus avrei dovuto poter incassare l'importo fino a 5 volte l'importo del bonus.

    Perché è così difficile da capire per tutti.

    Gioco d'azzardo online da anni e capisco tutto il gergo e i termini che c'è da capire, quindi non riesco a capire perché casinò come questo fraudolento sprecano giorni di tempo di qualcuno per dare una risposta così incompetente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    The Casino Representative has advised us that this is their final decision and they won't change it.

    Ciao Desheen59,

    Il Rappresentante del Casinò ci ha informato che questa è la loro decisione finale e non la cambieranno.

  • Originale English Traduzione Italiano

    LOL this is clearly a fraudulent casino.

    PLAYERS from far and wide, I humbly advise you to never gamble at this casino as you will never get your money!!

    CRYPTO THRILLS IS A SCAM!!

    Thank you LCB for atleast trying to reason with these fraudsters!

    LOL questo è chiaramente un casinò fraudolento.

    GIOCATORI da ogni parte del mondo, ti consiglio umilmente di non giocare mai in questo casinò perché non riceverai mai i tuoi soldi!

    IL BRIVIDO DELLA CRYPTO È UNA TRUFFA!!

    Grazie LCB per aver almeno provato a ragionare con questi truffatori!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Desheen59,

    We've been provided with the evidence from the casino which shows that your bonuses and withdrawals were all processed according to the correct procedures and T&C's of the casino. Since these bonuses were processed according to the casino's Terms and Conditions, there's nothing more we can do to help you and we're going to close this complaint.

    Ciao Desheen59,

    Ci sono state fornite prove dal casinò che dimostrano che i tuoi bonus e prelievi sono stati tutti elaborati secondo le procedure corrette e i T&C del casinò. Poiché questi bonus sono stati elaborati in base ai Termini e condizioni del casinò, non possiamo fare altro per aiutarti e chiuderemo questo reclamo.

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