BEWARE!!!! DO NOT DEPOSIT AT
RUBY SLOTS OR ROYALACE CASINOS
About 3 1/2 weeks ago I deposited $50 each at two different casinos, both belong to the Player RewardS Card group. I did well at both casinos and managed to meet the wagering requirements AND Both casinos approved my withdrawal requests
Ruby Slots: $320
RoyalAce Casino: $100
In order to receive my payments I still needed to verify my identity. I Made numerous attempts to send my verification documents to both casinos and Each time, my emails bounce back.
**I have been in contact with chat support a number of times and each time, I am directed to the the same undeliverable email addresses that I have already tried (and, yes, I have checked and rechecked my spelling)
**I have reached out to every department listed as a contact on their respective websites. For example; payouts@..., withdrawals@...what's interesting is these emails DO NOT bounce back unfortunately, I have yet to receive a single response
**I have tried to reach support via the listed toll-free numbers, unable to reach a human at either casino. Although, I have left msgs which have also not been returned, and,
**even tried contacting Player Rewards whom personally guarantees 7 day payouts at all of their casinos. This was a primary reason That I chose to deposit with these particular casinos. AGAIN, no response
#######. I - RECEIVED - EMAILS - FROM -
BOTH - CASINOS - APPROVING -
MY - Cash. - OUTS . #########
I have made many deposits with this casino group over the years and have successfully cashed out at both casinos in the past.
Both withdrawals were ultimately canceled for a failure to submit the required documentation. But this is BS. I have made every effort and been in constant communication with chat support. BESIDES, THE UNPAID BALANCE SHOULD HAVE been credited back to my accounts. BUT IT HAS NOT.
ATTENZIONE!!!! NON DEPOSITARE SU
SLOT RUBY O CASINÒ ROYALACE
Circa 3 settimane e mezzo fa ho depositato $50 ciascuno in due casinò diversi, entrambi appartenenti al gruppo Player RewardS Card. Ho fatto bene in entrambi i casinò e sono riuscito a soddisfare i requisiti di scommessa ED entrambi i casinò hanno approvato le mie richieste di prelievo
Slot rubino: $ 320
Casinò RoyalAce: $ 100
Per ricevere i miei pagamenti dovevo ancora verificare la mia identità. Ho fatto numerosi tentativi per inviare i miei documenti di verifica a entrambi i casinò e ogni volta le mie e-mail tornavano indietro.
**Sono stato in contatto con l'assistenza via chat diverse volte e ogni volta vengo indirizzato agli stessi indirizzi email non recapitabili che ho già provato (e, sì, ho controllato e ricontrollato l'ortografia)
**Ho contattato tutti i dipartimenti elencati come contatti sui rispettivi siti web. Per esempio; pagamenti@..., prelievi@...la cosa interessante è che queste email NON tornano indietro purtroppo, non ho ancora ricevuto una sola risposta
**Ho provato a contattare l'assistenza tramite i numeri verdi elencati, ma non sono riuscito a contattare una persona in nessuno dei due casinò. Tuttavia, ho lasciato messaggi che non sono stati restituiti e,
**Ho anche provato a contattare Player Rewards che garantisce personalmente i pagamenti in 7 giorni in tutti i loro casinò. Questo è stato uno dei motivi principali per cui ho scelto di depositare presso questi particolari casinò. ANCORA, nessuna risposta
#######. HO - RICEVUTO - EMAIL - DA -
ENTRAMBI - CASINÒ - APPROVAZIONE -
MIO - Contanti. - USCITE. #########
Ho effettuato molti depositi con questo gruppo di casinò nel corso degli anni e in passato ho incassato con successo in entrambi i casinò.
Entrambi i ritiri sono stati infine annullati per mancata presentazione della documentazione richiesta. Ma questa è una sciocchezza. Ho fatto ogni sforzo e sono stato in costante comunicazione con il supporto via chat. INOLTRE, IL SALDO NON PAGATO AVREBBE DOVUTO essere riaccreditato sui miei conti. MA NON È COSÌ.