Well it did happen again and I am truly upset over this matter. I have sent bank records and wanted for a response which did not come. After a week I asked support and now they want bank high lights of the disputed charges. Ok, if I had not asked after a week about them receiving the info, why are you just now asking for this info. I am just so tied of going though all the hassle of being ripped off by processors at casinos. Having to shut down my accounts over and over again.
I am just tied and frustrated. Players, check your accounts daily and watch out for Processors PINT 1.
Ebbene, è successo di nuovo e sono davvero arrabbiato per questa faccenda. Ho inviato estratti conto bancari e volevo una risposta che non è arrivata. Dopo una settimana ho chiesto supporto ed ora vogliono che la banca faccia luce sugli addebiti contestati. Ok, se dopo una settimana non avessi chiesto se avrebbero ricevuto le informazioni, perché le chiedi queste informazioni proprio ora? Sono così obbligato a sopportare tutta la seccatura di essere derubato dai processori dei casinò. Dover chiudere i miei conti ancora e ancora.
Sono solo legato e frustrato. Giocatori, controllate quotidianamente i vostri account e fate attenzione ai Processori PINT 1.