Hi,
I am writing in regards to Posh Casino. I have been waiting on payout since end of February 2022 and have been contacting them frequently for updates on where my payment is. My withdrawal of 2286 has been confirmed, approved & sent to their processor 14.6.22, after waiting months for that to happen & yet i still haven't received anything. I was asked to send in my bank statements from that date to now to show I haven't received the payment so I did that & still heard nothing other than told to wait. Please can I get some assistance regarding this matter as they are not listening to me & just giving me the same generic answers which are just excuses for delaying sending anything. I am most frustrated dealing with this casino & their continued issues. I would also like to state that my sister' has had the same issues with this casino, after several months received her payment, but not without great difficulty & the same excuses & delays. It doesn't take months to send payments & i have had plenty other casinos pay just fine & within 2 week period, this is unacceptable & no players are playing to be lucky enough to have a win then be expected to wait almost half year to receive what they fairly won.
I would appreciate any assistance thankyou. My username is Starrz with POSH CASINO.
Regards
T
CIAO,
Sto scrivendo riguardo a Posh Casino. Aspetto il pagamento dalla fine di febbraio 2022 e li ho contattati spesso per aggiornamenti su dove si trova il mio pagamento. Il mio prelievo di 2286 è stato confermato, approvato e inviato al loro processore 14.6.22, dopo aver aspettato mesi prima che ciò accadesse e tuttavia non ho ancora ricevuto nulla. Mi è stato chiesto di inviare i miei estratti conto da quella data ad oggi per dimostrare che non ho ricevuto il pagamento, quindi l'ho fatto e non ho sentito altro che dire di aspettare. Per favore, posso ricevere assistenza in merito a questo problema poiché non mi ascoltano e mi danno solo le stesse risposte generiche che sono solo scuse per ritardare l'invio di qualcosa. Sono molto frustrato nel trattare con questo casinò e i suoi continui problemi. Vorrei anche affermare che mia sorella ha avuto gli stessi problemi con questo casinò, dopo diversi mesi ha ricevuto il suo pagamento, ma non senza grandi difficoltà e le stesse scuse e ritardi. Non ci vogliono mesi per inviare i pagamenti e molti altri casinò hanno pagato bene ed entro un periodo di 2 settimane, questo è inaccettabile e nessun giocatore sta giocando per avere la fortuna di vincere, quindi ci si aspetta che aspetti quasi sei mesi per farlo ricevere ciò che hanno giustamente vinto.
Gradirei qualsiasi assistenza, grazie. Il mio nome utente è Starrz con POSH CASINO.
Saluti
T