on the outcome. Money sent to these miracle Casino on November 9 in a bank account pending. At my request, they stopped responding. Silence. It looks like it's refusal to pay.
that's what they write on other sites. The situation is one in one
I joined the site and won 100EURO, I requested a withdrawal, as I hd not had a bonus...I sent all relevent documents, and waited for my account to be verified, this was 2TWO weeks ago I have sent more than 30 emails and always get the same reply..."we have sent documents to relevant deprtament", than they asked for my passport copy 10 days later, which I emailed to them and still nothing, it is impossible to contact them and get a reply, other than messaging Emmanuel ******************* the CEO, on his personal Facebook site I do not know what to do....100EURO is small amount to them but to me is a large amount, please help!!!
joined this site a few weeks ago and deposited a lot into this site, I never used a bonus and I had a win and have made a withdrawal request for the amount of €700.00 they requested my documents which I sent straight away, it has now been almost a week and the withdrawal hasn't even been processed, I must have emailed them about 8 times now and everytime I ask what's going on they reply wirh the same pre written rubbish saying they are waiting for a reply from the relevant department, I don't believe they have any intentions of paying me my money.
And so on.
as you can see on the complaints they still
circus.be is a casino that does not pay the winnings?
Let them then they close !!!
sull'esito. Denaro inviato a questi casinò miracolosi il 9 novembre in un conto bancario in sospeso. Su mia richiesta hanno smesso di rispondere. Silenzio. Sembra che si tratti di rifiuto di pagare.
questo è quello che scrivono su altri siti. La situazione è una in una
Mi sono iscritto al sito e ho vinto 100EURO, ho richiesto un prelievo, poiché non avevo alcun bonus...ho inviato tutti i documenti pertinenti e ho aspettato che il mio account fosse verificato, questo è successo 2DUE settimane fa ho inviato più di 30 e-mail e ricevo sempre la stessa risposta..."abbiamo inviato i documenti al dipartimento competente", poi 10 giorni dopo mi hanno chiesto la copia del mio passaporto, che ho inviato loro via email e ancora niente, è impossibile contattarli e ottenere una risposta, oltre a mandare un messaggio ad Emmanuel ******************* l'amministratore delegato, sul suo sito Facebook personale non so cosa fare....100EURO sono una piccola somma per loro ma io sono una grande quantità, per favore aiutatemi!!!
mi sono iscritto a questo sito qualche settimana fa e ho depositato molto su questo sito, non ho mai utilizzato un bonus e ho vinto e ho fatto una richiesta di prelievo per un importo di € 700,00 mi hanno richiesto i documenti che ho inviato immediatamente, ora è è passata quasi una settimana e il prelievo non è stato nemmeno elaborato, devo aver mandato loro un'e-mail circa 8 volte e ogni volta che chiedo cosa sta succedendo mi rispondono con le stesse sciocchezze prescritte dicendo che stanno aspettando una risposta dal dipartimento competente, Non credo che abbiano intenzione di pagarmi i miei soldi.
E così via.
come puoi vedere dai reclami, continuano
circus.be è un casinò che non paga le vincite?
Lasciali poi chiudere!!!