y name is Wesley Ford I'm having some major issues with raging Bull slots I made a deposit with my debit card no bonus no rollover no playthrough I have over 1300 and withdrawable I withdraw 1200 Bitcoin and just make three options to withdraw one man bank wire Bitcoin at two different Bitcoin places okay so I'll try to withdrawal Bitcoin they say I can't that I have to use bank wire so when I asked when I when I tried to use a bank wire I give them all the information which is a book's worth I'll attach the picture of what they asked for but this is all bs to begin with because it's not in their terms and I know because I've withdrew Bitcoin after making a deposit with my debit card at many many places this has been going on for over a month and a half I can't speak to anyone on the phone there is no phone can't get a hold of nobody to talk to face to face I have to speak to chat and I just give me a run around email never really even replies and gives me a robot reply which is ridiculous so that's been going on a month and a half I need this taken care of I was 3,200 Bitcoin to my Bitcoin address they have taken as not 1200 not 3200 okay with Drew 1200 out of my account they took the money out of my account balance and have not sent it I've looked on blockchain nothing is pending nothing has been attempted to be sent or anything the longest I've ever had any casino type was maybe a couple hours at most usually it's within 30 minutes they're not even attempting to send it I'm begging for the LCB to broadcast this or mediate it for me I need to speak I need you to speak to a pit Boss supervisor manager whatever it may be and get this taken care of and my Bitcoin sent immediately especially since you already took it out of my account whether it's pending or not they're not sending it I'm verified in every shape manner form and when I speak with them they just keep giving me a runaround I don't know how to get this taken care of hopefully y'all mediate it for me because this is been going on a month and a half and I'm going crazy over it and I'm about to post this also on raging bulls post cuz this needs to be taken care of now I've waited too long thank you so much LCB I've been told that y'all do your best to get all this taken care of for me as quick as possible I hope to hear from you soon thank you also please understand I will not be playing anymore there's no point in playing unless I can withdraw money that I deposited with my real money so I should be able to withdraw my winnings my real money please take care of this as I love your website and I love planting the sites there but I have no interest in ever playing here again unless I say that you're legitimate casinos / company thank you I hope to hear from you soon and hope this gets resolved immediately
Il mio nome è Wesley Ford e ho dei grossi problemi con le slot Raging Bull. Ho effettuato un deposito con la mia carta di debito, nessun bonus, nessun rollover, nessun playthrough. Ho più di 1300 Bitcoin prelevabili. Prelevo 1200 Bitcoin e ho tre opzioni per prelevare Bitcoin tramite bonifico bancario in due posti Bitcoin diversi. Ok, proverò a prelevare Bitcoin. Mi hanno detto che non posso, che devo usare un bonifico bancario. Quindi quando ho chiesto quando ho provato a usare un bonifico bancario ho dato loro tutte le informazioni che valgono un libro. Allego l'immagine di ciò che mi hanno chiesto, ma è tutta una stronzata fin dall'inizio perché non è nei loro termini e lo so perché ho prelevato Bitcoin dopo aver effettuato un deposito con la mia carta di debito in molti posti. Questa cosa va avanti da più di un mese e mezzo. Non riesco a parlare con nessuno al telefono, non c'è un telefono, non riesco a trovare nessuno con cui parlare faccia a faccia. Devo parlare in chat e continuo a correre in giro. L'email non risponde mai e mi dà una risposta automatica, che è È ridicolo, quindi va avanti da un mese e mezzo. Ho bisogno che questo venga risolto. Avevo 3.200 Bitcoin sul mio indirizzo Bitcoin e loro li hanno presi come 1.200, non 3.200, ok con Drew, 1.200 sono stati prelevati dal mio conto, hanno prelevato i soldi dal saldo del mio conto e non li hanno inviati. Ho controllato sulla blockchain, non c'è niente in sospeso, non è stato tentato di inviare nulla o altro. Il periodo più lungo che abbia mai trascorso in un casinò è stato forse un paio d'ore al massimo, di solito entro 30 minuti, non hanno nemmeno tentato di inviarli. Sto pregando l'LCB di trasmettere questo o di mediare per me. Ho bisogno che tu parli con un supervisore del pit boss, un manager, qualunque cosa sia, e che tu ti occupi di questo e che i miei Bitcoin vengano inviati immediatamente, soprattutto perché li hai già prelevati dal mio conto, che siano in sospeso o meno, non li stanno inviando. Sono verificato in ogni forma e forma e quando parlo con loro continuano a darmi un giro intorno. Non so come risolvere questo problema, spero. mediate per me perché questa cosa va avanti da un mese e mezzo e sto impazzendo e sto per postare anche questo su raging bulls post perché questa cosa deve essere risolta ora ho aspettato troppo a lungo grazie mille LCB mi è stato detto che fate del vostro meglio per risolvere tutto questo per me il più velocemente possibile spero di sentirvi presto grazie anche per favore capite non giocherò più non ha senso giocare a meno che non possa prelevare i soldi che ho depositato con i miei soldi veri quindi dovrei essere in grado di prelevare le mie vincite i miei soldi veri per favore prendetevi cura di questo perché adoro il vostro sito web e adoro piantare i siti lì ma non ho alcun interesse a giocare qui di nuovo a meno che non dica che siete casinò / società legittimi grazie spero di sentirvi presto e spero che questo venga risolto immediatamente