sorry,
I got message from ph.casino: "
Hi username
We are working on getting you your cashout completed.
We are having some technical issues with the Skrill cashout option, our technicians are on it and once completed we will have you settled.
We apologize for this delay and will make up for it!
Enjoy our casino experience!
Remember you can use your username and password to visit our 3 sites: www.betswagger.com, www.ph.casino and www.playhubcasino.com
William Dornat
Support Team"
Scusa,
Ho ricevuto un messaggio da ph.casino: "
Ciao nome utente
Stiamo lavorando per completare il tuo prelievo.
Stiamo riscontrando alcuni problemi tecnici con l'opzione di prelievo Skrill, i nostri tecnici se ne stanno occupando e una volta completata l'operazione ti risolveremo.
Ci scusiamo per questo ritardo e rimedieremo!
Goditi la nostra esperienza al casinò!
Ricorda che puoi utilizzare il tuo nome utente e la tua password per visitare i nostri 3 siti: www.betswagger.com, www.ph.casino e www.playhubcasino.com
Guglielmo Dornat
Team di supporto"