Hello there,
After clarifying all the circumstances of the situation and a thorough check, I can inform you that the refund of deposits made by the player after exceeding the deposit limits has been successfully completed.
I have sent a request to the payment provider and will provide confirmation of transactions once I receive the required information.
I would also like to point out that only funds deposited by the player after exceeding the limit were refunded. In compliance with the Terms and Conditions of the casino, there is no reason for a full refund of all player's deposits. Also, a full refund was not discussed in private correspondence with the player either.
Thank you for your interest in this complaint.
Best regards,
Rakoo Casino representative
Ciao,
Dopo aver chiarito tutte le circostanze della situazione e un controllo approfondito, posso informarvi che il rimborso dei depositi effettuati dal giocatore dopo aver superato i limiti di deposito è stato completato con successo.
Ho inviato una richiesta al fornitore di servizi di pagamento e fornirò la conferma delle transazioni una volta ricevute le informazioni richieste.
Vorrei inoltre sottolineare che sono stati rimborsati solo i fondi depositati dal giocatore dopo aver superato il limite. In conformità con i Termini e Condizioni del casinò, non vi è motivo per un rimborso completo di tutti i depositi dei giocatori. Inoltre, nemmeno nella corrispondenza privata con il giocatore è stato discusso un rimborso completo.
Grazie per il tuo interesse per questo reclamo.
Distinti saluti,
Rappresentante del casinò Rakoo