Sorry to hear about your problem, Redl10ns.
Unfortunately, we can't help you sort it out since the casino does not want to assist us in sorting players' complaints. Our hands are tied and we can't provide any sort of mediation. There are lots of complaints about the withdrawal issue and we couldn't help.
You've been waiting since the end of July that's too long. We can advise you to file a complaint to their licensor, they should help you resolve the issue and get your money.
Please keep us posted. Wish you luck!
Mi dispiace apprendere del tuo problema, Redl10ns.
Sfortunatamente, non possiamo aiutarti a risolvere il problema poiché il casinò non vuole aiutarci a risolvere i reclami dei giocatori. Abbiamo le mani legate e non possiamo fornire alcun tipo di mediazione. Ci sono molte lamentele riguardo al problema del prelievo e non possiamo aiutarti.
È troppo tempo che aspetti dalla fine di luglio. Possiamo consigliarti di presentare un reclamo al loro concessore di licenza, dovrebbero aiutarti a risolvere il problema e ottenere i tuoi soldi.
Per favore, tienici aggiornati. Ti auguro buona fortuna!